Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Chemi Potential Buddy Catch

 

~ فایل زیپ زیرنویس تمام قسمت‌ها ~

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام ، فایل زیرنویس های هر سه قسمت ارور میده و نمیشه دانلود کرد

سلامااا
اصلاح شدددد

وای حرف ندارید همه برنامه هارو با زیرنویس و مرتب میزارید واقعا دستتون درد نکنه بلاگ هیچکدوم از گروه ها اندازه اسکیز کامل و مرتب نیس

قربونت🤧❣️

هااای

اخرش که میرن برا جریمه ویدیو جدا نداره؟

خیر چیزی که منتشر نشده😅

من به فدای خودت و تیمتون دمتون گرم خداییش..امید من برا استی بودنین بمولاااااا هیچ جا انداره اینجا کامل نیست

کلی قلب و این داستانا 

سلام من یه سوال داشتم این ریلتی شو ادامش کی پخش میشه؟؟؟

سلاما
گویا نداره ادامه

اون مترجمتون رو بیارید میخوام بغلش کنم😂😂

یعنی برنامه خودش بامزه باشه کنار، زیرنویساتون جدا پارم میکنه😂😂😂

اسم مترجما و ادیتورا اول و آخر ساب زده میشه😁❣️
قربانت✨😂
جمعه ۱۹ شهریور ۰۰ , ۲۳:۵۱ به نام خدا ی بنده خدا:)استی کوشولو

سلاماا

خوبی ادمین؟

دمت گرم وبت محشره

دست تیم سابتونم درد نکنه

اجماعن خسته نباشین

ی سوال فنی

میگم پسرا وب دراما بازی کردن؟

اگه هس هیشه بگی برم ببینم

 

سلامااا
قربااانت😁
خیر، اماااا
 قسمت ۱۶ فصل دوم درامای ATEEN که آی ان و هیونجین چنددقیقه تو این قسمتش بازی کردن

ی سوال 

قسمت 4 منتشر شده؟ 

و کی میزاریدشششششش؟ 

تینسذطعسمطدیعیمیپتژتژ

*همون قسمته ک هیونجین از یه چیز خیلی مرتفع پرید و اینا دیگه 😂 قسمته چارع دیگه؟؟؟ 😅

توضیحم عالی بود برا همین راهنمایی کن😂😂😂😂😂😂😂

سلاک عزیزم
برنامه کلا سه قسمته😅
شنبه ۶ شهریور ۰۰ , ۰۴:۰۲ Stays everywhere all around the world

سلام این مال اون قسمتاییه که بهتون گفتم یه نگاهی بندازید فک کنم بیشتره 

https://www.instagram.com/p/CS2HWC3jjWS/?utm_medium=copy_link

https://www.instagram.com/p/CS6lfjCJKIo/?utm_medium=copy_link

اینم خیلی خوب بود گفتم همینجا بگم اینم اضافه میکنید؟ و اینکه چ برنامه ایه؟

https://www.instagram.com/p/CSlQSzsJur9/?utm_medium=copy_link

مرسییی❤

سلاما
ویدیو اولی میشه قسمت سه همین ریلیتی شو
ویدیو دومی هم اسلاید اول بازم قسمتت سه ریلیتی شو عه، اما دو تا اسلاید دیگه مربوط به شوکیسه لینک
سومی هم تو درخواستیاس😁

ویکلی ایدل جدید رو هم لطفا با ساب بزار تنکص💛

حتماا

راستی قسمت ۵۲۶ویکی ایدلو کی میزارید؟

هر موقع زیرنویسش منتشر شد😁

وای من منتظرم هاردسابش کنید دان کنمممم💔💔

عزیزم این برنامه هاردساب نداره😄
سه شنبه ۲ شهریور ۰۰ , ۲۲:۵۸ stays every where all around the world

خیلی مرسییی

خیلی خواهش😁
سه شنبه ۲ شهریور ۰۰ , ۲۱:۴۹ stays every where all around the world

اخه مگه کینگدام ویک قرار نبود یه هفته باشه؟ 2 تا قبلی اینم 3 تا میشه 5 تا که بعد اخرش نشون مده که هیونجین و چانگبین مجازات بشن مگه اون قمسمتای بعدش نیست؟ 

سلاما
دو تا پشت صحنه بود
سه قسمت ریلتی شو
یه دونه پنج اجرای برتر و فلان😂 (تو خود پست کینگدامه)
و شوکیس نوایزی
رو هم میشه هفت تا😁
والا چیزی منتشر نشده از اونا
سه شنبه ۲ شهریور ۰۰ , ۲۰:۲۲ stays every where all around the world

سلام بقیش هنوز نیومده؟ نمیزارید البته میدونم سرتون واسه کامبک شلوغ شده 

سلام عزیزم
همین سه قسمته. برنامه تموم شده☹️

سلام این برنامه یه قسمت دیگ هم داره که میرن شهربازی برا مجازات اونو نمیذارید یا هنوز منتشر نشده؟ 🤔🤔🤔

سلام عزیزم
مثل این که نداره و تموم شده
همون تیکه کوتاهی که گذاشتن مجازات بوده😅

سلام 

ببخشید من سایتتون رو گشتم ولی city fisherman رو ندیدم

همونی که لینو توش شرکت کرده 

میخواستم ببینم امکانش هست بزاریدش؟ به نظرم برنامه خیلی خوبیه

بازم ممنون از سایت خوبتون🍀

فکر نمی‌کنم براش ساب منتشر شده باشه
ولی به احتمال زیاد ساب نمی‌زنیم😅

سلام خسته نباشین.

میگم این برنامه قسمت ۴ نداره؟

والا طبق برنامه ریزی ام نت کلا سه قسمته

اسکیز فمیلی رو نمیزارید؟

گذاشتیم😁

ولی اون حق لینو نبود ک هان به ی وان حموم فروختش😂😂😂😂

چی بگم😂

ولی عاشقه سایتتم 

همه جاروووو دنبال کینگدام ویک گشتم نبود ولی اینجا یافتتممممم 

مرسیییی کیوتییییی😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

قربااااانت😁😁😍😍

خب خدارو شکر 😁

اون دفاع رو کردم واسه روز مبادا 🤣

با دیدن قسمت اول این برنامه به  جواب فرضیه ایی که چانگبین از هیونجین متنفره دارم میرسم😈

دلم واسه کینگدام تنگ شده ایتیز اس اف ناین دبویز😭😭 ولی هنوز برنامه های کامبک استری کیدز مونده 

 

خیلی دست شما ممنونم😂😂
عجب فرضیه هایی می‌چینین😂
بی توبی سونبه نیم🤧🤧
اوووو یه 

سلام بهتون

من اول اکسوال بودم و یک پیر پسر توی فن های اکسو بودم و تازگی ها با استری کیدز آشنا شدم و واقعا میتونم بگم با استعدادن

چند ماهه که میشناسمشون و آلبوم ها و کارهاشون رو دنبال میکنم ولی هنوز جسارت نمیکنم بگم استی هستم

ولی اگر بتونم یک نظر بدم واقعا آینده کیپاپ رو توشون میبینم

و واقعا از سایتتون ممنونم خیلی با سرعت و با کیفیت خوب برنامه ها رو میذارید خیلی وقته از سایتتون استفاده میکنم

خسته نباشید و ممنون 🍀

سلاما
بح اکسو ال😃😂
در فندوم استی به روت بازه، هر موقع خواستی بگو خودم استی‌ـت می‌کنم 😂😁
خواهش میشه😅

مررررررررررسی 

بوس

❣️❣️

سلایوم خوبی؟

 نت خیلی بده تموم شد نتم اونم وسط دانلود قسمت دوم کینگدام ویک استی به این بد بختی تا حالا دیدی؟

😭😭😭😭

راستی چه نتی پیشنهاد میکنی؟ برای وای فای نه ها برای اینترنت خود موبایل

 

بابت قسمت اول درد نکنه اومده بود میخواستم از چنلتون دانلود کنم

ولی دانلود نمیشد و میدونستم تو اینجایی و برنامه ها رو سریع می‌زاری فلترو خاموش کردم اومدم اینجا دیدم خوشگل من (ینی خودت 🤣)  گذاشتی😁

 

راستی از اون موقع به بعد که اون پیام بهتره بگم تومارو نوشتم و فرستادم و از حقمون دفاع کردم کسی که اعتراض نکرده؟🤬😈

سلاما
بگردم😂🤧
نت گوشی ندارم
بابا جووون😂😍
نه، همون موقع هم اعتراض نکرده بودن😶
شما به اعصابت مسلط باش😂❣️
فایتییییینگ

سلام خسته نباشیددد

ساب اپیزود سوم لینک نشده فکر کنم میشه چک کنین؟

سلاما
هر موقع ساب منتشر شد، پست آپدیت میشه
همییییشه هم قرمز پایین پست می‌نویسم فلان قسمت اضافه شد
اگر ننوشتم، یعنی هنوز زیرنویس نداره😁😅

مرسیییییی...منتظر قسمت سومشم که بزارین😍قبل از کامبک عجیب چسبید بریم که بترکونیم با آلبوم جدیدمون😎✌🏻

خواوهشششش
به من نچسبید ولی😂 یعنی چی آقای محترم ام نت
به اون عظمت کلا یه ریلیتی شو سه قسمتی دادی دستشون گفتی بیا عمویی اینم جایزه‌ات، برین خونه هاتون؟
روتون شد؟
احتیاج داشتم خالی شم ببخشید😂
فایییییتنگ😎

ممنوووووووووووووون بابت ساب

من همه جا هستم هاهاها

 

خواههههههههههههههههش
عه چه جالب منم، یاح یاح یاح😁😂
شنبه ۳۰ مرداد ۰۰ , ۱۹:۴۷ بدون تعادلم مثل هیونجینی که به سمت لینو کشیده میشه

خواستم بگم مرسی از سرعتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

تو ایران در حد پراید شما در حد سرعت دوی بنگچان کار میکنید 

دستتون درد نکنه 

خواهششششششششششششششش
پراید تند تر نمیره احیانا؟ 😂
قلب لقب❣️✨

وااااااای بالاخره 

 

عاشق این برنامم👁👄👁

همین دیروز اومد امروز گذاشتیم، چرا بالاخره😂😭

مرسی بابت سرعت گذاشتنتون🥺❤️

❣️❣️❣️

میشه در موردش توضیح بدی که دقیقا موضوعش چیه؟😁❤

برنامه خوبیه، ببین خودت به نظرم😶😂
با هم دیگه میرن یه جای ویلا طور، بعد کلی بازی میکنن و اینا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan