Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Dingo

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ School Ep.1

 |↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ School Ep.2

 |↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ School Ep.3

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Who Buys Food Well Ep.1 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Who Buys Food Well Ep.2

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

?Ⱝ What If You Are A JYP's Trainee

|480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ SKZ On School Attack 

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ SKZ on School Attack p2

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ My pace . Mafia dance

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ I am YOU - Dress Room Dance (Halloween ver

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

ببخشید اسم انگبیسی اعضا رو میگین ؟؟

گوگل علیه سلام😂✨
تا جایی که به یاد دارم هیونجین سَم بود و هان پیتر (توی کشور های خارجی که زندگی کردن با این اسم صداشون میکردن) 
چان و یونگبوک هم که خودشون اسمشون روشه، کریستوفر و فلیکس
بقیه رو در جریان نیستم

سلام یه برنامه بود که همشون انگار توی اداره بودن منظورم اسکیز کد نیست یه برنامه دیگه خیلی دنبالش میگردم همشونم لباساشون طیف طوسی یا آبی روشن بود

سلاما
احتمالا برنامه سالگرد دو سالگی نبوده؟ 
يكشنبه ۸ اسفند ۰۰ , ۱۱:۳۵ تئوری ساز ناشناس

قسمت جدید نداره؟

نوچ

دود یه سوال هم داشتم اون برنامه که همشون لباسای کرم قهوه ای پوشیده بودن دور میز بودن داشتن بازی میکردن چی بود؟ یه جاش چانگبین گفت قدش بلنده همه بلند شدن عصبانی شد یا یه جا دیگه اش گفتن حاضرید با پی دی نیم آهنگ بسازید همه فرار کردن ولی چانگبین گفت نه!!!

اون هستش تو بلاگ؟

بوس بهتون برای زحماتتون راستی^^

سلاما
پشت صحنه  SKZ-X Fan Meeting ـه

لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا زیرنویس فارسیش رو هم بزارید

گذاشتیم که 

من ۱۸ روزه که استیم و از وقتی استی شدم یک سره تو وبلاگتونم میتونم بگم یکی از بهترین وبلاگایی هستین و واقعا واقعا ممنون از ته دلمم که انقدر زود وقتی چیزی منتشر بشه میزارین. یه تشکر ویژه از مترجمای فوقالعادتون که سابای باحال میزنن که باعث میشه دوبرابر بخندم دستتون خیلی خیلی خیلی درد نکنه

سلاما
ولکام بیبی استی😁
خواهش میشههه
انرژی رو به تیم ترجمه هم منتقل کردممممم

هِلو!

*از دست وِی سرش را به کیبورد میکوبد=|

ببخشید من خیلی سوال برام پیش میاد😂🥀🖤

ی برنامه‌دیدم،دقیق یادم نیست چیشد فقط اینو یادمه ک فلکیس دور خودش پتو پیچیده بود،گوشی اعضا گم شده بود،هیونجین فکر کرد سانگمین برداشته،شاخ ب شاخ شدن(!).

چیه اسم برنامه🥺😢🔪

بوص بوص

سلاما
نه بابا راحت باش😁😂
فندوم تور لینک

سلام سلام سلاممممم میگم اون کدوم برنامه اسکیزه که چان و لینو و هان و ای آن تو آشپزخونه دارن غذا درست می کنن و چان هی بقیه رو بیرون می کنه اسمش چیه؟

واااای اصن خودم که اینو می خونم خندم میگیره🤣🤣🤣اما یعنی....

تو رو خدا زود جواب بدین من امشب اینو دان کنم شب آخر نتمه😅

سلاما
Ⱝ Yes Customer - Lee Know's Restaurant 20.07.03 
دنبال همچین اسمی توی پست لایوا بگرد😁
لایو ها به ترتیب تاریخ چیده شدن

آها مشکلی نیست مرسی^^

ساری خلاصه😅

سلام .. منم اپیزود سه رو مشکل داشتم ... دان شد ولی باز نمیشد با هیچی .. حتی ام اکس پلیر 

سلاما
دوباره آپ شد

واااااوو من تاحالا خییییییییلی برنامه دیدمم اینم داره تموم میشه حیف...

یه سوال چرا هان و ووجین تو SKZ on School Attack نبودن؟

ای بابا
نترس زیادن😂
والا یادم نمیاد

های دوباره ^^

با MX Player هم دفعه‌ی قبل امتحان کردم ولی نشد ،واسه همین گفتم 

کس دیگه هم این مشکلو داره ؟ 

نمیدونم چرا همچین میشه ، دو سه بار دان کردم ولی بازم همون شکلی میاد 🤷🏻‍♀️

سلام عزیزم
یه بار دیگه آپلود کردم، اگه باز هم مشکل داشت دیگه نمیدونم چی کار باید بکنم😂

سلام خسته نباشی 😄

اپیزود 3 دینگو مشکل داره ، وقتی دانلودش میکنیم مثل داکیومنت میاد ، و با هیچ برنامه ای نمیشه بازش کرد 

لطفا یه چک بکن ببین مشکل چیه 😄

سلاماااا
چک کردم، مشکلی نداشت😶😅
با MX player برنانه ها رو باز کنین😁

سلام عزیزم خسته نباشی

قبل از قسمت یکش چیزی هست؟

اخه تو قسمت دو هان گفت بازی miraeilgi هرچی سرچ کردم همچین چیزی ندیدم :{

نه چیزی نیست
همه‌اش همینه😅

سلام ببخشید من قسمت سومschool رو سه بار دانلود کردم ولی میزنه فایل باز نمیشه اگر میشه اصلاحش کنید

سلام عزیزم
با mx player بازش کن😁

سلام عزیزم امیدوارم خوب باشی 

من میخوام برنامه از استری کیدز ببینم

کدومارو پیشنهاد میدی ؟

سلاما😃
خوش اومدی😊
از بین برنامه جدیدا هم میستریس کیچن و آل نایت و اسکیز کمپ 😁
روی هر کدوم که بزنی، پست اون برنامه برات باز میشه
فایتیییینگ

سلام من با بی تی اس استی شدم یجورایی 🤣ریکشن بنگ چان به آهنگ باتر رو دیدم خوشم اومد بعد رفتم تحقیق کردم راجب استری کیدز بعد رفتم آهنگ های بیتی اس که کاور کرده بودن رو دیدم خیلی از صداشون خوشم اومد استی شدم 

من بایسم بنگ چانه و تو بی تی اس هم بایسم آر ام  بعد حرفایی که بازم راجب باسم زد رو گوش دادم خیلی خوشم اومد خیلی کیوتن 

سلاما
عههه چه خوب😃😃
بح دی‌ان‌ای🤧
خوش اومدی به فندووووم😁😁

هااااای

مرسی که هستید🤭❤️

میگم یکی نظر گذاشته بود که برنامه دبیو پسرا رو دیده،شما داریدش؟کدومه؟🥺

سلامااا
خواهش میشههه😍😍
از اینجا لینک

سلام من از اینکه این همه استی میبینم خیلی خوشحالم کارتون هم خیلی عالیه 

ببخشید من تازه گی ها استی شدم میشه اسم همه ی کاپل ها و را بگید مثلا مینسونگ = لی نو و جیسونگ 

واقعا ببخشید من در اپارات و تست چی هستم مایل بودید سر بزنید البته انقدر ها هم فعال نیستم اخه تو مدارس شروع کردم و کاملا درگیرم با درس ها تابستان انشالله جبران میکنم 

و دوستداشتم بگم من توسط لی نو با استری کیدز اشنا شدم یعنی درواقع داشتم عکس یک بازیگر خارجی به اسم دین دی هان دی رو نگاه میکردم در سایتی که زیرش عکس های لی نو بود و من خیلی خوشم اومد و دربارش تحقیق کردم و با استری کیدز اشنا شدم و الانم یک استی خالصم یعنی نه ارمی یا اکسولی یا بلینکی و..‌‌‌.... نیستم قبلا هم فن هیچ گروهی نبودم اما عاشق کره ای ها بودم و با کره ای ها توسط ای یو و لی جونگی اشنا شدم در عاشقان ماه و بعد فهمیدم بکهیون عضو اکسو هم در فیلم حضور داشته من همه ی بازیگر هایش را دوست داشتم کلا بازیگر ها را دوست دارم تا خواننده ها اما به خاطر لی نو اولین گروه و حتی اولین خواننده ای که دوست داشتم خیلی را پیدا کردم کلا خیلی شبیه همیم حتی ماه تولدمونم یکیه

سلاااام
عجب طوماری نوشتی😍😂
عاا اینا 8 × 8 شیپ میشن خببب، کارای سخت سخت از آدم میخوای😂
مینهو و جیسونگ: مینسونگ / چان و فلیکس: چانلیکس / چانگبین و فلیکس: چانگلیکس / هیونجین و چانگبین: چانگجین، هیونبین / هیونجین و فلیکس: هیونلیکس / جونگین و هیونجین: هیونین / سونگمین و فلیکس: سونگلیکس / مینهو و چان: مینچان
دیگه معروفاش اینان😂
خوش اومدی استییی🤧🤧
تو که بنده برگزیده خدایی رسما😁

قسمت یک مدرسه دینگو از ۱۰:۵۰ به بعد صدا نداره میشه درستش کنید☹🙏🏻♥️

اصلاح شد😁

سلام خسته نباشید مرسی از اینکه فیلما‌ و... انقد مرتب درست کردید و من کلی دنبال برنامه هاشون گشتم و سایت شمارو پیدا کردم خیالم راحت شد میتونم به ترتیب دان کنم بدون اینکه گیج بشم چی مال چیه😍🥺

این برنامه مدرسه قسمت دومش با اولش یکیه هردوتاش میشه درستش کنید🥺🙏🏻

سلاما😍
 خواهش میشه^^
بل‌بله، اصلاح شد😁

ادمیییییین سلاااام خداقوت 

چرا دوتای اخری و واسه دانلود میزنم خطا میاره بقیشون اوکین فقط همین دوتای اخر نمیشع :(

سلاما😍
مرسی گفتی، اصلاح شد😁

سلاممممم. مرَی از سایت خوبتون اما میخواستم بگم بعضی از موزیک ویدیوها لینکاشون خرابه و اینه من دینگو رو دیدم اصلا جررررر خوردم انقدر خندیدم عالیییییی بودددد🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂 میشه یک برنامه بگین که مثل دینگو انقدر خنده دار باشه؟؟ 🥺🥺مممنوننننن❤️❤️❤️❤️❤️

نمیدونم میتونم به خودم بگم استی یا نه ولی خیلی استری کیدز. و اهنگاشونو دوست دارممممم😭😭😭😭 خلاصه اینکه ممنون از زحماتتان و بوسسسسسس😍😍😍😍😘😘

سلاما😍
عااا لینک ها فعلا مشکل سروری پیدا کردن، ایشالا زود اوکی میشه😁
فایندیننننگگگ، فایندینگ اسکیز ها عااالین😂😍
در فندوم با یه آغوش گرم چان مانند به روت بازه 😊😊😊

سولااامم خوبیی؟ راستیتش من تازه ی هفتس با بچولامون اشنا شدم^^ همشون خیلی گوگولی و ژیگولو کیوتو خفن و لنتی هستن^_^ اونی من برنامه دبیوشونو دیدم الان ب نظرت کدوم برنامشونو ببینم ک با شخصیتاشون بیشتر اشنا شم؟؟ راستی سایتتم خیلی خوبه فایتینگ اونیی**

سلاما😍😍
اوسوشیبشووووو استی😁😁
عا کار خوبی کردی از دبیو شروع کردی😊 الان واسه این که بشوره ببره فایندینگ یا دینگو رو ببین😂 اگر هم با شخصیت هاشون می‌خوای آشنا شی، وان کیدز روم چیز خوبیه🙃 هر دو رو می‌تونی از لیست سمت راست بلاگ پیدا کنی
راستی ممنوووووون😍❣️

وای ننه سایتتون خیلی خوبه😍💓💓💓💓💓💓💓

داشتم نظرات رو میخوندم انگار اکثرا با دیدن فلیکس استی شدن😍💓😂😂😂😂جوجه جی وای پی چطو دلش اومد تو قسمت 8 حذفش کنه

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

واهای😍😍
آرررره😍😂😍😂 من خودمم فلیکس و دیدم، استری پسندیدم😂
مهم اینه که الان تو گروهه🤧😃

سلام ادمین جان خسته نباشی🥰

من دینگو رو تموم کردم خیلی خنده دار بود... 

ولی هنوز ک هنوزه نمیتونم چانگبین و هان رو از هم تشخیص بدم😂😐

چرا اخه😂♥

فقط لینک یه سری از موزیک ویدیو ها خراب بود میگفت فایل پیدا نمیشه و نمیشد دانلود کرد😿

🍃💖

سلاما😁
دینگو عااالیه😂😂 دلم براش تنگ شد🤧
عب نداره پیش میاد😅
چک می‌کنم 

وای واقعا ممنون ازتون دستتون درد نکنه ممنون چقد زود 

😍❣️

اون اخرین برنامه رو ک گذاشتین همونی ک لباس بامزه پوشیدن اسم برنامه چیه؟

و یکی هم یه برنامه بود این شکلی هیونجین نقش مادر بود فک کنم همونجوری اعصا نقش خانوادهو اینارو بازی میکردن و .. اسم این برنامه چیه؟

و یکی دیگ هم ی برنامه بود ک توش از لینو پرسیدن ک چن تا گربه داره از بقیه اعصا فک کنم فلیکس و ووجین ک پیش لینو بود و اونا هم میگفتن نمیدونیم و اینا  حتی لینو اسم بچه هاشو ام گف و حتی گف ک چطوری اونا رو پیدا کرده بود میشه اسم این برنامه هارو بگین؟🤔😍🥰🤩😊😇😂😅🥺🙏

سلاما😁
همینجا توی پست دینگو، دنس پرکتیس I am YOU
فکر کنم منظورت د ناینث باشه، فصل پنج قسمت سه لینک
این گربه و این داستانا هم تو کیدز رومه، فصل سه قسمت اول

یه سوال داشتم.. 😬

 

چند تا از پستای اینستای فن پیج هارو ک دیدم انگار امروز اخرین اجرا بود درسته؟ 

اخرین اجرای آلبوم... البته نمیدونم درست دیدم یا نه... 

دقیق مطمعن نیستم.. میخواستم بدونم درست دیدم یا نه😅😂

سلاما
بله درسته، آخرین روز پروموشن این آلبوم بود😁

سلام 😻

من یه هفته ست استی شدم اونم فقط بعد از شنیدن صدای فلیکس😂😂

هیونلیکس چرا انقدر کیوته اخهههه🤤🤤😻😻😻

یکی دو روزه سایتتون رو پیدا کردم و واقعا عاشق سایتتون شدم😍😍

هیج جا نتونستم برنامه هاشونو درست و حسابی پیدا کنم.. 

واقعا مرسی که برنامه هارو میذارین😍😍

واقعا خسته نباشین✨فایتینگ😍💖

امروز میخوام از دینگو شروع کنم به دیدن😂😂

سلاما استی نو شکفته😍
خوش اومدی به فندووووم
بعععله، صدا فلیکس مرگه🤧
خواه ش می‌شود😊
دینگو خیلی خوببهههه😂
برنامه ی دبیو رو هم حتماااا ببین
سوالی هم بود درخدمنم😁

کاپله فلیکس و هیونجین اسمش چی میشه؟

هیونلیکس😁

سلام چرا فصلاول قسمت 2 باز دانلود نمیشه انگار پاک شده

ولی با اینحال ممنون از ساایت علیتون

 

بله عزیزم اصلاح شد😁

انقد خوشحالم😂سایت شما هم ک مث بهشته♥😂

مرسی ک انقد زحمت میکشین^^

خواهش میشود 😍😍
آخییی بالاخره کنکورم تموم شد:/پس از سالها دوری بالاخره وقت میکنم dingo و بقیه برنامه هاشونو ببینم😂ادمین بهم تبریک بگو😐😂
مبارکههه😃😃
تبرییییک، تبریک به تو، تبریک به من تبریک به هممممه😍😍

میگما ی سوال^^

ی برنامه ای هست که اعضا تکی تکی با فنا با تماس تصویری حرف میزنن اون قضیش چیه؟؟بعد مثلا چجوری ی نفر برگزیده میشه ک با اعضا حرف بزنه خخ؟؟

اووو خیلی پیچیده‌اس
تو یه تایم خاص از یجایی البوم میگیرن. مثلا میگن از ۱۰ تا ۱۲ البوم بگیرین ویدئوکال با لینوعه از ۸ تا ۱۰ با چانه و... بعد بینشون قرعه کشی میشه
بدین صورت😅

سلام ممنون عزیزم❤❤

💜😁

سلام شرمنده بازم مزاحم میشم احیانا بلدی استی رو به کره ای بنویسی؟رو تلفظ Aموندم نمیدونم کدومو بنویسم هیچ‌جا هم‌نیستش اسم فندومشون به کره ای اگه می دونی کدوم اینا درستن؟؟

스트이

스터이

스테이

ممنون میشم بگی🤦🏻‍♀️😂❤❤

ووجین از گروه رفته؟؟؟چرااا؟؟من امروزام وی هارو دیرم متوجه شدم نیستش بعد نگاه که کردم دیدم همه جا گفتن ووجین از گروه رفته😐😐😐💔

سلاما😁😁
میشه 스테이
آره بچه پررو😭😭 تو بیانیه زده بودن دلایل شخصی، حالا چقدرش درسته رو نمیدونم

خوبه پس چک میکنم کاپلارم 🤦🏻‍♀️😂😂❤

فلیکس کلا مرگه 😐🤦🏻‍♀️😂😂😂❤❤❤

اوهوووم
همه کلا مرگن😂😂😋

سلام ممنون از راهنماییت راستش من عاشق موزیک گادز منو شدم بخصوص پارت فلیکس بقیشونم خوبن ولی اینو خیلی دوس دارم 😊❤❤❤استری کیدز مثل بی تی اس کاپل ندارن ینی شیپ نمی کنن آخع هر چقد می بینم چیزی نیست🤦🏻‍♀️😂ولی امیدوارم نباشه که بین فندومشون دعوا بشه😐😐😐😂

سلاما
آره فلیکس خیلی مرگ بود این کامبک😭😭🤧🤧
چرااا کاپل زیاد دارن
مینهو و جیسونگ
فلیکس و چانگبین / چانگبین و هیونجین (اینا خودشون اعتراف کردن مثلث عشقی بین‌شونه😂😂)
هیونجین و آی ان
فلیکس و سونگمین (شیپ مارشمالویی‌ان اینا😁)
دیگه همینا، تقریبا همه با هم شیپ میشن ولی خب اینا طرفدار های بیشتری دارن

سلام عزیزم راستش من چندین ساله آرمی ام بعد تو اینستا داشتم پست هارو میدیدم صدای فلیکس رو شنیدم و از استری کیدز خوشم اومد و برنانه دبیوت شون دیدم و الان حدودا یه هفتست استی هستم و واقعا هیچ چیز زیادی نمیدونم از اعضا و از برنامه هاشونم سر درنمیارم اصلا میشه یکم راهنمایی کنین ممنون🤦🏻‍♀️😊❤❤

سلااااممم
منم استی‌آرمیم😍😍
اوومم خب برنامه های پر طرفدار، فایندینگ اسکیز، د ناینث و دینگو و تو کیدز رومه
اگه هم می‌خوای با شخصیت خودشون آشنا بشی، تو کیدز وان هم چیز خوبیه😃
که همشون رو از اون لیست گوشه ی وبلاگ می‌تونی پیدا کنی😊😅
و دیگه اینکه تا می‌تونی ام وی هاشونو ببین، بعدا بهم بگو از کدوم خوشت اومد😁
هر سوالی هم که داشتی، بپرس

سلام

قسمت یک زیرنویسش خرابه

خورد تو حالم😐💔😭😂

سلاما، عام منظورت از خراب چیه؟
چون لینک دانلود مشکلی نداشت و روی ویدئو هم باز میشد😶

سلااام🖐🏻💕

اسکول اتک ۲ زیرنویس نداره؟😢

از اعماق اقیانوس پیداش کردیم و گذاشتیم😂😂😅😅

سلام ممنون از مدیر وبلاگ..ولی چرا بعضی ها حذف شده و میخوام دانلود کنم میگه پیدا نمیشه؟ میشه دوباره بزاریدشون. مثل who buys food well part 2 

سلام عزیزم
اصلاح شدش😅😅

من عاشق این برنامه هستم . دستت طلا. بوس از راه دور

خواهش می‌کنم^^

برنامه ی دبیو میشه کدوم برنامه؟🤔

اسمش همون استری کیدزه
از اینجا می‌تونی دانلودش کنی😉

واو مرسی 😍

از the 9th شروع کردممم!  💪🏻💛

آفرین آفرین😃👌

سلاام من تازه استی شدم.برنامه ها زیادن کدوما رو اول ببینم؟ بعدش چیا؟😂💙

سلااامم استی جونم
به جمع ما خوش اومدی😃😃
اول از همه برنامه دبیوووو بعدم من خودم به شخصه د ناینث و وان کید رومو تاکر رو دوست دارم😋
ولی تو همشو ببین خب؟
سوالی چیزی هم بود درخدمتم😉
پی نوشت: از اتاق فرمان اشاره میکنن که فایندینگ هم خعلی جذابه

واای من خیلیییی دنبال این برنامه بودم مرسییی که گذاشتینش*--*استری کیدز به داشتن شما استیا افتخار میکنههه💗💗💗💗💗💗

خواهش می‌کنمممم🤩😅
اصن یه جور ناجوری ذوق مرگ شدم😝😝😍😍

دانلود کردن از تل سخت شده، مرسی ک اینجا برنامه هارو میذارین😘خسته نباشین و فایتینگ❤️

خواهش موکونم😝💜

ممنون بابت ساب برنامه ها😍😍 من تازه با این گروه عجیب و بشدت با استعداد و خفن اشنا شدم و واقعا ازاینکه برنامه هاشو با ساب قراره ببینم خیلی ذوق دارم!!! یه #استی تازه وارد 😎

سلام نگار😁
می‌بینی چقدر خفن و کیوتن آخه؟؟
فایتینگ استی😜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan