Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

The 9th

 

 

~ فایل زیپ زیرنویس همه قسمت‌ها ~

 

 

ৰ ➸ The 9th S1

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

​​​​​​

Ⱝ Ep.02
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

 ৰ ➸ The 9th S2

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ The 9th S3

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ The 9th S4

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

 ৰ ➸ The 9th S5

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01
|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02
|↫  480p720p 1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03
|↫  480p720p 1080p sub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04
|↫  480p 720p 1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

خدا قوت ممنون برا سایت و کانال خوبتون و ترجمه عالی برنامه ها 

من یه تیکه فیلم از لیکس و چان دیدم که چان داشت موهای فلیکس و  میشست  بعد فلیکس گفت yes daddy میشه اسم اون برنامه رو بهم بگین و کجا میتونم دانلود کنم سایت یا کانال تلگرام  ممنون 

سلاما
اسمش  All Night SKZ ـه~

سلام وقت بخیر میشه بگین اون کدوم برنامه بود که اسکیز لباس کارآگاهی پوشیده بودن با بک دور رقصیدن؟

سلاما
فن میتینگ Fan Meeting X SKZ

سلام خسته نباشید 

میشه تا جایی که امکان داره هارد ساب برنامه هارو هم بزارید 

ممنون میشم 🥺

سلام عزیزم
بله، یه سری با هاردساب داریم میذاریم😁

سلام مرسی از سایت خوبتون 

سایتتون خیلی خیلی خوب و کامله و من هیچ سایتی مثل سایت شما تاحالا ندیدم 

فقط میشه لینک intro :i am not رو بهم بدین چون هر چی توی فهرست گشتم نتونستم پیداش کنم 

سلاما
تشکر میشه🤧
هنوز ترجمه نشده😶☹️

سلام مرسی از سایت خوبتون 

میشه برام لینک intro :i am not رو بزارین چون توی قسمت فهرست نتونستم پیداش کنم 

سلاما
اینترو های اولی ترجمه نشدن
تو لیست ترجمه‌ان❣️

سلام ممنون ازسایت خوبتون.

لینکهای زیرنویسها برام باز نمیکنه میگه در دسترس نیست، مشکل از طرف منه؟

سلام عزیزم کدوم قسمت ها؟
من چند تا رو چک کردم مشکلی نداشتن

سلام من برنامه skz family رو میخوام ولی پیداش نکردم میشه راهنماییم کنین 

سلاما
زیر تیتر 3rd Anniversary ـه

کدوم برنامس که هیونجین هدفون گذاشته تو گوشش و و باید کلمه ی موقعی که موهای چان فرمز بود میگفت و اشتباهی گفت موقعی که بنگ چان .....

بنگ چان سه نقطه؟ بنگ چان "لخت" بود دیگه😂
ویکلی آیدول، آخرین قسمتی که رفتن

سلام

خسته نباشید

ممنون سایت عالیتون

من ب تازگی ب جمع استی ها پیوستم 🤭

میخواستم برنامه هاشونو دانلود کنم و نگاه کنم، اما نمیدونم ترتیبشون چطوره 

فقط میدونستم اولین برنامشون استری کیدزه، همون ک ام نت برای دبیوشون ساخته

بقیشونو با همین ترتیبی ک هست دانلود کنمو ببینم تاریخ انتشارشون ب ترتیبه ؟؟

یا جایی هست ک من بتونم ببینم با چ ترتیبی دانلود کنم

مرسی ❤❤❤

سلاماا
خوش اومدی بیبی استی😁
این لیست رو از بات پیدا کردم
The 9th season1 2018
Intro: I am Not ‌‌‌‌‌‌‌‌ 2018
Sk_talker 2018
The 9th season2 2018
Intro: I am Who 2018
Straykids amigo TV 2018
Two kids room 2018
SKZ talker 2018
SKZ honey_tips 2018
The 9th season3 2018
Stay directors 2018
Intro: I am you 2018
Two kids room vol 2 2018
SKZ & SKZ 2018

The 9th season4 2019
SKZ talker_gol 2019
Finding straykids 2019
Tow kids room vol 3 2019
Intro: Miroh 2019
Intro: Yellow wood 2019
Tow kids room vol 4 2019
ChoiSKZ 2019
The 9th: Season 5 2019
Two Kids Room Vol. 5 2019
One Kids Room 2019
SKZ talker_golI 2020
Two Kids Room+1 2020
Finding Straykids (Season 2) 2020
Two Kids Song 2020
Intro "IN生" 2020
♥ Kids Room 2020

بعد از این هم چیزایی مثل SKZ Code, Fandom Tour, Mysterious Kitchen, SKZ up all night, SKZ Song Camp و اینا رو هم منتشر کردن😁
همشون هم از لیست گوشه سایت می‌تونی پیدا کنی ❣️

سلام خیییلی سایت و کانالتون خوبههه خیلیی😍

یه سوال داشتم یه برنامه هست که تو زمستون دارن برف بازی میکنن اصلا پیدا نمیکنم ینی انقد زیاده میگردم چیزای جذاب تر دیگه پیدا میکنم😂😂

یکی هم چشاشونو بستن دو نفری باهم حدس میزنن وسیله هه چیه که لپشون هم لمسش میکنن؟؟!🤔

سلامااا
وای قربانت😁❣️
اسکیز کده سه قسمت اول لینک
اون کی‌کانه و متاسفانه فایلش هیچ جا منتشر نشده🙁

سلام خسته نباشید:)

توی ی ویدیو دیده بودم ک چانگبین ماموریت داشت  ی عک بگیره ک صورت همه اعضا توش باشه و وقتی عکس میگیره همه اعضا سعی میکنن گوشی رو ازش بگیرن و مینهو ، چان هم ی گوشه وایساده بودن و میخندیدن 

میدونید اون کدوم برنامه بود؟

سلام عزیزم
فندوم توره قسمت چهارم لینک

سلام  آهنگ فصل 4 قسمت 1 قشنگه اسمش چیه

سیصد تا آهنگ میذارن تو هر قسمتㅠㅠ
ثانیه‌اش رو بگو تا راهنمایی کنم😁

لطفاً لینکای بعضی از قسمتا رو چک کنید .

سلام عزیزم
کدوم قسمت ها مشکل دارن؟ بگو سه سوته حلش می‌کنم

سلام ..زیرنویس قسمت دو فصل پنجم فک کنم  اشتباه شده با یه قسمت دیگه ..میشه چک کنید؟..ممنون♡

سلام عزیزم
با ویدوی چک کردم مشکلی نداشت😅
یه بار دیگه دانلود کن شاید اشتباه شده

بالاخرهههه این ماموریت هم تموووم

فقط الان تاکر ها و لایو ها موندههه

ماشالااااا
نگفتی چرا زرافه تنهاییا؟ 😔

میشه یه شو یا برنامه ای معرفی کنید ک چانلیکس توش موج بزنه 

سلام عزیزم
همین تازگی All Night رو دادن
موج که هیچی سونامیه رسما😂

سلام فصل ۴ قسمت اول ویدیو یه چیزه ساب یه چیز دیگه ؟ 

بعد یه سوال اون قسمت که کله سحر از خواب بیدار می کننشون کدوم قسمته ؟ 

 

سلاما
درست شد😁 اون فایندینگ فصل اوله، احتمالا قسمت سوم باشه دقیق یادم نیست

سلام....

ببخشید چرا نمیتونم ساب فصل اخر اپیزود دوم رو دانلود کنم؟؟ بعد زدن کد میگه کد صحیح نیست و چندبار امتحان کردم اما بازم برام نمیاره

سلام
یه بار دیگه امتحان کن سوییتی😁

سلام زیرنویس قسمت دوم فصل چهار رو نتونستم دانلود کنم🙁

سلااام، یه بار دیگه امتحان کن😉

سلام خسته نباشیدددد

آغا چرا سیزن 4 قسمت 1 فایل 720 اش با قسمت 3 سیزن 4 یکیه؟

ممنون از وبلاگ خوبتوووون

سلااااام
درست شددد
ممنوووون

ممنووووووووووووونننننننننننن عر🙂

❣️❣️❣️

سلام مرسی بابت زحمت هاتون 

فایل قسمت اول سیزن چهار رو میگه که حذف شده 

میشه چکش کنین 

ماچ بهتون 

سلام😅اوکی شد😜

عرعرعرررررر

توروخداااا لطفا به این کامنتم جواب بدینننننن

از کجا میتونم اون اجرایی که استری کیدز رو دستشون شکل گرگ کشیده بودن رو پیدا کنمممممم؟؟ کجا بود اصن ؟ چی بودددد؟ هر چی هست میخوامممم

توروخدا جواب من عاحزو بدین ಥ‿ಥ

سلاما
اجرای قسمت اول کینگدام بوده، Miroh
توی یوتیوب سرچ کنی میاره، بازدیدم بزن سر راه، قربانت بوس بوس

سلام خسته نباشید فصل اول اپیزود یک رو میخاستم دان کنم ولی ارور میده لینکش مشکل داره یا مشکل از منه؟

سلاما
چک کردم مشکلی نداشت 😁

مرسیییی کلیم خسته نباشید🥰میخواستم بپرسم که کدوم فصل ها عضو قبلی گروه توش نیست؟

تشکرااات
توی همش هست😶😅

اخر فصل پنج میگن که تو فصل ۶ برمیگردیم، پس چرا ادامش نساختن؟

نمیدونم والا🙁🙁

سلام

واقعا خیلی ممنونم از اینکه سایتی به این خوبی دارین

بعد یک سئوال داشتم skz code نمیزارین؟

سلاما😍
خواوهش😁
چرا چرا لینک

سلام .خیلی زیاد هارت قرمز و صورتی و بنفش براتون. سایتتون خیلی عالیه و من هر روز کلی دعاتون میکنم که برنامه هارو ساب زدید و راه ما رو برای استی شدن هموار کردید. میخواستم بگم اگر میشه برای هر برنامه ای که ساب میزنید مثل این, یه توضیح مختصر درباره برنامه و اینکه چیه و کلا از چه قراره بدید تا راحت تر بتونیم از بینشون انتخاب کنیم و دان کنیم. و دوم اینکه اگر امکانش هست تاریخ انتشارشونم بزنید تا بفهمیم کی برنامه ها منتشر شدن. بازم خیلی ممنون از ساییتون و خدا قوت به همه. فایتینگگگگگ

سلامااا
هر کدوم رو خواستی بگو زود تند سریع توضیح میدم😁
و اونم، احتمالا توی قسمت بیوگرافی آپدیت کنم ✨❣️

امممم، مثلا بعضی وقتا که اگیو میرن ادم حس میکنه اون پارتارو کات میکنن

نومدونم والا😶

وااااای که شما چقد خوبییین، خسته نباشین:)

یه سوال تو بعضی از قسمتهای دنایث میاره که دنایث سونگمین یا چان رو هنوز دوست داره و اون قسمتا کات میشه چرا؟!

مررررررسی😍😍😍
عاممم متوجه منظورت نشدم متاسفانه 😓 یه کوچولو دقیق تر توضیح میدی؟ 😅

قسمتای اولش که خودشون فیلم میگیرن انقدر دوربینو تکون میدن آدم سرگیجه میگیره🤧❤

الان خوشحالم که حتی تو دوربین گرفتنم پیشرفت چشمگیری داشتن😅 

😂😂😂
ما نیز خرسندیم🤣❤️

جدیدا سوال شده برام پسرا با این همه دوربین اذیت نمیشن؟؟؟؟

عاااام خب یه جورایی عادت کردن
اینجوری نیست که یه شبه بخوان آیدل بشن و تمام، به این کار و خوبی ها و ضررهاش فکر کردن، بعد واردش شدن

خدا بگم این یک اپلوده چیه چکارش کنه

یه ساعت درسته یه هفته خراب

واه و واه و واه🙄😑

زیرنویس قسمت ۳ فصل ۲ خرابه میشه درستش کنی‌؟؟؟میخام‌ببینمش ولی خب بدون‌یاب نمیشه

سلاما
با MX player باز کن😉

ا جدییی😂خوشبختم😂

من نیز😂💜

ادمین:/

من تازه استی شدم ولی نمیتونم بایس انتخاب کنم:/ب دادم برس

شماها چجوری بایس انتخاب میکنین خداییش😐😂

سلام
با افتخااااار منم ندارم😂😂
بزن قدش

اها باش مرسی بوس بوس^^

^^💜

سلامم

مرسی از سایت عالیت^^

فقط چرا زیرنویس برا من نمیاره:(

میاد یعنیا نوشته ها چینیه:/بخدا خخخ مشکل از چیه:(چیکار کنم؛(

سلاما^^
با MX player ساب رو رو ویدئو بنداز😁

 ببخشید زیرنویس قسمت ۴ فصل اول مشکل داره(لینکش درسته فقط زیرنویسش فقط یه جمله ترجمه کرده)اگه میشه درستش کنین🙏مرسی⁦❤️⁩

سلام عزیزم
با MX player باز کن😊

سلام ببخشید من قسمت 4 فصل یک و قسمت سه فصل 5 رو تو لب تاب دانلود کردم ولی زیرنویس هردوشونم نمیاره.نمیدونم الان اشکال از منه یا زیرنویس.مرسی

سلاما
با که ام پلیر باز کن زیرنویس ها رو😊😉

سلام قسمت 4 فصل یک ساب خرابه با اینکه فعالش کردم  اما نیومد

اومم چک کردم مشکلی نداشت😶
با MX player باز کن 😊

سلااام ببخشید سیزن 4 و 5 رو میزنه خطای فایل.. همه ی کیفیت ها رو هم امتحان کردم TT

یه دور دیگه چک کن😶😅

سلام خسته نباشید 

ببخشید سیزن 4 لینک هاش خرابن :( 

اوممم... یه بار دیگه چک می‌کنی؟ 🙃

سلام خسته نباشید💖 

فصل ۴، قسمت ۱ زیرنویس مشکل داره. پنج دقیقه از اولش گذشته ولی فقط دوتا جمله ترجمه شده بود. لطفا درستش کنید🙁 ممنووون😍❤

سلاما
با چه برنامه ای باز میکنی؟ با X player امتحان کن😉

سلام قسمت دو فصل یک کیفیت 480 لینکش خرابه انگاری

سلاما
اصلاح شد، ممنون که اطلاع دادی😁

سلاااام.زیرنویس فصل دو قسمت سه مشکل داره. انگار نوشته ها مال این قسمت نیستن اصن!

سلام عزیزم ، مشکلی نداره که🤔
اصن من الان که رفتم چک کنم دوباره نشستم دیدم😂
ساب سالمه، اگه میتونی از برنامه x player استفاده کن اگه بازم مشکل داشت تو تل بهم ناشناس بده با هم حل کنیم مشکل رو

سلااام.فصل یک قسمت چهار زیرنویسش مشکل داره😭😭

چه جور مشکلی؟؟ 

کارت درسته سالاری

من اصلان پسرارو نمیشناسم

تازه دارم استی میشم

میشه راهنمایی کنید

سلاما استی نو شکفته😃
آره آره حتماااااا تو فقط هر سوالی داشتی بپرس😜
بیوگرافی رو هم می‌تونی از اینجا بخونی

وای مرسی که زیرنویس قبلی رو درس کردین

ببخشیدا ولی فصل دو قسمت سه هم همونجوریه

اگه درس بشه خیلی ممنون میشم😍

خواهش میکنم😜
چشم چشم درستش میکنم، نمی‌دونم چرا اینطوری شده😓

سلام مرسی که استری کیدز رو ساپورت میکنین

زیرنویس فصل یک قسمت 4

خرابه 

لینکش درسته ولی خودش خرابه

تورو خدااااا درستش رو بزارین

همون قسمتیه که بنگ چان با اعضا حرف میزنه و گریه میکنه

میخوام ببینمشT_T

سلام😃
درست شد😅حالا با خیال راحت ببین😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan