Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

SKZ-Player

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know X Hyunjin X Felix 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Woojin X  Seungmin X I.N 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Bang Chan X Changbin X Han 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know "Dawn" 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

"Ⱝ Bang Chan "My House
|↫ 480p ╎ 720p1080p ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

"Ⱝ Han "Close

|↫ 480p720p1080psubmp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

"Ⱝ Hyunjin "when the party's over 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Changbin's "Streetlight" (ft. Chan

|↫ 480p720p1080p  ╎ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

"Ⱝ Hyunjin's "Little Star 

|↫ 480p720p1080psubmp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ I.N's "Maknae On Top" (ft. Chan & Changbin 

|↫ 480p720p1080psubmp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

"Ⱝ "Up All Night

Bang Chan & Changbin & Felix & Seungmin 

|↫ 480p720p1080psubmp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ "Drive" - Bang Chan & Minho 

|↫ 480p720p1080psubmp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ "Play With Fire" - Hyunjin (aka. Prince

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Party's Not Over

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

اهنگ های دیگه ی SKZ Player که ام وی نداره رو نذاشتین ؟ مثلا سولوی بقیه اعضا . مثل سولوی فلیکس

سلام
توی SKZ Record میتونین پیداشون کنین

سلامممم فراوانننننن بر شماهاااااا

وایییییی کلوززز 

عاشققق بلاگتونم بخداااا فایتینگگگگگگگگ 💜💜💜💜💜

گوربانتتتت✨

اولی از همه که سلام و ایول بهتون کلن هرچی میخوام میام تو وب شما میابمش 😔♥️

فقط یه چیزی ، یه دنس دیدم از هیونجین تو ی چهار چوب طوری یا درگاه یه اتاق بود لباسش سفید بود موهاشم مشکی بود و انگار با زنجیر بسته شده بود میدونی مال چیه ؟ هرچی گشتم پیداش نکردممم 🥲 

مجددا لاو بهتون 😔💖

سلاما
گوربانت😁
احتمالا ام وی ردلایتز بوده، تو قسمت ام وی ها میتونی پیداش کنی❣️
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۲۱:۲۹ یک استی به شدت استی

مهتا بعضیاشون ام پی تری ندارن که

اونایی که ندارن، کاور از بقیه خواننده هاست

مرسی عزیزم😂💕

گوربانت😂❣️

صاری صاری😂💔

یادمه انگار هیونجین واسه دنس"when the party's over"یه کلیپ وایرال کرد که داشت تمرین میکرد ولی هرجا میگردم نمیتونم پیداش کنم...!!

فکر میکردم شاید شما گذاشته باشین ولی تو سایت و چنلتونم نتونستم پیداش کنم🥲💔

اسکیز پلیر به همین اسم از هیونجین لینک
پی‌ نوشت: الان دیدم کجا نظر دادی، مادر همین پست رو بالا پایین کنی پیدا میشه😂😂

سلام خسته نباشین:)

من دنبال تمرین دنس هیونجینم ولی جایی نتونستم پیداش کنم اگه تو سایتتون گذاشتین میشه راهنمایی کنین تا پیداش کنم؟!

 

سلام
کدوم تمرین؟ تو رو خدا اسمی چیزی😂😭

میگم فنکم اعضا تو سایت قرار می‌گیره؟ آخه نمیدونم توهم زدم یا نه حس می‌کنم یا دیدمشون 

خیر
فقط فن کم کنسرت ها رو گذاشتیم تا الان 

سابه اهنگه Play With Fire رو نمیزارید؟

سلام عزیزم، آهنگ اریجینال مال کس دیگه ایه و هیونجین فقط رقصش رو طراحی کرده
برای همینه که فایل آهنگش نیست❣️
اسم خواننده‌اش Sam Tinnesz ـه😁

سلام فیلم دومیه که با ووجین بودن دانلود نمیشه 

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 😅
بگو کجا به مشکل میخوری تا راهنماییت کنم

میخواما😅 ولی نکه آدم عشقی‌ای هستم زیاد مسئولیت پذیر نمیتونم باشم 😁

البته که همه کارا تقسیم میشه، فشاری روی کسی نیست
تازه کلیم میگیم می‌خندیم😂😁
در کل در استری کیدز وورلد همیشه به روت بازه😁😍 

سلام

از اونجایی که برا Hyunjin - Play With Fire سابی نذاشتید، من خودم یه ساب تر و تمیز انگلیسی نوشتم^^ خواستید بدمش یا خودشو بذارید یا خودتون ترجمه کنید فارسیشو بذارید.

😁🙂

سلام عزیزم
چون آهنگ اریجینالش متعلق به استری کیدز نیست، قصد ساب زدن براش نداشتیم😅
اووومم ولی دوست داری بیای تو تیم ترجمه؟ =>

نمد توی یوتوب ی ام وی بود ک فلیکس موهاش قهوه ای بود اسمشو نمیدونم ولی توی یوتوب بودش

تمام ام وی ها توی پست ام وی هستش  لینک

ام وی جدیدشونو قرار میدین؟

ام وی؟ کدوم‌؟ 

سلاما 

دیدی بچم چه قشنگ رقصید ؟؟؟؟؟؟

مادر به فداش 

برم اسفند دود کنم چش نخوره 

راستی اینی که هس لینو توش شرکت کرده یکی از دبویز و ایتیز هم هس 

فک کنم ماهی گیری ای چیزیه 

اونو می زارید ؟

تازه گیا بوده  

https://youtu.be/Tf0CWS5LSaw

ایشونه فک کنم

سلاما
آره والا🤧 پاشم اسپند دود کنم اصن
عه تو هم گفتی😶😂
اره آره، برنامه ماهیگیری بوده، لینو هم برده
فکر نمی‌کنم ساب بخوره😶😅
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیونجین ایا من برایت یک لطیفه ام ؟ 

ناموصن چرا با جون فنات بازی میکنی ؟ 

تو خجالت نمیکشی همین که برمیگردی مستقیم با این اسکیز پلیر **** میزنی تو صورتمون کبود میکنی مارو ؟ 

هیون توهم مجبوری جواب پس بدی ! 

تا باشه از این اومدنا، غر نزن ببینم😂
خیلی هم کیف کردیم همه

یعنی من اینجوری ام که:

آره چان ما همه میدونیم که درایو فقط در مورد موتور و روندن بوده...چان ما میشناسیمت...چاااااااااان تو میخوای جواب افکار کثیفم رو بدی یا مینهوووووو هاااااااااع؟

بیاین پای این بحثا رو اینجا وا نکنیم 😶😂

سلام خیلی ممنونم ازتون که انقدر همه چی تمومید واقعا آدم فیض میبره عالین عالی 

وای خدای من درایو وای درایو عالی بود خیلی عالی بود میدونی چیش خیلی جلبه توجه میکنه اینکه دیروز چان گفت به خودشما بستگی داره که چطوری معنیش کنید وگرنه واسه ما فقط معنی روندن رو میده بعد میخنده وای خدا جونم خیلی نازه خیلی وی از ذوق بسیار در حال پس افتادن هس 

سلام و عرض تشکر 😁
اوهوم آهنگ خعلی خفنیه😃
نه پس نیوفت لازمت داریم😄😂

سعلام سایت عالیههههه مرسیییی ک هستین 🤤🙃

من چندتا سوال داشتم هنوز با یه سری چیزا آشنا نیستم 

این skz player چیه دقیق؟ mvاصلی نیست چون همه ی پسرا توش نیستن پس چیه؟🤕

 

سععلام
عاااام، یه جور ام وی غیر رسمی؟
ببین اسکیز رکورد ها و اسکیز پلیر ها، آهنگ هاییه که به صورت سولو می‌خونن (حالا بعضی موقع ها هم چند نفری)، میشه گفت دخالت بقیه توی ساخت آهنگش خیلی کمه و بیشترش رو خودشون ساختن
ولی خب غیر رسمی طوره دیگه، یعنی آهنگش توی اسپاتیفای و بقیه پلتفرم ها منتشر نمیشه، فقط ویدیوش توی یوتیوب و ویلایو آپ میشه، توی هیچ آلبومی هم قرار نمی‌گیره
حالا فرق اسکیز رکورد با اسکیز پلیر چیه؟ اینه که اسکیز رکورد، ویدوی خاصی نداره، یه عکسه که روش آهنگ رو گذاشتن (جمله بندیم داغانه، ولی جدا نمیدونم چطوری توضیح بدم، اگر متوجه نشدی یه دور فایل ویدیو اسکیز رکورد ها رو دان کن) عاماااااا، اسکیز پلیر ها قشنگ فیلمبرداری دارن و اینا، رسما ام وی ان ولی نیستن😂
به عنوان سینگل هایی در نظر بگیرشون که هر چند وقت یه بار منتشر می‌کنن و خب معرکه‌ان و کلی دور هم کیف می‌کنیم و اینا😁

درایو درایو درایو (تو مغزم پلی میشه لعنتی )

اینو که بزارین فالوورامو تا اطلاع ثانوی با ام وی و اهنگش خفه میکنم مرسی تستسلتشنشمگش 

یه یه😎
خیلی ناگهانی میدن نامردا😂
ببینم چه می‌کنیا😁
 یه چند تا استی تر تمیز برام بیار
 قربااااانت فدااااااات بوس بوس

اسکیز پلیر رو دیدییییی؟

چان و مینهووووو

خیلیییییییییییییی هات بودننننننن

حتما استریم بزنیییید

نه والا هنووووز😭
اون که حتماااا
فایتینگ استی~

سلام خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی زیاااادددددد مرسیییییییی بابت سایت عالیتون 😻🤗🥺

میشه معنی mixtape را بگید 😍 تشکرات بسیار 💜🤍✨

خواهش میشههه😁😁
بلییی چشم

ادمین قشنگم میشه بگی هیونجین چرا رفته بود من دقیق نمیدونم

تو این هیر و ویری😂😂
بهش یه سری شایعات نسبت داده بودن، اون زمانی که هر آیدلی میدین بهش تهمت میزدن"/
بعد دیگه تصمیم بر این شد که یه مدت از فعالیت ها کناره گیری کنه😊

می دونم که فاز خون اشامی داشتن ولی مثلا ۳دیقه و ۹ ثانیه این حدودا قیافه چان و ببین یا اونجا که می خندن (به خصوص فلیکس )

خیلی مممنوننننننننننن که گفتی 

اصن هپی ... هققققققققققققققق

هی دلم کامبک می خواد ولی از اونطرف دلم کامبک نمی خواد(برای هیونی دلم نمی خواد)

نگا کردم هر سال ۳ تا البوم دادن (تازه ۲۰۲۰ ، ۴ تا البوم دادن )

هعییییییییی اما ما قوی هستیم همچون ای ان که ی نون قویه (اسکیز کد )

(نمی دونم چی نوشتم خودتون درک کنید )

میدانم میدانم😂😂😂
هنه همینین، مووووود هممون
ولی خب هست، بیجا میکنه نباشه اصن😂
نه اوکیه😂😂😂

سلامی مجدد 

توی این هواااای گرمم😧

میگم درسته میخوان آخر ژوئن کامبک بدن؟

بعد هیونجینم هس؟ بگوووو هس ک اگ نباش من میمیرممممم😭😭

سلاما😁
زیاد آب بخورین، بخار نشیم😂
بلیییی
هنوز معلوم نیست

سلام ببخشید من خیلی دنبال برنامه ی idol league هستم توی یوتیوب یه تیکه ش رو برای پسرا رو دیدم خیلی قشنگ بود میشه لطفا قرار بدید؟

رفت تو درخواستیا 😁

ایونگ🤗

میگم لیریک اصلی up all night رو دارین؟

سلام عزیزم
لیریک آهنگ روی خود فایلشه
بعضی از گوشی ها موزیک پلیر خودشون لیریک رو نشون میده
اما اگرم نشون نداد، میتونی از اَپ JetAudio استفاده کنی😁

هقققققق چرا انقدر کیوت بودن بچه هام ؟!!!!!!!

ولی واقعا منو یاد خودم میندازن (از لحاظ کیوتی نه ولی شیطنت چرا )

خیلی خوبین 

نمی دونم چی دارم می گم خوشحالم

راستی این ویگو چی هست ؟

تو چنل دیدمش (ولی دختر عمه ی خصیصم نذاشت کامل بفهمم چیه -_-)

و اینکه فقط منم که سر هپی انقدر گریه کردم؟این کوئوکا اصن ...هعییی 

 

کیوت چیههه عمق ماجرا رو ندیدی گویا😂😂
خوشحال باش خوشحال باش😁
ویگو یه بِرَنده که به تازگی با استری کیدز همکاری کرده و لباس و کلاه و اینجور چیزا داره براشون میزنه
استری کیدز هم شخصا مدلشون شدن و فیلم و عکس هاش  به طور مرتب از چنل ویگو منتشر میشه😊
ناح، هپی جدا زیباست🤧🤧

وای اپ آل نایت خیییلییی عالییی بوووددد خییلییی دوسش داشتمم هرچی گوش میدم سیر نمیشم ازش😍😍😍💖💖💖

 

 

دستتم درد نکنه😅💖

خییییلیییی خوبه🤧🤧
خواهش میشه😁

سلاممممم

مرسییی که آپ آل نایت رو گذاشتیییی

و یه سوال داشتم امیدوارم بتونی راهنماییم کنی

یه برنامه ای بود که اسکیز با بچه ها بازی میکردن و یکی از بچه ها با دایناسور هیونجین رو میزد...(نمیدونم آدرس کافی دادم یا نه🥲)

اسم اون برنامه رو میتونی بهم بگی؟؟

سلاااام
چرا تهنایی زرافه؟ 🤧😂
خواهش میشه
آبما تی وی پارت سوم، بقیه پا تاشم ببین ولی😂 لینک

مرسیییییی....فقط میشه برای همه ی گروه هارو بزارید؟:)لطفااا

چه چیز همه گره ها رو بذاریم دقیقا عزیزم؟ 😶😅

فایل mp3 اجراهای کینگدام رو نمیزاری؟خیلی دنبالشون گشتم مخصوصا i'll be your man رو ولی نتونستم پیدا کنم:(

سلام عزیزم
بعد از اتمام مسابقه قرار میدیم 😁 

عررر سایتتون محشرههه😍😭💗

سر هر مطلب دارم عر میزنم ساب و ام پی ثریاشونم هست اینجااا باورم نمیشه🙂

خدا اجرتون بده مادر

خواهش میشههه^o^
کلی قلب های رنگی*

ی سوال دارم سگ هیونجین مرده ( نهههه خدا الهی خدا منو بکشه بمیرم براش 💗😭

نه بابا، سر و مر گنده همچنان به هیونجین زور میگه پررو خان😂

چقد این یکی اسکیز پلیر هیون سمی بووودددد😶😶😶😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙 

من اونجاهاییکه یجورایی هیونجینو با زاویه دید کومی نشون میداد گریم میگرفت😍😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

ولی رسمن قتل عام شدیم عاخه ووکال؟! چرااااا؟ چرااا انقد سم های مختلفو با هم مخلوط میکنن بهمون تحویل میدن😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙

خیلی باحال فن گرلی می‌کنی😁😂💜
می‌بینینش بچه پررو روووووو😭😭

سلام میشه streetlight رو هم درست کنید 

لطفا🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

اصلاح شد😅

سلام خسته نباشید

 Streetlight لینکش مشکل داره نمیاد

ممنون که اطلاع دادی😅 اصلاح شد

سیلام چیطورین خیلی ممنون برای سایت عالیتون فقط یه سوال میشه راجب کنسرت ها کلا توضیحی چیزی بدین ؟؟! وری وری تنکیو😘😘❤💙

سلاما😍
عااام چه جور توضیحی؟ البته الان که دیگه کنسرت ندارن☹️

سلام

من یه آگاسه 6ساله ام،و امروز به طور رسمی استی شدم :)

سایتتون رو از طریق چنل تلگرامیتون پیدا کردم خیلی سایتتون خوبه فقط یه چیز برام جای سوال شد هر جای این سایتو نگاه کردم جایی رو پیدا نکردم که بتونم سرچ کنم تو سایت :( ولی خیلی سایتتون خوبه ،چیزایه خیلی باحالی تونستم ببینم از پسرا،و اینکه خواستم بگم اونا خیلی عالین و به قول جکسون وانگ سرشار از نبوغ و استعدادن

 

 

سلام استی😃😃
توی سالروز تولد استی، استی شدی. بهت حسودیم میشه🙄😅
بله بله، گوله استعداد تشریف دارن😍🤧🤧

واییییییئییی لعنتی خیلی سایتت باحاله 

یک سال تموم بود داشتم دنبال یه سایت خفن مثل این می‌گشتم 

واهاهاهاهایییی

 

😍😍😍😅

سلام ممنون از سایتتون 

mp3 برای من باز نمیکنه نیاز ب فیلترشکن هس؟

فیلتر شکن نمی‌خواد
دوباره چک کن😶

هلووووووو میگیم میشه کیفیت های ۱۰۸۰ p  رو باز کنییییییی پلیززززززز

منظورتون رو متوجه نشدم متاسفانه 😅😅

میشه لطفا mp3 اسکیز پلیر جدید چان رو قرار بدید :)

عاها
قرار داده شد - >  لینک 

برای استریت لایت ساب نیست :(؟

چرا عزیزم اضافه شد😘

میشه ساب اهنگ کلوز رو هم بزارین لطفا:)؟ مرسی 💙😭

سلام
قرار گرفت😝
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan