Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Stray Kids

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep01   

|↫ دانلود قسمت اول با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep02

|↫ دانلود قسمت دوم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep03

|↫ دانلود قسمت سوم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep04

|↫ دانلود قسمت چهارم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep05

|↫ دانلود قسمت پنجم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep06

|↫ دانلود قسمت ششم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep07

|↫ دانلود قسمت هفتم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep08

|↫ دانلود قسمت هشتم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep09

|↫ دانلود قسمت نهم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Stray Kids . Ep10

|↫ دانلود قسمت دهم با زیرنویس چسبیده ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

الکل عطرسازی چیست؟
نمنه؟ 
سه شنبه ۴ مهر ۰۲ , ۲۲:۳۰ بازی پلی استیشن
سامسونگ
اپل
کنسرو گربه
کنسرو گربه

سلام تو این برنامه چیکار  میکنن؟🤔

سلاما
برنامه دبیو عه، کار خاصی نمیکنن فقط دبیو میکنن😂

هویج یادته میگفتی همش حرفه تصویب نمیشه؟ حالا که نت جهانیمون قطع شد چ غلطی کنیم؟:) من از هیچی خبر ندارم شما چییی امروز تولد پاپیم بود عه مبارک!👀😭😂💙☁

سلاما
این دلیل دیگه ای داره آخه😂😭
نه منم خبر ندارم
مبارکه کیلیلیللی

درود😂

بله دیگه 😢😂😂

واهایی واقعا یه میلیون میشه؟:\ یاخدا

نسشدحلشلاحالشثمکاث تو هممم ؟ من احساس کردم شماها دیگه باید ۱۰ ۱۵ تا البوم داشته باشین😐😂😂😂😂💔 ینیی چیی اخهه من البوم میخوامم نمیشه ارزو به دل بمیرمم کهه حرفای مامانمو تکرار نکننن

سر همین قضیه دیگه همه بهم گفتن عقل ندارم و بچم و اینا دعوا کردن باهام منم شب گریه میکردم😐😐😐😂💔 جرر

بخدا البوم برام مهم نبود که خیلی بهم برخورد سر همچین چیزی وحشی بازی دراوردن اینجوری خطابم کردن:\ به هرحال ادمارو باید تو همچین شرایطی شناخت..... هعی روزگار .. من بخاطر زمان مهمش هیجان داشتم فقط😐 الانم واسم مهم نیس اگه اینو نداشته باشم ی روز هیجده شدم خودم میگیرم😐😂💔

سلاما
نه فکر کنم حدود پونصد تونن در بیاد
وه من نه😂
ناح گریه نکن، بعدا به استقلال مالی که رسیدی برو از هر کدوم یکی بخر✨
آورین آورین

سلاماا😁

مرسی بابت تبریک😂❤ -بلهه پوکر خطابم کردی و اینروزا دارم فکر میکنم راس گفتی:\😭😂😂😂💔

چیز خاصیم نخریدم والا سه تا کتاب و دوتا دفتر ی پیکسل اسکیز فقط:\ میخواستم البومو بگیرم هرکار میکنم مامانم راضی نیس به پیجم اطمینان نداره میگه پول باربریشم ی میلیون میشه:\ من دیگه از خیر زندگی کردن گذشتم بملا.. واسهه کامبکک هیجااان داریییی؟؟؟ این چند روز سر این قضایا چار بار گریه کردم ولی هیجاان دارممممم 

سلاما بر تو
عههه حتما یه چیزی توت دیده بودم😂😃
راست میگه گرووووونه😂😭
من خودم هی به بچه های خودمون گیر میدم چرا میخرین
آرههههه کیه که نداشته باشه
چرا گریههه

نلبیتکخل سلااام هوییییجججججج

من همونیمم که هی مزاحمتون میشه چرت و پرت میگههههه

همونیم که ی سال پیش زیر همین پست ی کامنت طولاانی دادم و پوکر خطابم کردیییD:

یسسسسسس امروز ۱۵ شهریور 6سپتامبر یه ساله شدممممم😭😭😭😭😭😭

از ساعت ۲۳:۲۳ شب داشتم تو وات عر میزدم فن گرلی میکردممم دیشب تا ساعت سه بیدار بودمممممم صبحم هفت پاشدم دوباره در ب در اسکیز بودم بستمم رسیدددد خرید کرده بودمممم عرررررررر-اصلا هیچ ایده ای ندارم چرا اینارو دارم اینجا میگممم-

پزسینمکهعب خییییلی هیجانزدممممممممممممممممممم

واایی تک تک جزئیات استی شدنمو یادمههههههههههه جوریی که اسکیز شدد زندگیییمم گروه موردعلاقمممم عرررر تازههه همین امروز تریلرم دادن کههههههXD خیییلی خوشحالممممممم منننننننننننپنننننننننننن امروززززززززززززززززززز من خوش شانس ترینممممممم اصلا انتظار کامبک نداشتمممممممم تولدمم هستتتتت پزشسینخر وایی نمصن😐😭

عررررررررررر

حالا من چرا اومدم اینجا چرت میگم اصن😐 

میخواستم ازتون تشکر کنم.. از کل تیم اسکیز ورلد^-^

من اول استی شدنم فوری اینجا رو پیدا کردم همه چیرو از اینجا دان کردم:))))) هیچ جا همچین فن سایت کاملی پیدا نکردمم بملاااا کلی توضیح دادی ب من کمکم کردی چیزای زیادی بفهمم واقعا استی شدنمو مدیون شمام شما واسه همه برنامه ها ساب گذاشتید ارشیو کاملی رو درست کردید که ما راحت ببینیمشون استی بشییمم خییلی کارتون درستهه لطفا قوی بمونیدد! فایتینگگگگگ تیم استری کیدز ورلد!

سلامااااا
من کی گفتم پوکررر😂😭
چی خریدی حالا
وای بچممم تفلدت مبارک😃😃
وای، اشک اشک اشک
خواهش میکنیییم، تو هم فایتییینگ

سلاممممم

خسته نباشید سایتتون واقعا عالیهههههه.

عام میشه اسم پیج های افیشال اعضا رو بگیدد•-•

چند وقته دنبالشم...

 

داتییی
تشکرررررر
ندارنننننن
خداففففظ

سلاامم خسته نباشییی

۱۰۰۰ روزگی وبت مبارکههه! ایشالا ۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸ روز بشهTT

اسبعلذمبستعپ خییلی خوشحالممم ماشالا قدمت وب خیلی زیاده ی اسفند دود میکنم حتما😭❤

سارانگههههههه آی لاو تیم استری کیدز ورلد😂❤

وای آخی دیدییییییی
بچم بزرگ شد
ایی وای مرسیسممسسمسمشککشش
سارانگههه
دوشنبه ۲۳ خرداد ۰۱ , ۱۳:۰۷ یه بنده خدایی که سوال داره

سلام او برنامه ای که سونگمین توش میگه هیونجین لاوز فلیکس کدومه توروخدا بگووو😢😢 ما همین امسالم هست

فکر کنم توی مصاحبه ها باشه
برو ببین تامبنیل کدوم به چیزی که دیدی میخوره

چرا دیگه برنامه تو وبسایت پین نیست ؟؟ اینجوری دیگه بیبی استی ها نمیتونن راحت برنامه ر. پیدا کنن

برنامه های جدید رو پین میکنم
اگه منظورت همین برنامه دبیوعه، که والا یه مدت پین بود
بعد دیدم همه دارن میپرسن برنامه دبیو کجاست و باید لینک میدادم بهشون
ترجیح دادم شلوغ نکنم اینجا رو و برنامه های جدید تر بالا باشن

سلام

من تازه باهاشون اشنا شدم تقریبا ی هفته قبل از عید

بخاطر همین ی چند تا سوال داشتم

الان این برنامه قبل از دبیوعه؟ پس چرا اسم گروه مشخص شده و 9 نفر اعضا داره؟ بعد چجوری از زمان قبل از دبیو برنامه داشتن؟ تاحالا ندیده بودم برا هیچ گروهی🤔😅

سلاما
داشتن دیگه، چه عیبی داره قبل از دبیو برنامه داشته باشن نیمسممسس
بعله نه نفره دبیو کردن و یکی قبل از ارای لوانتر رفت

سلاممممممم

وب اخبار استری کیدز نمیشناسید؟

اخه اینجا فقط برنامه و لای و... اینا میزارید دلم میخواد اگر کامبک داشتن هم بفهمم

سلاما
چنل و پیج اینستاگرام هستن، آدرسشون گوشه سمت چپ سایته
يكشنبه ۲۲ اسفند ۰۰ , ۲۳:۳۹ یک استی به شدت استی

دَنگ دَنگ دَنگگ....

قابل توجه استی های محترم....

دوباره امتحانات مهتا شروع شده...

فعلا تا سه ماه پاسخگو به سوالات و پیام های ما نیست...

پس براش دعا کنین این امتحانا زودتر تمام بشن...

مهتا زنده ای؟؟

یه خبری قبل امتحاناتت بده نگران شدیم اونّی...

 

فایتینگگگگگگگ

الهی بگردم😂😂😂
ببخشید نمیرسم به اینجا، ولی حتما حتما پستا رو میذارم 😂😭
سه روز نمیام ولی صد تا پیام اضافه میشه
چه خبرتوووونههه
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰۰ , ۲۱:۲۷ یک استی به شدت استی

مهتا من اینجا حلوا شدم

من‌ یه پیام بلند درمورد استی ها و چان روم ها گفتم که خیلی مهمه... اینجا هم گفتمش... لطفا ریپ بزن

من نمیبینم به قرآن مسمشککشکش

ریلی دنس ها کجان؟

https://straykidsworld.blog.ir/post/Relay-Dance
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۰۰ , ۱۷:۵۷ یک استی به شدت استی

سلام مهتا جان

عزیز من یه پست دیدم که کنارش نوشته بود دینگو

ولی نمیدونم کدوم قسمته

همون قسمتی که لینو خوابیده و هی بچه ها میان سُکِش میدن... مثلا بینی بند کفشاشو بهم گره میزنه... هنبوکی آب‌نبات و غذا و مسواک میزاره تو دستش... میشه بگی کدوم قسمته؟ 

دالییی
اگر لینکی چیزی داشته باشی که عالی میشه❣️😁
دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ , ۱۷:۳۹ جاست فرشته ای که لپای چان و بوس کرد*-*

سلامااا

خب چرا از گوگل استفاده نمی‌کنین؟ من خودم باید بزنم تو گوگل تا دقیق دربیارم فرزندانم

------------------

از گشادی نیس بلد نیسم:/

نمیدونم چی بزنم ؟

دقیقا همین کلماتی که از من میپرسین به انگلیسی
يكشنبه ۸ اسفند ۰۰ , ۱۸:۴۳ یک استی به شدت استی

خدااااااااااااااااا

اومدددددددددددددددددد

انویللللللللللل 3 دقیقه اییییییییی

فقط 20 ثانیه بود آپلود شده بود تو یوتیوب من دیدمشششششش..... هیونجین نامرد چرا قاتل فیلیکس شدییی؟؟ ؟دیوانه چرا اونو از پنجره پرت کردی پایین؟؟؟ لینو و ووووو.... تو رو که نگممم.... مهتا ااا.... فیلمشو آپلود کن هیچی حرف نزدن که بخوای ساب بزاریییی فقط بزارررررررررررر

ینمسشکشککشکشکشکشچشمینیتیوسمشمش
فایل های تیزر توی چنل قرار میگیرن❣️

سلام...یه اجرایی بود به اسم lm not your man یا یه همچین چیزی که یه بچه هم باهاشون بوده..اونو از کجا میتونم پیدا کنم؟؟

سلاما
اجرای I'll be your man در کینگدام
جمعه ۶ اسفند ۰۰ , ۰۷:۴۶ یک استی به شدت استی

سلام مهتا جان خوبی؟

من از یکسال پیش تاحالا که گوشیمو عوض کردم نتونستم توی وی لایو ها شرکت کنم... قبلا بدون ثبت نام با فیلتر شکن میشد ولی خیلی وقته که امتحان نکردم... هنوز هم بدون آدرس ایمیل و ثبت نام میشه توی وی لایو ها شرکت کرد و پیام داد؟ چون میخوام ببینم اگه میتونم ویلایو بعدی چان رو شرکت کنم دلم واسش یه ذره شده...کلی هم سوال ازش دارمم

 

سلاماا
آره چرا نشه، با اکانت گوگل هم فکککککر کنم بشه
فایتیییینگ 
پنجشنبه ۵ اسفند ۰۰ , ۱۹:۵۱ یک استی به شدت استی

راستی من لینک یوتیوب مصاحبه العربیه رو بهت دادم که ساب بزنی... چی شد ؟هنوز آماده نشده؟؟

و اینکه مهتا جان واقعا ببخشید میدونم خیلی پیام میدم که باعث میشه حجم سایت بره بالا...

واقعا متاسفم هی سعی میکنم جلوی خودمو از پیام دادن و سوال پرسیدن بگیرم ولی بعضی وقتا نمیشه...

التماس دعا🙂🙂🙂🙂

سلاما
اون ساب انگلیسی نداشت که بخوایم ساب بزنیم
نه بابا هر چقدر میخوای پیام بده😂
پنجشنبه ۵ اسفند ۰۰ , ۱۹:۴۹ یک استی به شدت استی

مهتا جان یه سوال....

ههههههه ی چیز های که توی سایتت هستن همینایی هستن که سمت راست سایت نوشته موضوعات؟؟ یا نه بازم هست و اسمشون رو نزده؟ 

سلاما
همشون یا اسمشون خودش یه موضوعه 
یا پست یه موضوعه
خلاصه که هر کدوم یه جا و مکانی دارن😂
سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ , ۲۳:۳۲ جاست فرشته ای که لپای چان و بوس کرد*-*

سلامی مجدد

قضیه اهنگ تری راچا و ی رپر ژاپنی چیه؟:»

من از اخبار عقبم توروخدا بهم بگین من فقط شمارو دارمممم

سلام
همین دیگه تری راچا با یه رپر ژاپنی آهنگ دادن😶😂
سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ , ۲۲:۱۹ جاست فرشته ای که لپای چان و بوس کرد*-*

سلااام بر ادمینان گرامی

هرکدوم اینو خوندید

لطفا جواب پرسش هام رو بدید خیییلی تشکر

 

۱- تاریخ شروع و پایان همین برنامه دبیو کی بود؟

۲- تاریخ ریلیز هِلِوِیتِر و تاریخ اون میکستیپه و بعد دبیو رسمی با دیستریک ناین ؟

لطفا تاریخا دقیق باشه دستت دردنکنه هزارتا بوس رو لپت

سلامااا
خب چرا از گوگل استفاده نمی‌کنین؟ من خودم باید بزنم تو گوگل تا دقیق دربیارم فرزندانم

😂اکی 

من خیلی چرت گفتم😂👌

 

از اونجایی ک من ی استی مخفی‌ام😅یعنی خانواده فکر میکنن ۲۴ ساعتی ک تو گوشیم و در حال درس خوندنم 

فقط میتونم با شما راجع ب اسکیز بگم😂😅میتونی حسمو درک کنی😐😬😅

 

خواستم بگم من تازه فهمیدم چرت و پرتایی ک درباره هان راجع ب ریسیسم و اینا گفتن 

بچه هان ب اون مهربونی حالا تازه شروع کرده بوده میخواسته تازه رپ بنویسه  چقدر مسخره بازی دراروده بودن مردم😂😅😅

نه بابا
بیشتر کیپاپرا همینن😂
وای وای وای این مردم رو باید ینسمسمشمشمش

😂نمیدونم چرا دارم اینو میگم 

ولی فکر کنم مهتا شی خیلی غرق در ادبیاتی😁😂

خواستم بگم اون چیزایی ک من گفته بودم استعاره نداشت و فقط تشبیه بود😂😂😂🤦‍♀️😬😂

فقط برای برقراری ارتباط این پیامو دادم😂👌

 

برای این که بدونی از ادبیات متنفرم😂
زیبااا
حله😂
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۰۶:۴۱ یک استی به شدت استی

تو بگو هر جوره بذاری... اصلا هیچی نمیاره بالا... اشکال نداره موفق باشی

دیگه ندانم
ساوری
جمعه ۲۹ بهمن ۰۰ , ۲۱:۵۴ یک استی به شدت استی

مهتا دوباره امتحاناتت شروع شده رفتی؟ یه چند تا پیام دادم که لینکا خرابت برسی کن لطفا....

راستی میدونی چقدر دوست دارم؟ اصلا میدونی واسه چی؟ چون تقریبا هم اسمیم😂مای نِیم ایز همتا😂😂فقط حرف ه و م جا به جا اَن وگرنه هم اسمیم..

گوگولی راستی همون فیلمه هست که یه نفر میاد تو ماشین به بچه ها الکی میگه منیجرتون بخاطر تقلب دستگیر شده...هیچ کدوم از لینک هاش از دو ماه پیش تا حالا کار نمیکنه یعنی دانلود میشه ها ولی به صورت فایل هرز میاد... 

سلام عزیزم
به خدا تو همه پیاما دارم میگم آپلود بوی سروراش پوکیدن
نمی‌دونم چرا تک به تک همه فایلا رو میپرسین😂😭
عههههه عخییییی جناسییمممم
اونو یه ده بار آپ کردم، بعضی گوشی ها درست میاره بعضی ها نه
توی فایل منیجر اگر داری پسوند فایل رو .mp4 اگر بذاری اوکی میشه❣️

سلام خسته نباشید 💙

میشه لطفا لینک برنامه vol3که هیونجین و فلیکس هستن رو بدید

 

 

سلاما
زیر پست مربوطه بگین، اینجوری نمیدونم منظورتون کدومه❣️

سلاام 

 

 

میخواستم بپرسم   battle بین JYP و YG قسمت ۷ برنامه استری یکدزه؟!😁😁

سلاما
یا هفته یا هشت😶
سه شنبه ۲۶ بهمن ۰۰ , ۱۹:۰۴ یک استی به شدت استی

واییی مهتاااااااااااااااااااااااااااا

چرااااا آخهههههههههههههههههه

فلیکس اصلا تو اجراهای دیروز و امروز نرقصیدهههههههههه...... همشش گوشه استیج بودهههه... کمر درد گرفتهههه؟؟؟؟؟؟ من دارم گریه میکنم تو کجاییی؟؟ تروخدا زودتر بزارشون این اجرا هارو وووو

سلام عزیزم
فن میتینگ به صورت رسمی منتشر نشده که بتونیم بذاریم متاسفانه 🙁 
و بله، دیسک کمر گرفته و در حال استراحته
يكشنبه ۲۴ بهمن ۰۰ , ۲۰:۳۳ یک استی به شدت استی

سلام مهتا جان

خوبی؟

عزیز ISAC رو نزاشتی؟ مال 2020 عه

سلام عزیزم
ایساک ها گذشته نمیشن ❣️

سلام 

برنامه یی که skzبا بم بم گاتسون حرف می زنن کدومه

ممنون

سلاما
توی ویلایو ها دنبال همچین اسمی بگرد
Ⱝ SKZ Room 20.09.13 
لایو ها به ترتیب تاریخن😁
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۰۰ , ۱۸:۴۲ یک استی به شدت استی

وای تو چقدر خوبی...

صبح پیام میدم عصر جوابمو میدی 😳😁💜

میگم... درسای امسالتون سخته؟؟ من سال دیگه همسن تو میشم حداقل یکم به خودم استرس بدم بشینم درس بخونم... 😂😂😂

قربونت، نه دیر جواب میدم امیدوار نشو نشننشنشنشش
نه سال دیگه همسنم نمیشی، بازم بزرگ ترم من 😂
بخون بخون، بعدم تفریح کن، سخت نگیر~
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۰۰ , ۰۷:۱۰ یک استی به شدت استی

مهتا دقت کردی چه توی کنسرت ها و اجرا های خیابونی و چمیدونم همه فن میتینگ ها همههههه ی فن ها دختر هستن؟؟ من اصلا پسر توشون ندیدم... چرا؟ 

کلا فن بوی جماعت کم پیدان و نمیدونم چرا منم
چهارشنبه ۶ بهمن ۰۰ , ۰۸:۵۷ صتی مظلوم .... ( یوت ندارم هی لینک یوت ندین میام یوتتون میکنم 😑💔)

من باهمونم مردم 💔😂

یکی از بچه هانشونم داد 

 

 

اقا کاملش نیست ؟ اجرا رو میگم

اگه نبود تیکه تیکه اش هم کفایت میکنه ....

نه به طور رسمی منتشر نشده متاسفانه 🙁
چهارشنبه ۲۹ دی ۰۰ , ۱۱:۴۴ صتی مظلوم .... ( یوت ندارم هی لینک یوت ندین میام یوتتون میکنم 😑💔)

جون من این کنسرت تو دبی رو بزار 

عربی حرف زدن واقعا؟😭

همه‌اش که نه
چان یهو گفت یالا حbaby 😂
فلیکس گفت مرخبا😂
و کلا در حد همون اسلام علیکم بود دیگه😂
دوشنبه ۲۰ دی ۰۰ , ۱۹:۲۱ یک استی به شدت استی

حق حق... هنوز از سه ماه پیش که اون قسمت حذف فیلی رو دیدم دارم حق حق گریه میزنم...

یه سوالللللل..... میشه لینک کنسرت گادز منیو رو بدید؟؟ مشخصات:لباس هاشون لی هست که فکر کنم آبی آسمونیه...و فکر کنم هیون نیس..... و چان هم کمر درد داره حتی پارتی که سونگمین میخونه و همه باید روی زمین کار انجام بدن بعد پارت هان میرسه... اونجا رو چان کمر درد داشته قیافش هم خیلی بد شده بخاطر دردش.. 

دالی
ببین اینجا پیداش می‌کنی؟ لینک

آخه چرااااا واقعا چراااااا

جی وای پی نامرد چی ازش کم میشد لیا رو حذف کرددد؟؟ لیا منظورم لی(lee) هاست😐😐توی تمام لحظات گریه کردنشون من بیشتر گریه کردم..... دختر داییم از فیلیکسم بدش میاد چون چشاش پف کنده اس خداروشکر می‌کرد که رفت.. مگه طرفداری به خوشگلی آدماسسسس؟؟؟

 

شرمنده منیجر احساسی نشییی...میخواسم بپرسم شما توی نماشا دبیو ها رو گذاشتی و پروفایلت هم stray Kids World به رنگ مشکیه؟ 

از لحاظ آمادگی برا دبیو بود دیگه
من به شخصه به خوشگلی آدما کاری ندارم، در واقع اصلا نمیتونم بگم فلانی خوشگل تر از فلانیه، دیگه هر کس یه طوریه
بل‌بله

متاسفانه سوالیه😅یادم رفتم 

متوجه نمیشم😶
یه بار دیگه می‌پرسی؟ 

سلام ادمین جون 

یه تیک هست موضوعات  میشه کل برنامه های که در سایت قرار دادید

این خبریه الان یا سوالی؟😶😂

هییین + ی جوجوو🐣😏

 

 

 

 

 

 

 

هه،هه..

😂

ی پاپی تو هدره..!

 

 

 

 

 

 

 

هاها..

یه لیوان آب هویج بخور...
یه کوئوکا و موش خرما هم هست... 









هیهی... 

سلام ادمین جون ^-^

میخواستم بپرسم که استری کیدز اول 9 نفر بوده؟ چیشده که الان 8 نفرن؟

 

ببخشید تا یک ماه دیگه قراره وبتون با سوالای من بپوکه چون تازه دارم استی میشم و هیچی نمیدونم😂

سلام بحححح نیو استی😃
بل‌بله، ووجین به دلایل شخصی گروه رو ترک و به صورت سولو توی یه کمپانی دیگه دبیو کرده
بیوگرافی رو بخون، و همینطور همین برنامه که زیرش نظر گذاشتی رو ببین
حرفی چیزی هم بود، در خدمتم😁✨

سلام

من یه چیزی دیدم که در حد چند دیقه بود 

حتی نمیدونم برنامه بود یا لایو

 

ولی فضاشو تعریف میکنم اگه میشه اسمشو بگو🤩

 

 

تقریبا لباساشون تم کار آگاهی داشت و قهوه ای اینا بود

بعد یه قسمتش هست که چان و فلیکس و هیونجین و سونگمین به ترتیب کنار هم نشستن 

بعدش چان دستشو میندازه رو شونه فلیکس بعد از اونور هیونجین به حالت قهر سونگمینو بغل میکنه

چی گفتم😅

تیریخیدا متوجه شده باش🥲

سلاما
پشت صحنه SKZ-X Fan Meeting ـه

عب نداره

وللش

😅

شتتت🤣🤣

 

نه نگا همه ی چیزا میان سمت راست یه ردیف می ره چپ 

چشام گیر کردن رو راس🤣🤣🤣

بعد یه جوریه که سمت چپ ( تقریبا) خالیه ...

به خدا اگه فهمیده باشم
ولی اگرم بخوایم عوض کنیم رنگ و هدر رو عوض می‌کنیم😶😂❣️
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۱۶:۳۶ دکی صتی ( فوق تخصص انرژی😐✌)

می شه قالبت رو عوض کنی؟؟؟؟

 

این قالب بدبخت چه هیزم تری بهتون فروخته نشمسمشمشمشمشمش

سلام سایتتوتن خیلی خوبه من خیلی وقته دلم میخواس برنامه های استری کیدزو ببینم پیدا نمیکردم.  straykids survial show رو نذاشتین؟

سلاما
چرا عزیزم لینک

سلام 

من دوباره مزاحممم شدمم

میخواستم بدونم اون برنامه ای که ی دختره فک کنم زبونش میگیره تو گفتن اسکیز بعدش همه خیلی بد نگاش میکنن اعضا ام قیافه هاشون ی جوری بود ....

من درس نفهمیدم چی شد..

ولی قیافه بنگ چان کلی ازش ادیت و اینا  زدن

 

 

 

 

 

 

سلام عزیزم
تو لیست درخواستی هاس

امممم...اره درسته من همون نایونم که گیر داده به لایو جونگین شی~~

ی زمان...امشب؟فردا؟پس فردا؟میدین؟🙂😂

ولی میگم...من اصراری ندارم فقط یه زمان بدین...زمان مشخصم نمیخواد یه زمان حدسی

بازم ممنون...

وبتون عالیه...بهترینه~_~

مرسی که انقد زحمت میکشین○_○

گذاشتییییم

و اینکه...می دونم خیلی غر می زنم ولی درکتون میکنم...

شمام سرتون شلوغه...

ولی اخرین لایو جونگین چی میشه؟

فقط یه زمان حدسی بدین...همین🙂

دیگه استی خوبی میشم ساکت میشمااااا🙂

سلام عزیزم
در دست ترجمه‌اس، احتمالا تا آخر امشب بذاریمش، مطمئن نیستم

سوال دارم...)طبق معمول

اون برنامه ای که یونگ بوک عین چی چسبیده بود به دیوار...لینکش رومیدی؟

اون برنامه عه که یونگ بوک گوشی چانگبینو برداشت چاگبین میگفت مامانم میخواست با من حرف بزنه

با اون برنامه عی که چمیدونم...فک کنم جونگین داره بیبی شارک میخونه😂بعد از back door بود...که یه چیزی مثل جشن بود...یا شایدم آماده شدن واسه لایو/فن میتینگ بود

ببخشید به تمام حرفام شک دارم که آدرس درست رو میدم یا نه😂

سهلام
اولی فندوم تور لینک
دومی کینگدام ویک، بادی کچر لینک
سومی هم تاکر، از 29 به بعد ببین پیدا میشه😂❣️

سلام میخاستم بدونم که برنامه‌یی که از هان منتشر شده و برنامه فلیکس و ای ان ؟

داخل سایت هستش؟

سلاما
توی چنل هست

سلااام،اول از همه یه تشکر و خسته نباشید بگم به ادمینا که انقدر زحمت میکشن و انقدر ارشیو سایت کامله🥺😭و اینکه میشه کمکم کنید دنبال یه برنامه میگردم که اعضا لباس کاراگاهی و قهوه ای پوشیدن و دور یه میز بزرگ بازی میکنن و اینا🙂

سلاما
متشکر😁
پشت صحنه فن میتینگ SKZ X fan meeting ـه

سلام لطفا بی زحمت منو راهنمایی کنید ب سمت اون لایو لینو که داستان ترسناک تعریف میکنه ..

بسیار تشکر میشه😂💕

سلام عزیزم
توی این پست دنبال همچین اسمی بگردی سه سوته پیدا میشه😁
Ⱝ Lee Know Ri Bang 21.08.03
تاریخ لایو ها هم به ترتیب جدید تا قدیم از بالا تا پایین چیده شدن❣️
يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۱۱:۳۷ شهید در راه رد لایت

نگران نباشین از تو همین سایت پیداش کردم😂

عاا خب خوبه
به پا هم پیر شین😂✨
يكشنبه ۴ مهر ۰۰ , ۱۱:۳۷ شهید در راه رد لایت

نگران نباشین از تو همین سایت پیداش کردم😂

عااا صحیح😂

سسسسسلاااام 

من تازه طرفدار استری کیدز شدم :)

میخواستم چند تا اهنگ خفن ازشون معرفی کنید تا برم ام وی شون رو دان کنم *-* مووچ

 

 

سهلااااام
خوش اومدیییییی
عااام به شخصه اینا رو خیلی دوست دارم 
Hellevator, District9, Voices, Get Cool, Miroh, Victory Song, Boxer, Side Effects, TMT, Easy, airplain, backdoor, Top, hello strandger, Thunderous, Cheese
بیشترم هست ولی خب😂
کلا تایتل ترک ها رو ببین
آهنگ ها و آلبوم ها هم میتونیداز لیست گوشه سایت پیدا کنی 😁

سلام برای هان چه اتفاقی افتاده ؟

این بچه چرا همش ی اتفاقی براش می افته ؟اون از چشمش اینم از الان 

این تا منو سکته نده راحت نمی شه 

اینجا

سلاما
نمیدونم والا، به ما هم گفتن به خاطر اتفاق ناگهانی که افتاده، برای حفظ سلامتش امروز اجرا نمی‌کنه
نگران نباشین استی، زودی خوب میشه😁
يكشنبه ۲۸ شهریور ۰۰ , ۰۳:۰۷ شهید در راه رد لایت

فک کنم پیداش کردمم لایوه برنامه نیست ساری مزاحم شدم 

:`)

عااا
خب شاید داشته باشیم😅 یه کوچولو بیشتر توضیح بده، یا یه عکسی لینکی چیزی برام بفرست 😁
شنبه ۲۷ شهریور ۰۰ , ۲۱:۱۹ شهید در راه رد لایت

ن نیست ال نایتو دیدم 

لباساشون سفید و مشکیه خیلی از بنگ چان فانی مومنت ساختن..

همه اعضا بودن فک کنم نمیدونمم

 

سهلام
لایوی چیزی نبوده؟ اگه عکسی داری برام بفرست تا بتونم کمکت کنم😁
جمعه ۲۶ شهریور ۰۰ , ۱۶:۲۷ شهید در راه رد لایت

سلامم میخاستم ی چیزی بپرسم 

ی برنامه هست که اعضا داخلش اشپزی میکنن میخام بدونم اسمش چیه(خیلی مختصر و کامل😂)

من ی سری تیکه هاشو دیدم ... 

نمیدونم چجوری توصیفش کنمم خدا

سلاماا
اگه مینهو جیسونگ و آی ان بودن، میستریس کیچن لینک
اگه چان، چانگبین، فلیکس و سونگمین بودن، قسمت دوی آل نایت بازم لینک
اگر هم نبودن یه مقدار بیشتر آدرس بده بی زحمت😂❣️

واااااو ممنون که کامل توضیح دادی*-*

[پوکر نیستما ناراحت بودم از گیجی خودمXD]

در پرانتز من اصلا ایمیل ندارم متاسفانه تحریمم نمیتونم برم یوتیوب اکانت بزنم و استریم بزنم میدونم اینطوری خیییلی بده ولی دست من نیست مامانمم با اینکه ایمیل داره ولی یوتشو حذف کرده من شاید بعضی چیزارو با لینک برم تو یوتیوب از گوشی اون ببینم ولی تاحالا استریم نزدم نمیدونم ولی از آموزشاتون استفاده میکنم اگه اینبار تونستم یه کاری کنم حتما میرم استریم میزنم میسی:)

و دوباره درپرانتزی جدید...من تلگرامم ندارم:(( گفتم کههه تحریممم از اون اساسیااا...خلاصهه، عیب نداره گفتم شاید باشه من پیدا نکرده باشمش اخه تو بقیه وبا گزینه فوتو دارن تو اون قسمته, چون اینجا زیاده برنامه ها گفتم شاید ندیده باشمش:>

تنک یو بابت معرفی♡ فکر کنم اسکیز کد رو ببینم اخه قبلا اسمشو شنیده بودم استی ها تعریف کردن جالبه نه؟

خاهششششش آره کلا من خییلی وب گردی میکنم از حال این مدیرا و ادامین وبلاگ ها خبر دارم متاسفانه خیلی اذیت کننده است:(

فایتیننننگ

خواهش میشه😁
عاااا ایشالا درست میشه😶😂❣️
اسکیز کد از لحاظ خنده خدااآست. مخصوصا من عاشق دو قسمت آخرم
عاوو، تجربه زیاده پس😁
فایتینگ بکک

سلاااممم

من..حدودا یه هفتس استی شدم:/

و تنها کاری که از پسش بر میام دیدن ویلاگه:/

چون کوتاهن هر روز دو سه تا دان میکنم ببینم بیشتر آشنا شم:/

البته الانم کاملا آشنام من بیو رو خوندم و بایسمم چانگبینه و رکرم هانXD

الان خیلی دوست دارم این برنامه دبیو رو ببینم ولی خب نتم نمیکشه همرو دان کنم و گوشیمم جا نداره! اخه برنامه لود رو دان کرده بودم باید همشو پاک کنم اینارو بریزم:/

و هنوز یه قسمتش مونده پس فعلا نمیشه...

من ازتون چند تا سوال داشتم:

1. تمام ویلاگ هارو از اول گذاشتین؟ بعد اینقد کمه؟ دیگه دارم تمومش میکنمD:

2. شما عکس و ها فوتوشات های اعضا واسه مجله ها و این جور چیزا هم تو وب گذاشتین؟ چون برای گنجینه عکس های گروه هایی که استن میکنم توی فلشم نیاز دارم:>

3. ام وی جدید هیونجین و چان اومده آره؟ الان چند ساعت گذشته؟ میشه بگید چقدر بازدید خورد و کی میزارید تو وبلاگ؟ من به یوتیوب دسترسی ندارم ندیدمش و استریمم نمیتونم بزنم:((((

4. به جز این برنامه دبیو پسرا چه برنامه ی دیگه ای پیشنهاد میدید من ببینم؟ معروف ترین برنامه پسرا چیه؟ و اینکه اگه یکمی طنز باشه خیلی خوشم میاد مثلا بازی ای انجام بدن و اینا^^

خببب سوالامم تموم شد...من معمولا زیاد حرف میزنم تو بقیه وبلاگاهم همینم میانه:(

در آخر میخوام ازتون بابت اپلود این همه ویدیو های خفن سپاس گزاری کنم!(قبلا انقدر رسمی انجام ندادم:/)

..کار سخت و خسته کننده ایه حتی بعضی وقتا باعث میشه خودتون نتونید با لذت اونارو نگاه کنید و مثل بقیه استی ها حال کنید چون باید همش نگران اپلود سریعشون و ساب زدن و اینا باشید و هر روز به یه عالمه کامنت [کی میزاریش؟، چرا نذاشتی؟، کی سابش میاد؟ و...] جواب بدین انگار نه انگار که شما ربات نیستین که!

واقعا بهترین وبی بود که تاحالا تو بیان دیدمXD

کوماعو♡

سلام پوکرِ عزیزم"/😂
خوش اومدی
1. بعله همه شون با ساب همینجان
2. اینجا نه، ولی توی چنل تلگراممون میذاریم😁 آدرسش گوشه سمت چپ سایت هستش
3. ساعت نه شب امروز (سه شنبه‌اس الان) سه میلیون بازدید خورده، و بعله قرار دادیمش، الانم که دارم جواب میدم حدود یه روز و نصفی از انتشارش گذشته
در پرانتز اضافه کنم که یوتیوب رو یه کاری بکنش دیگه🙁 استریم از واجبات است
4. فایندینگ استری کیدز، د ناینث، توکیدز روم اینا به نسب قدیمی ترن
جدیدا هم که عرضم به حضورتون اسکیز کد، میستریس کیچن، اسکیز عال نایت، سانگ کمپ
اگه هم از چیزایی مثل ولاگ خوشت میاد. تاکر ها هم گزینه خوبین^^
همه هم از نوار سمت راست سایت میشه پیدا کرد، اگه اسمش توی لیست نبود برید توی بخش program، اونجا همش هست
نه بابا چه عیبی داره😁
چقدر با درکی آخه🤧🤧🤧
قررررربببببااااااااانننننننتتتتتت

سلام 

حقیقتا بنده ی بیماری دارم به نام چندیدن جا کامنتی (همزمان چند جا کامنت دادن )ی کلمه اینجا ی کلمه ی جا دیگه 

اون ملکه هم برای ی جا دیگه بود کلا ی جا دیگه می خولستم بنویسم 

خلاصه که میانه 

سلام
والا من که نفهمیدم چیشد ولی نه بابا اشکال نداره❣️😂

سلام خسته نباشید

یه سوال داشتم

یه برنامه ای هست که لینو لباس هانبوک زنونه پوشیده... شما میدونین چیه؟؟

سلام عزیزم
The 9th فصل پنج. قسمت سه😁

اخییییش خیالم راحت شد حالا می تونم راحت باشم 

هی می گم ما با اینا خداحافظی نمی کنیم والا 

خیلیییییییی ممنون ادمینی (ملکه؟)

نه بابا
حالا حالا ها بیخ ریشمونن
وای ملکه چیه😂😭

سلام 

اومدم ی سوال بپرسم از دیشب خوابم نبرده سرش 

من ی دوست دارم (سه ساله کیپاپره)خب برای من سونبه محصوب میشه بعد میگه اسکیز سال ٢۰٢۵اسکیز قرار دادش تموم میشه و دیس بند میشه 

من که می گم نمیشه بالاخره نا سلامتی تازه دبیو کردن 

تازه خیلی گروه های نسل دو هنوز دارن کار می کنن اینا نسل چهارن 

خلاصه که اده میشه بگین بهم ؟

چون شما ها بیشتر از من می دونین 

بازم مرسی 

بای بای 

سلاما
بله قرارداد های جی‌وای‌پی هفت ساله‌ان، اما قرار داد بستن که تمام حق نشر آهنگ هاشون خلاصه یه سری چیزا مثل برگزاری کنسرت با جی‌وای‌پی ـه، دیسبند نخواهند شد
ممکنه بعد از اون دوباره با جی‌وای‌پی قرارداد ببندن، یا با یه کمپانی دیگه، یا کلا خودشون کارا رو به دست بگیرن

سلام من چندین ماه هست که ام وی ها و اهنگاشونو میبیم و گوش میدم تصمیم دارم استی بشم این برنامه ای هست که نشون میده دبیو میکنن؟! همونی که قسمت اولش تو سایت نماشا هست؟! برنامه خوبیه واسه شناخت کاملشون؟!♡♡♡

سهلام
چرا چرا اینجا داریم لینک
حتی نماشا ها داریم😁 لینک
برنامه درمورد تلاش هاشون برای دبیو عه، و خب بر هر استی واجب است که ببیند دیگر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوه مای گاد

تازه الان که کامنتم اومد فهمیدم که چقد حرف زدم●-●

اسم منم **** 

راستی میشه این قسمت اسممو سانسور کنی کیوتم*^*

 

چشم استریمم میزنیم خخ

اوه چه اسم قشنگی○-○

یونو ایم لینو خخ 

I know

me tooخخ

حالا بگو عب نداره^-^

اگه هم دوس نداری لازم نیس ^~^

😂😂😂
سهلام ***
به خدا اسمم پایین هر پست و گوشه سایت زده شده😂😂
به زیبایی شما نیست که 
شانزده سال دارم😁😂

مثلا بعضی وبا بره تولدای اعضا فایل زیپ عکس ازشون میزارن یا فقط همینجوری  یه پست 

 

 

اطلاع میدم به ادامین مربوطه
ببینیم چه می‌شود😁

اوه 

ی چیز خیلی مهم یادم رف 

من از اوتی فن نیستم ولی همشون برام خیلی خیلی مهمن:'''

یکیشون نباشه حودت میدونی چی میشه خخخ

ولی خو بایسام هان و لیکس و هیونجینه*-*

میدونم بایس باید یه نفر باشه ولی خو من اینجوریم خخخ

عب نداره من خودم هشت تا بایس دارم
کی به کیه😂😂

اومدم هوهو

راستی من خودوم قبلا تو بیان بودم ولی خو

خاطره خوبی از بیان و دوستای مجازی ندارم●-●

فقط نگین ادمین بلک پینک لاورز خوب بود همشون

فیکبودن:)

اره خلاصه 

الانم بیکار نشستم با دیوار حرف میزنم خخخ

بعد اینکه جون من زود جوتب بده من جون به لب میشم*-*

مرسی بره تاریخخ 

و اینکه من تلگرام ندارم:''

 

الانم که دیگه تاریخو گفتی نمیرم خخخخ

ب جا استیکر خنده مجبورم خخ بزارم گوشیم استیکر نداره○-○

مثلا منظورم از اینکه چیزی نذاشتی مثلا یه اعلامیه ای چیزی که استیا بفهمن تولد تگی مونه :'

من خودم تو گوشیم زده بودم یاد اوری کرد وقتی فهمیدم داشتم پرواز میکردم خواهرم پوکر شده بود خخ

خواهرمماستیه ولی خو کنکوریه ب خاطر همین وقت نمیکنه:'''

از اوناس که میگه فن واقعی کسیه که بره خودش وقت بزاره و انقد برنامه و عکس و کنسرت و اینارو دانلود نکنه'^'

من و خوارم اول ارمی شدیم بعد من بلینک شدم ولی خواهرم بلینک نی بعپ با هم موا شدیم بعد استی شدیم بعد من میدزی شدم خخ

ولی بند بوی اصلی من stray kids عع

اوه فک کنم مختو بردم'-'

راستی میتونی سن و اسمتو بگی◎-◎

سلام به رو ماهت
به خدا بلاگا رو نمی‌شناسم😶😂
تا جایی که بشه چشم
نه خیر تشریف ببرین استریم بزنین جناب
عب نداره من استیکر خنده فرضش می‌کنم😂
عااا از اون لحاظ، نداریم از این کارا😅
چه خواهر باحالی😁
مهتام، سنم هم فان‌سایزه یونو؟ 😂

میگم من با گوشیم میام یه لحظه😅

همون استی ام😂

قاطی پاتی کردم😂😂😂

با چه کیفیتی هستن ویدئوها؟ چند پیکسل؟

540 هستش

راستی من دیدم یکی دیگه هم با اسم استی کامنت داده بود اشتباه نگیرین من اون نیستم 😅

اگه ای پی هارو نگا کنین میفهمین ادمینای کیوت💜

عه وا چه تفاهمی 
به خدا سخته😂
یه چیز گوگول بذار کنار اسمت 
مثلا ^~^

سلام

من تا حالا کامنت ندادم ولی همیشه از وبتون دانلود میکنم

من نزدیگه یه ساله که استی شدم و از اون موقع وبتونو بهترین وب پسرای کیوتمون میدونم

خواستم بگم که دیروز تولد چانگبین بود ولی خو هیچی نزاشتین:(

بعد اینکه من ی روز درمیون ب یوتیوب سر میزنم بره کامبکشون 

دیگه دارم دیوونه میشم خخخ

تاریخ دقیق کامبکشونو نمیدونم :/

خلاصه مررسی از ادمینا و وب

اگه هم میشه تیزرای جدیدشون رو قرار بدین:)

سلاما
بح بح چه عالی😁
چی باید میذاشتیم؟ 😶😂 لایو های تولدش که هنوز زیرنویس براش منتشر نشده، برنامه ی خاص دیگه ای هم که نداشتن
کار خوبی می‌کنی، هر روزش کن😂
کامبک یک شهریوره، ساعت یک و نیم ظهر به وقت ایران
تیزر ها توی چنل قرار میگیره😁

سلام میشه این برنامه روبا کیفیت بهتر بزاری توی سایت چون به نظر من هر استی ای باید ببینتش پس حداقل با کیفیت خوب ببینه .پلیز 🙏

سلام عزیزم
این همین کیفیت هم با چنگ و دندون به دست اومده😂
تنها کیفیت موجوده، اگر بهتر گیدا کردیم قرار میدیم😁

سلام ببخشید اون کدوم برنامه ست که اعضای گروه اون بازی رو می کنن که هدفون میزارن رو گوششون و باید حدس بزنن طرف مقابل چی میگه و اون برنامه ای که فیلیکس هلو سانشاین میگه...

سلام
کات منتشر نشده ی فندوم توره لینک
اون هم فکر می‌کنم آیدول لیگ باشه که توی سایت نیستش😅

سلااممممم

کلییییی بوووس بهتون به خاطر وبلاگ فوق العاده تون

یه سوالی داشتم

چه برنامه ایه که هیونجین‌ و چانگبین باید مثل کاپلا رفتار کنن؟

چانگبین لباس صورتی تنشه

سلامااا
پس از کلی گشتن پیدا نکردم😂
اسکرین نداری ازش برام بفرستی؟ یا لینک حتی

سعلام ببخشید چطوری میتونم دانلود کنم؟ نمیشه☹💔

چرا عزیزم، چه مشکلی داره؟ بگو راهنمایی میکنم😊

میشه اجرای wow رو بزارید

سلام عزیزم
اجرای تکی نداره
توی کنسرت ها هستش😁

سلام

عکس هدر رو از کجا میتونم دانلود کنم؟؟

سلاما

سلاااام...خیلی خیلی ممنون از سایت خوبتون و کلی خسته نباشید 

یه سوال عروسکاشون رو جایی نداره که بشه تهیه کرد ؟؟؟

سلامااا
تشکر😁
نمی‌تونم تبلیغ شاپی رو بکنم متاسفانه 😅 از طرفی هم نمی‌شناسم کلا

خیلی ممنون که ترجمه میکنید و میذارید❤💛❤💛

ولی ای کاش با کیفیت بالاتر میذاشتید😿😿

خواهش میشه 😁
این دیگه بالاترین کیفیت موجوده🙁

فقط 10 قسمت؟
دیه ندارع؟

نه دیگه، دبیو کردن بعدش😁

سلام سلام

فکر کنم لینک قسمت ۶ خرابه😬

سلاما
از چه نظر؟ چک کردم مشکلی نداشت 😶😅

سلام میشه بگی چرا مینهو حذف شد اما دوباره برگشت و توی چه قسمتی بود که برگشت خواهش میکنم بگو 

 

راستی ووجین چرا حذف شد 

 

سایتت محشرههههههههههههه

قسمت های آخر بود که اومد، قسمت نه یا هشت
به خاطر این که توی چند قسمت قبل، توی اجراش اشتباه داشت و گفتن چون زمان کارآموزیت کم بوده، شاید بهتر باشه با گروه دیگه ای دبیو کنی
ووجین دو سال بعد از دبیو به دلایل شخصی گروه رو ترک کرد
موووووچکرم😍

میشه بگی تو کدوم قسمت فیلیکس و لینو حذف میشننن؟؟؟؟

لطفا خیلی ممنون 

یادم نمیاااد😂
فکر کنم قسمت سوم لینو و قسمت پنجم یا شیشم فلیکس حذف شد
بازم میگم درست یادم نیست😅

کیفیتشون چنده؟:(

540p هستش😁

https://s18.picofile.com/file/8431393218/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B4%DB%B2%DB%B1_%DB%B0%DB%B6%DB%B0%DB%B0%DB%B3%DB%B3_GBWhatsApp3.jpg

اگه درست انجام داده باشم اینجا عکسش هست🙄🤕

 

 

سلام عزیزم، عکس واضح تر اگه بهم بدی، بهتر می‌تونم کمکت کنم😊

سلااااماااا😻🖐

اون لایوی که بنگ‌چان خون‌دماغ میشه رو گذاشتین؟!😦🥲💔🔥

والا چان اون اولا چند باری خون دماغ شد، نمیدونم کدوم رو میگی😬❣️

چرا الان ۹ تا شدن؟ چه بلایی سر وو جین اومد؟ از اول این مجموعه این ذهنمو درگیر گردههههههه!🤔😭😭😭😭

الان هشت تان در واقع 😶
گفته شده به دلایل شخصی، از گروه رفته 
اطلاعات دیگه ای نداریم😬

چرا عکس دارم فیلمم زیاد هست ازش

ولی چطوری عکس رو نشون شما بدم؟!🤔

یا لینک فیلم هایی که دیدی رو برام کپی کن
یا این که عکست رو توی پیکوفایل آپلود کن و لینک رو برام کامنت کن😊

اهم اهم...

سلامااااا بهترین‌هااا😻🖐🍓💋💕

وبلاگتون معرکه‌س^^🔥💕

اون لایوه که لینو سونگمینو میزاره روپاش

بعد هی درکونی بهش میزنه

سونگمینم تقلا میکنه از بغلش در بیاد

اما نمیتونه 

که بعد جیسونگ حسودی میکنه به سونگمین و 

اونم یه در کونی سونگمینو مهمون میکنه😹😹😹😹😹🥲💔

گذاشتین؟!😹😹😹💕

توضیحاتم کامل بود؟!

یکم دیگه‌عم توضیح میدم 

تو اون لایوه خیلی کوچولو بودن و رو تخت هم نشته بودن😹😹😹😻

 

سلامااااا
چقدر انرژی داری بشر😂
راستش توضیحاتت خیلی جامع بود، ولی نفهمیدم😶😂
عکسی چیزی نداری ازش؟ 😅

سلام خسته نباشید 

ببخشید من اصن این برنامرو درک نمیکنم ینی اصن نمیفهمم روندش چ جوریه کلا جی وای پی کارش همین بوده از اول ینی از همون اول شوکیس برگزار میکرده برا انتخاب گروهی که میخاد دبیو کنه؟بعد ینی چی جی وای پی استری رو نساخته خب مگه اینا کاراموز جی وای پی نبودن چرا میگن خودشون گروه شدن؟نمیفهمم 

سلاما
آره، برای بقیه گروه هاش هم شوکیس برگزار کرده
این هم به خاطر این میگن که لیدر استری کیدز، خودش اعضا رو انتخاب کرده و گروه رو ساخته، اما بقیه گروه ها رو خود جی وای پی از بین کارآموزا، تشکیل گروه میده

 merc , mn khili donbale kamele in barname budm  

خواهش میشه😍😁

سلام ببخشید فعالیت وبلاگ رو متوقف کردید؟

نه عزیزم😁

سلااام ⁦^_^⁩

اول که ممنون از سایت فوق العاده و کاملتون,, میشه لطفاً خواهش کنم ویدیوی اینترو هایی که قبل از هر کامبک میاد هم بذارید؟ نمیدونم اسمش رو درست گفتم یا نه ولی اگر اینکارو بکنین که عالی میشه:(

سلاما
میتونی فایل هاشو توی چنل تلگراممون پیدا کنی😁
سمت چپ سایت آدرسش هست😁

سلام مجدد‌

نه اون برنامه ای که لینو با اهنگ بوی این لاو میرقصید لایو نبود. یه جا بود رو یه چمنی. بعد همه ی اعضا هم بودن. یکم قدیمی بود‌. موهای لینو هم مشکی بود. میدونید کدومه؟

سلاما
عا نمیدونم والا، چایی دیدی؟ تو یوتیوب یا هر چی؟
میتونی یه لینک یا عکس برام بفرستی ازش؟ 😶 

سلام. خیلی ممنون به خاطر وبلاگ فوق العاده تون. خسته نباشید. دمتون گرم

یه سوالی داشتم.

توی کدوم برنامه لینو با اهنگ بوی این لاو بی تی اس میرقصه؟

سلاما
خواهش میشه 😁 
عاااا، ویلایو لینو، دنبال این اسم بگرد Lee Know Ri Bang 20.07.02

سلامااااا^^

کیوتایه مهربون ممنونم از این وبلاگ خوبتون^^

کی برا قسمت پنجم اسکیز کد رو زیرنویس میزارید؟!

مُردم انقد تحمل کردم نگاش نکنم☹💔

دلمم برا هیون خیلی تنگ شده بووود:")

خرذوق شدم وقتی اسکیز کد منتشر شد🥺👌🍕💋

سلاماااا
همون جمعه زیرنویسش رو گذاشتیم که😶
میگن خیلی هم خنده دار بوده😂 حالا من که هنوز ندیدم، شما ببین جای منم خالی کن😂❣️

یه حس بدی دارم وقتی این برنامرو میبینم

نمیدونم چرا ولی حس میکنم اینکه جلوی همه بخواد ادم انتخاب کنه گروهش چند نفره باشه یکوچولو عذاب اور و دردناکه

من الان توی راه استی شدنم ولی نمیدونم بشم یا نه......

این برنامرم که دیدم یکم علاقم کم شد کمکی هست بتونید بکنید :///////

یا بگید حداقل چجوری استی شدید

عااا کلا یه نمه غمناکه برنامه هه😶
ولی خب طریقه ی دبیو ـه دیگه😶😅
بنده به شخصه اجرا های میرو و ویکتوری سانگ استی‌ام کرد😁
برنامه هم ببینی خیلییی خوبه، مثل فایندینگ، یا د ناینث، یا همین اسکیز کد که در حال انتشاره😁
فایتییینگ

سلام خسته نباشید 💖 میخواستم بپرسم کدوم قسمت بود که رئیس وای جی از فلیکس سوال میپرسه؟ و قسمتی که جی وای پی مینهو رو حذف میکنه قسمت چندمه؟

سلامااا
عااا مینهو چهار و فلیکس یا هشت یا نه😅

سلام

دانلود این فایلها چجوریه؟

وقتی وارد میشم میره تو یه سایتی و اونجا میگه که باید اشتراک بخرم😐

سلام😅
عااا پایین خرید اشتراک، دانلود با سرعت معمولی هستش، روی اون بزن، بعد تیک قسمت "من ربات نیستم" رو بزن و بعد تاداا! 😂❣️

ی سوال..مدت زمان هر ویدیو چقدره؟

یادم نمیاد دقیق... نیم ساعت تا چهل دیقه، اینطورا😶 

سلامممم😍 نمیشه لینکشو درست کنین؟؟ 😭😭😭 ترو خدااا من میخوام ببینم😭😭😭🥺🥺

اصلاح شد😊

نمیدونم چرا این برنامه اعصاب منو کلا خورد میکنه

مرسی بابت وب خوبتون

آخرش که کنار هم جمع میشن که🤧
خواهش میشه😘

سلام

واقعا خسته نباشید بابت وب عالیتون

یخ منبع خوب برای همه هست مخصوصا استیا

امیدوارم موفق باشید 

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خیلی خوشحالم پسرا الان موفق و کلی فن دارن^-^

سلاما😃
خععععلیی تشکر میشه😘😘
ایشالا همینطوری پله های ترقی رو "هی یو وانا کامینگ" گویان سه تا یکی برن بالا اصن😌😚

سلام ادمینه سایت:)

من تازه دارم برنانه دبیو اعضا رو نگاه میکنم

ی سوال داشتم...چیشد که مینهو برگشت؟ 

 

راستی دیدم نوشته بودی مشکل پیش اومده بخاطر همین فعالیت نمیکنی  

ایشالا زودی درست شه❤️

ولی اینقدر اینجا اجرا و برنامه گذاشتی که تو این مدت میشه نگاهشون کرد 

من تقریبا یک ماه میشه سایتتو پیدا کردم

از اون موقع تاحالا هرچی برنامه نگاه کردم هنوز تموم نشدن:|

ببخشید زیاد شد^^....من با سایت شما استی شدم مرسی بابت همچی

فایتینگ💜❤️

سلام ملکم😁
عااا خیلی خوب کاری می‌کنی، دیدی که توی اجرا یه سری اشتباه داشت، به خاطر همین جی‌وای‌پی تصمیم گرفت توی گروه نباشه و به کارآموزی ادامه بده، ولی خب بعد که دید این نه نفر فیت همدیگه‌ان یه فرصت دوباره بهش داد 
اصن از همون نباید میرفت ولی خب😂
خواهش میشه❣️❣️😘
ادامه بده ادامه بده، ولی این پسرایی که من می‌بینم با یه ماه کارت راه نمیوفته😂😁

سلام 

در جواب اون کسی که گفت تو اسکیز چطور بایس انتخاب میکنید بگم که :

ما اصلا بایس انتخاب نمیکنیم 😂همشون عالین 

اصلا نمیشه بینشون بایس انتخاب کرد بتونی هم برای بایس رکر  به مشکل برمیخوری 😂

من خودم بین چان و هیونجین و فلیکس و سونگمین و  هان و مینهو و چانگبین گیر کرده بودم 😂😂

برسد به دست هر آن کس که چنین سوالی دارد😂😁😂

سلام سلام

تولدت یک ساالگیتون مبارککککک

من اولین کسی بودم که گفتم نباید یادتدن بره منو

😁😜

راسی حجم فیلماتون زیاده من سریال دینگو رو قبل از اینکه شما خفنارو بیابم از یه سایت دیگه کلشو با کیفیت 360 دان کردم سر جمع 150 خورده ای مگ اینا شد ولی اینجا خواستم یه قسما بیست دقیقه با ویفیت 480 تون دانلود کنم 171 مگابایت بود یه سری دیگه رو هم چک کردم همین قد بود زیاده واقعا برای من این حجم 

خواستم بپرسم میشه شما هم مث اون سایته کیفیت رو روی همین 360 480 اینا نگه دارین ولی حجمشو بیارین پایین؟

چون اون سایته خیلی خوب بود از نظر حجم کیفیت و یه چیز دیگه اونجا لینک دانلود رو که میزدم مستقیم دانلود میشد برام اما اینج همش میرم توی یک املود نمیتونید مستقلش کنید؟ یک املود اعصاب خورد کنه...

لطفاااااا😘😘😘😘😘😘

و راسی یه چیز دیگه دمتون گرم🐾فایتینگ

سلااااام
ممنووووون😍😍😍😍 و بععععله، عمرا یادمون بره😁
بلاگ چقد قشنگه، ایشالا مبارکش باد😋😇
عاا درمورد حجم، راستش کار زیادی از دستمون بر نمیاد☹️ حجمشون همینقدره
و این که فعلا امکانش نیست که لینک مستقیم بذاریم😓

سلاااام خسته نباشید با این سایت فوق العاده محشرتون من یه جا توی این کلیپ میکس ها دیده بودم که مینهو لباس محلی کره ای پوشیده زنونه اسمشم یادم رفت الان از اینا پوشیده و کلاه گیس زنونه هم سرشه خیلی خشوکه بقیه اعضاهم بودن اسم اون برنامه چیه؟ ممنون میشم بهم بگین🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

سلام عزیزم، خواهش میشه😍
عااا فکر می‌کنم منظورت د ناینث باشه، فصل پنج قسمت سه لینک 

منم تصمیم گرفتم استی شم چون صدای پسرا رو خیلی دوست داشتم و بخصوص فلیکس که اصلا......

ولی خب درکل مشکل خاصی تو تشخیص ندارم چون خیلی متفاوتن واقعا ولی خب تصمیم گرفتم از این برنامه شروع کنم (:

خیلی هم از شما ممنونم که سایت به این خوبی دارین (:  ♡

سلام استی 😍
انتخاب واقعا واقعا واقعا خوبیه👌
بعد فایندینگ رو ببین شوره ببره😂
خواهش میشه 😁

شت من از برنامه ها شروع کردم دبیو رو ندیدم 😞🥀

زوووودی ببین😁

خیلییی خیلیی خسته نباشیین واقعاا دمتون گرمم=)

💜💜💜💜

عصبانی شدم دیگه😂

بازم مرسی از سایت عالیتون♥من اینجا استی شدم^^

😂😂
اوخییی^~^
وای این برنامه خیلی خوبه مرسی که قرار دادین^^
فقط من دارم دچار افسردگی میشم از فیلم ترکی غم انگیز تره😐😂
ی کامیون فحشم نثار وای جی کردم😐😂خو میبینه فلیکس کره ایش خوب نیست بچه چرا هی ازش سوال میپرسه:/حس کردم خوشش اومده از فلیکس😐😂
خواهش میشود😅😘
هق آره☹️😭
حالا نیازی به فحش و فحش کشی نبود ولی خب😂😂

🤭سلام...من تازه میخام با استری کیدز آشنا شم و با برنامه ی دبیو شرو کردم ....امیدوارم بتونم با این برنامه بشناسمشوننن❤🤩

سلاااام استی😃😃
بهههله خوب چیزیو انتخاب کردی🤧
بعدم فایندینگ ببین😊

وویی من هنوز دارم اینو میبینم چقد بزرگ شدنن گوگولیا *_*

یچیز دیگه من از اولشم از جی وای پارک خوشم نمیومد-_- اخه یهویی پارتارو جابه جا میکنه بعد تازه ایرادم میگیرههه ودف؟؟ :/

رمز موفقیت استری کیدزم کشف کردم:

جی وای پی کمترین دخالت ممکنو تو کارشون داره 😌

 

پ.ن: اوخخیی فلیکسو چقد قد کشیده @_@

پ.ن2: اونجایی ک جیسونگ و چانگبین دست مینهو رو گرفتن و چانگبین با مینهو رپشو خوند خیلیییی تاثیر گذار بود هققق

پ.ن3: شما استیا چجوری بایس انتخاب میکنین؟؟؟؟؟

سلاااام

برنامه ای از پسرا هست که همگی باهم گپ بزنن؟

بجز تاکر و کیدز روم

همگی باهم میخوام😁

از بسکه برنامه ها زیاده هر چی فکرشو بکنی داره فک کنم؟😂

 

سلااام فاطی
سوالت سخته😶
تو لایوای دسته جمعی مثلا؟ 
البته وقتی همه با هم جمع میشن انقدر قاطی پاتی حرف میزنن که دو ساعت باید رمزگشایی کنی😂 ولی لایواشون خیلی باحالن

دوباره سلام 😅

ببخشید فهمیدم مشکل از نرم افزار خودم بوده درس شد

بازم ممنون ❤

بازم سلاما😁
عااا ایولل😍

سلام واقعا ممنون و خسته نباشید بخاطر همه ی زحماتتون برای  استیا 3>

 

متاسفانه من هرچی روی لینکا میزنم ارور میده با idm ویندوز میتونین راهنمایی کنین؟

سلاما^^
اومم راستش خیلی تفاوتی نداره 
چه جور اروری میده؟ 😶

واقعا واقعا واقعا ممنونم ازتون!باورم نمیشه سریع ساب زدین😭❤یادمه اون موقع ها که تازه چنلو زده بودین شانسی پیداتون کردم و دیدم از همین اول ساب این برنامه رو ک هیچچچ جا نذاشته بودن شما ترجمه کردین😭مرسی بابت زحمتی ک کشیدین😭اجرتون با خدا😭💕

راستی من همونیم ک وقتی تازه وبلاگتونو ساختین اومدم اولین نفر نظر دادم😂گفتین منو یادتون نمیره😂یهو یادم افتاد🤣نوتیس می😁❤لاو یو

سللااااامم
خواهش می‌کنیم 🤧🤧🤧
بله بله شناختمت😁😁😁😁

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون و خسته نباشید

ساب زدن خیلی کار طولانی و خسته کننده ایه

همینطور اپلود کردن

خیلی زحمت کشیدین واقعا ممنون

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خواهش میکنیم😍😍
حال الان من تو این چند تا ایموجی خلاصه میشه:😍😭🤩

سلام برای دانلود قسمت 9 رمز میخواد لطفا رمزشو بزارید

سلام
رمزش رو برداشتیم😅

عزیزم لینک قسمت 9 مشکل داره انگار

سلااامم عیدت مبارک😃
اصلاح شد😅مرسی که اطلاع دادی💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan