Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

SKZ Code

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫  480p720p1080p  ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫  480p720p1080p  ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.06

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.07

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.08

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.09

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ Hardsub╎ Persub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.10

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.11

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.12

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.13

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.14

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.15

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.16

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.17

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.18

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.19

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.20

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.21

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.22

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.23

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.24

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.25

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.26

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.27

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.28

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.29

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.30

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.31

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.32

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.33

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.34

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.35

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.36

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.37

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.38

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.39

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.40

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.41

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.42

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.43

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.44

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.45

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.46

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.47

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.48

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.49

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

ببخشید مسابقه ورزشی ایدل ها سابش موجود نیست؟ 

نه متاسفانه
طولانیه خیلی و اسکیز شاید تو کل 5 ساعت برنامه تو یه ربهش بیشتر نباشن
دوشنبه ۴ دی ۰۲ , ۲۲:۰۰ یک عدد خوشحال

عشق منییییی

بشّه منییییی

ملسی انقد پست میزالی

(با لحن خیلی لوس بخون جمله اخرو)

شوگوشوپوشووووو~

یه دنیا تشکر ازتون

خیلی دوستتون دارم مرسی که هنوز به فعالیت ادامه میدین

ارهههه
ببخشید این چند وقت داشتم آرشیو کامل میکردم دیگه به نظرا نمی‌رسیدم

هاااااا✨خیییلی خسته نباشید و ممنون بابت زحمت هاتووون💖یه سوال داشتم این کدوم برنامه اسکیزه؟؟ساب زدین براش؟؟https://drive.google.com/file/d/1zQPlB-dS1gcnoKXHW7KAFD9SmOhpSGtR/view?usp=drivesdk

سلامااا
تشکرررر🌱
عااا این لینک که فرستادی اجازه دستیابی به فایل بهم نمیده مسمشکشکش

سلام بخشید من هر چی گشتم برنامه المپیک آیدل‌ها با حضور اسکیز نبود یه قسمت بود که اونم برای دوران کرونا بود یه برنامه تلویزیونی بود می‌تونین بزارین بی‌زحمت

سلاما
چیزه اون یه برنانه خیلی خیلی خیلی طولانیه با یه عالمه بخش مسابقه ای
و این که نتونستیم سابش رو جوری پیدا کنیم که فقط قسمت های اسکیز باشن
و گیر آوردن فایل ویدیوش هم خودش داستانیه😭😂
اینه که همینطوری به صورت مومنتی توی اینستا و یوتیوب ببینین به صرفه تره
ولی یه سال واسه کرونا به جای مسابقه یه جور برنامه گذاشتن که هیونجین توش شرکت داشت اینم لینکش

سلام میتونم بپرسم تو کدوم قسمت جیسونگ گردن مین هو رو بو*سید

سلاما
فاینیدنگ فصل سه بوده
دوشنبه ۲۰ شهریور ۰۲ , ۱۵:۲۶ کوشته شده توسط یک همستر

سلاممممم

مرسی بابت اینکه همه برنامه هارو میزارید واقعا کار نیو استی ها رو راحت کردید (هشت ماهه استی شدم ولی هنوز خودمو نیو استی حساب میکنم انقد برنامه دارن یک صدمش هنوز ندیدم) 

 

یه برنامه هست که جیسونگ و لینو توش میرقصن اون میدونی کدومه

سلاما
خوش اومدییی اوری اوری بیبی استی~
عااا جزئیات میدی یه ذره؟ 

سلام خسته نباشید 

خیلییی ممنون بخاطر سایت خوبتون واقعا خیلی زحمت میکشید✨️

یه سوااال عاقا اون برنامه که لینو میگف من ضربان قلبم بالا نمیره...بعد جیسونگ اومد گردنشو بوس کرد کدومههه؟؟؟؟😭

های های
Finding Straykids فصل سه

سلام هییییچ کس یعنی هییییییییییییییییییییییییییییییییییییچ کس اندازه من خوشحال نشد وقتی دیدم ویدیو های اخیر رو هم گذاشتین تو وبلاگ

من با هزار مصیبت رفتم چنل تلگرامتونو پیدا کردم ولی اونجا ویدیو هارو نمیزاشتین فقط لینک یوتیوبش بود

د اخه کمدبلرکتیدذنترینسذرنیساذر من وی پی ان ندارم چطور برم یوتیوب؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی وقتی دیدم هم ام وی های البوم اس کلس رو گذاشتن هم قسمت های جدید اسکیز کد ذوقققققققققققققققققققققققققققققققققققققق کردم تیبکزیرذاینسذلربایذلرمتیسرنسرزتاسریتز ممنونننننننننننننننننن یه عالمه بوس و قلب و اینا بهتتتتت

 

سلام عزیزم
بابا #file رو سرچ میکردی
ما فایلهای چنل رو میذاریم اینجا😂😭
مرسیییی از این همه انرژییییی

ادمین تو با وی پی ان وصلی من که کلن دیگ هیچی واسم نمیاره🙃🙃🙃🙃

من دستم به هیچ جا بند نیستㅠㅠ

سلام وبلاگتون عالیه تو یه برنامه که فکر کنم ویکلی ایدل یا چیز ده هیونجین دستاش رو با دستای فلیکس از کف دست مقایسه میکنه یه لحظه کجاس من پیدا نکردم😭😭😭😭😭😭

سلاما
ویکلی آیدول قسمت 554 لینک

@Stay874

اون فکر کنم  یکی از قسمتای مانی کچر و بادی کچر که واسه برد کینگدام قبل کامبک ثاندروس دادنه ، که هر کی زود تر اون یکی رو خیس کنه میبره 

اینم لینکش 

امیدوارم که کمک کرده باشم ❤️❤️

وای جدی؟
چرا یادم نمیاااد

ادمین من خیلی وقته منتظر جوابتونم هااااا😪

عزیزم یا اسمت رو عوض کردی یا پیامت برام نیومده
دوباره میفرستی؟ شرمنده

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون😍یه سوال داشتم یه برنامه هست که اسکیز یه خانواده شدن هیونجین زن شده مثلا یه کلاهگیس مو کوتاه گذاشتع مثلا هان هم شوهرشه...اون چه برنامه ایه؟

سلاما
د ناینث فصل پنج قسمت سه لینک
و اسکیز فمیلی که واسه سالگرد سه سالگی منتشر شد لینک

سلام اون کدوم برنامه بود که کمر به شکمشون میبستن و راه میرفتم ر کی که زودتر به میزش میرسید اون آب می پاشید روی اون بازنده (در واقع با تفنگ آب پاش بازی میکردن)  ممنون میشم بگید 🙏

یا همین اسکیز کده، سه چهار قسمت آخر که توی ججو بودن
یا اسکیز کمپ
ولی هیچکدوم با آل پاشیدن. نمیباختن، واسه همین شک دارم کدوم رو میگی😅

سلام ادمین ژووووون چطوری

اسکیز جدیدا یه قسمت از یکی از ریلیتی شو هاشون دادن بیرون که همشون هانبوک پوشیدن و نشستن دور هم و بازی میکنن و رنگ فضای اونجا یه طور سفید و روشنه و هیونجین موهاش قهوه ایه و یکمی هم بلنده فلیکسم موهاش مشکلیه لینو هم موهاش تقریبا طوسیه تقریییبا حالا رنگ دقیقشو نمیدونم (جزئیات بیشتر: فک کنم چانگبین میگه'اوکی'  و هیونجین بلند میشه با پا‌میزنتش میگه دوباره گفتی اوکی؟ و هیونجین خودش را به درو دیوار میکوباند😂) ولی اسمشو‌نمیدونم‌میشه بهم بگی چه قسمت از چه برنامه ایه یا لینکشو بهم بدی انننقدر ک این چندروز دنبالش گشتم هیچی پیدا نکردم‌گفتم از شما نپرسم دیگه از کی بپرسم

 

تنکیو❤️

سلاما
وای کاش همه عین تو آدرس میدادن😂❣️
همینجاست پین سایته 
Skz variety games

سلام و خسته نباشین به تمامی عوامل بسیار خوب این سایت و استی های اعظم ک با خبر کامبک جدید اسکیز فعلا زندگیشون رو توی آسمونا به سر میبرن❤️😂

ادمین میدونی که از کدوم سایت المپیک ایدل های ۲۰۲۲ رو با ساب فارسی دانلود کنم؟

سلاما
مرسیییی😂❣️
اوووم خیر، ولی یه تیکه توی یوتیوب ویدیو منتشر شده، اگه واسه‌اش ساب پیدا شد احتمالا تیکه اسکیز رو ترجمه کنیم

سلام چرا نمیتونم دانلود کنم 

مشکل چیه؟ بهم بگو تا راهنمایی کنم

اوهوم فعلا 🤧

من اسکیز کد میخوامممم 🥲

اما یه حسی بهم میگه کامبک نزدیکه 🤲🏻🤍🤍🤍

منممممم
نامردا سر امتحانای ما
هفته ای سه تا لایو دو سه نفری، یه لایو گروهی، یه توکیدز، یه اسکیز کد
الان پشه پر نمیزنه
یعنی چی این حرکتتتت

سلام ادمین جان

25 نداریم؟👀

سلاما
اونطور که من فهمیدم نه

و اما قسمت اخر هم پخش شد ولی من قسمت یک را هم ندیده ام 🙂میگم بعد این پخش نمیشه دیگه فصل 2؟

 

وخی ببیییین
ببین اینجوری نیست که پشت سر هم بدن، مثلا چهار قسمت اول رو دادن، بعد سه ماه بعدش دو قسمت پشت سر هم دادن، بعد دوباره دو سه ماه بعدش سه چهار قسمت دادن
پشت سر هم نمیاد، ولی خدا میدونه 25 کی میاد😂

سلاما~

مرسی که قسمت ۳۴ هم گذاشتید 💕💕💕

خسته نباشیددددد 💫🤍

اما واقعا اخریشه ؟ 🤧

آخه تهش نشون میداد که پسرا رفتن یه جایی بعد آب بازی میکردن 

 

سلاما بر تو ^^
"فعلا" آخریشه
بعدا بازم میدن
نه اون تیکه اشانتیون بود😂

اره اینجوری هم برای شما سخته بدون ترجمه نمیشه بزارین؟

فایلش پیدا نمیشهㅠㅠ

سلام المپیک ایدل هارو ک جدید میزاره ترجمه میکنید؟یبار پیام دادم انگار متوجه نشدین☺اگه میشه لطفا ترجمه کنید خیلی دوست دارم ببینم ممنون از زحماتتون💜💕

سلاما
واقعا ترجمه کردنش نمی‌صرفه😂😭
چون کهههه سه چهار ساعت برنامه‌اس، و کلا سر جمع شاید ده دیقه‌اش اسکیز باشن
که فکر نکنم حرف بزنن خیلی
این چیزا رو از توییتر و اینستا پیگیری کنین وقت خودتون هم کم تر گرفته میشه✨❣️

سلام خسته نباشید

دوتا سوال داشتم اسکیز کد قسمت ۲۲ و ۲۳ کی گذاشته میشه

و اینکه یه برنامه بود پسرا بولینگ بازی میکردن؟

دالی
گذاشتیم
فندوم توره لینک
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۱ , ۰۱:۳۱ یکی که هیچوقت کامنتاش خونده نمیشه

سلام عزیز دلم این دوتا فسمت دیگه رو کی میزارین و اینکه این برنامه ای که لینو توشه آیدل دایرکشن فک کنم نمیاد دیگه؟

سلاما
گذاشتییییم
نه دیگه تموم شد
کامنتت هم خوندم😃😂

عهههه یه چیزی قضیه رای گیریا چیه چیکا باید بکنیمممممم

سلاما
http://mtv.com/vma/vote/best-k-pop
ایییین خیییییلییییییی مهمه
بدو بدو

سلاما خوبین؟! مترجماتون خوبن؟!همگی خسته نباشین خداوکیلی دمتون گرم

:))))))خیلی زحمت میکشییییننن وبتون بی نظیره

و یه سوال اسکیز کد قسمت۲۲ کی میزارین؟!

😅❤

سلاما
خوبن سلام میرسونن
شما خوبین؟ مامان اینا خوبن؟
قربووونت
دیر دارم جواب میدم ولی آره خدمتون😂

سلام خسته نباشید.المپیک ایدل ها ک جدید داره میزاره هم ترجمه میکنید؟ اگه میشه ترجمه کنید دورتون بگردم خیلی دوست دارم ببینم😅🙏

감사합니다💜

سلاما
خیر امکانش نیست
انقدر دورمون نگرد عذاب وجدان میگیرم نیممس

سلام خسته نباشید.المپیک ایدل ها ک جدید داره میزاره هم ترجمه میکنید؟ اگه میشه ترجمه کنید دورتون بگردم خیلی دوست دارم ببینم😅🙏

감사합니다💜

سلاما
نه عزیزم امکانش نیست متاسفانه 

سلام خسته نباشید 

ببخشید برنامه isac که جدیدا اومده که استری کیدز هم توش هست رو میشه با زیرنویس  بزارین لطفاااا

و تولدتون مبارککک استی

سلاما
امکانش نیست عزیزم🙁
تفلد عید شما هم مبارک
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۰۱ , ۱۵:۳۰ تئوری ساز ناشناس

اسیکز کد داریم😍

یاح✨

سلام میگم یک چیزی میشه skz code قسمت ۲۲ رو هم بزارید؟ و اینکه هر چند وقت یکبار قسمت جدید میاد؟ مرسیییییی راستی سایتتون هم خیلیییییی خوبههههه⚘❤👌🏻

سلاما
شرمنده دیر میگم، چهارشنبه ها میومد😂✨

سلاما 💙

استی ها روزتون مبارکککککک 🫂❤

میگم میشه اون لایو که امروز اومدن تو یوتیوب و وی لایو رو قرار بدید واسه روز استی و اهنگ جدید پسرا و موزیک ویدیوش 🙏🏻

بازم روزتون مبارککک 💕 و ممنون از فعالیت عالیتون 💫🤍

سلاما^^
ایشاا هر وقت ترجمه شد، بلییی گذاشتیم ام وی رو
روز شما هم مبارک😁

سلامممممممم من عاشق وبلاگتون هستم اصن اسکیز ورلد رو عشقه بخدا ولی جدیدا خیلی فعالیتتون کم شده . اگه میشه دوباره قوی برگردید و دوباره سریع همه چیز رو قرار بدید راستیییییی استییییییی تولدتون مبارکککککککک

سلاماا
بلهههه چشم قوی برگشتم
بعد یهو رفتیم یه جایی آنتن و نت نداشتم😂
دیگه قوی قوی هستم در خدمتون😂❣️
link ghesmat 20 chi??
faghat zirnevis dare...
آپلود بوی مشکل پیدا کرده بود، آپ نمیکرد
گذاشته شد

سلام از قسمت ۲۰‌به بعد دیگ نمیاد؟ آخه میگید تموم شده

تیزر قسمت بیست و بیست و یک دو هفته پیش اومد
چیزی که میدونیم اینه که فردا هم قراره یه قسمت داشته باشیم، اما بعدش نمیدونم ادامه خواهد داشت یا نه

امم سل..

ساب قسمت ۱۶ به بعدو کی میزارین،؟

ساب همه قسمت ها کنار ویدیو ها هست، روی sub کلیک کنین

سلام قسمتای جدید کی میاد

تموم شده

قسمت جدیدو کی میزارین؟

تمام شده

سلام قسمت بیستم هنوز نیومده؟کی میاد کی نیزارین؟

تموم شدههههه

عه دوباره اسکیز کد تموم شده؟😐

یاپ

سلاما میخواستم ازتون واااااقعا تشکر کنم واسه زحمتی که میکشید برای ترجمه و انقدر سریع...من پشمای ترسام...از مهربونی و سرعتتون اون ریخت من موندم🌚❤️

سلاما
قربونت، سلام برسون😂😂😂😂
پنجشنبه ۲ تیر ۰۱ , ۰۱:۱۸ زن بنگ چان و خواهر اروشا •-•

وای چقدر زود قسمت 19 رو گذاشتیددددددددددد

ممنوننننننننننننننن

خسته نباشیدددددددددد

❣️✨

هااای خسته نباشید

این برنامه رو ساب بزنید لطفا😢💖

https://youtu.be/iI1t_CHjzbY

سلام persub قسمت 14 کار نمی کنه...

یعنی به تعداد موهای سرم این فایل پاک شده و دوباره گذاشتم"/
درست شد❣️

های مهتایا، تینام اومدم اینور بهت خسته نباشید بگم :) <3 

سلاما
دورت بگردم منیجیجیجیجی
قدم رنجه فرمودین😂✨
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۰۱ , ۱۵:۳۴ تئوری ساز ناشناس

ساعت سه ونیم شد و من شروع کردم به رفرش کردن سایت که ببینم کی آپلود میشه 😂 مرسی ازتون

قربونت❣️

آیا می‌شود که هاردساب 16 و 17 را هم بگذارییییی؟؟ 

نوووپ ساری

کیوتم قسمت 17رو کی میزارین؟🥲

و اینکه تایم مشخصی دارید برای گذاشتن بعد منتشر شدن؟

سلاما
چهارشنبه شب میاد منتها به خاطر ضعیفی نت تا الان نتونسته بودن وارد آپلود بوی بشم❣️

هاردساب قسمت ۱۶ رو میزاری ؟ 

ممنون^^

فعلا امکانش نیست🙁

عاقاااا جون هرکی دوست دارین

زودتر تو سایت بزارین شاید یکی دسترسی به تلگرامتون نداشت

خیلی دیر میزارین ولا دو سه روز میگذره در حالی که تو تلگرام همون شب قرار میدین

لطفااا به ما هم فک کنین😢😭😭😭

به دلیل این بود که آپلود بوی با توجه به این پهنای باند زیبایی که داریم آپ نمیکرد سنسننسنش
من دیگه هر چی رو دیر بذارم، از اسکیز کد نمیگذرم 😂😭

سلام میشه اسم اون برنامه که اعضا لباس مدرسه پوشیده بودن و بازیشون اینطوری بود که نباید از کلمات انگلیسی / کره ای استفاده کنن چی بود؟

همونی که هیونجین داد میزد توش

وای امیدوارم منظورمو درست رسونده باشممم

بلی بلی درست رسوندی
دینگو سه قسمت اول
دوشنبه ۱۶ خرداد ۰۱ , ۱۹:۰۶ تئوری ساز ناشناس

عرررررررررررررر

فقط عررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خیلی خوشحالمممم 😭

هیچ وقت حسی که بعد تمومم کردن قسمت 15 رو از یاد نمیبرم💔... 

چون فکر میکردم 16 قسمته... ولی بعد فهمیدم 15 قسمت بود... اما الان بعد چند ماه قسمت 16 اومد 😍😍😍😭 

هر سری میان سه چهار قسمت میدن میرن😂😭
وای منم خیلی خوشحالم سممسمشش

های سایتتون خیلی نایسه مرسی:>

فقط ساب اپیزود 14 کار نمی کنه-

میگه "فایلی با این آدرس وجود ندارد." -.-

سلاما
قربونت✨😃
اصلاح شد

سلام مرسی به خاطر اینکه قسمت جدید رو زود گذاشتین

❣️❣️❣️

سلام ادمین.... مرسی بابت قسمت 16...... 😭😭😍♥️💃

اون برنامه ای که اسکیز ارکید جدید اومده با لباسای زردشون رو تو کدوم قسمت سایت میتونم ببینم؟؟؟ 🧐 

سلاما
اون لایو یوتیوب پرایوت بوده، پیدا کردن فایلش هم سخته چه برسه به ساب😂😭
به محض این که پیدا کردیم ترحمه میکنیم و میذاریم

 سلام عزیزم😊

این قسمت جدیدی که اومده لباسای زرد تنشونه من تو سایت پیدا نمیکنم میشه بی زحمت لینکش رو اینجا بزارید؟🥺🥺

سلاما
اون لایو یوتیوب پرایوت بوده، پیدا کردن فایلش هم سخته چه برسه به ساب😂😭
به محض این که پیدا کردیم ترحمه میکنیم و میذاریم 

سلام به نیو استی ها به ترتیب چه برنامه هایی رو پیشنهاد میکنید؟

دالیییی
اسکیز کد
فایندینگ
دینگو
اسکیز سانگ کمپ
تو کیدز روم ها
د ناینث
همه هم تو لیست سمت راست بلاگ هستن، اگه نبودن تو قسمت program قطعا هستن😂❣️

سلام به نیو استی ها به ترتیب چه برنامه هایی رو پیشنهادمیکنید؟

دالییی
فایندینگ استری کیدز
اسکیز کد
برنامه دبیو (اسم برنامه "استری کیدز" ـه😂) 
همه رو میتونی از لیست سمتراست سایت پیدا کنی 
فعلا اینا رو ببین بعد دوباره بیا سراغم😂

سلام خوبین من یه ویدیو دیدم که توش استری کیدز رفتن تو یه ویلا بعد چان مو قرمز بود بعد اونجا چان و لینو یه چالش به همه دادن برا ای ان این بود بک دورو بخونه اسمش چی بود

داتییی
هارت کیدز رومه

سلام اون برنامه که هیونجین و لینو (فقط این دوتارو یادمه) باید آروم صحبت کنن یه یارویی رو مبل پشتشون خوابیده نباید زیاد سرو صدا کنن😂 میشه لینکشو بهم بدین پیداش نمیکنم

سلاما

سلام قسمت ۱۵ نه هارد ساب داره نه زیر نویس☹☹☹

سلام عزیزم
درست شد😁✨
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۰۰ , ۱۱:۴۰ یک استی به شدت استی

مهتا جان برای 15 میزنه ساب وجود نداره

 

اوکی شد

سلام زیرنویس قسمت 15 میزنه انگار موجود نیستش ام چیکار میتونم بکنم ؟

خسته ام نباشید

درست شددد

سلام . خسته نباشید . مرسی از سایت فوق العاده اتون ! *-*
ببخشید لینک زیرنویس قسمت 14 و 15 مشکل داره . دیگه فایلا در دسترس نیست :(
ممنون میشم چکشون کنید *-*

سلاما
تشکر 😁
اصلاح شد لینک ها✨

سلام ادمین جان خسته نباشی

فصل دوم اسپین آف برنامه شنبه های شگفت انگیز که لینو حضور داره توی سایت گذاشتید؟

بعلللله
بفرمایید لینک

هاعی خوب هستین؟ ببخشید من یه مشکلی در رابطه با فایلا برام پیش اومده...

من نمیتونم ساب هایی که توی پیکوفایل هست رو دان کنم:(

واسه ی قسمتای 10 تا 14 هاردساب دان کردم ولی قسمت 15 هاردساب نداره و سایت پیکوفایل هم باز نمیشه برام با وجود اینکه الان دو روزه درگیرشم.

کمک:((((((

سلام عزیزم
مشکلت رو با رسم شکل توضیح بده راهنماییت کنم😂❣️

سلام ادمین جان

 یه برنامه هست لینو جلوی چان اگیو میره بعد خودش خجالت میکشه کدوم برنامس؟

سلاما
شما یه برنامه تو کیپاپ پیدا کن طرف اگیو بره خجالت نکشه😂😭
توضیح کامل تر می‌تونی بهم بگی؟ با عکس لینک یا هر آنچه در اختیار دارید
سه شنبه ۱۹ بهمن ۰۰ , ۱۴:۱۲ تئوری ساز ناشناس

فکر میکردم قسمت 16 رو دان نکردممم

اومدم دان کنم که دیدم همون 15 قسمته و قسمت 16 ندارهههههههه

چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/😭💔 

شکست عشقی خوردمممم

تموم شده فرزندانم
قسمت 15 خدافظی کردن😂😭

اسکیز کد دیگه درست نمیشه؟

خرابه مگر؟ 

سلام خسته نباشید 🥺💗

ببخشید یه برنامه بود که پسرا خوابن و یهو یه صدایی مثل اژیر هشدار پخش میشه همه بیدار میشن ولی جیسونگ و هیونجین تو خواب هفت پادشاه بودن 🙂😂 میشه بگید اون کدوم برنامه بود ؟

سلاما
بادی کچرررر لینک

سلام . فقط میخاستم یک کامنت بزارم که تشکر کنم . چون همیشه همه برنامه های پسرارو از اینجا دانلود میکنم . وتقعا عالی هستین . خسته نباشین

وای ای پروردگار خواهش میشه کیوتی

سلام من دنبال یه برنامه میگردم که چان هی میگفت گشنشه آخرش فلیکس میگه تو همیشه گشنته(😅) تو اینستا دیده بودم ولی الان هرچی میگردم پیداش نمیکنم ممکنه اسمش رو بهم بگید؟

چانگبین بود اون 😂
قسمت دو اسکیز آل نایت لینک

سلام عزیزم

خسته نباشی

میگم تو یکی از برنامه ها پسرا داشتن آسمر میکردن

و فقط یه کلیپ 9 ثانیه ای ازش دیدم

اونم لینو بود که داش یه پفک یا تو همچین مایه ای بود

که داش پفک میخورد و نمیتونست درشو به آرومی باز کنه که محکم باز کرد بعد خورد و گفت END من هرچقدر سعی میکنم اونو پیدا کنم برنامشو نمیتونم، موفق نمیشم

اگه تو میدونی میشه بهم بگی

Thank❤🌹🙏

سلام عزیزم
ببین توی دینگو ها نیست؟ 😶
فکر می‌کنم این باشه اسمش ولی اگه نبود قسمت های قبلش رو یه نگاهی بنداز
Ⱝ Who Buys Food Well Ep.1 
سه شنبه ۲۱ دی ۰۰ , ۰۱:۱۲ یه استی در به در که امتحان داره:)

هایی^^

واقعا مرسی از ادمینا بابت گذاشتن ساب..💛 خسته نباشید خوشگلا:>♡

ولی قسمت ۱۶ کی میاددد من دارم میمیرممم اسکیز کد خونم افتاده شَدییییددددد:))

ولی قسمت ۱۵>>>>>> :))

مینسونگ هارتممممم😭🙌

اره خلاصه بوص><♡

سلاما
فایتینگ با امتحانااات
همین پونزده تاس دیگه نمیاد فعلا😶😂
هعیی
شنبه ۱۸ دی ۰۰ , ۲۲:۴۵ چانگبینی که به تخم مرغ و گوشت رحم نمیکنه
توی قسمت 14 گفته که ویدیو ویژه mixtape1 placebo میاد اونو نمیزارید؟ یا اگر گذاشتید کجاس؟ مرسیییییییی
چرا عزیزم

قسمت 16 نیومده؟

قسمت پونزده آخریش بود
بچه ها لطفا، تو قسمت پونزده خدافظی کردن و کاملا واضح گفتن باز با فصل جدید برمی‌گردن
این سوال هاتون رو درک نمی‌کنم 😶

غکهتنههه8وووووموومک.کمک.؟مح.مکم/م/کمککگحمگکمحگعررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر غغغرغرغرغرعرععرعررعرعرعررععررعرعرعرعرعرعررععررررررررررررررررعععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررحهخانتمئو.؟کمهنعغفقسطیفزفبلرذاتئنموک.

گسمشکششکشکشکش

عشقی عشق کیوتی لاولی من

🤧✨

سلام خسته نباشید یه سوال اون کدوم برنامه یا مصاحبه ایه که توش چان چشم بند زده بود و با دست زدن به عضله های فیلکس شناختش؟

فکر میکنم تیک تاک لایو باشه، توی درخواستی هاس

سلام 

کسی سایتی میشناسه که آلبوم دبیو سولو ووجین رو از اونجا دانلود کنم ؟

خیییییییلیییی دنبالشم ولی پیدا نمی کنم سایتی رو 😪😪

توی یوتیوب هم بگردین فکر می‌کنم پیدا کنین
بات ها و سایت های زیادی هم برای دانلود از یوتیوب و اسپاتیفای هست😁✨

سلام کارتون عالیه خیلی خفنین

فقط من تو دانلود مشکل دارم میشه کمکم کنید

تو اینستا هم دایرکت دادم انگار ندیدین

وقتی میخوام دانلود کنم میره تو یه صفحه دیگه و میگه باید اشتراک بخری

سایتتون پولیه؟ که برم بخرم یا اشتباه میره یه صفحه دیگه

سلاما
من فقط ادمین بلاگم دیگه اینستا دست من نیست
نه عزیزم، یه کوچولو صفحه رو ببر پایین تر، "دانلود با سرعت معمولی" رو که بزنی صفحه دانلود برات وا میشه😁

و قسمت پونزدهی که کاورش مینسونگه :)

") 

سلام ممنون بابت قسمت جدید اسکیز کد.فقط میشه بگید هاردساب چیه؟؟سمت راستیش که زیرنویسه میدونم ولی بغلیش سمت چپ چیه؟؟

یعنی ساب روی خود ویدیو هست

لینو همیشه زیباترینهه ولی پشماااااام این ورژن فورمالش(14ep) اصلا شوخی نداره ادم از دیدنش سیر نمیشه هی رو صورتش استاپ میکنم میگم فتبارک اللاه احسن الخالقین ....

اثر هنری خدا رو میبینین؟ ایا ایمان نمی اورید؟

 

همانا اینان از گراهانند👌

سلام عشقا برنامه stray kids after school club رو توی سایت قرار ندادید؟ آخه من پیدا نکردم🥺

چرا عزیزم هستش

سلام من قسمت سیزدهمشو پیدا نکردم اپلود نشده؟ 

چرا چرا گذاشتیم
پنجشنبه ۲۵ آذر ۰۰ , ۱۹:۰۸ یه بدبخت که با ردلایت شهید شد:)

سیلاااام خسته نباشید🥺❤

عام یه سوال داشتم

اون برنامه که اعضا باید روی دست فلیکس میزدن ولی جیسونگ بوسید دستشو اسمش چیه؟؟؟؟

سلاما
ساب انگلیسی نداره که براش ساب بزنیم، اسپات کیدزه🙁
اینه لینکش: https://youtu.be/1cdV6HE_iYI 

پنجشنبه ۲۵ آذر ۰۰ , ۰۹:۲۴ وی تا چند دقیقه دگر کلاس دارد

سیلاااااااااااااااااااااااااااااااما
با عرض خسته نباشید 13 رو کی میزارین ؟
بوث بهتون ببخشید کلاس دارم تو دلم قربون صدقتون میرم راسی مترجماتون خیلی ناناز خفن باحال ساب میزنن کل خنده های من بخاطر ساب هاست
فیلا

سلاماااا
گذاشتییییم
وای کیوت تَممشم‌ک‌ک‌مسمسکشکش
مرسی از این همه انرژی😁

سلام خداقوت

توی کامنتا خوندم که نوشته بودن خوابگاهشون جدا شده از هم ... حقیقت داره؟

میشه بگید کی و کجا این خبر رو اعلام کردن؟ الان دیگه هیچکدوم با هم توی یه خونه زندگی نمیکنن ینی؟ 🥺🤧

سلامااا
تو همین اسکیز کد، قسمت دوازده
نه دو تا خونه شدن، چهار تا تو یه خونه، چهار تا دیگه تو یه خونه دیگه

سلام

میگم چرا تو صفحه اول قسمت ۱۳ هس اما تو پوشه نیست؟

سلاما
گذاشته شد نسنسشمشنشن

سلام  مرسی بابت سایت خوبتون 

میگم یه برنامه هست ک اسکیز مثلا کارمندای جی وای پی هستن و کت و شلوار پوشیدن و ای ان رئیسشونه میشه اسمشو بدین؟ توی سایتتون هستش؟ 

سلام
برنامه ای که به مناسبت سالگرد دو سالی استی منتشر کذدن

سلاممممم ممنونم از زحمتاتون^^ ببخشید من نمیتونم ساب قسمت های 10 تا 12 اسکیز کد رو دانلود کنممم:((( میدونید مشکل از کجاس؟

سلاما^^
مشکل سروری از پیکوفایل بود، رفع شد

سلام، ممنون از ترجمه‌های خوبتون ^-^ خسته نباشین

ادمین جان‌ها، لینک‌های زیرنویس قسمت 10 تا 12 باز نمیشه... من با همه چی امتحانش  کردم و باز نشد :(

میشه راهنمایی کنین چطوری میتونم زیرنویس‌هاشو دانلود کنم؟

سلام عزیزم
مشکل سروری از پیکوفایل بود، رفع شد

سلام کلی خسته نباشید♡♡♡

ببخشید ولی من با دوتا دستگاه جدا امتحان کردم اما فایل زیرنویس قسمت ۱۱ و ۱۲ رو نمیتونم دانلود کنم و هی ارور میده.

سلام عزیزم
مشکل سروری از پیکوفایل بود، رفع شد

سلام من الان چک کردم بقیه هم برای زیرنویس مشکل داشتن میشه همونجوری که قبلا اپلود میکردید اونجا ها اپلود کنید من با نت رو خط نت خونه هر حور رفتم تهش ک شمارش معکوس تموم میشه برام ارور میده 

خیلی بده اینجوری 

دستتون درد نکنههه❤❤❤

سلام عزیزم
مشکل سروری از پیکوفایل بود که رفع شد
و اون سایت قبلی یه سری مشکلات داشت، مجبور شدیم عوض کنیم😂😭

سلام سویییتی، خسته نباشی3> زیرنویس قسمتای 11 و 12 دانلود نمیشه همش ارور میده:(((( هم با فیلتر شکن امتحان کردم هم بدون فیلتر شکن ولی نشد باز..

سلاما
مشکل سروری از پیکوفایل بود، رفع شد

سلام چرا نمیشه زیرنویسارو دانلود کرد :(((((

لطف میکنین چک کنین ممنون

سلاما
مشکل سروری از پیکوفایل بود، رفع شد

زیرنویس قسمت دوازده خطا میده دان نمیشه

سلاما
مشکل سروری از پیکوفایل بود، رفع شد

این نامردیه من یساله برای فن گرلی از سایت شما استفاده کردم و عر زدم و ازتون تشکر نکنم😭🙈 شما خلال کنید دیگه هر جا میرم از سایت خوبتون که جامعه حرف میزنم عالی هستین، حرف ندارین😍😘 خسته نباشید هم شما هم سابگرا و تنظیم کننده هاتون...فایتینگ 💪💙 ممنونم خیلی🙈😍😘

وای قربونت🤩
کلی بوجی موجییی

ای خداااااااا چرا خونه هاشون جدا شدددد میدونم ب هرحال کینگی شدن واس خودشون هر کذوم ی اتاق تنها واس خودشون میخوان اما بازم نههههه چقدر تو اون خوابگاهه خاطره داریم خودشون خوشحالن فقط ما استی ها ناراحتیم :)

حداقل مینسونگ و چانلیکس رو جدا نمیکردید نامرداااا :,(

وای چیزی نشده حالا هم
چرا عزا داری می‌کنین سنسنشننش
اینا بیشتر روز سرکارن، خوابگاه نمیمونم کلا نگران نباشین شیپاتون سرجاشه😂

سلام ببخشید یه برنامه هست مطمئن نیستم درست اسمشو گفته باشم اسمشdistrict 9 tour being a stray kids هست تو سایت هستش من پیدا نکردمش؟

سلاما
عاام نمیدونم برنامه منظورته یا کنسرت
ولی یه کنسرت به اسم District9 unlock داریم
دوشنبه ۱۵ آذر ۰۰ , ۲۳:۳۳ یه بدبخت که با ردلایت شهید شد:)

تنکیو😍💖

❣️❣️❣️
جمعه ۱۲ آذر ۰۰ , ۱۴:۴۱ یه بدبخت که با ردلایت شهید شد:)

سلااام خسته نباشید❤

عام یه سوال داشتم 

اون برنامه که مینسونگ دنس سکشی میرن و لباس مشکی پوشیدن

اسمش چیه؟؟؟؟

🥺💖

سلاما
Idol master, لینک

سلام خسته نباشید 

من میخواستم بدونم که اون کدوم برنامس که چان سرتاسر مشکی با یه عینک و هیوجین هم با یه کت بنفش پوشیده بودن 

سلاما
فایندینگ قسمت آخر فصل دوم😁

سلام وقتتون بخیر

لینکایی که برای اسکیز کد اخر گذاشتین کار نمیکنن میشه رسیدگی کنید؟

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشتن

ممنون از سرعتتون

زیرنویس قسمت 11 ارور میدهTT تا حالا این مشکلو نداشتم برای ام وی کریسمس هم لینکش ارور میده کلا چیزی برام نمیاد!!

سلاما
خواوهش😁
چک کردم مشکلی ندارن که🙁 بدون فیلتر شکن امتحان کن

سلام....مرسی بابت ترجمه هایه باحالتون...خیلی خوبیننننن....

 

یه سوال میداشتم،یه برنامه هستش که گمونم تازگی هم اومده،لایوِ گمونم،اعضا با لباس خوابه و اینان،لباسِ هیونجین مشکیه با قلبایه ریز قرمز،نوبتی دراز میکشن جلو تر از همه...بقیه عقب تر نشستن......آیا این برنامه ترجمه شده یا من هر چه میگزدم نمیبینم😅..(.خوب توضیح دادم؟) ممنووون❤❤❤

سلاما
ذوق مرگ شدن* بهله یه تیم ساب داریم ماااه، یه تیکه ماه
بلییی خیلی جامع و کامل توضیح دادی منتها این لایو برای ما نبوده😂😭
برای یه سری استی بوده که تو یه سایت خاص استریم کردن، در نتیجه لینک و فایل ازش سخت پیدا میشه
دیگه حساب ساب انگلیسیش چقدر نایاب تره
اگه پیدا کردیم سه سوته ترجمه می‌کنیم میذاریم😁

قسمت ۱۱ هم بزارید

چشم

سلام و خسته نباشید کارتون واقعا عالیه و حرف نداره من اگه اینجا نبود واقعا نمیدونستم چیکار کنم ممنو از همگی❤

مشکلی که برام پیش اومده زیر نویس قسمت ۱۰ فک کنم لینکش مشکل داره موقع انتقال لینک اتفاقی نمی افته و لینک منتقل نمیشه با وی پی ان هم چک کردم درست نشد.

بعد خواستم از چنل دانلود کنم که اونجا هم همین لینک رو گذاشتین.

 

ممنون میشم برسی کنید مرسی💙💙💙💙💙💙💙💙 

سلام عزیزم
بعد از زدن کد، یه صفحه باز میشه که زده در حال انتقال
اونجا خودش یه دکمه داره که میگه اگه بعد ده ثانیه منتقل نشدین، روی اون بزنین
فایتیبیینگ

سلام میشه پاجاما پارتی رو با زیرنویس بگذارید 😊

به شددددددتتتتتتت به ساب فارسی نیازمندم 😅

متاسفانه دنیا بی رحمه اون لایو ساب انگلیسی براش پیدا نمیشه نسنسنسنسنس
هر وقت پیدا شد سه سوت ترجمه می‌کنیم

سلام و خسته نباشید

زیرنویس فارسی قسمتای 6-7-8-9 رو نمیتونم دانلود کنم 

لینکش خراب شده؟

چک کردم مشکلی نداشتن

سلام ادمین جان جانان یه سوالی داشتم میشه یه برنامه برای دانلود از یوتیوب معرفی کنی من خودم بات تلگرام دارم ولی با اون نمیشه فیلم های طولانی دانلود کرد میخواستم بدونم میتونی یه برنامه معرفی کنی؟❤❤❤❤❤❤❤❤

توی نت بزنین YouTube downloader سایت های مختلف میاره

سلام ببخشید یه سوالی داشتم اون برنامه ای که لینو توش رفته بود ماهیگیری اسمش چیه و اینکه شما قرار دادید تو سایت اگه اره میشه بگید کجاست و اینکه تیزر هارو شما قرار نمی‌دید و اینکه تا اونجایی که من میدونم تا الان استری کیدز یه عالمه scars رو اجرا کردن ولی شما فرار ندادید کی قرار میدید؟😅😅😅❤❤❤

سلاما
اون Fisher man in the city بوده که ترجمه نشده
توی یوتیوب سرچ کنین کات های مربوط به لینو رو میازه
خیر تیزر ها و آنویل ها توی چنل قرار می‌گیرن 
بلییی خیلی اجرا کردن ولی کو لینک رسمی؟ 😂😭
هر موقع لینک رسمی از هر کدوم منتشر شد خواهیم گذاشت

سلام میشه چند تا برنامه ی خوب ازشون به من معرفی کنید؟

سلاما
چرا که نه😁
از قدیمی تر ها
از جدیدا هم همین اسکیز کد
روی هر کدوم که بزنی پست مربوط بهش باز میشه😁❣️

سلام چهار شنبه ها ساب برنامه اسکیز کد حدودای ساعت چند میاد؟

این چند وقت میانگین تا ساعت نه شب طول کشیده
حالا ممکنه زودتر بشه و ممکنه دیر تر

مردم چرا چهارشنبه رو دوست دارن؟!

بقیه: چون آخر هفتس و بعدش پنجشنبه جمعس و راحتیم هیچ درسو مدرسه نداریم!!

من: چون اسکیز کد میاد 😎🔥

 

ممنوووووون بابت قرار دادن تمام چیز های اسکیز توی وب واقعااااااااااااا خسته نباشیددددددد ❤️❤️❤️❤️ اسکیز پشتو پناهتون باشه!!!! 😂😅

این روزا همه اسکیز کد می‌بینن، شما چطور؟ 😁😂
خواهش میشهههههه❣️

کی قسمت ده رو میزارین؟😣😥😥

بابا امون بدین لینک برنامه خشک بشه😂😭

 سلام لایو هیونجین و هان رو هم بزار

هیونجین گذاشته شد
هان هم خواهیم گذاشت

قسمت ۱۰ رو بزارید 

چشم
ممنون که گفتییی❣️✨

خسته نباشید

ممنون از سایت خووووبتون 😍😍😍❤

ی سئوال داشتم

این اسکیز کدایی ک تو این پیج هست تا قسمت ۹ هموناست ک الآن داره از ویلایوشون پخش میشه ؟؟

یا اسکیز کدم مثل the9th چند سری داره و هنوز این سری جدیدشو نذاشتین ؟؟

سلاما
ببین یه مقدار پیچیده‌اس😂
اسکیز کد قبلا پنج قسمت بود (حدودا پارسال همین موقع ها پخش شد) بعد سر سالگرد استی (سه چهار ماه پیش) دو قسمت دیگه دادن
الان یه سه هفته ای میشه که دوباره داره پخش میشه (از قسمت هشت به بعد) که هر چهارشنبه ساعت دو و نیم منتشر میشه و توی سریع ترین زمان ممکن ساب میزنیم میذاریم😁✨
و د ناینث هم کامله، بیشتر از پنج فصل نبوده
خلاعصه

سلام 

من کینگدامو ریختم و دیدم قسمت پنجمو همین الان تموم کردم راستش خورد تو ذوقم😐یعنی اسکیز باختن؟ کلا؟ یعنی تموم؟ اصلا دستم نمیره رو دکمه دانلود برای قسمت شیشم

سلام
نا فادات شام
اون یه مرحله که الان یادم نمیاد کلا چی بود رتبه‌اشون پایین بوده
مسابقه جریان داره همچنان بشین ببین😂❣️

سلااااماااا ادیمینیا

تشکریا بسیاری را از شما را بوسیا بوسیا به کلیتان🍥🌺

از شما چ پنهون

 

دیشب داشتم تو حموم فک میکردم که احتمالا فردا زنگ وسط که هیچی نداریم بتونم قسمت جدید رو ببینم چون دیگه تا اون موقع حتما سابشو گذاشتن😎 خیعلی خفنید 

سلامااا
باع، ما خیلی میگ میگیم😂😁✨
قرباااانت

هاردساب لینک نداره که🙃🙁🙁

قرار داده شد

اخجون اخجون اومممددددد عرررر ممرررسیییییی🥺❤️❤️❤️

😁😁

دمتون گرم سایت اینقدر مرتبه حس می کنم زیر دست مانیکاست😹😻🙏

قربانت😁✨
مانیکا کیه😶😂

سلام اسکیز کد قسمت 9 هم داره؟ 

و اینکه اگه داره کی منتشر میشه؟ 

سلام عزیزم
فصل دومش از هفته پیش شروع شد (همون قسمت هشتم)
هر چهارشنبه میاد😁

اووو چه خوبین شمااا🥺🥺🥺راستی کدوم برنامه س که فلیکس و بنگ چان کارت بازی میکنن توش؟؟

قربان شوما😁
ولاگ چان به اسم Ⱝ Chan: CHAN BANG VLOG

سلام، stray kids pajama party رو نمیذارید؟🌚

 

هنوز سابی براش منتشر نشده

سلامممم.من تازه استی شدممم این برنامه کیا میاد اپیزوداش؟؟

سلاما
چهارشنبه ها ساعت دو و نیم توی یوتیوب و ویلایو منتشر میشه
دیگه تا شب با ساب میذاریم😁

سلام و خسته نباشید 😇

خیلی ممنون از اینکه زحمت میکشین و فیلمای اسکیز رو ترجمه میکنین❤️

من تایم اپش رو نمیدونم فقط هر موفع بیاد میام دانلود میکنم و کلا یه هفته اس که با استری کیدز آشنا شدم😅😍

ولی واقعا عاشقشونم!

از اصل مطلب دور نشیم میخواستم بدونم تایم اپش کی هستش که بیام همون روز دانلود کنم😁

با تچکر

سلاما
قربااانت😁
برم اسفند دود کنم واسه تیم ساب، اسفند و دونه دونه، اسفند سی و سه دونه بترکه چشم حسود و بی دونه~ بشکن آبگوشی*
چهارشنبه ظهر تو ویلایو و یوتیوب منتشر میشه 
دیگه تا شب میذاریم😁❣️

قسمته هشت عالی بود🤣🤣فقد فلیکس غش نکنه

وای قسمت بعد کی میادددد

میگفت زنگ میزنم پلیس😂😂
چهارشنبه

سلام

یه سوالی داشتم من اجراهای scars رو باید از کجا دانلود کنم و اینکه لایو ثری راچا رو که جدیدا تو تلگرام قرار دادید کی اینجا قرار میدید

سلام هم لایو تری راچا و هم اجرای اسکار قرار گرفتن😁

میشه اسکیز کد فصل دومش رو بزارید لطفا

گذاشتیم دگر

واااووو شما چقدر خوبییییننن زود با هاردساب گذاشتیییننن😔😭

ولی جای حساس تموم شد://

ایششش..

عی بابا خجالت میدین😁✨
در اصل باید همون موقع که چان و چانگبین میومدن تموم میشد
آوانس دادن بهمون 😂

عررررررر

مرسی سرعت

بوس بهتون

Maaaan, We're not SoRrY, We're MIGMIG😎

عررررر نسحزوسحسدتزنس

واقعا قسمت ۸ اومدههههه😁💃😍

باورم نمیشه😐

برو حال کن😂❣️

سلامااااا

ممنون ک زود سابشم دادین کلی خندیدممم منتظر هفته بعد با قسمت بعدشممم

ایییححح خیلی خوف بود منم ازین جاهااا میخواممم ک تا سرحد مرگ میترسن😤😢

سلاماا
قربانت😂
نه ما لیاقت نداریم، ما از مومیایی ها به خاطر کا. سختشون تشکر نمی‌کنیم😔

جوووونم سرعت عمل

من همون موقع از یوتوب دیدمش پاااااره شدم

ای لاو ساینس

ساینس ایز وووررری گووود عرررر چانو بدین من برممممم

ولی با ساب شما یه مزه ی دیگ ای داره برم یه هفت هشت باری هم با ساب شما ببینم تنکیو وری مااااچ :-*

یععععسسسسسس
چان فقط هیکل گنده کرده کیوت ستستستستستس
ووش ذوووووق🤧🤧

قسمت هفت هر سه کیفیت خرابه😢😭

چک کردم مشکلی نداشت 😅 

یه سوال هارد ساب چیه؟

فایل ویدیو با زیرنویس چسبیده
ویدیو ها با کیفیت 720 هستن

انقدر سست عنصرن حق دارن اسمشون بد در بره 🤣

مرسیییییی💜

صحیح😂

یک سوال یک برنامه هست که مثلا چند تا خانواده هستن یکسره درحال خیانت به هم هستن اسم آن را ایا میدانید؟

چقدر اسم اسکیز بد در رفته😂😭
بله، قسمت اولش میشه د ناینث، فصل پنج قسمت سه لینک
دومین قسمت هم، اینجاست، به اسم SKZ Family

هورااااااا تموم شددددد جر خوردم سرششششش پاره پوره شدممممممم

ایوالللل😍😂

سلام

مرسی از سایت خوبتون

یه سوال داشتم

دو شب هست میخوام قسمت 3 استری کود رو دان کنم ولی نمیشه

میشه راهنمایی کنید

سلام عزیزم
دقیق بگو مشکلش چیه تا راهنمایی کنم 😁

یه برنامه بود هان به یکی از اعضا میگه گور بابای زن و دوتا بچم به مثلا بهشون خیانت میکنه ^~^

اسمش چیه فقط یه کوچولو شو تو اینستا دیده بودم دقیق یادم نیست

سلاما
SKZ Family ـه
اینجا میتونی پیداش کنی😁

بلی دیدم بسی ممنون 

هعی ینی واقعا عاشق این برنامه ام 

خیلی خوب بودن 

و منی که سر مرد من گفتن لینو جان به جان افرین تقدیم کردم 

کماکان مینسونگ ایز ریل 

انویل ترکو دیدین؟فقط منم که هی راه می رم چیز چیز می کنم مامانم بهم میگه خدا شفا بده یا نه؟

بای 

😂😂
مینسونگ اینجا مینسونگ اونجا مینسونگ همه جا😂
نااااح من تازه ریتم اون یه تیکه که سونگمین می‌خونه هم هی میگم 😂😃
خعععلی خوفه

سلام خسته نباشد 

یه سوال داشتم وفتی اینترنت رو ملی کردن هیچ راهی نیست که برنامه های پسرارو ببینم ؟

سلاما
بابا اینا یه چی میگن
نت ملی نخواهد شد😁

قسمت ۶

Persub اش خرابه هی میزنم میگه آدرس اشتباه عع

دوستان سرور های سایتی که توش ساب میذاشتی فعلا قفل کردن
دارن سایتشون رو ارتقا میدن
احتمالا فردا درست میشه😁
حالا این یه قسمت رو یه فکری به حالش می‌کنم

سلام 

من هی کامنت میزارم چلاااا جواب نمیدین😢😭😭

ازتوون خواهش میکنم ساب قسمت ۶ رو درست کنیین🤧🤧

سلامااا
به خدا می‌بینم، در به در دنبال مشکل اون سایته‌ام😂😭
این یه دونه لینک رو درست کردم حالا فعلا، تا بعد

سلام 

خیلی ببخشید 

می دونم به من مربوط نیست ولی خب ...

 جناب خانم/اقا ی یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است ،میشه بدونم بایس و بایس رکرتون کیه ؟؟

دارم از فضولی میمیرم 

بازم ببخشید ولی خر وقت کامنتاتونو میبینم هی با خودم می گم یعنی این بایس رکر کیه ؟

خلاصه ببخشید ولی برام سواله 

*وی سعی می کرد مودب باشد*

ادمینی ببخشید انقدر الکی کامنت می دم ولی خب دیگه 

خدافظ 

سلاما
خودم زودتر پرسیدم ازش تو SKZ SONG CAMP هست😂
من خعععععلی فضولم
نه بابا

چرا نوشتم ۶ و ۷ ..منظورم همون شیش عه 😂❤

وقتی روی دانلود میزنم اعلام خطا میکنه و نمیاره😕 نمیدونم اون ۸۰ نفر قبلی چجوری دانلود کردن😭😂 ..

سلاما
عاا😂
این سایت داره آپدیت میشه 
نامسلمون زندگی نذاشته برام دو ساعته می‌خوام قسمت هفت رو بذارم😂
از چنل اگر می‌تونید دانلود کنید، تا چند ساعت دیگه هم مشکل سایت حل میشه😁

سلام 

ایا اینا اسکیزن ؟

https://www.aparat.com/v/83Pdb

اعصاب منو ریخت به هم اینا اه

نه خیر فکر نمی‌کنم😶

سلام فایل زیرنویس خطا میده 

میشه چک کنی ؟

https://s4.uupload.ir/files/screenshot_2021-07-28-10-09-00_0sgy.png

این شکلی میشه هی

مرسییییی

سلاما
درست شد😁

سلام خوبین

وای انقدر خوشحال شدم اسکیز کد رو گذاشتین یعنی دیشب با هیجان که (امروز صبح پاشم ببینم با ساب فارسی) خوابیدم ..سابش تو کانال تله هست ولی اینجا نذاشین🥺

بازم کلی خسته نباشید💕💕

سلاما😁
گذاشتییییییم
مرسی گوگول😄
چهارشنبه ۶ مرداد ۰۰ , ۰۰:۳۲ یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است

من الان چطور با این هجم از سوعگ بودن هان کنار بیاممممم؟؟؟

کی پاسخگوی دکتر بودن سونگمین و ای انههههه؟؟؟؟

کی میتونه قلب منو که بخاطر "هیونجینِ معلم" داره از جاش در میاد رو اروم کنههههه؟؟؟

باریستاااا، باریستا رو بگووووووو 

داد چاننننننننن

اشپززززز خدایااااا قلبم مجددااااا

بروانیییی بروانی بروانییییی

کیوت بودن لینووووووو

خدایا منو بکششششش دیگه طاقت ندارممممم

چانگبینننن چه کردی با من مردددددددد؟؟؟

*وقتی بعد دوسال استی بودن بازم عادت نکردی

وای هان اون یه تیکه که میگه وورلد استار😂😎
ایمپاستر گفتنای فلیکس یادت رفت😂😂
خیلی خوبن😂
چهارشنبه ۶ مرداد ۰۰ , ۰۰:۲۳ یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است

مردم که اخهههههه :')

مرسی که هستین

خسته نباشین تیم ترجمهههه :)))

مرسی اپ کردید :))))

بغل بنگچانی به همتونننن

خواهش میشه
خنده چانی*: هیهی

سلام خسته نباشید مرسی که ساب گذاشتید واقعا خیلی زحمت میکشید 💓

میخواستم بگم توی وبلاگ زیرنویس قسمت 6 و 7 نمیاره فقط تونستم توی تل دانلود کنم ممنون میشم توی وبلاگ هم درستش کیید بازم مرسی ^^❣️

سلام عزیزم
قسمت هفت که هنوز زیرنویسش نرفته چنل که😶😂
قسمت شیش هم گذاشتیم😁

سلام ببخشید برنامه stay week  رو قرار نمی‌دید با زیرنویس ؟

بله بله به محض ترجمه قرار می‌گیره😁

سلام خسته نباشید بابا دمتون گرم واسه سایت خوبتون من عاشقتونم و خیلی دست بوس همه تون چون خیلی دارید زحمت میکشید همین فقط میخواستم همین رو بگم 

اها راستی امروز قسمت ششم اسکیز کد اومده میشه هر چه سریعتر قرارش بدید فک کنم قراره روده بر بشیم از خنده دوباره 

سلاما
بابا خواهش میشه خیلی خوبین 😁😍
بلییی گذاشتیم و بلیییییی کرکره خنده‌اس😂😂

سلام سلام

میگم قسمت 6و 7 رو کی میگذارین ؟🤔

بی صبرانه منتظرم...😍😍😍

سلام سلام
گذاشتیم😁

مرسی گذاشتی با ساب *-*

❤️❤️

سلام من تازه استی شدم و خیلی دوست دارم یکی از برنامه های خوب پسرارو نگا کنم میشه یکی از برنامه های ک پرطرفدار ترن و بهم معرفی کنید.

سلاما
چرا نشه😁
فهلا اینا رو داشته باش، سوالی داشتی هم درخدمتم😊

سلام خوفین عشقولی هاااااا

چه تهمت هایی به هیونجینی زدن؟؟؟؟ 

خیلی غلط کردن من خودم رئیس جی وای پی رو دار میزنم  😠😡🤬

سلام و تشکر😁
یه لشکر استی میخوان دار بزنن والا، ولی بخشش از بزرگان است☝️

سلام ببخشید یه مدت نتونستم از استری کیدز خبردار باشم میشه بگید هیونجین چش شده؟؟

یه سری شایعات بهش نسبت دادن که بعدش عذرخواهی کرد و قرار شد چند هفته ای از فعالیت کناره گیری کنه و بعد برگرده
حالا قضاوت این که این چیزا درست بوده یا غلط رو هر کس یه نظری داره😶

مرسی ک میزارید من واقعا ممنونم چون تل تو لپ تابع اعصابم نمیکشه هی برم بیام 

امید وارم بیبی هیون زود برگرده چون ب شدت دلتنگیم همه گی 

تولد ن چندان خوبی رو داشتیم جز ی جمله هیجی بهمون نتونستن بدن چان بیشتر از همه داره اذیت میشه و الان همه اش تقصیر ها رو گردن خودش میندازه

خواهش میشههه
اخبار و اینا هم از چنل چک کن حتماااا😁
آره بابا، چشم رو هم بذاریم اومده
نگران نباش، میگذره😶😊

عررررررررررررر 

قسمتتتتتتتت ۵

توروخدا سذیع تر زیر نویسشم بزارین 

از قدیم گفتن رپر ،رپرا استری کیدز .ووکال ،ووکالیستای استری کیدز .دنسر ،دنسرا استری کیدز .

مترجم ،مترجمای استری کیدز ورد .ادیتور ،ادیتورا استری کیدز ورد .ادمین ،ادمینا استری کیدز ورد (اگه کسیو جا انداختم ببخشید )

ممنوننننننننننن 

بابا خیلی یهویی اومددددد😂
همه بچه های ساب سرشون شلوغ بود😂
ولی بازم تا جایی که شد، زود رسوندن😃
و این که پیامت رو تو گروه ساب فرستادم، موج مکزیکی رفتیم همه با هم از ذووق🤧🤧🤧

میگمم هیون برگشت؟؟؟

چون قسمت جدید اسکیز کد اومد قسمت 5

بعد 1 ماه گذاشتن قسمت جدیدو

ینی برگشت؟

نه هنوز متاسفانه 🙁

یه هفته نشد؟؟ مگه به هیون قرار نبود یه هفته استراحت بدن ... :(

دالی
عام نه زمانی مشخص نکردن، گفتن موقتا میره و برمیگرده😊

سلام

عرررررررررررررر

خیلی خوب بودددددددددددد

تورووووو خدا ادامش کی میاد 

ترجمه هم که مثل همیشه عالییییییییییییییییییی

ما منتظزیم 

سلاااااام
آرهههههه😍😂😍😍😂😍😂
نمیدونمممممم🙁🙁🙁
تشکر میشهههه😁😁
همچنین ما هم🙁😅

سلامی دوباره، تو یه برنامه هه بود، فک کنم مال همین اخیر باشه، اعضا اسمشونو عربی نوشتن، توروخخخخخخخخخدا بگو اسم برنامشوಥ‿ಥ

سلامی سه باره حتی😁😂
عااام تاکر گو، جده یک احتمال زیاد 

سلام ببخشید، یه برنامه ای بود اسکیز توش برای مسابقه ای چیزی تیراندازی میکردن، انگار مسابقه دو هم بود، اون رو دارید؟ اگه اره میشه لینکلو بدی؟ در به در دنبالشمಥ‿ಥ

سلاما
اون المپیک آیدولاس
نداریم متاسفانه 🙁

سلام خسته نباشید همه^^

ببخشید اون برنامه ای ک توش فلیکس و سونگمین غذا درست میکنن اسمش چیه؟دارید توی سایت برای دانلود؟

سلاما
سونگمین و فلیکس هر از چندی میان لایو یه چیزی درست می‌کنن، توی پست ویلایو ها می‌تونی پیداشون کنی😁
اسم سری لایو‌ـاشون هم "Deang young school" ـه

عاا ببخشید یه میکس از چان دیدم ک می رقصید اسم برنامش نمیدونم میشه راهنمایی کنید پیراهنش سفید بود و شلوارش مشکی موهاش قهوه ای روشن کرده بود

فککککر می‌کنم منظورت اسکیز پلیر چان باشه
اینجا می‌تونی پیداش کنی
اسمش My House ـه😁

سلااام 😍

واقعااا ازتون ممنونم نمیدونم اگه سایت شما نبود چیکار میخواستم بکنم 

خیلی خیلیی زیااددد ممنون از اینکه زحمت میکشین 

واقعا زحمتتون قابل جبران نیست 

این بزرگ ترین کاره 

سلاما😍😍
وی از ذوق بالا پایین می‌پرد*🤧🤧
خواهش میشهههه😃😃

آره دیدم بعد اینکه کامنت گذاشتم یه ساعت بعدش اومد زیرنویس🤩سرعت عالییییی👍🏻👍🏻خسته نباشید همه❤❤❤

یه تیم ساب داریم شاه نداره اصن😌😌

سلام من اون کنسرتی میخواستم که بنگ چان داشت راجب فلیکس حرف میزد و گریه میکرد 🥺

سلام خسته نباشید و ممنون برای سایت عالیتون❤زیرنویسای این برنامه معمولا چقدر طول میکشه تا بیاد؟الان قسمت سه کی میاد؟

عااا این برنامه ظهر منتشر میشه
ما هم ماشالا قربون سرعت تیم ساب برم (پاشم اسپند دود کنم😌) تا چند ساعت بعدش زیرنویس رو آماده می‌کنیم😁
دیگه حدودا تا هفت و هشت آماده‌اس😃😁

سلام خداوقت🥰❤

من اون فیلمایی که اسکیز سر ظبط آهنگن میخوام از کجا میتونم پیدا کنم؟

سلاما
راستش متوجه نشدم😶
منظورت اینترو هاست؟ 

سلام خیلی ممنون برای همه چی فایتینگ

❣️❣️❣️

اون برنامه ای که هیون با دو تا از اعضای ایتزی رفته اسم برنامه ش چیه؟🙂

داالی
ISAC: Hall of fame 2021

سلام خسته نباشید در قسمت weekly idol کامنت گزاشتم میشه چک کنید

و اینکه دنبال یه برنامه از استری کیدزم که اعضا رو صندلی نشسته بودن بعد باید همه جیغ میزدن ببین کی صداش بلند تره میشه اگه دارید بهم بگید❤

سلام مکم😁
عااا لینک یوتیوبش اینه لینک

برنامه ای که هیونجین با دوتا از اعضای ایتیزی بود رو ترجمه میکنید ؟؟

اگه ساب انگلیسی براش منتشر شد، بععععله😁

سلاما ادمین^^💕

خسته نباشی:]

مرسی که سریع با ساب فارسی برنامه هارو میزارین❣✨

میخواستم بپرسم هارد ساب این برنامه با چه کیفیتیه؟

سلاما😍
خواهش 😘
عااا 480 ـه

ببخشید همین دو قسمت بود یا بازم هست؟ 

خسته نباشید ❣️❣️❣️

در حال انتشاره عزیزم❣️😁

ببخشید هاردساب چه جوریه؟؟یعنی چه فرقی با کیفیت عادی ۴۸۰ داره؟؟

ساب روی خود ویدئو عه، دیگه لازم نیست ساب روش بندازین😁

ترو خدا زودتر سابش بزارید منظورم قسمت دوم

خسته نباشید ❣️❣️❣️

بفرمایید😁

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین های عزیز 😂❤ یه سوال داشتم چه روزایی قسمت جدیدش میاد ؟

سلام و عرض تشکر 😁
سه شنبه هااا

سلام ممنون از سایت عااااالی تون 

زیرنویس این برنامه برای من باز نمیشه چیکار کنم؟

سلااام
برنامه ی MX player رو نصب کن، ویدئو رو که باز کنی، یه سه نقطه گوشه بالای صفحه میبینی، روی اون بزن، گزینه ی subtitle رو انتخاب کن، بعد open، بعد یه لیست از فایل های گوشیت رو میاره، فایل زیرنویس رو پیدا کن (این که فایل ساب کجاست، بستگی به خودت داره که کجا سیوش کردی😊) و روش بزن و تا داااا😃😁

مرسی بابت همه چیز

❣️❣️❣️

یعنی انقدر سر این خندیدم نابود شدم🤣🤣🤣🤣🤣خیلیییی خوب بوددددد

خیلی خوبن😂😂

سلام ادمین جانا خسته نباشید❤

اونی که استری کیدز به برنامه فک کنم سلام هالیوود بود رفتن که باید با چشای بسته از داخل باکس تشخیص میدادن میخام داخل سایت گزاشتینش؟

عام نه، سابش موجود نیست متاسفانه 😶😅

سلام میشه موزیک ویدیو جدید بنگ چان و چانگبین که باهم خونده اند رو بزاری ؟

موزیک ویدیویی با هم ندادن
اما تازگیا آی‌ان یه اسکیز پلیر منتشر کرده که چان و چانگبین هم توی ویدئوش هستن
اسمش Maknae on top ـه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan