Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Concert

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Beyond live 

|↫480p1080p  ↬|

Bang Chan Fan Cam - 

|↫ 480p720p ↬|

 Lee Know Fan Cam - 

|↫ 480p720p ↬|

Changbin Fan Cam - 

|↫ 480p720p ↬|

Hyunjin Fan Cam - 

|↫ 480p720p ↬|

Han Fan Cam - 

|↫ 480p720p ↬|

Felix Fan Cam - 

|↫ 480p720p ↬|

Seungmin Fan Cam - 

|↫ 480p720p ↬|

I.N Fan Cam - 

|↫ 480p720p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ District9 unlock

DISC 1 ; 2G

|↫ 480psub  ↬|

DISC 2 ; 750

|↫ 480psub  ↬|

MAKING ; 350 

|↫ 480psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hi STAY - Japanese Showcase 

|↫ 360p480p720p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ MANIAC Tour - Seoul D3

|↫ 360p | 1.5G720p | 5.6G ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

سلام سلامممم

امیدوارم خوب باشی، کنسرت Maniac tour seoul D3 رو کیفیت 720p رو نمیتونم دانلود کنم میزنه فایل تو گوگل درایو مشکل داره و تا چهار گیگ اولش دانلود میشه بعدش اخطار میده، کمک؟🥹💘

سلاما
اطلاع میدم به ادمبن مربوطه
سه شنبه ۲۳ آبان ۰۲ , ۰۰:۵۴ بوم دیگی²بوم⁴ گفتنای فیلیکس*

سلام سلام

چطوری

عامم اون کنسرتی که مودی واتر رو سونگمین و جونگین و بنگچان داشتن میخوندن رو داری؟؟

اگه داری یه لینکم بفرست مرسی

سلاما
نه والا خودمم فن‌کم دیدمㅠㅠ

سلام ببخشید کیفیت ۷۲۰ کنسرت منیاک دانلود نمیشه. چیکار باید بکنم دانلود شه؟

چون توی گوگل درایوه اینطوریه
من رفتم سرچ کردم تو نت که چه مشکلایی میتونه باشه، بعد تو تنظیمات یه چیزایی درست کردم. درست یادم نیست، ولی سرچ کنین جوابه 🤌

فن کم که نیست؟

خیر

سلام خسته نباشید 

چرا اپدیت های جدید رو توی سایت قرار نمیدید؟

سلام عزیزم
سرور های آپلود بوی مشکل دار شدن

سلام عشقاااااا🥰🥰🥰

مرسی از زحماتتون💖💗💜

موفق بااااااااشید 😘😘😘😘

❣️❣️❣️
دوشنبه ۷ شهریور ۰۱ , ۰۱:۱۰ یک استی به شدت استی

سلام شب خوش

میگم نمیتونم منیکو دان کنم

دکمه سه نقطه رو میزنم دانلود رو میزنم ولی بارگیری نمیکنه 

سلاما
شاید مدل گوشیت یا ورژن گوگل درایوت فرق داره
بزن تو اینترنت چگونه از گوگل درایو دانلود کنیم✨😁

سلام میشه بگید کنسرتارو چجوری دانلود کنم.؟عاخه وقتی میزنم روش اجرا رو آنلاین باز می‌کنه هیچ گزینه ایم برای دانلود نداره

سلام عزیزم
گوگل درایوه، یه سه نقطه داره یه گوشه ای😂
از اونجا

سلام خسته نباشید کیفیت 720 کنسرت منیاک سئول فقط تا نصفه دانلود میشه فکر کنم مشکل داره میشه چکش کنید ㅠㅠ

سلاما
من خودم از همین لینک دانلود کردم، مشکلی نداشته😶

سلام میشه اهنگ ردلایتز که اوتی هشت خوندنش رو بزارید؟هرجا میرم نیست فیلترشکن خوبم پیدا نمیکنم رو کامپیوترم نصب کنم برم تل:(

سلام بر تو
فایل رسمی نداره، فقط توی کنسرت اجراش میکنن

سلامااا

میشه لطفا کنسرت روز دوم kobe رو هم که به طور رسمی فیلمبرداری شده بود رو بزارید

خیلی ممنون ❤🌱

سلاما
اگر فایل پیدا کردیم چشم، گلی خیلی فرقی با کنسرت سئول نداره

مهتاا جونمممم

تروخدا ساب منیک رو بزار 

 

ندارهههههه😂😭

سلام سلام خسته نباشی

فقط District 9 زیرنویس داره؟؟ زیرنویس فارسی یا انگلیسی ندارن هیچکدوم؟

سلاما 
ندارن که نذاشتیم دیگه، ساب انگلیسی خوب پیدا نکردیم تا ترجمه کنیم

میشه کیفیت 720p کنسرت منیاک رو بذارید چنل، اینجا سایت دانلودش مشکل داره :)

تلگرام بیشتر از دو گیگ نمیشه آپ کرد

سلام راجب  MANIAC Tour - Seoul سوال داشتم؛ فول ورژن کنسرته؟و زمانش چقدر  هست؟

بله فوله
فکر میکنم دو ساعت اینطورا

نمیشه کیفیت 720 تور منیاک رو دو پارت کنید بزارید حجمش زیاده حافظم پره🥲😭🤦🏻‍♀️

حجمش برای ما هم زیاده والا😂😭

زیرنویسشم میزارین؟🥺

اگر بیاد، بله

سلام سلام 

چه می کنین با بی کنسرتی؟🥺

این کنسرتای جدیدشکن امکانش هست مثل اینا بیاد بیرون؟🥺💫

سلام سلام
هیچی نشستیم تخمه می‌شکنیم
ایشالا که میاد

 پیژامه پارتی استری کیدزو دارین؟🥲🥲

آره توی پست ویلایوه
شنبه ۱۶ بهمن ۰۰ , ۰۸:۳۳ یک استی به شدت استی

سلام مهتا جون خوبی؟؟

میخواستم بگم از دیروز تا حالا هرچی میخوام دان کنم همش ارور میاد یه مثلث قرمز و دو تا دکمه که هیچ کدوم کار نمیکنن فقط ساب دان میشه..انلاک هم دان نمیشه..جشن های اس بی اس و ام بی سی هم دان نمیشن

سلام عزیزم
آپلود بوی ترکیده، منم چیزی نمی‌تونم آپلود کنم حتی، صبوری کنین

سلام میشه لطفا لینک کنسرت wow رو بدید؟؟ممنون..

سلاما
ندارم دم دست، توی یوتیوب و گوگل سرچ کنین، میاره براتون😁

سلام. خیلی کارتون عالیه دستتون درد نکنه.خسته هم نباشید 

این سی دی اول disctrict9  رو من چندین بار دانلود کردم همیشه تا 60 70 درصد می ره بعد آپلود بوی ارور می ده، آدم روانی می شه.

می شه خواهش کنم فایلش رو تو جایی مثل google drive آپلود کنید؟ تا جایی که من چک کردم امکانش هست که share بشه لینکش.

 

مرسی

 

سلام عزیزم
من خودم از همین لینک ها دانلود کردم، مشکل احتمالا از نت خودتونه😶
خیر امکانش نیست متاسفانه 

سلام

سایتت خیلی خفنه

دم همتون جیز🥂

میگم اون اجرایی که واسه آلبوم جدیدشون بود بعد یهو وسطش استیا شروع

میکنن به خوندن بعد همه پسرا گریه میکنن جز لینو ..😂

اونو دارید؟ کوجاس پیدا نکردم

سهلام
شوکیس نو ایزیه لینک 😁

سلامی دوباره

و بازم ببخشید من باز مزاحم شدممم ㅠㅠ

یه سوال داشتم. یه اجرایی از اسکیز هست که اونجا چان بخاطر رفتن ووجین گریه میکنه و میگه که: ببخشید که عرضه نداشتم گروه رو ۹ نفره نگه دارم:)″

توی اینترنت هرچی گشتم پیداش نکردم، میخواستم ببینم شما میدونید برای چه اجراییه؟

بازم ببخشید:″)

سلاما
اجرایی نیست، درباره ووجین فقط تو فن کافه حرف زده
 گریه چان درباره 9 نفره نگه داشتن گروه فقط تو برنامه دبیوعه

سلاااام

خسته نباشییییید

یه سوال داشتم

district 9 disc 2 همون روز دومه؟

سلاما
احتمالا همون روز باشه
کلا تا جایی که یادمه آخرین روزی بود که تو سئول بودن

خیلی خیلییییییییی خسته نباشییییییییدددددد♥♥♥♥☻☻☻☻

سلامت باشیییی

این کنسرت رو با کیفیت بالا تر نمیزارید ؟؟؟ اخه 480 دیگه خیلی کمه حداقل 720 باشه 

سلام عزیزم
از قصد نیست که،. کیفیت بالا تر پیدا نکردیم

سلام وقتتون بخیر خسته نباشین💓💓💓 شما staying home meeting رو گذاشتین روی سایت؟

چرااا الان گذاشتیم
خدمتون لینک

One day اجرا داره؟

میشه اگه داره لینک رو بدی لطفا 

اجرای تکی نداره
اما توی این فن میتینگ اجراش کردن لینک

فقط همین کنسرت رو دارن؟؟؟؟ 

 

فایل کنسرت های منتشر شده تا الان رو قرار دادیم 😇

سلام سلام

میگم کنسرتی که توش wow و we go و my universe رو اجرا میکنن کدومه؟ 

 

دااالی
تو جفتش خوندن😁
ولی توی District 9 Unlock فکر کنم اولین بار اجرا کردن

سلام یه اجرا هست یه فیلم کوتاه ازش دارم اسمش نمیدونم گفتنی نیست ک براتون توضیح بدم خیلی دنبالش میگردم باید چیکار کنم؟

سلام
اگه فیلمت تو یوتیوب یا همچین جاهاییه، برام لینکش رو بفرست
اگه نه، یه عکس ازش برام بفرست
اگه همه اینام نه، آخرین مرجله اینه که آدرس بدی😂 توصیفش کن

سلام واقعا خسته نباشین حتما خیلی سخته با همچبن حجمایی آپ کنین واقعا خیلی خیلی دستتون درد نکنه خداقوت❤انشالله فعالیت هاتون نتیجه بده💙

سلام و عرض تشکر 😁
خیلیییی ممنون از این همه انرژی 😍😍

سلام.دستتون درد نکنه🙏😍

فقط فایل بالایی که کیفیت ۱۰۸۰ داره برای چیه؟چون عکسش برام باز نشد و نتونستم بفهمم فایل چیه

سلاما
بیوند لایو کنسرتیه که جی‌وای‌پی و اس‌ام با هم توش همکاری دارن
که استری کیدز هم توش حضور داشت
این کنسرت مجازی بوده😁

نمیشه تو چنان بزارید؟:((من هرکاری کردم نتونستم دانلود کنم

حجم فایل خیلی بالاس، واسه همین نمیشه
چرا عزیزم، مشکل کجاست؟ 😶
بگو راهنمایی کنم😁

رو سابش میزنم‌بالا نمیاره چرا ؟

 

درست شد، ممنون که گفتی😅😅

میشه لطفا کیفیت ۷۲۰ یا ۱۰۸۰ هم بذارین؟

تنها کیفیت موجوده😅

سلام 

دستتون درد نکنه (: فقط یه سوال، کنسرت district 9 unlock کیفیت بالاترش هم پیدا میشه که بعدا بذارید یا فقط همین موجوده؟

سلاما
خواوهش <3
تنها کیفیت موجوده 😅😅

ببخشید این فایلی که اپ کردین کیفیت اصلی کنسرته؟یعنی کبفیت بالاتر موجود نیست؟

نه دیگه😶 آخه بالاتر از 1080؟😶 
دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۰۰:۱۴ 💙💜 ϲяγѕταℓ

یک عدد بهشته پیدا نشده😍😍😍😍😍😍

 

من چقققققدددد سره این کنسرت عر های خاموش زدم و بقیه دریغ از یک آب قند دادن به من🥺😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

مییییسسسسییییییی که کاملشو گذاشتین مییییییییییسسسسسسسسسیییییی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

بیا خودم بهت یه گالون آب قند میدم اصنشم🤧
خواوهششششش❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

ببخشید کنسرت زیرنویس نداره؟

مرسی که فایل کاملشو گذاشتید.😍😍😍😍

متاسفانه زیرنویس درست حسابی واسه‌اش منتشر نشده که ترجمه کنیم☹️
خواهششش😍😍

واااااییییی.....واقعااااا ممنونمممممم 

مرسی که انقد. زحمت میکشین 🤩 خسته نباشین🤩💜 امیدوارم موفق باشید ... فایتینگ ✊💜

خواااااوهششش🤩🤩💜💜

خیلی مرسیییییییییییی دستتون دردنکنه😍😍😍😍😍😍😍😍

💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan