Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Finding Straykids

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

ৰ ➸ Season 1

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

Ⱝ Ep.01

|↫  480p720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫  480p720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫  480p720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫  480p720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫  480p720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.06

|↫  480p720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.07

|↫  480p720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

Season 2

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

Ⱝ Ep.01

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ Season 3

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

می خوام یه عالمه بوس و عشق بفرستم واسه ادمینای قشنگی ک اینهمههه زحمت میکشن بوس رو لپ یک یکتون❤️‍🔥✨💋❤️💖🌸

مرسی زیبا رووو❣️❣️❣️

سلام

میشه لطفا فصل سومشم زودتر تو سایت بزارید

به خاطر این اوضاع نمیتونم از تل دانلود کنم🚶‍♂️

ممنون از زحماتتون♥️

سلام عزیزم
منم مثل شما، هر وقت دسترسی پیدا کردم میذارم

این برنامه با برنامه استری کد جداس یا یکی هستن

جداست دیگه
چرا باید دو تا پست یه چیز باشن آخه😂😭

سلام مرسی از سایت خوبتون 

زیرنویس فصل ۲ مشکل داره و باز نمیشه میشه درستش کنید لطفااااا من خیلی دوست دارم فصل دومش رو ببینم ولی زیرنویسش باز نمیشه متاسفانه 

 

وقتی روی subمیزنی خطا میاد 

سلاما
چک کردم مشکلی نداشت
کجا به خطا میخوری؟ 

سلام عزیزم من هرچی دنبال اسکیز فمیلی میگردم تو سایت پیدا نمیکنم میشه لینکش رو برام ریپلای کنی؟

سلاما

سلام عزیزم،مرسی واسه سایت خوبت♥️🤍

اون برنامه که دور یه میز نشستن ،اینگار مافیا بازی میکنن،یهو هانی پا میشه یچی به چان میگه ،چانم اومده کنارش و فقط با نگاهش هانو ساکت میکنه و میرع میشینه حاش،ویدیو این تیکش تو اینستا خیلی زیاد بود،میدونی اسم برنامه رو؟🥺

سلاما
پشت صحنه فن میتینگ SKZ X FanMeeting
سه شنبه ۲ فروردين ۰۱ , ۱۴:۰۵ تئوری ساز ناشناس

سلام بیزحمت قسمت ویژه فایندینگ رو بزارید 

چشم

سلام و خسته نباشید خدمت دست اندکاران

میگم:«من قبلا اینو دیدم، برنامه های معروف دیگم دیدم، بعدتو یکی ازین معروفا ی قسمتی بود که چان به اعضا نامه میداد،،،،،،،،، هققق همه احساساتی شده بودن بعد چانگبین بیشتررر بچم گریه میکرد😭😭😭😭(میدونی دیگه چانگبین کرونا گرفته؟!😭😭😭😭😭😭😭😭)، خب داشتم میگفتم😭اینو قبلا دیدم ولی میخوام باز ببینم اصن یادم نیس تو کدوم برنامه بود باز رفتم کل سایتو چک کردم پیدا نکردم ولی از همینجا دان کرده بودم الان هیچی ندارم عکس و فیلمی بدم(اگه داشتمم بلد نبودم بدم:/)خلاصه تو میدونی کدومه؟TT

مرسی

سلاما
د ناینث فصل اول باید باشه
احتمالا قسمت های آخر

سلام عشقم. خسته نباشی زیرنویس فصل دو قسمت 2-3با چند تا برناه باز کردم عجیب غریب میاد بعد فنمیتینگ هفته پیش انلاین بود میشه بزار ین ممنون؟

سلام عزیزم
با MX player باز کنین
فایلش رو پیدا کنیم، به روی چشم

سلام فصل دوم کامل گذاشته شدا الان

سلام بله کامله

زیرنویس داره ایا

 

بلی sub لینک فایل سابه

اوک :/

چقد زیاد بودن خدایی

اوهوم

قسمتا رو گفتم 

هر دو فصل به اتمام رسیده

تا اینجا اومده؟ 

چی اومده؟ 😶 

سلام

من دنبال real dance های استری کید هستم هیچ جا پیدا نمیکنم فقط یوتوب داره شما تو سایت ندارین؟

سیلااام
بفرما لینک

متوجه شدم ممنون بابت توضیحات کاملت زحمت کشیدی :)

❣️❣️

سلام عزیزم خوبی ؟! من یک عدد new stay هستم:) تازه برنامه دبیو استری کیدز رو دیدم اولین برنامه ای که بعد از دبیو انجام دادن این هست ؟! از این پست باید شروع کنم تا برسم به صفحه یک وب؟!

سلاما
نه بعد برنامه دبیو د ناینث و توکیدز روم شروع شد
اسکیز تاکر و اسکی تاکر ها هم که همینطور منتشر می‌شدن (این دو تا برنامه، پشت صحنه فن ساین ها و موزیک شو ها و اجراهان، در نتیجه قسمت های اولش به دبیو نزدیک تره) 
اینم بعد از اینا اومد و بر هر نیو استی ای واجب است که ببیند و بخندد و خوش باشد😂✨
و نه به ترتیب نیست

سلام مرسی بابت سایت خوبتون

لینک دانلود قسمت دوم فصل اول خرابه ممنون میشم رسیدگی کنید

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 😅 

سلام ^-^ ببخشید قسمتای حذف شده فایندینگو گذاشتین؟ =( اگه گذاشتین لینکشو لطف میکنین؟ نمیتونم پیداش کنم =( و کلی خسته نباشین^-^ خیلی کارتون درستههه🤍🤍🤍

سلام عزیزم، بععععله تو لیست درخواستیاس😁
تشکر😇

سلام مرسی از بلاگ خوبت

میشه قسمت های کات شده finding skz رو هم بزاید ؟

سلاما
توی لیست درخواستیاس

سلام روزتون بخیر ساب قسمت پنج فصل اول فایندینگ مشکل داره فکر کنم..اخه لینک دانلودش نمیاد

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 
بگو کجاش به مشکل می‌خوری تا راهنمایی کنم😁

ببخشید ووجین دستم اشتباه خورد 

دلم واسه ووجین تنگ شده😭😭😭😭

عااا، هی میگم وویونگ کیه آخه😂😶

قسمت یک و دو عالی بود ممنونم

خواهش میشههه

عالی بود قسمت یکشو فعلا دیدم وسطاش از وویونگ ناراحت شدم چون هم برچسب فیلیکسو برداشت هم برای هیونجین در هر صورت عالی بود دارم میرم قسمت دوم رو دانلود کنم خیلی ازتون ممنونم آشنایی با استری کیدز و استی شدنم رو مدیون شما هستم🐥🐥🐥🌳🌳🌳

سلاما
وویونگ کیه؟😶😂
خواهش میشهههه

سلام خسته نباشید ♡⁩ کیفیت 480 قسمت 5 سیزن یک فکر کنم مشکل داره:( میشه چک کنین لطفا؟ ㅠㅠ

 

سلام عزیزم چک کردم مشکلی نداشت😁

سلامم خسته نباشید

ببخشید یه برنامه داشتن که به ترتیب میرن اول از ساختمون قدیمیشون دیدن میکنن بعد میرن بولینک بعد میرن توی یه خوابگاه بازی میکنن اسمشو میدونید؟ دیدم ولی هرچی فکر میکنم یادم نمیاد ماله کجا بود:/

تشکرر

سلاما
فکر میکنم فندوم تور منظورت باشه لینک

واییی

واقعا ممنونم بابت سایت خیلی خفن انگیزتوووون

و اینکه

من رسما سر هر قسمت جر میخوردممم

و یه چیز دیگه

من چن جا شنیدم که به ووجین اتهام آزار جنسی زدن و ازش شکایت کرده بودن و دادگاه بر علیهش حکم داد و از کمپانی بیرون شد

این راسته؟؟؟؟

وایاهایاییی
خواهش میشه کیوتی
نوچ، ووجین به دلایل شخصی رفته
هیچ اتهامی بهش نسبت داده نشد

سلام سال قسمت آخر فصل یک رو میخواستم دانلود کنم خطا میده 🙂🚶🏻‍♀️

سلام عزیزم، چک کردم مشکلی نداشت 😁

سلام

یه برنامه هست که هان و هیونجین دارن با هدفون بازی میکنن

بعد هان داد میزنه فایندینگ استری کیدز

بعد هیون میگه اروم اروم بگو

اون اسمش چیه؟

سلاما
قسمت های ویژه همین فایندینگه، تو لیست ترجمه‌اس😁

سلام خسته نباشید، ببخشید قسمت ویژه رو قرار ندادین؟

امم البته مطمئن نیستم ویژه باشه ولی خب میدونم که گوشاشون رو با هدفون پوشوندن که چیزی نشنون و باید لبخونی کنن...

سلاما
به زودی قرار می‌گیره 

سلااااااام 

یه سوال 

برنامه ی stray kids fandom tour رو نمیذارید؟

:)))

سیلااام
چرا چرا گذاشتیم که😁

سلاااااام

من تازه دارم برنامه هارو دنبال میکنم و بعد از ویکلی ایدل اومدم سراغ این برنامه 🙂

فقط فکر میکنم لینکه کیفیت ۷۲۰ قسمت دوم فصل ۱ کار نمیکنه

چون من هرچی میزنم نمیااااد😭😭

سلاااااااااااام
ایولللل فایتینگ😍
چک کردم مشکلی نداشت که🙁

عااا سلام خسته نباشین ببخشید میخاستم بپرسم این برنامه همین دو فصل رو داره؟ ینی تموم شدش؟

سلام و تشکرات😁
فعلا همین دو فصله، ممکنه فصل سه‌اش رو هم بسازن😊

سلاااام خسته نباشیننننن😍ممنون از سایت خیلی خوبتون🥺👍🏻

ببخشید من دارم برنامه دبیوتشون رو نگاه میکنم..دوست دارم به ترتیب برنامه هایی که منتشر کردن ببینم میشه راهنماییم کنین؟

ینی بعد از استری کیدز این برنامه رو باید ببینم؟

سلاما😍
خواهش میشه 😁
عااااااره، حتما حتما بعدش این رو ببین
بعد هم یا برو سراغ The 9th، یا Two Kids Room 😊
فایتییییینگ

اره خیلی سخته توی همه ی گروها سری پیدا کردم ولی استری کیدز نمیشه

ماشالا هزار ماشالا همشون مثل بچه های ۴ساله کیوت و بانمک و شیطونن

ولی لینو خیلی شبیه بابا هاس نمونه(ی بار چانگبین بی حال سلام کرد به استی مجبورش کرد چهل هزار مرتبه سلام کنه )ولی اره خیلیییییی خوبو شیطونه  چان مامان هستش

صدا وقیافه هاشون غلط اندازه مثلا سونگمینو  لینو رو که اول دبدم گفتم چه ارومنن ایناااااا -_____-بعد فهمیدم که نو ازشون شیطنت می باره 

بنگ چانم که فکر می کردم با ی من عسل نمی شه خورد هععععی دوران جاهلیت 

و چانگبین اصلا بلد نیس بخنده (تبلت را بر سر خود خورد می کند )بعد فهمیدم نه 

به نظرت کیا با هم جفت بشن بهتر زلزله راه می ندازن 

مثلا من می گم خدا نکنه لینو وسونگمین جفت شن چون ی جای سالم تو خونشون پیدا نمیشه ولی این اتفاق نیافتاده تا حالا 

یا... نمی دونم 

برام سوال شد 

فک کنم مثالم زیاد اوکی نیس 

 

 

😂😂
بنگ چان باباعه، با منم بحث نکن
آره سونگمین نسبتا آرومه😂 کلا اهل اذیت کردن نیس ولی خب اگه بخواد، خیلی شیک و مجلسی و دندی بوی طورانه کرماشو میریزه😂😂😂
لیدری خودِ عسله اصن🤧
هر گاه نام زلزله است، نام هیون‌هان می‌درخشد😂 (از نظر من البته)
برای درک بیشتر به قسمت چهار اسکیز کد مراجعه شود😁❣️
هوووم، جالب میشه اونم😃😂

واقعا از واجباته اول تنبلیم می گرفت ببینم ولی الان عاشقش شدم 

من همرو خیلیییی دوست 

ولی نمی دونم چرا الان قفلی زدم رو هان و لینو 

اگه بخوای بزاریشون تو خانواده چطور می زاری مثلا 

پدر = لینو 

مادر = بنگ چان 

دو تا بچه که هی همواذیت می کنن = هان و چانگبین 

مظلومممم = ای ان 

 هیونجین و فیلیکس و سونگمین هم بچه ها حدودا بی صدا (حدودااااااا)

 

خعععلی خوبه😂
دالی عملیات بایس انتخاب کردن رو میگذرونی، هعـــی
اتفاقا لینو و هیونجین از همون بچه شر و شیطونان😂
و نههههه خیییییر اصلا مظلوم ندارن ماشالا هزار ماشالا😂😂
پدر هم که بنگ چانه، بحثم نباشه

وااااااااااای فقط عاشق قسمت یکم 

اصن عالی بود 

بچم بنگ چان 

هعیییی 

راستی بایس عزیز و گل گلابت کیست ؟

خیلی خوبههه😂😂
عاااا ندارم😅 خودت چی؟ 😶 

,قسمت ویژه می‌خوام 😭😭😭😭

بزارین دیگه من ملدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

و اینکه یه سوال داشتم یه برنامه بود فقط اینو می‌دونم که هیونجین و فلکیس سوار یه قایقی شده بودن...فکر کنم مال الاناش نمد ولی من میخواممممممممم ستمسمسوپیمسمس واینکه میشع ری‌اکشن اسکیز به ام وی هاشون و پشت صحنه ام وی هام هم بزارید زپمیمیمیکی میسی از سایت عالیتون واقعا نمیدونم اگه نبودید باید چیکارمیکردم....❤️👋

 

چششششم
فندوم تور بود حالا نمیدونم قسمت یک یا سه😶
ریکشن ویدیو ها رو هم گذاشتیم😊

سلامی دوباره

ام (میشه به اسم صدات کنم ؟)

و اینکه با هم حرف بزنیم؟ (بیشتر از الان)

سلام ملکم😅😂
اوهوم چرا نشه
بععععله، خوشحال میشم😁

هنو برنامه رو ندیدم 

دارم دانش می کنم 

خواهشا یکی به من بگه چرا انقد اخلاق مینسونگ شبیه منه 

به خدا دختر عمم و استی کردم 

هر بار ی برنامه ای چیزی میبینیم بهم میگه 

واقعا چرا اخه 

فقط منم یا شمام همینین تورو  خدا بگید 

خب 

زیادی حرف زدم 

جانه 

نههه فایندینگ جزو ملزومات استی شدنه اصن😂
زود ببین
خوفه که👌😁
همینطوری به استی کردن بقیه ادامه بده😍😂
هیچم زیاد نبود
خدانگهدار

سلام من تازه استی شدم و تازه فهمیدم ووجین از گروه رفته 

چرا رفته ؟:(

سلام نیو استی😁
عاااا گفته شده که به دلایل شخصی😶

هایی

ببشید قسمت ویژه فایندینگ رو‌ کی‌ میزارین؟؟؟ من میخواممممممممم

 

خیلیییی زود

سلام خسته نباشین اول از همه میخوام بسی ازتون تشکر کنم وبسایتتون واقعا فوق العادست من کلا از وقتی استی شدم همش اینجا ولم. فایندینگ خییییلییی قشنگه دستتون درد نکنه گذاشتینش. یه سئوال: جی وای پی تایید کرد که اسکیز قراره توی برنامه ی کینگدام با دبویز و اس اف ناین و یه سری گروه دیگه شرکت کنن. میخواستم بدونم شما برنامه رو کامل میزارین؟ و یه چیز دیگه...فقط منم که چانو با چانگبین شیپ میکنم؟ *وی عر میزند* هر چی میگردم یه بینچان شیپرم پیدا نمیشه.

بازم مرسی واقعا، استری کیدز منو کشیدن داخل فندوم ولی وبلاگ شما نگهم داشت. فایتینگ💜

سلاماا
خواهش میشهههه😍
آره، حدود دو ماه دیگه هم کینگدام شروع میشه😭🤧
ایشالا اگه لینک درست حسابی ای پیدا کردیم، چشم😁
این نشان از خاص بودن توست😁😂 ولی منم هان و چان رو میدوست، هیچکس ندوست🙁
واهاییی ذووق❣️🤧

سلاممم خسته نباشین 😁 خیلی ممنون واسه ترجمه سایتتون عالیه . یک سوال داشتم . قسمت های ویژه رو ترجمه نمیکنین ؟ 🥺

سلام😍
چرا چرا، کامینگ سون😂😁

سلام..دیدم همه دارن سوال میپرسن گفتم منم یکی بپرسم@-@

 این step out که قبل معرفی خودشون میگن یعنی چی؟؟؟؟

 

سلاممم
بپرس بپرس😁
یعنی پاتو فرا تر بذار
مفهمومی بخوایم کار کنیم میشه فرا تر از اون مرز و منطقه امنی که واسه خودت درست کردی برو 
یه همچین چیزایی😁

هلوووووو میگم میگم من اومدم فایندیگ رو دیدم بعد تو قسمت یک خلاصه قسمتا اینده رو که داشت نشون میداد اون اولاش بعد یه جا داشتن فریاد در سکوت بازی میکردن همین که هدفون میزاری باید ببینی اون چی میگه بعد من هرچی گشتم پیداش نکردم میشه بگی تو کدوم قسمته ؟ یا اگه واسه یه برنامه دیگس و اشتباه کردم بگی چه برنامعیهه ؟

مرسییی از سایت خیلیی خفننتونن بوس بهتون

سلامااا
عا چرا چرا، توی قسمت های ویژه‌اس که خیلی زود خواهیم گذاشت😁

های همونطور که دارم برنامه ها رو درو میکنم خواستم تشکر کنم ازتون...

یعنی این تشکر از وقتی که برنامه دبیو اسکیز رو دان کردم رو دلم مونده عاشقتونم ادمیناااای فن پیج 

سلاممم
تشکرات🤧😁
❣️ ❣️ ❣️ 
شنبه ۲۴ آبان ۹۹ , ۲۱:۴۰ 𝐆𝐡a𝐳a𝐥 𝐒ta𝐲

سلاما ادمین جان خسته نباشی😸💕

راستش لینک ۴۸۰ قسمت دوم فصل یک خرابه 🥺✨

اگه میشه یه نگاهی بندازین😁🍃♥

تنکیو و فایتینگ💘

وای خیلی ذوق می‌کنم میگین سلاما😍😂😍😂
عااا لینک ها فعلا چند وقته رفتن مرخصی، اونم بدون اجازه ی ما☹️
برگشتن دعواشون می‌کنم😭

سلام فصل دوم برنامه فیدینگ فقط چهار قسمت داره؟🙄

سلاما😁 بل‌بله😅

سایتتون عالیه♡

ببخشید میشه بپرسم ویلایواشون*همه رو* از کجا باید دانلود کنم؟

یه ویلایوی بود همشون لباس خواب داشتن

اون‌کدومه؟☹

سلام عزیزم، از روی لیست سمت راست بلاگ، می‌تونی ویلایو ها رو پیدا کنی
هر لایوی که ساب داشته باشه، اونجا قراره داره😁

سلااااام .

خیلی مرسی بابت سایت خیلییییی  خوبتون 

فقط یه سوال ؟

من یه تیکه چند ثانیه ای تو اینستا دیدم که همشون تو استخر بودن اون چه برنامه ایه؟؟

ممنون میشم لیکشم بزاری😘😍

سلاما😁😁
فکر می‌کنم منظورت تاکر گو قسمت ملبورن باشه، لینک

زیرنویس چسبیده دارع؟

 

خیر😅

سلام دوباره😅

قسمت اول رو دیدمم عالی بود😂😂😂😂👌

ولی هنوز نتونستم اعضا رو کامل تشخیص بدم😂⁦:-|⁩

ووجین چرا از گروه رفته؟وقتی دیدم ناراحت شدم...خیلی خوب بود تو قسمت اول...😢😭💔به عنوان یه اکسوال اینو خیلی خوب درک میکنم💔😢

راسی .....اون لینکی که فرستادین کار نکرد😶

لطف میکنین لطف میکنین بگین قسمت چنده تاکرگو( ملبورن )میشه؟

ممنون از پاسخگویی سریع و خوبتون❤

سلاما😃
خعلی خوبن😂 عب نداره، زوووود یاد میگیری
طبق بیانیه، به دلایل شخصی رفته☹️
تاکر گو ها شماره قسمت ندارن، اسم قسمتش ملبورن‌ـه، نمی‌دونم چرا لینک برات باز نشده، اما تاکر گو رو می‌تونی از لیست سمت راست پیدا کنی😉
❣️

سلام عزیزم خسته نباشید، لینک کیفیت480قسمت دوم فصل اول خرابه، توروخدا زود درستش کنین😭😭😭😭😭😭😭😭

چک کردم مشکلی نداشت😊

سلام😁

قسمت اول فایندینگ رو دان کردم ولی هنوز ندیدم..😂❤

دوتا سوال

...ریلیتی شو دارن؟...یعنی فایندینگ ریلیتی شو شون حساب میشه؟یا چی؟

و چند وقت پیش چندتا عکس دیدم همشو تو یه استخر یه خونه بودن

جذاب بود واسم😂اون برنامه بوده؟یا عکسبرداری چیزی؟خیلی کنجکاو شدم راجبش😂

و اینکه خوشحالم که سایتتونو پیدا کردم😍 خسته نباشید❤✨

سلاما😅
خوب کردی خوب کردی😁
خدمت شما عرض شود که همین فایندینگ ریلیتی شو می‌باشد، دیگه غیر از اون برنامه ی دبیو ریلیتی شوعه
دومین مورد هم، فکر کنم تاکر گو قسمت ملبورن منظورت باشه🤔 یه دور چک کن ببین همونه؟ 😶 لینک
منم بسی بسیاااار خوشحالم😍😍

سلام...🌹🌸

مرررررررررسییییییی بابت سایت خووووبتووووون😍😍😍😍

من به تازگی استی شدم و از طریق این سایت تونستم برنامه های زیادی از پسرا ببینم

و باهاشون بیشتر آشنا شم.خیلی خیلی ازتون بابت زحمت هاتون ممنونممم😍❤💕

سلاما😃😃
واهایییی خیلی خیل خوشحالیم 😍😍😍
استی نو شکفته😁❣️

سلام خسته نباشید

من یه ساله که اکسوالم و تازگی ازسترای کیدز خوشم اومده...

نمیدونم فنشون بشم یا نه ولی فعلا میخوام چندتا از بهترین برنامه هاشونو ببنیم میشه لطفا چندتایی پیشنهاد کنید

و اینکه ریلیتی شو یا همچین چیزی دارن؟

ممنون میشم راهنماییم کنید❤⁦:-)⁩

سلام😁😁
بهترین برنامه ها... اوممم فایندینگ و دینگو به شدت خنده دارن و طرفدار زیاد دارن😁
غیر از اونا د ناینث هم جذابه
برنامه دبیو هم خنده دار نیست ولی بر هر استی واجب است که ببیند
بازم سوالی چیزی بود درخدمتم😘

.سلام😄🤚

یه سوال بعضی قسمتا از تو برنامه حذف شدن؟ تویوتوب یه تیکه از قسمت ۷ فصل اول دیدم که تو ورژن کاملش نبود😢🤔

سلاما😅 نه عزیزم هر قسمت یه سری قسمت ویژه هم داره که اونا در دست ترجمه‌ان😶

وای جدا وووجین رفته نمیدونستممممم اولش گفتم چرا 9 تان تو فصل 2 8تا نگو وووجین رفته مامان دوسش داشتم 😢

اوهوم☹️

هلو ادمین 💙خوبی ادمین؟ خسته نباشییی

اگه بخوای ینفرو استی کنی بعد از برنامه دبیو ک اشکشو درآوردی فان ترین برنامه ای که میتونی بهش پیشنهاد کنی چیه؟ بشوره ببره اونهمه گریه رو😂

سلاما، تو خوفی؟
همینی که زیرش نظر گذاشتی عالیه😂😅، یا دینگو😉

سلام مرسی از سایت خوبتون^^

میشه کات های پخش نشده این برنامه رو قرار بدین^^❤️

سلام عرض تشکر😍😁
بععععله، هر وقت که ترجمه‌اش آماده شد😅

امم من ی سوال داشتم 😅

استری کیدز برنامه ای مث نردبان اکسو یا ران بی تی اس ندارن ک دائم ضبط بشه؟ 🤔

ینی تموم نشه😅😅

عااام نه متاسفانه☹️

ادمین ژون فصل دو رو با کیفیت 1080 قرار نمیدی😁❤️؟ 

بالاترین کیفیتش 720 بود 😅😶

این برنامه خیلی خوبه*_*

اپیزود جدیدش نیومده؟ :(

نه دیگه تموم شد☹️

سلااااامممم بچه هاااا فصل اول حجماش خیلی زیادننن...  360p نداره؟؟؟ توروووخداااااا T____T

نه متاسفانه ☹️

ادمین جان خسته نباشی. میشه برنامه‌ی فایتینگ استری کیدز هم بزاری آدم اصن نگاهشون میکنه حالشون خوب میشه. سال 2017 وقتی آهنگ heelevator اومد من فرداش مسابقه‌ی استانی دو میدانی داشتم اینقدر این آهنگ بهم حس خوبی میداد که وقتی استارت رو گفتن تنها چیزی که میدیدم خط پایان بود با اینکه دوم شدن تو استان ولی بازم خیلی دوسش میدارم 

سلام عزیزم
فایتینگ استری کیدز کدومه؟😶😶😶
ایشالا که همیشه موفق باشی😁😅

واااایی واقعن مرسی میشه قسمت ها و فصل های دیگشم بزاری 

خیلی دوست دارم ولی خب همینقدره😂، خواهش میشوووود😍😘

عام راسی دوتا سوال داشتم...

یکی اینکه فایندینگ در اینده فصل جدیدش میاد؟

و اون یکی عم اینکه فیک یا چنلی که توش فیکای خوب از اسکیز بذاره میشناسین؟ >_>

عااام سلام
1. خدا میدونه، ولی دعا کن بیاد🤧🤧
2. خب من نه می‌خونم نه می‌شناسم متاسفانه 😅😅

هقق مرسی واقعا فصل دو مترجمش خیلی خوبه :">>

وقتی ادم اینجور برنامه های فان و میبینه خب خیلی جاها توش از کنایه ها و تیکه های کره ای استفاده میکنن و ماعم ک معنیشو نمی دونیم هیچی نمی فهمیم :||

ولی خدایی این مترجمه یجوری ترجمه کرده بود من داشتم پاره میشدم😂 ب حدی عالی بود ک حس میکردم زبون مادریمه😂خیلی خوب بود دستتون درد نکنه ^^

 

😁😁😁😁
با تشکر از تیم ساب همیشه در صحنه😁

سلام 

خسته نباشید 

ببخشید میشه کات قسمت های سیزن 1 رو هم بذارید؟

ممنون ^^ 

بلیا، حتما^^

عه چه زود تموم شد :/

اوهوم☹️

ببخشید قسمت جدیدش نیومده؟

تموم شده☹️

سلام ممنون از سایت خوبتون🥰 میخواستم بپرسم برنامه های دیگه ای که مثل این خنده دار باشه و بازی کنن و این چیزا... میشه معرفی کنید؟

سلاما
دینگو خیلی باحاله، دیگههههه، د ناینث هم همینطور😃😋

وای واقعا مرسی خیلی دنبالش گشتم

😋💜

سلااام من تازه استی شدم    اونم با اموی گودز منو وبا صدای خاص جناب فیلیکس خان و چانگبین و هان و صدای رعنای بنگ چان        ووووو خیلیییییی مممنون بخاطر سایت خوبتووون 

سلااااام استتییی😃😃😃 خوش اومدی
 خواهش می‌کنم 😍😋

سلام عزیزم قسمت یک و دو فصل یک فایلشو پیدا نمی کنه خطا میده میشه لطفا درستش کنی ممنون❤❤

سلاما😅
یه دور دیگه چک می‌کنی؟😶

الان دوباره رفتم دیدم درست شده😃

دانلود کردم😋

آخ جوون🍭

هورا ااااا😃😃
دس دس😍😍

این لینکه که عکس بود

ولی ولش کن حالا یه کاریش میکنم

ببخشید مزاحم شدم🙁

و ممنون از راهنماییت🙃

 

باور کن همه لینکا رو چک کردم، هم زیرنویس رو، هم همه کیفیت های ویدئوش رو☹️☹️

آخه میرم توش اینطوریه  👇🏻

http://s13.picofile.com/file/8403553084/9EB709FC_1B57_4C32_8FEB_979C829FA0B4.jpeg

 

همین لینکی هم که برام فرستادی وا میشه😶

ببخشید قسمت چهار فصل دو خرابه :(

نمیدونم شاید الان اینظوری شده چون نصفشو دان کردم یهو وسطش ارور داد دیدم اینجا هم نوشته File Not Find

اومم، چک کردم مشکلی نداشت😶

سلام چرا زدم رو قسمت یک ولی نوشت خطای فایل

نِمدونم والا، من که چک کردم مشکل نداشت😶😶

سلام.

ببخشید قسمت اول و دوم فایندینگ اس کی زی فصل اول خرابن.

اگه میشه درستشون کنین.ممنون♡

چک کردم مشکلی نداشت

میخواستم بپرسم فصل دو فایندینگ تمام شد یا بازم میاد؟ آخه آخر قسمت چهار اعضا میگفتن نارحتن که تمام شد😭😢

تموم شدش😭😭😭
ولی خوب آتیش سوزوندناا😂😂

من تازه استی شدم میشه بپرسم ووجین چرا از گروه رفت؟🤔   

سلام استی جونم، خوش اومدی😍😊
اومم، تو بیانیه زده بودن دلایل شخصی، حالا چی بوده رو خدا میدونه

واقعا خیلی ممنون ک انقد سریع میزارید خسته نباشید😍🖤

سلامت باشین😁😁

سلام سایتتون واقعا عالیه 

یه برنامه هست اسمشو نمیدونم فیلیکس توش میکه ویکی ویکی یا هون صبخیر میگه میخواستم اسم برنامرو بدونم و تو این سایت هست اگه دان کنم ؟

سلاما
عااامم کلا برنامه‌اش کامل نیست، یعنی تو چند تا پارت منتشر کردن 
در هر حال این لینک شه
و نه متاسفانه ساب نخورده😅😶

سلام.من یه تازه استی هستم✌و بسیااااار خوشحالم از بودن تو این فندوم و آشنایی با استری کیدز..فقط متاسفانه  یه چیزی درست پیش نمیره☹اینکه به طور غیرطبیعی دوست دارم چانگبین رو محکم بچلونم و بعدهم قورت بدم🤭😁نمیدونم باید چیکار کنم؟؟😄😁

سلام استی نو شکفته😍😍😁
منم خوشحالم
عاخ عاخ، جفتمون یه جور بیماری داریم😅
حیف راه درمانش یه مقدار دوره😂😭😭
چلوندنی🤧

سلام آقا لینک ها خرابه یا فقط برای من میزنه پیدا نمیشه؟؟؟؟؟تو رو خدا کمکم کنید.

حتی اینا رو هم چک کردم و مشکلی نداشتش😶😅

ببخشید اون تیکه هایی ک هدفون میزارن و باهم مسابقه میزارن و کلمه میگن 

فکر کنم تیکه های حذفی شن اونارو از کجا پیدا کنم:(

اونا در دست ترجمه‌اس😅😅

چرا لینک های دانلود قسمت سه خرابه//؟؟

یه بار دیگه امتحان کن😶😁
شنبه ۲۱ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۷ rayaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

وای سایتتون خیلی خوببههههههههههه

💜💜💜

قسمت هاش مث سریالا روز خاضی میاذ ک منتظر باشیم یا هر وخ بخوان میدن؟؟؟؟

فصل دوش شروع شده و هر چهارشنبه ساعت سه و نیم میاد😍

واییییی نمیدونم چجوری تعریف کنم ازتون که..............

خیلی خوبیدددددددد**/

همچنین😃💜💜💜

ممنون از تبم ترجمه و شما که انقد سریع ساب هارو میذارین . خسته نباشین 💗💗💗

خسته گیشون در رفت😍😍💜

وااییییی انقدر خوبید که حد نداره 

خخخخخخییییییلللللیییییییی خسته نباشید   

سریع ترین کانالی هستین که تو کیپاپ دیدم تو گذاشتن زیرنویسا^^

♡♡♡♡♡♡♡

خوبی از خودتونه😅😅😅
💜💚💙❤️

سلام 

اول اینکه خسته نباشید 💛

دوم اینکه وقتی میخوام قسمت اول فصل یکو دانلود کنم میگه فایل موجود نیست با همه کیفیتها امتحان کردم 

لطفا چک کنید💛

اومم چک کردم مشکلی نداشت که😅😅

لطفا کیفیت 720 قسمت دوم فصل دو فایندینگ رو بزارید.😉

عاااا 720 بود، اسمش اشتباهی شد😅😅

قسمت دو فصل دو رو کی میزارین؟

به محض ترجمه😁

سلام میگم سیزن 2 قسمت 2 اومده نمیزارین؟

 

لینکشو بده ما هم ببینیم

سلام با تشکر از وبلاگ خیلی خوبتون

سیزن 1 اپیزود 2 کیفیت 480 میزنه خطای فایل 😿

اوومم چک کردم مشکلی نداشت😶

سلام ببخشید لینک کیفیتای ۴۸۰ فصل اول کار نمیکنن،اگه میشه درستش کنین😙😙

ممنون🙏⁦☺️⁩

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت😅😅

واااااااااااااااااو چی سرعتی 😶🔥 خسته نباشید واقققققعا کارتون خیلی درسته دمتون گرم 😭💙 همیشه همینطور پر انرژی باشین 🤙

معجزه ی تیم ساب است دیگر
حالا هی ایمان نیارین😂😂😅😅😅
ممنون از این همممه انرژی مثبت😃😃😃

ممنون از زحمتاتون :>💙

نوشتین که قسمت اول فصل دو اضافه شد ولی زیرنویسش نیست :(

اضافه شد😉

برگام ..برگام....ما شما رو نداشتیم چه میکردیم؟

وای خدای من ...مرسی که😭😭😭💕

 

😭😍😍😍

خسته نباشید کی زیر نویس قسمت اول فصل یک فایندینگ اسکیزی رو میذارید ؟...... واقعا سایت خیلی خوبی دارید

گذاشتیم عزیزم😉

سایتتون فوق العده ست عاشقتونممممممممممممممممم  از مترجماتونم تشکر کنید خییییییییییییییییییییییییییلیییییییییی خوبن      لاو یووووو

خووووواااااههههششششش میییییی کنننننیییییممم🖤💜💙💚💛🧡❤️

اها ببخشید اینم می خواستم بپرسم یادم رفت

فایندینگ استری کیدز یه کات های منتشر نشده هم داره؟

آخه یه جا دیدم نوشته بود کات هایی که تو قسمت های اصلی نیست یه چیزی مثل بی ساید که هر قسمت یه کات پخش نشده داشت

اگه هست میشه اونام بذارین؟

یه دنیااااااا ممنون :)

آره داره ولی هنوز ساب نخورده😶😅
هر وقت ترجمه‌اش تموم شد می‌ذاریم حتماااا

ممنون بابت سایت فوق العاده تون و حمایتتون از پسرا

می خواسم بپرسم وقتی فصل دو اومد اینجا قرار میدید؟

خواهش میکنم^^
بلیا😅

سلام . جدیدترین برنامه ای که شرکت کردن چیه?

اوممم... توکیدز روم پلاس وان¿

لینک قسمت ـای ۱ ، ۴ ، ۷ کیفیت ۱۰۸۰ خرابه، میشه درستش کنین؟ :‹

سلاااااااام درست شد همشون^^

اون تیکه ای که هدفون میذاشتن و باید حرف طرف مقابلو حدس میزدند(فریاد در سکوت)قسمت چنده؟؟

توی قسمت های ویژس
که متاسفانه هنوز ساب نداره😶😶😶

قسمت اول وقتی داشتن خدافظی میکردن سونگمین نبود چان هم گفت نگران نباشید فک کنم ب احتمال زیاد تو بازی افتاده و اسیب دیده بخاطر همین رو ویلچر بود😊

عه مرسی😘
برسد به دست R

خب دیگه شرمنده مزاحمت شدم تا سوالی دیگر بدرود :d

مزاحم چیه بابا، بازم منتظرت میمونم😋

منم نخودچی ...میدونم خیلی بانمکم :")

من نازنینم^^

اووو چقدر هم خوب😁

قربونت تو چطوری وسط این کرونا؟؟

منتظر بودی؟؟ وی از ذوق غش کرد*

والا من اولش بخاطر صدای فلیکس و ماشالا بر و رو و قدو بالای رعنای بنگ چان( D:) کنجکاو شدم بشناسمشون  ولی بعد که برنامه رو تموم کردم چند تا هم موزیک ویدیو ازشون دیدم هر چی اومدم یه بایس انتخاب کنم دیدم یکیشون داره از اون طرف چشمک میزنه :] اره دیگه خلاصه منم ندارم هنوز ^^

راستی میشه اسمتو بپرسم؟؟؟؟ ◉◡◉

اوهومم، منم با صدای فلیکس جذب شدم بعد جذب شدم، هی جذب شدم، تهشم شدم این😅😂
من مهتام، (دوباره‌😶) تو چی؟ 

سلاااام

اوه کامبک *-* مرسی که جواب دادی مهربون یه مااااااچ تفی رو لپت :d حالا که خیلی اصرار میکنی باشه فقط امیدوارم اخرش نشینی موهای سرتو بکنی D: اهم اهم شروع میکنیم بایست کیست؟؟؟؟ ✯◡✯

سلااااااااممم
خوفی؟ اعتراف میکنم که منتظرت بودم😋
موهامو برا چی بکنم؟ لازمشون دارم😂
عااا فعلا بایس ندارم😶 همشونو خیلی دوست میدارم😅
تو چی؟ 😃

خیلییی ممنونم . فقط شرمنده هااا من الان سرشااار از سوالم ممکنه هی مزاحمتون بشم :] برنامه دناینث رو بعد هر کامبک رفتن نه؟ و یچیز دیگه تا الان چند تا کامبک داشتن؟ و میدونم ناراحت کنندس یاداوریش ولی چرا ووجین رفت؟ بازم خیلیییییییییی ببخشییید

سلام
بپرس قشنگم بپرس، خوشحال هم میشم تازه
یه آلبوم قبل دبیو داشتن، یه آلبوم هم موقع دبیو و بعد از اون پنج تا کامبک و حدودا سه چهار تا سینگل داشتن، بهههد دیگه چند وقت دیگه هم کامبک ژاپنی میدن و منم مرررگ😍😍😭😭😍😍
و اینکه هیچکس نمی‌دونه چرا ووجین رفت☹️ همه جا زده به خاطر دلایل شخصی، اما تو گوش نکن🙄
هر وقت هر سوالی داشتی بگیااا خب؟ 

سلام یه سوال داشتم . من تازه برنامه دبیوشون رو دیدم و به شدت طرفدارشون شدم . میخواستم ببینم میشه یه تعدادی از موزیک ویدیو ها و برنامه هایی که بعد دبیو رفتن رو به ترتیب بگین؟؟؟

سلاممم استی!!!! 😁
ام وی ها که تو همون بخش خودشون، به ترتیب از قدیم به جدیدن
ولی برنامه های بعد از دبیو احتمالا اینطوری بوده
اولش فصل های اول تو کیدز روم و د ناینث، بعد فایندینگ استری کیدز، اون وسطا هم اسکیز تاکر و هانی تیپس و اینا

سلام خسته نباشید 😃

ببخشید قسمت اول لینک ۴۸۰ کار نمیکنه 😥

میشه درستش کنین 🤗

ممنون از زحماتتون

سلاما😃
اصلاح شد😅
ببخش اگه دیر شد، شرمنده😓

مرررسیییییی

😁

مرسی از سایت خوبتون♡♡♡ 

ی سوال چرا تو قسمت دو فایند سونگمینی رو ویلچره؟ :(

سلام گوگول😁
راستش من نمیدونم از چند نفر هم که پرسیدم نمی‌دونستن😶🙄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan