Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Kingdom

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

|↫ فایل زیپ تمام زیرنویس های کینگدام ↬|

|↫ دانلود همه اجرا ها + فایل mp3 ↬|

|↫ دانلود ریلیتی شو جایزه کینگدام "Buddy Catcher" ↬|

 

 

 

ৰ ➸ KINGDOM: Legendary War

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.00

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 480p540p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 360p480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 360p540p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫ 360p ╎ 540p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.06

|↫ 360p540p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.07

|↫ 360p ╎ 540p ╎ 720p ╎ sub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.08

|↫ 360p540p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.09

|↫ 360p540p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.10

|↫ 360p540p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ Sub Programs

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know's Solo Performace 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Film Performance 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Top 3 Stages

01.Part - 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

02.Part - 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

03.Part - 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Practice Room Greeting

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Rap Unit Interview (With MinHyuk & Hong Jong

|↫ HardSub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Dance Unit Interview (With Paniel & Seonghwa & WooYoung

|↫ Hardsub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Vocal Unit Interview (With EunKwang & Jongho

|↫ HardSub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

 

ৰ ➸ Behind the Scenes 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.00

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Ep.01 (Side Effects & God's Menu per

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Ep.02 (I'll Be Your Man Performance

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Ep.03 (Mayfly Performances

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Ep.04 (신 Ddu du ddu du Performace 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Ep.05 (Wolf Gang Performace 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ Kingdom Week

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Behind the scene (On Stage

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Behind the scene (Off Stage

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Top 5 Performaces Picked by SKZ

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام. عیدتون مبارک

خیلی از لینکا یا خرابن یا فایل دانلود مشکل داره و دان نمیشه

لطفا رسیدگی کنین

سلاما
اصلاح شدن همشون❣️✨

سلام سلام سلاااام

اول از همه دستتون بابت همه چی تموم بودن سایت و وبلاگتون درد نکنه❤❤❤

یه سوال بازم🌻

میشه راهنمایی کنین که مسابقه کینگدام مال چه زمانی هست؟ و چرا هیونجین حضور نداره؟ 

سلاما
قربوووونت
یه چیزایی رو میشه تو گوگل زد و تاریخش رو دراورد😂😭 حدودی بخوام بگم یه سال و نیم پیش
هیونجین به خاطر شایعاتی که واسش پیش اومده بود چند ماهی فعالیت نداشت که شامل کینگدام هم میشد

سلام ادمین چططوووریییییی

 

یکی از جایزه های اسکیز واسه برنامه کینگدام ، یه ریلیتی شو توی ام نت بود درسته؟ میشه اگه توی سایت گزاشتینش لینکش رو بهم بدی 

 

 

لاو یوووووووووووووو❤️❤️❤️

سلامااا
بلیییی لینک
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ , ۲۲:۳۱ کسی که دیر استی شد.

سلاممم
میشه ساب اپیزوت هشت تعویض کتین؟ساب مشکل داره همش حروف بی معنی میاره

 

سلام عزیزم
 با mxplayer باز کنین

اسم اون برنامه که موهای لینو بلنده و هیونجین هم موهاش کوتاه دخترونه هست و آی ان و فیلیکس هم موهاشون طوسیه 

یه بار دیده بودمش ولی هر چقدر گشتم پیدا نکردم

لطفاً لینک بدید 😢😭😭🙏🙏🙏💜💙💚💛

 

 

 

 

سلاما
د فصل پنج قسمت سه د ناینث لینک
و skz family سومین لاگرد استی لینک
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۰۱ , ۱۰:۰۹ تئوری ساز ناشناس

دوستان یا ادمین جان 

کسی میدونه اسم این برنامه که چان داره مصاحبه مبکنه چیه؟

داتیییی
لینک قسمت دوم
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰۰ , ۰۷:۵۵ تئوری ساز ناشناس

سلامم  ارزشش رو داره که ببینم؟

کینگدام خیلی مسابقه بزرگیه😶😂
منتها هر قسمت چند تا گروه اجرا می‌کنن، همه‌اش اسکیز نیست

سلام خسته نباشین میگماااا پشت صحنه کینگدام قسمت صفر و یک دانلود نمیکنه ارور میزنه میشه درستش کنین تنک یووووو لاووو😍♥️

سلامااا
یه بار دیگه امتحان کنین، اصلاح شد❣️😁

سلاااااام

دستتون درد نکنه بابت همه زحمتایی که میکشید:)))))

یه خسته نباشید خیلییییی گنده به همگی

یه سوال داشتم

اون قسمت کینگدام ویک که تو انچه خواهید دید off stage نشون داد رو از کجا میتونم پیدا کنم؟(همونی که اعضا باید یه سری ماموریت انجام بدن) خیلییییی دنبالش گشتم ولی پیداش نکردم

ممنون میشم راهنماییم کنید^_^

سلامااا
خواهش میشههه
اینجاست لینک

سلام بابت مطالب عالیتون ممنون❤

میشه لطفا بگین من این ویدیوها رو به چه ترتیبی باید ببینم؟ اول خود کینگدم رو ببینم بعد ویدیوهای اضافه، مثل اجرای سولوی لینو رو؟ ممنون میشم اگه جواب بدین💛

سلاما
ساب پروگرم ها از Top 3 Stages به قبل مال قبل از شروع کینگدامه
بقیه ساب پروگرم ها رو می‌تونی بعد از قسمت شیش ببینی😁

سلاممممممممم....

اعصابم از دست ایپزود 8 خوردهههههه..تا حالا سه روزه دارم امتحان میکنم شمارش که تمام میشه دانلود نمیکنه...فایلش خرابههه لطفا چکش کن 

سلام عزیزم
چک میکنم مشکلی نداره 

سلاام میدونین اون برنامه ای ک فلیکس گوشیه مامان چانگبینو میگیره که ببینه اسم مامانشو چی سیو کرده اسمش چیه و از کجا میتونم پیدا کنم هرجی میگردم نییس😢

سلاما
Buddy Catcher

سلام ، خسته نباشید عشقا من بیبی استی ام . اسکیز برنامه رقابتی دیگه مثل این ندارن ؟

مرسی 

اینجوری رقابتی که نه
ولی یه سروایول شوی دیگه دارن که برنامه دبیوشونه

هااای

نبرد zzz چیه و کجا میتونم ببینمش؟

فکر کنم منظورش اون اجرایی باشه که هیونجین و یکی از اعضای دبویز و ایتیز قبل از کینگدام انجام دادن، به اسم Ⱝ Triangle Fight

هیونجین چرا از قسمت اول به بعد نبود؟

در کل مرسی عالی بود:)

سلام عزیزم
یه سری شایعات بود درموردش که هیچوقت نه درست حسابی تکذیب شدن نه تایید
راهکار کمپانی زیبا هم این بود که هیونجین یه مدت از فعالیت هاش کناره گیری کنه
این بود که از ضبط قسمت دوم به بعد نیستش

سلام کل قسمت ها رو با کیفیت 1080 می شه بزاری

سلام
کیفیت های موجود همین بوده

سلام وقتتون بخیر💛ببخشید نمیشه اهنگ‌هایی که توی کینگدام اجرا کردن رو فایل صوتیش هم قرار بدین؟

 

 

 

بعله به زودی

سلام باشه ممنون😔

❣️

😂✨❤

اوممم یه سوال...تو روبیکا کانالی ندارین؟ 😢

واسه خودم نمیخوام داشتم دوستمو استی میکرد گفت کانال روبیکا بده من زرم چیز میز دان کنم😢😢😢

من گفتم بیاد اینجا پکیج کامله..سختشه نمیتونه بیاد 😢

توروخدا بگین دارین بزار یه استی دیگه اضافه شه به جمعمون😩

سهلاماا
نداریم فرزندم🙁

اوووووهههه دستت درد نکنهههه♡

خواهش میکنم
لیدیز اند جنتلمنز، استری سم✨

هایا

وااااه (وی عار هورس:/)

من میخوام بدونم یعنی چیههههه گوناح دالمممممممم

بیا رفتم برات گشتم
مویاهو از این میمای کره ایه یه پیرمردس بعد میخونه مویاهو
همین😂

سلااام خوبین؟

من یع سوال داشتم...از اونجایی که من یه بیبی استی هستم و الان تا قسمت شیش کینگدام رو دیدم نفهمیدم چرا به سونگمین(تو قسمت شیش)با چانگبین(تو قسمت پنج)میگن مویاهو:| معنیشم نمیدونم هییچی نمیدونم مویاهو لقب سونگمینیه؟

سلاما
به اونا نمیگن مویاهو😂 کلا همینجوری میگن
یه کلمه ایه که اونموقع توی کره وایرال شده بود، معنی دقیقش یادم نیست

سلام میگم اون قسمتی که لیدر استری کیدز و ایتیز باهم حرف میزنن درمورد این که کدوم اعضا به حرفاشون گوش نمیده بنگ چان میگه چانگبین همین تیکه شو یادمه کدوم قسمت از کینگدامه؟!

سلاما
مصاحبه؟ رپ یونیت می فلای‌ـه
دنبال همچین اسمی بگرد، توی sub program:
(Ⱝ Rap Unit Interview (With MinHyuk & Hong Jong

سلام میشه فن میتینگ ۲۰۲۱ روهم بزارین همینطور ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی

سلاما
بفرمایین😁 لینک

سلام موضوع برنامه کینگدام ویک چیه چیکار میکنن؟ الان من از قسمت ۱ تا ۱۰ کینگدام ویک رو دیدم بعدشو چی ببیینم غیر از پشت صحنه و تمرین؟😅

سلاما
کینگدام ویک جایزه ی برنده شدن اسکیزه، به مدت یک هفته قبل از کامبک، ام نت هر روز یه برنامه منتشر می‌کرد
مثلا دو روز اول پشت صحنه خود کینگدام منتشر شد، سه روز بعدش یه ریلیتی شو منتشر شد و روز آخر، شوکیس برای کامبک داشتیم 
سه تاش اینجاست، بقیه‌اشون رو از اینجا ها می‌تونی دانلود کنی
سه شنبه ۹ شهریور ۰۰ , ۱۲:۳۳ یه بیبی استی خجالتی که روی مترجم های این سایت کراش دارد

سلاممممم 

میگم ببخشید، ولی ساب قسمت هشت رو بجاش قسمت ۸ گذاشتین...اگه میشه رسیدگی کنیید 

مرسیییی از سایت خوبتون

سلام عزیزم
منظورت رو متوجه نشدم 😅 اما ساب قسمت هشت رو چک کردم مشکلی نداشت
کراشت را انتقال خواهم داد😂

چرا بقیه قسمت های کینگدام ویک که تو کانال هست رو اینجا نمیزارین ://// (استیکر گریه)

سلام عزیزم
کینگدام ویک اسم هفته بود، وگرمه اسم ریلیتی شو بادی کچر بود
ایناهاش😁 لینک

دلم برای ولفگانگ تنگ شده 😭😭😭😭

یادش بخیر

فلیکس می‌گفت : عوووووووووووو.  بعد نیومد پایین می‌گفت : گرررر ولفگنگ

 

یادته؟

مگه میشه یادت نباشه این چه سوال داغونی بود🤣

هققققق
دلمان تنگ گشت☹️
يكشنبه ۳۱ مرداد ۰۰ , ۲۳:۵۶ یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است

های های

میگم بخش on stage  کیفیتِ 360 رو چک میکنید؟

تو لینک مشکلی نیستا

دانلود نمیشه :(

و خسته نباشید مثل همیشه عالی 3>♡

سلام عزیزم
یه بار دیگه امتحان کن

بچه هاااا مرسی واسه کینگدام ویک بوس به همتون. فقط اینکه چرا چنل تلگرام از سایت جلوتره تو اپدیت؟ الان قسمت بعدی رو تو چنل گذاشتین ولی وقتی رو لینک دانلود از بلاگ میزنم نمیاره فایلشو

سهلااااام
فایل زیرنویس هستش که😅
تا جایی که بتونیم زود میذاریم

الان نشستم واسه بار دوم کله کینگدام رو دوباره دیدم...و نمیدونم چطور دفعه قبل داشتم نفس میکشیدم بعد دیدنش...نمیدونم واقعا

یه مرضی هم گرفتم به اسمه اگه هیونجین بود.....همجاش میگم اگه هیونجین بود مثلا اینجا فلان کارو میکرد

و بدترین قسمته کینگدام واسه من اینه که دعا میکنم اسکیز اول بشه، بعد میگم نههه پس ایتیز چی؟بعد میگم وااااای...د بویز هم باید اول بشه، ولی خب آیکون چی اونا هم باید اول بشن...کلا اینجوری بودم تو کله کینگدام...

و این عادیه با این که نتیجه هارو میدونم بازم استرس دارم؟🥲💔

کیوت😂😂
وای اون مرض رو من در کل کینگدام داشتم وسونسنسنس
دلم برا ایتیز و بی توبی تنگ شد🤧
خوبه آدرنالینتون میره بالا

سلاما

واییییییییییی 

بالاخره گذاشتییین

مرسییییی🤍🤍

ترجمه هاتون خلی خوبه لنتی رو مترجم هاتون کراشمممم😂💔

و اینکه یه سوال...

بجز اسکیز شما چه گروه های دیگه ای استن میکنییید؟موآ یا انجین هستین؟یا ایتینیییی

یا دبی...یا میدزی

من خودم مولتی فنم ولی بیشتر گروه های نسل چهار استن میکنم🥲🌈

چقد حرف زدم

درکل مممممرسییی

سلاماااا
آررررررهههههه
مترجمامون هم رو شما کراشن 😂😁
من فهلا یه نیمچه ایتینی‌ام جز استی
چه عالی😁

آقاااااااااااا من دنبال اون chemi potential buddy catch میگردم.کجا باید دانلودش کنم آخههههههه؟؟؟ میخوام دانلودش کنم ولی هیچ جا نیس

سلام عزیزم

سلامم سلامم خسته نباشیدد

کینگدام ویک و کی میزارید؟

گذاشتیم که😁😅

سلااااام

بالاخرههههههههه کلی همش منتظر کینگدام ویک بودم ممنووووون

و اینکه عاشق ترجمه هاتونم 😂❤️

سلاااام
خواهش میشه😁

کینگدام ویک اینحااااااست. چرا اصلا به ذهنم نرسیییید

گریهههههه

سه روزه هی سایت رو رفرش میکنم میگم چرا نیسس

دیشبم کامنت گذاشتم تازههه

من یه کلون واقعی ام

مرسییی

به خدا هر چی با زیرنویس بذاریم آپدیت میشه میاد بالای سایت
رسما میکنم تو چشمتون😂😂
لازم نیست همش بگردین فرزندانم

سلام وقتتون بخیر

یه برنامه هست من نمیدونم اسمش چیه ولی یه تیکه دیدم که انگار توی مدرسه ان و کت های لباس فرم شون کرم رنگه بعد یه اقاهه خارجیه جیسونگ میارتش میشینه کنار لینو بعد لینو باهاش خیلی صمیمی حرف میزنه

 میشه راهنماییم کنین ممنون میشم 😭😭😭

 

سلاما
دینگو اسکوله
میشه سه قسمت اول این برنامه😁  لینک

سلام عزیزم.. برنامه کینگدام ویک رو نمیزارید؟ 

چیرا چیرا

سلام یه سوال داشتم زیرنویش قسمت اهنگارو زیرنویس نداره چرا؟

دیگه دوستان مترجم کره ای به زبان انگلیسی اون قسمت ها رو ترجمه نکردن دیگه😶😂

سلام ادمین عزیز🙋‍♀️🙋‍♀️❤kingdom week رو میزارید؟کجا پیداش کنم؟🥺🥺

سلاما
بعله ایشالا، هنوز نذاشتیم

یه سواللل

برنامه کینگدام ویک رو هم گذاشتین؟یا قراره که بذارین؟

اگه گذاشتین کجاست من پیداش نمیکنم

عه زرافه ی تنهایم تویی کجا بودی ننه😂😔
قراره بذاریم، هنوز نذاشتیم

سلام ببخشید گفتید بعد از اتمام مسابقه اهنگ خایی رو ته اجرا کردن به صورت صوتی قرار میدید 

میشه بدونم کی قرارش میدید؟

 

و خیلی خیلی ممنون که برنامه ها استری کیدز رو با ترجمه قرار میدید🥰❤

بله عزیزم اینجان لینک

ام پی ثری ها کجااااننننننن 

جیغ کشیدن بخاطر همه چیز * 

https://straykidsworld.blog.ir/post/Kingdom-performances

من همچنان منتظر  کلیپ های اجرا با معنی هستم 🥺

والا منم منتظرم😂😅

مرسی مرسی مرسی واسه پشت صحنه ها خیللللی قشنگ بودن

خواهش میشه😁

عام صلامم 

چیزه میشه zang sang show رو با خضور اسکیز با ساب بزارین توی سایت؟چون به تلگرام دسترسی ندارم نمیپونم اونجا هست یا نه ولی ممنون میشم اینجا هم بزارینش🍇☁️

 

سلامااا
بلییی، رفت تو درخواستیا😁

عا میشه لینکه همون برنامشون ک میرن برفه بازیو بم بدید پیداش نمی کنم

سلاما
اسکیز کد قسمت اول و دومه لینک

سلام خسته نباشید 

ببخشید چرا روی صفحه ک وارد میشم تا کینگدام رو دانلود کنم چرا پشته صحنه نیست ک بتونم دانلود کنم

میشه لینک بدین تا از اون طریق دان کنم

سلام عزیزم
پشت صحنه اجرای اول، زیر قسمت اول کینگدامه، به نام Behind the scenes
پشت صحنه اجرای دوم هم، زیر قسمت سومه (همون قسمتی که توش اجرا داشتن)
به همین ترتیب تا آخر قرار میگیره😁

عه راس میگی فک کردم عکس و قسمت جدا داره😅❤مرسیییی❤❤❤

قلب و این داستانا ❤️😁

هق ولی ای کاش بعضی از شایعه ها درست باشن (به جی وای پی لعنت می فرستد)

راستی اگه خبری چیزی شد میشه اینجا هم بگید و مارم در جریان بذارید چون بعضیا هستن تلگرام ندارن نمی تونن اخبار و تو تلگرام دنبال کنن 

مرسی که هستین 

بلهههه حتما
هفت شب سور راه می‌اندازم خودم😂

سلام

خییلیییی ممنون از سایت خوبت

میگم یچیزی

قسمت اول پشت صحنه برای من همه لینکاش خراااابههههTT

سلاما
چه مشکلی داره؟ بگو راهنماییت می‌کنم😁

بیزحمت کدوماست پشت صحنه؟😅😅😅😅اسمش چیه؟😅😅😅

پایین قسمت اول behind scen 😁

والا اینا از اولش هی می گفتن 

و بیایید منتظر بازگشت ویژی جون بمونیم که دلم براش تنگیده (وی حتی الانم نمی دونه ملت چطوری بهش گفتن قلدر 

شایعه ها همینطوری داره زیاد میشه بعضیا حتی می گن برگشته یعضیا می گن توی ولف گنگ بک آپ دنسر بوده و ... عالمه چیز دیگه 

منتظریم والا
خیلی به شایعه ها توجه نکن سوییتی😊

سلام ببخشید پشت صحنه ی کینگدام که منتشر شده رو ترجمه میکنید؟

بلییییی😁

سلام خسته نباشید همگی❤❤

میگم پشت صحنه کینگدام با زیرنویسش رو میزارید؟من هنوز ندیدم میخواستم ببینم اگر شما میزارید ازینجا بگیرم😅🌸🌸

سلاما
بلی😁

سلام ادمین عزیز🙋‍♀️🙋‍♀️😘 پشت صحنه تمرین اجراهای کینگدوم رو گذاشتن . شما هم میزارید؟

بل‌بله، گذاشتیم😁

ووواااااایییییی😍 ممنون از لطفتون 💕 دست گلتون درد نکنه ⁩⁦❤️

کلی قلب و این داستانا😃❣️

خیلی زحمت کشیدیدن تو این مدت زود به زود برنامه رو ترجمه میکردین میزاشتین خیــــــــــــــلی ممنووووووووووون ❤️⁩⁦❤️

لطفا اگه میشه ترجمه آهنگ رپ یونیت رو به صورت زیرنویس یا PDF بزارین چون خییییییلی معنیش قشنگه لطفا لطفا 🙏 🙏

خیلی مچکریم ازت مهربون🤧
ترجمه تمام آهنگ ها به زودی قرار میگیره😁
يكشنبه ۱۶ خرداد ۰۰ , ۱۷:۳۷ bang channnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

یک سوال  ببخشید هر وقت میام سوال دارم*-*

الان که بردیم ...

کامبک داریم یا نه 

اگر اره چندم میاد 

و یک سوال دیگه اهنگ هان HAPPYرو ندارید  و راستی اهنگ WOLFGANG رو قرار بدید ممنونننننننننننننننننننننننننننننننن

سلااااام
نه بابا چه حرفیه 😊
بلی داریم، منتها مشخص نیست کی
چرا، توی پست اسکیز رکورد ها قرار دادیم
اجرا ها و فایل آهنگ های کینگدام هم به زودی قرار میگیره 😁

سلام ادمین جون عزیز🙋‍♀️🙋‍♀️سایتی داری محشر😘😘😘😘۲تا سوال : کیفیت ۱۰۸۰ نمیزاری؟من کیفیت عالی می خوام مخصوصا که بچه هامون برنده شدددددددددددن🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 با کیفیت ۷۲۰ دانلود کردم ولی زمان اجرای گروه ها وقتی دوربین سریع می چرخه شطرنجی میشه برای شما هم همینطور هست؟ با پلیر اپدیت km هم می بینم. جواب من رو زود بده لطفا

سلامااا
نه عزیزم کیفیت بهتر موجود نیست🙁
دیگه دوربین در حال چرخشه، طبیعیه اگه یه ذره مبهم باشه تصویر😁

هعی هر چی هم م بگم حق مطلب ادا نمی شه ولی من از این کارشون مخصوصا خوشم اومد چون از اولش خمش می گفتن بی توبی اجرای لایو اجرای لایو بی توبی  انگار نه انگار که بقیه ام هستن با اینکارشون فهموندن که اسکیز تو همه چی اوله چلی فقط قیافه گروها دیگه سر سیکس پک فلیکس ما اونقدر دیدیم سِر شدیم ولی اونا نه 

اهنگم که مثل همیشه چان ی چیز باحال درست کرده بود اخه اصلا (دوباره زبان وی بند امد)اما واقعا سر اجرا یکم ترسیده بودم چون اونجا که هس قبل اینکه بنگ چان بیاد صحبت کنه (تو اهنگ) چانگبینو هان با کنترل تلوزیونو خاموش کردن هان کنترل وبر عکس گرفت مم اون لحظه گفتم یا ابلفضلللللللللللل اگه اینا کینگدامن که فقط سعی در ایرادای بنی اسرائیلی گرفتن از بچه هان ولی دیدم اینبار ادم بودن 

کلا حس می کنم ام نت با ما سر لج داره 

هق حقیقتا یکم ناراحتم که کینگدام تموم شد چون توش پر از اجراهای خفن بود 

اصلا اسپویلش از اولش روش بود 

اسکیز تو کینگدامه پس کینگ کیه ؟جواب معلومه استری کینگز 

هق به شدت منتظر برنامه های دیگشونم و ازتون ممنونم که اینو برامون ترجمه نمودین و گذاشتین بفهمیم چی می گن 

*وی منتظر معنی اهنگ هپی است*

 

همه گروها لایو خوندن که😶😅😅
😂😂😂
عااااح ترکیب خیلی خوبی بود واقعا
نه بابا، سر کنترل آخه؟ 😂😂
من نیز🙁
خواهش میشه😁😁

وای  خیلی خوشحالم هرچند با اینکه امید داشتم هیون تو فینال باشه اما نبود

اولش تا مرحله ۲ مثه سگ رای میدادمو استریم میزدم ولی بعد دیگه برا کنکور نتونستم 

ادمین حالا بگو جایزه پسرام چیه؟

 قسمت فینال آنلاین بود؟

من نیییییز
امیدوارم موفق باشی😊
جایزه شون، یه اسپشیال کامبک، یه فوتوبوک و یه ریلیتی شو توی شبکه ام نت😁
بلی

ادمین تروخدا اجراهای کینگدتم پسرا رو هم بزار من نمیتونم اخری رو از هیچ جا دان کنم تروخدا جوابمو بدههههه

خیلی زووود قرار داده میشه

سلامی پر از عشق به آدمین عزیزم

قسمت دهم چه وقتی میزارید؟

خسته نباشید 💓💓💓💓

سلام سلام😂😁
گذاشتیممم😃

واااااایییییی خدااااااا اول شدیمممم🎉🎉🎉

چوکاااااههههه

الان دیگ خیالم راحت شد...

اجرا ک عالیه عالی اصلا برا اول شدن بود😉😉

دیگ نمیدونم چی بگم از خوشحالیه🤣🤣🤣

واهایایااایی
خسته نباشین استی~~
بردیبییییییم!!!! 

جمله اول اسپویل 😅✋🏻

.

.

.

پسرامون اول شدننن وی بسی خرذوق استت 😍😭

بالاخره این کینگدام کوفتی تموم شد و راحت شدیم 🤦🏻‍♀️😂😂

و تشکر و عشق فراوان تقدیم به شما ادمین های عزیز بابت ترجمه و زحمتایی ک کشیدین 😍💕

آرررررررره
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
خواهش میشه😁

سلام سلام

 بالاخره مدارس تموم شد حالا می تونم به جای ۴۸ ساعته ۵۸ ساعته اینجا پلاس باشم (بزن به افتخارم که چان رومو شروع کردم )

ولی خدایی خیلی خوبن سر دودو دو دو دو منو کشتن دیدی وسط پارتای دیگه این وات واین چیزا که هس (مثلا او و این چیزا می گن اهنگ قشنگ شه)همروووووو لایو خوندن اونا می خوندن من عر میزدم 

هق 

ولف گنگ هم که ... اصلا چطور تونستن همچین چیزی اصلا (زبان وی بند امد)

ازتون مممنونممممممممم مثل همیشه 

و منتظر قسمت ۱۰ هستم 

البته خیلی بده ادم اسپویله می دونه اسکیز اوله (بله ما از اولم اول بودیم)

ولی خلاصه تا باشه از این نتیجه ها

بای بای 

دوستون دارم

سلام سلام😁
ماشالا😂😂😂
عااااح، کلا این اجرا رو یه جور دیگه دوست داشتم
امروز وولف گنگ اجرا می‌کنن 🤧🤧
راست میگیااا ما از همون اول اسپویل داشتیم خودمون نمی‌دونستیم😂😂
همچنین، خدافظیی😇

سلامممم به ادمین عزیز😊💕

خسته امتحانای ظالم نباشیییی😂😂

امیدوارم حالت خوب خوب خوب باشهه❤️💛💙💜

 

یه سوال و چند تا درخواستی داشتم :

 

سوال : برای فینال کینگدام که 5 شنبه است ساعت 

3 و 20 بعد از ظهر به وقت ایران پخش میشه درسته یا

اشتباه حساب کردم؟😅

 

درخواست : برنامه studio k: dance practice room

و my first MAMA

و insane quiz show که هانی و هیونجینی تو برنامه حضور داشتن

و practice challenge 

رو میشه لطفا بذارید؟😁😁

 

پ ن : ببخشید اگه درخواستیام زیاد شد😅😅

سلاما😁
همچنین
بلیی، چهار ساعتم هست لامصب😂😭
برنامه studio k توی چنلمون هستش لینک
اون دو تای دیگه هم رفت تو درخواستیا
ولی متوجه منظورت از practice challenge نشدم🙁 عکسی چیزی ازش نداری؟
نگووو ببخشید عه

خخخخخ😊

میشه 

천만에요
cheonman-eyo

اینم خواهش میکنم با تلفظ😉😉😉

عهههه مرررسییی
خب از اول، چونمان عه یووو~
دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۰ bang channnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

سلامم میشه اهنگ ها رو هم بعد از تمام شدن یا وقتی اومدن بزارید 

بلیییی، بعد اتمام مسابقه قرار می‌گیره😁

سلااامم

حسابی خسته نباشید

یه درخواستی دارم...میشه لطفا ترجمه آهنگ WOLFGANG رو تو سایت بزارید؟

سلاما
قسمت آلبوم ها، توی آلبوم noeasy فایل آهنگ وولف گنگ با ترجمه روش قرار داره😁

سلام یک سوال اهنگی که برای فینتال کینگدام خوندن رو کجا میشه استریم زدید

و کجا میشه دانلود کردش؟

سلاما
توی اپل موزیک (واسه فن های اینترنشنال) و چارت گائون (برای فن های کره ای) استریم زده میشد
استریم توی اپل موزیک تا سه شنبه ادامه داره😁
بعد از اجرا و اتمام مسابقه، همینجا قرار میدیم

سلام 

عرررررررررررررررر اجرا ها معرکه بود ولی خب دیگه بازم اسکیز سر تره 

ی سوال برای این بخش نمودار موسیقی چه سایتایی باید بریم 

منظورم اینه کلا روش این یکی رو برای من شرح بدهید تا من هم ی کوچولو به عنوان استی فعالیت کنم بای بای

.فایتینگگگگ

سلاماا
اون که اصن اوف😎
براى ساپورت کردن باید هوزفن رو نصب کنى و تو نیور، توییتر، فیسبوک، کاکائو تاک اکانت بسازى و با اونا توى هوزفن لاگ این کنى و رأى بدى
اگه منظورت از نمودار موسیقى، چارت اپل و ایناس که باید اپل میوزیک یا جینى داشته باشى و ولفگنگ استریم کنى
فایتینگ بکک
شنبه ۸ خرداد ۰۰ , ۲۲:۵۰ bang channnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

اول میشن یا نه فقط همینو بگو

منظورت چیست ای وی؟ 

سلاما 😄❤

خب میدونم استری تو مصاحبه های ایتس وان نیستن ولی اگه امکانش هست میشه واسه اونا رو هم بزارین لطفا.🙏🏻🙏🏻🙏🏻

اخه نمیدونم از کجا پیدا کنم مصاحبه هاشونو.😢

سلاما😁❣️
امکانش نبود دیگه🙁

مرسی بچه ها بابت قسمت 9. خسته نباشین بوس به همتون

خواهش میشه کیوتی
اعع من فک میکردم برا هیون میان خیلی کلا بین کیپاپرا حالا استسم نباشن طرفدار داره
استری کیدز هشت تا ویژوال داره😎😂

سلامی به گرمای خورشید

قسمت نهم چه وقتی میزارید؟

خسته نباشید 💓💓💓

سلامی چو بوی خوش آشنایی 😂😁
گذاشتییییم😁

سلام سلاممم.. 🌼🌼🌼

گروه ایتس وان مثل می فلای مصاحبه یونیت وکال و رپ و دنس نداشتن؟ 

میشه اگه داشتن واسه اونا رو هم بزارین لطفا🙏🏻🙏🏻

سلام عزیزم، چرا دارن
منتها استری توی این مصاحبه ها بودن😁

چرا هیونجین کناره گیری کرده؟

مشکلی پیش اومده براش؟ ؟😢😢

سلاما
نه عزیزم، هیونجین اواخر فوریه و قبل از کینگدام یه شایعاتی درموردش پخش شد و بخاطرش یه مدت تو فعالیتها نیست

고마워😘😘😘

 

نمیدونم خواهش میکنم به کره ای چی میشه
*خواهش میکنم به کره ای*

سلام میگم شما این برنامه جدید بنام  ALL NIGHT SKZ رو میذارین؟

بلییی، لینک

هیونجین کجاست؟

فقط تو قسمت اول بود

ولی دیگه نیستش چرا؟؟

 

مدتی از فعالیت ها کناره گیری کرده🙁

من اولین بار ک استری کیدزو دیدم ایشوون منو جذب کرد😍😍😍

تازه ، یه سال باهم اختلاف سنی داریم😆😆😆

ولی با ای ان هم سنممم😎

 

عههه😍
من همیشه فکر می‌کردم همه به خاطر فلیکس میان که😂😍
بح بح😁

سلامممممم. خسته نباشییییییددددددد:)

یه سوال!

این کینگدام که از وقتی که شروع شد داره عذابمون میده ، کی تموم میشه؟

این پنجشنبه‌ یا نه؟

سلااااام
بابا حالا درسته اذیت کرد و اینا، ولی کینگدام نبود این اجرا های خفن رو از کجا میوردیم؟؟؟ 🤧😂
تا جایی که میدونم ده قسمته، یعنی این پنج شنبه نه، پنج شنبه هفته بعد تمومه
يكشنبه ۲ خرداد ۰۰ , ۱۳:۴۸ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

منم همینطور:)

😁😊
يكشنبه ۲ خرداد ۰۰ , ۱۲:۳۷ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

جررررر😂😂😂😂😂😂😂

 

راستی من هلی ام ۱۲^^

آره دیگه خلاعصه😂
مهتا هسدم، ملقب به هویج! خوشبختم😁

مگ تو هم کراشت هااان؟🤔🤔

ارادت دارم خدمتشون😂❣️
يكشنبه ۲ خرداد ۰۰ , ۰۹:۳۵ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

هوم😢😢😢

 

😐🔪🔪🔪

اگه چاقو رو بکنی تو چشمم، دیگه کی براتون بیاد کینگدام بذاره؟ 
کی بگه سلاما؟ پاسخگو باش💔😔
يكشنبه ۲ خرداد ۰۰ , ۰۹:۱۴ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

اونجایی ک جونیگین بخاطر اینکه نتونست کارشو خوب انجام بده (کاور i'll be your man از بی تو بی) گریه کرد منم گریم گرفتتتت😭😭😭😭😭😭

یه لشکر استی گریش گرفت🤧
به پروفت هم چشم دارم😗

سلام خسته نباشید

میگم این مصاحبه یونیتااا چند دقیقس؟

بارالهیییی استری کیدز زوووو اول کن🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️

فقط دوقسمت مونده

من خیلی استرس دارممممممم😥😥😥

سلاما
هر کدوم حدود هفت دیقه
آاااامیییین🤧🤧

شلومممممم

روالی کایوتم؟

بعد امتحانا و کلاسا  راحت میشی دیگه؟

اگه کنکوری نباشی هستی؟؟

بعد امتحانا میخای رگباری پست بزاری؟

میگم بعد امتحانا اجرا های کینگدوم رو بدون ریکشن میزاری

جدا  مثلا از اوناییکه 5:00 دقیه ای یا چار دیقه ای هستن....

مثلا فقط اجرا..

نمد متوجه شدی یا نه؟

میشه ؟میزاری؟:)

سلووووم
بعلیی، شما چیطوری؟ ^^
والا همین الانم داریم رگباری میذاریم، اصن مگه اسکیز اجازه میدن رگباری نذاریم😂😅
همه اجرا ها با فایل صوتیشون بعد اتمام مسابقه قرار میدیم😁
فعلا فقط استریم کنیم، این اجرا جدیده رو مخصوصااا که تا فردا عصر بیشتر وقت نداره، تا الانم ده میلیون شده🤧🤧
فایتییینگ

زیرنویس قسمت هشت برام ناهماهنگه از وسطااش😭😭

یعنی برا من فقد خرابه!؟💔

سلام عزیزم، فایل زیرنویس ادیت شده😅

عزیز اسپویله قسمت هشته نخونیاااااا ٬٬٬٬

.

.

.

.

.

.

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییی قلبمممممممممم اصلا می فلای باید دبیو کنن بازم باید همکاری کنن چجوری تو همه چی عالی بودن و ت هر سه تا اول شدن عرررر باورم نمیشه عضقم تری راچا بود و هیجانم ولف دنس ولی افتخارم وکال بود .. بچه ها دفه ثبلی رو وگال تمرکز کردن ول یام نت خوب برخورد نکرد .. منم همش میترسیدم با خودشون بگن نکنه ما نتونیم بخونیم یا از پسش برنمیاییم چون بیشتر هم کانسپت های و قوی داشتن .. با اینکه همه نتیزن ها کلی خوششون اومد و تعریف کردن اما بازم ممکنه رو حس اونا فقط مرحم بوده باشه و حس قدرت نکرده باشن ولی وقتی توی وکال هم سنگ تموم گذاشتن ..عررر ...ینی حاضر بودم بقیه رو برنده نشن این رو ببرن ولی دمشون گرم همه رو بردن و نشون دادن توانایی هاشون تو هر بخش چقدر عالیه (از اجرا گروه مقابل هم لذت بردم و خب ناراحت کننده بود که این پارت حالت برد باخت داشت ولی دلم میخواد اوناهم بدونن خوب بود و بازنده ای وجود نداشت )

.

.

.

عزیز اسپویله قسمت هشته نخون

خطر اسپویل و این داستانا!!!
فقط یونیت رپ🤧🤧🤧 🖐️🤚🖐️🤚🖐️🤚🖐️ (امیدوارم کاملا متوجه شده باشی😂) 
دنسم که نگم اصن، ووکال هم که صدای سونگمین و... 
نهههه، استری کیدز رو از در بندازن بیرون از پنجره میان تو😂
بهله دیگه، همکاری خوبی بود در کل😁

سلام سلام.... 🌻

خیلی خیلی وبلاگتون و خودتون و دوست دارم.. چقد تمیز و بروزین ماشالله 💙💙💙💙 

همیشه موفق باشین... 🍀

مصاحبه یونیت دنس و وکال رو هم میزارین لطفا 🙏🙏

سلام سلام^^
خواهش میشه😁
مچکررر. بعععله گذاشتیم😘

قسمت 8 نوموزاری درم میترکم...شققق

گذاشتیممم😁

سلامی پر از عشق و گرمای محبت به آدمین عزیزتر از جانم

قسمت 8 چه وقتی میزارید؟ 

خسته نباشید 💓💓💓💓

 

سلامی به گرمای آفتاب سر ظهر😂😁
گذاشتیم😘

سلامم 

مرسی که گذاشتینش*-*

قسمت هشتو کی میزارین؟

گذاردیم😶😁

سلام سلام عاشق سایتتونم ۰ون پن یه استیم و اینجا همه چی پیدا میشه 

میگه کاشکی کینگدام که میاد همون شب با زیرنویسش قرار بدید چون تا جمعه تو اینستا پر میشه و دیگه برامون بی مزه میشه 

بازم دمتون گرم خسته نباشید🌌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

سلام سلام
خواهش میشه😁
خب عزیزم باید ساب انگلیسی براش داشته باشیم تا بتونیم ترجمه کنیم دیگه😅
تا ساب انگلیسی بیاد طول می‌کشه، ترجیحا تا اون موقع اینستا نرو کلا، چه کاریه😂

میشه یونیت دنس رو هم ترجمه کنین

فقط ۴ دقیقه اس💕

خسته نباشید♡

بععععله گذاشتیم😘❤️

سلام 

Interview بقیه unitها رو کی میزارید؟

فک کنم برای unit dance هم اومده باشه نه؟

سلاما
بل‌بله، همه رو گذاشتیم😁

های ^•^

مرسیییییییی که گذاشتین مصاحبه هارو 

ماچ قلبی سونگمین رو لپاتون💓💓

هایی
خواهش میشه😁😁

تا الن چن تا قسمت اومده؟؟؟؟؟

ببینم لیصا الن تو کودوم قسمت ؟؟

هفت قسمت اومده
توی قسمت های بعدی هستش، اجرای آیکن، هنوز مشخص نیست توی کدوم قسمته

حاجی اسپولیه نیا پایین////:

 

 

 

 

 

 

 

عرعرعرعرعررررر

تلمابنلیتغسخغسحغسنعیگزتگدز

تو ارزیابی کلی اول شدیم 😭😭😭😭😭😭❤️

عرررررررررررر خیلی خوشحالم ಠ⌣ಠ

دوستان دارم بقلتون کنم لهههههه شیددددد

ممنون برا اینکه اینقد سریع و با ساب میذارین ಥ‿ಥ

عررررررر

من برم قر بدم≧☉_☉≦

خطر اسپویل و این داستانا!!!
دیدییییی
کلی خسته نباشین همگی😁😁
خواهش میشهههه
منم ببر😂😋

سلام و خسته نباشید ادمین عزیز💚

ترجمه ی رپ یونیتی که تو قسمت هفتم از پسرا بود رو کجا میتونم پیدا کنم؟؟

کمکم کنیییییید..حس کردم درمورد نژادپرستی و اینا باشه ولی کاملشو میخوام بخونم😩🥺واقعا آهنگ و رپ خفنی داشتن، یکی از بهترین همکاریایی بود که تو کیپاپ دیدم👍

سلاما~
بعد از اتمام مسابفه که همین چند روز دیگه‌اس، آهنگ ها و اجرا ها به همراه ترجمه قرار می‌گیره😁
منم خیلی از همکاریشون خوشم اومد نسننسنس

سلام ^•^

میگم اون گفتگو دونفره هاشون که تو یوتیوب اومد ولی تو خود برنامه نبودم میزارین با ترجمه چباللللل😭 

به رو ماهت
بلییی، گذاشتیم😁

سلام خسته نباشید

میشه اپیزود هفت کیفیت720 چک کنید چون من از همون موقعی که گزاشتین تا همین الان دارم دانلود میکنم به هنوز صدمگم نشده میخواستم با گوشی ابجیم دان کنم همه مراحلشو رفتم رو دانلود که زدم ارور میداد دانلود نمیشد☹

سلام سلام
احتمالا نتت ضعیف بوده اون موقع🙁
وگرنه خودم از همین لینک ها دانلود کردم😶

قسمت ۷ رو کی میزاریییییییییییید🥺😭😭😭😭😭

از صبح منتطرم😭😭😭😭😭😭😭😭🥺🥺

گذاشتیمممم
ساب تا جمعه شب آماده میشه معمولا، صبح‌ـا استریم بزنین حوصلتون سر نره😂😁

سلااااااام مرسی بابت همه چیز خیلی تیمتونو دوست دارممممم.

میگم میشه بگین قسمت 7 کی میاد که من هر ساعت هی سایتو چک نکنم؟ ^^

سلاما
جمعه شب آماده‌اس  😁

سلامی پر از گرمای آفتاب

به آدمین عزیزم 

قسمت 7 چه وقتی میزارید؟ 

خسته نباشید 💓💓💓

 

سلامی چو بوی خوش آشنایی
گذاشتیم😁
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۴۷ choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

7 روکی میزارین؟(وی طاقت ندارد)

یه سوال

شوما دخترین یا پسر؟

چند سالتونه؟(هیونگ میخوام خیلی:/واویلا لیلی هیونگ میخوام خیلی)

رد دادم://///// 

سلام
بگذاردیم
دختر پانزده😂 ولی دوست داری هیونگ صدام کن😂😅

هر جمعه از عصر تا شب بست میشینم تو سایتتون تا آپدیت کنین قسمت جدیدو :) 

مرسی از سایت خوبتون و از مترجما و ادمینای خوبترترتون

خواهش می‌کنییییییم دسته جمعی❣️😍

ما نمیتونیم رای بدیم؟ اگه میتونیم رای بدیم چجوری میشه رای داد؟؟؟

این قسمت رای گیری نداره
ولی در کل، توی اَپ هوزفن رای گیری انجام میشه، اونجا باید تیکت جمع کنی و رای بدی و اینا
برنامه‌اش رو بریز سوالی بود درخدمتم😁 بچه های تیم ساپورت هم عین شیییییر پشتمونن❣️😂

دروددددد

مرسی واف=قعا خیلی خوبید مهربونید سایتتونم خیلی خوبه چنلتونم خیلی اپدیتا توییتر ترجکه اصلا همه چی همه چی کلا از همه نظر ب خودتون و خودمون نگا میکنم واقعا افنخار میکنم ک همچین فندوم قوی ای داریم

خلاصه که واقعا دستتون درد نکنه خیلی دوستون داریم خیلی زحمت میکشید کلی بوس و قلب مدل سونگمینی)از اونایی ک میخوره قلبای کوچواو رو گنده درست میکنه)

درررررود تر
اگه بدونیدچقدر ذوق کردیم دسته جمعی😍😍😂
مررررسی از این هنه انرژیت مهربون😇
قلب سونگمینی بک🤧🤧

هایاا

 عامم 

 Studio k

گوذاشتی؟

با ایدل روم؟خ دنبالشونم هیقق

سلاما
استدیو کی توی چنل هستش 😁 لینک
آیدول روم هم گذاشتیم لینک

شنیدین میگن 27 می لیسا قراره در برنامه کینگدام به خاطر پسرای وای جی ایکن حضور پیدا کنه؟؟

مقاله NAVER بیانیه داد

یه چیزای محوی شنیدم، ولی خب آره چطور؟ 😁😃(با لحن اولاف*) 

فایل صوتی اجرا ها رو نمیزاری؟؟؟؟😕😕😕

بعد از اتمام مسابقه قرار می‌گیره
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۰۲ مینسونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

قسمت ششم رو چک میکنین لطفا؟

 

اسمشوووووو😂😂😍
چیش رو عزیزم؟ مشکلی نداره😶

اینا رو ببین 

https://images.app.goo.gl/7R1F2cretEGqpc55A

https://images.app.goo.gl/7R1F2cretEGqpc55A

 

عفف بقیه نمیان:|

هیچ کدوم وا نمیشه
اگه میتونی توی پیکوفایل عکسات رو برام آپ کن😅😊

اینو ببین ترو بنلا 

https://images.app.goo.gl/RYCcfM92nWW5ci3SA

کدوم برنامس؟

این بی ساید قسمت چنده

https://images.app.goo.gl/UtDtBZxKSoL9zT5C6

این دیه چیه

https://images.app.goo.gl/7R1F2cretEGqpc55A

مینسونگم ایز فا*کینگ ریل بای اصن

سلام عزیزم
لینکات برام باز نشدن که🙁
امکانش هست توی یه سایت دیگه ای آپلود کنی؟ 😶
بلی بلی😶😂

چرا من هرچی کلیک میکنم فیلم باز نمیشه  کجا رو باید بزنم تا فیلم برام بیاد ؟؟؟😐🍑

لینک رو دیگه😶 اونجاها که نوشته 360p، 480p
بعد یه صفحه باز میشه به نام آپلود بوی، دانلود با سرعت معمولی رو بزن
بعد من ربات نیستم رو تیک بزن بعدم لینک دانلود رو بهت میده😁

سلام یه سوال هیونجین دوباره برمیگرده تروخدا بگو برمیگرده من از روزی که خبرشو شنیدم کلی گریه کردم چرا الان که همه چی اوکیه نمیادددددد

و اینکه کجا باید برای Kingdom رای بدیم؟؟؟

سلام
به خدا برمیگرده
به ابلفضل برمیگره
به پنج تن برمیگرده
حضرت عباسی برمیگرده
اصن جایی نرفته که بخواد برگرده"/
من نمیفهمم ایییییین همه استرس برای چی دارین آخه روزی صد بار میپرسین😂😭
گفتن موقتا از فعالیت ها کناره گیری کرده، همیییین
اَپ WhosFan 😁

هایا

چن قسمته؟

عامینو کوووو؟مشکل بینایی پیدا کردم

هایا
ده قسمت
عامینو کیست؟ 😶😅😂

آها و یه سوال دیگه.دقییییییقا مییشه نتایج رو بگیی?؟؟؟ واقعا هنگ کردم. نتایج از اول تا آخر رو چون الان کاملا قاطی کردم😐اصلا بنظرم نیاز دارم دوباره یه توضیح کلی از کینگدام بشنوم😑

به حدا اگه منم بدونم😂
نتایج نهایی مرحله اول و دوم (خیلی نهایی، دیگه جمع بندی هر چی امتیاز و این داستانا) رو گفتن قسمت های بعدی مشخص می‌کنن

سلام.اصلا متوجه قسمت ششم نمیشم.میشه توضیح بدی؟ من هنوز دانلودش نکردم و فقط تو یوتیوب یه کوچولو دیدم اما لطفا توضیح بده که دقیقا قضیه از چه قرارع.مرسی و خسته نباشی💕

سلااام
همینجوری برای دور بودن از جو مسابقه و اینا، رفتن دور هم بازی کردن خوش گذروندن و اینا، جنبه ی فان داره😅

اخ اینم یادم رفت میشهپشت صحنه های موزیک ویدیو هاشون رو بزارید؟ من خودم ترجمه شده یه سریاشو دارم ولی نه همش اگر بخواید به یکی از ادمینا میتونم بدم که بقیه شو ترجمه کنن دوباره کاری نشه خسته شن مترجما

بلیییی گذاشتیم

مرررسیییی🥺💛💛💛

ممنون بابت تمام زحماتون و خسته نباشین قشنگاا💛💛💛💛💛

خواهش مندیم❣️❣️❣️

وای ام نت خیلی طنزه 🤣🤣 

داره میگه رپ یونیت بعد همه رپرا رو نشون میده سریع ترین رپر کیپاپو نشون نمیده🤣🤣🤣 همچین که با ثری راچا از روش رد شدیم دستش میاد 

چانگبینم که گفت سربلندتون میکنیم دیگه غمم نیس تخته گاز بریم واسه رتبه اول

اهااااان به این میگن استی پرانرژی😃😂
تو هم فهمیدی به ام نت باید خندید نباید حرصش رو خورد؟ بهت می‌افتخارم😍😂
آرررره بابا، میریم که داشته باشیم😁 فایتیییینگ استی

الان مرحله سومم فیلم برداری کردن که قبل از قسمت اخره

یعنی فینال هم که کامبکه هیون نیس😭😭😭😭 

 

نه دیگه نبود دیگه🙁🙁

و همچنان در حال فسیل شدن در انتظار زیرنویس😂

خدمتون😁😂

سلااااااااااااااااام

پس چراااااااااا قسمت 6 نمیاددددددددددددد TT

عر دارم جووون میدم XD

مصندقلتعشذثهعقلبشهکعثذبلرکشهعباذرکهلعذبرشکُی

:)

سلااااااااام
اووووووووومدددددد
بدو ببینیییییییم

سلام
کیفیت 1080 قسمتا رو نمیذارید؟
لطفا جواب بدید که من بفهمم میتونم کیفیت 1080 رو داشته باشم یا نه

سلاما
نه دیگه، اگه داشت میذاشتیم😶😅

این قسمتش فقط تفریحی بود

اما من ک کلی خندیدم مخصوصا سر ای ان ک پوکیدم از خنده🤣🤣🤣

وایییی😂😂😂

سلام

میشه لطفا کات اجرای استری کیدز رو هم برای دانلود بگذارین؟همون فول ورژن که تو یوتیوب استریمش میکنیم.

مرسی

سلاما
فعلا به خاطر رقابتی بودن و این داستانا فایلی از اجراها قرار نمیگیره😁

سلام✋
میشه بگید قسمت شش رو کی میذارید.آخه خیلی منتظرشم.ممنون😍

 

سلام سلام
تا شب دیگه آماده‌اس😁

فرزندم پس این قسمت شش کی میاد ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ‿ಥ

فرزندانم جمعه از عصر تا شب منتظرش باشین😌
بازم بستگی داره چقدر طول بکشه ساب انگلیسیش به دستمون برسه😶

ببخشید میتونید بگید چه روزاییی کیندام رو پخش میکنن؟

 

پنجشنبه ها ساعت سه و نیم

سلام خسته نباشید 
قسمت 3 به بعد رو دیگه کیفیت 1080 نمیذارید؟
لطفا کیفیت 1080 هم بذارید واسه این قسمتا که بشه مسابقه رو با کیفیت تر هم دید
ممنون

سلامااا
نداره دیگه🙁 اگه داشت حتماااا میذاشتیم

سلام خسته نباشید 

ی سوال 

اینکه الان ششم شدن واسه مرحله اوله؟

ینی این اجرای اهنگ بی تو بی قسمت بعد تایین میشه رتبشون؟ 

سلاما
نوچ، برای مرحله سومه، و شیشم کاااامل نشدن، هنوز رای فنا و بازدید ها مونده
شایدم قسمت بعد نشه و یه ذره طول بکشه، چون نتایج مرحله اول و دوم هم کامل نگفتن😁

خطر اسپویل 

این کوئوکا ی مارو هنو نشناختن که همه فن حریفه 

اقااااااااااااااا اصن اشک ای انو دیدم اشکم در اومد به اون خوبی اجرا کرد حالا فدا سرت نشد که نشد 

ولی انصافا شیشم حقمون نبود اصلا هنو باودم نمیشه اخه چطوررررررر اجرای ایتیز هم خوب بود ولی اقا خدایی از همه سر تر بود منی که هیچ تکرار می کنم هیچ از اجرا ها سر در نمیارم 

کاملا روم تاثیر گذاش

خیلی اصلا ...

من واقعا می خوام برم داورا رو خفه کنم 

ولی ایشالا 10000امتیاز مردمی واس خودمونه 

هی الانا نبود هیونجینکم کاملا حس می شه

اسپویل!!! 
مچکرمممم که گذاشتی😂😁
ولی جهت احتیاط منم باید بذارم😅
کوئوکا نیست اصن که، استعداده دست و پا دراورده
آی انم که اصن عاااااح🤧
والا هر وقت فرمولشون رو برای رای دادن فهمیدم، قول میدم ساکت بشینم سرجام"/
آرررره بابا، بازدید بزنیم، هوزفن رای بدیم، فایتیییینگ

ندیده میگم اول شدیم ಥ‿ಥ

یه حس قریبی داره بهم میگه اول شدیممممم ಥ‿ಥ

گرچه نشدیم هم فداسربچه هاಥ‿ಥ

ولی میدونم شدیم ಥ‿ಥ

اصن اجراشون در حد فینال بود لامصبا

سلامی پر از عشق و محبت به آدمین عزیزتر از جانم

قسمت 5 با زیرنویس فارسی زودتر قرار بدید

خسته نباشید 

خدمتون😁

سلام

میشه وقتی قسمت ۵ رو میزارید خود اهنگ هم که اسکیز خوندن (I'll be your man) هم بزارین  انگار گفتن آهنگش پخش میشه ممنون

سلاما
فایل همه اجرا ها با فایل آهنگشون همه با هم بعد از تموم شدن کینگدام قرار می‌گیره😉😉

سلام خسته نباشید 

من متوجه نشدم استری کیدز تو اجرا دوم چندم شد ، چندم شد حالا ؟؟😳

سلام😃
قسمت بعدی اعلام میکنن😉

وااای چقد گیج شدم واس رای دادن هنوز شروع نشده ولی درست نمیتونم رای بدم رفتم تو ی رای گیری دیگ

ولی میگ تیکت کافی ندارم خلاصه هنگ کردم بدجور برای رای دادن بهشون چقد باس تیکت داشته باشم 😭😭

خودتون رای دادین تا ب حال؟

لاب یو استیز⁦❤️⁩🖤⁦❤️⁩🖤

دااالی
اَپ هنگ کرده بوده اون موقع، دوباره برو
فایتیییینگ
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۰۸ یه روح که بخاطر بایس رکر خود نابود شده است

خدایی بیچاره مولتی فنا 

من واقعا قبل دیدن این برنامه قرار بود شروع به شناخت ایتیز کنم 

دیگه نمیتونم واقعا :(

بمیرم براتون مولتی فنا :(

ولی واقعا حیفه هیون نیس خیلی فشار افتاده روشون :(

اینم تقصصیر جی وای پیه

مرتیکه میمیری ازشون حمایت کنی ؟

اصلا لایه اوزون هم اون سوراخ کرده کصافت :(

مرتیکه چیز :\

خیلی واقعا پسرا از دستش تو عذابن :(

هعی :(

 در هرحال ممنون بابت ترجمه خفنتون

بوووص بتونننننن :)

😂😂😂
من میخوام بعد برنامه شروع کنم😂😭
خعلی🙁
بیا بازدید بزنیم و رای بدیم تا جبران شه😁
خواهش میشهه😘😘

باید اول شیمم 😎⁦❤️⁩⁦❤️⁩

چطوری میتونیم رای بدیم چون دیدم نوشته بودین تو زیرنویسش از 29آپریل تا 2می امکان رای دادن هس ماهم میتونیم رای بدیم دیگ ن؟؟

اصن اجرا های دیگ مث استری کیدز ب دلم نمیشینن نمد چراا🤔

سلاما
بلهههه پس چی😁
این هفته رای گیری نداریم، ولی در کل رای گیری ها توی برنامه ی WhoseFan انجام میشه
برنامه رو نصب کن و چند تا اکانت بزن و بسملا😅😂
ولی درصدی از بُرد پسرا مربوط به بازدید full ver اجرا ها تو یوتیوب هم هست، پس بازدید هم فراموش نشه😉

سلام خسته نباشید. شما SPOT KIDS رو گذاشتید تو وبلاگ؟ من پیداش نمیکنم.

داااالی
یه قسمتش رو داریم😁 لینک

میگم زیرنویس ها چسبیده اس یا باید جدا دان بشه؟

جدا جداس، لینک فایل زیرنویس sub ـه

سلامی پر از عشق به آدمین عزیزم

قسمت 4 کی قرار میدید

اینجانب طاقت ندارد

خسته نباشید 💓💓💓

 

سلاما😍 گذاشتیییم😃

سلاااام حب اول از هنه ک مرسی یه عالمه از اپدیتای به موقع کانال گرفته تا ترجمه های حرفه ای 

فک‌کنم بعد از استری کیدز اصن من فن خودتون باشم ک انقد خوبین

یه قسمت هست که اینجام یه ویدیو کوتاه یوتوب ازش میزارم 

https://youtu.be/lkOQ2vkAmiI

که مال sport day kingdom هستش که استری کیدزم هست و ‌همشون صورتی پوشیدن و اینا چند تا مسابقه میدن میشه اونم اپلود کنین لطفا؟؟؟ خیلی خیلی مرسی ممنون 

سلام و عرض تشکر 😁
وایییی🤧🤧🤧😍
این چیزی که گذاشتی هنوز ویدیوش منتشر نشده😅
هر وقت منتشر شد، حتما با زیرنویس فارسی قرار میدیم😊

سلام خسته نباشین کلی و مرسی که انقد خوبید♡

راستی زیرنویس قسمت ۳ واسه من بالا نمیاره میشه بگید باید چیکار کنم؟:)

سلام عزیزم
با MXPlayer امتحان کن😁

خواهشا توی کامنتا اسپویل نکنین که چندم شدیم خیلی مزخرفه:/

خوشحالی و ناراحتیاتون رو اینجا نریزین تا بقیه هم بهشون بچسبه دیدن برنانه

زین پس بالای هر پیام اسپویل، قرمززز مینویسم اسپویل که این مسائل پیش نیاد😬

سلام ببخشید قسمت سوم کی میاد؟؟ دیوونه شدیم دیگه ببینیم پسرامون چ کردننن

به همین سرعتی که دیدی😁
معمولا جمعه شب میذاریم، نهایتا دیگه خیییییلی بخواد طول بکشه صبح زود شنبه

سلام

میگم قسمت 3 اش نیومد؟

قرار داده شد 😘

سلام بر آدمین عزیزم

قسمت سوم را با زیر نویس فارسی کی قرار میدید؟

میشه هردو اجرای استری کیدز فول ور بزارد؟🙏🙏🙏🙏🙏 آدمین جون

لطفا بعد بازدید خوردن حتما قرار بده

لطفا جواب کامنت بدید

خسته نباشید 💓💓💓💓

دالی
قرار داده شد😁
نه راستش، چون بازدید اجرا ها توی مسابقه تاثیر داره😊
بعد از مسابقه انشالا😂😁
تشکرات❣️

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوم شدیمم (تو قسمت ۳)

واقعا ناراحت شدم

ولی بازم اونا همیشه برای ما بهنرینن ^_^

آرررررررره🙁
ولی بالاخره خب مسابقه‌اس دیگه😶😅
بلی، بر منکرش لعنت

سلاااااااااااااااام

تو رو خدا قسمت جدیدارو زودتر بزارید

دارم میمیرممممممممم

هر جا میرم اسپویل میکنن

جای هیونجین خیلییییییییی خالیه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ولی سر این اجرا خودم ریختم پشمام موند

سلاااااااام
گذاشتییییییم
نه جایی نروووووووو
خیییلییییی
منمممم😂😂

این برنامه هفتگی میاد؟ اگه اره چه روزایی؟

بلی، پنجشنبه ها

استری کیدز باید جایزهاشونو با شما تقسیم کنن که انقدر شما خوبین  

سنسنسمنسنسمسنسنمس، خواهش میشهه🤧😭❣️

😂😂😂

همشون لباس صورتی پوشیدن یه سری گروه دیگه هم هستن ، دارن از روی یه چیزی مثل خرک میپرن 

عاییی یه چیزی هست که انگار گروه های کینگدام رفتن یه جایی و با هم مسابقه ورزشی (یا یه چیزی تو این مایه ها) دادن، که اونم هنوز چیزی منتشر نشده، فقط چند تا فیلم و عکس قاچاقی ازش در اومده😶😂

سلام روزتون اکلیلی 

یه سوال داشتم یه برنامه هست فکر کنم استری کیدز تازه رفته، همشون لباساشون صورتیه اسمش چیه ؟ 

سلام عزیزم
بیشتر آدرس میدی؟ 😶😅

سلاممم ممنون که قرار میدید  😍 

من واقعا ناراحتم که هیونجین رو توی این قسمتا نداریم 😐 درک نمیکنم کمپانی رو ولی با این حال باز پسرا عالی بودن 😍😭  ایتیز هم که بازم جدیدا فنشون شدم یکی از اعضا نیست 😭😑 کی میشه همه گروه ها کامل باشن و دیگه از این چیزا نبینیم؟😑😑

خواهش میشههه
اوهوم🙁
یه گروه دست نخورده نذاشتن برامون😂😭
ولی بیا رو خفنی اجرا های کینگدام تمرکز کنیم😍🤧

سلامی دوباره بر آدمین عزیزم

ببخشید زیر نویس قسمت دوم مشکل داره

اصلا توی فایل های زیر نویسم ذخیره نمیشه

میشه مثل قبلا ها بزارید؟

خسته نباشید💓💓💓💓

لطفا جواب کامنت بدید🙏🙏🙏🙏

سلاما
اوکی شد
به خدا تا جایی که بتونم زود زود جواب میدم🤧🤧

وای وای من تا قسمت دیگه میمیرمممممم و زنده میشم

راستی رای گیری چندم شروع میشه؟

آرررررررره
نامردا انداختنمون تو آب نمک😂
هفته بعد، تا اون موقع قلب و اینا جمع کن😁

اخ جون همه خسته نباشن واسه قسمت دوم😍😍😍

فقط اشتباهی واسه اسم قسمت دوم نوشتید قسمت یک 

خواهش میشه 😍😝
راستش منظورت رو متوجه نشدم😅
پی‌نوشت: متوجه شدم😂❣️

سلام بر آدمین جون

قسمت دوم کی میزارید؟ 

خسته نباشید 💓💓💓💓💓

جواب کامنت لطفا بدید🙏🙏🙏🙏

سلام بر تو😁
خعلییییی زووووود
حتی شاید یه ساعت دیگه
چشم چشم

سلام خیلییی ممنون برا سایت خوبتون

ببخشید قسمت دورو با زیرنویس کی میزارید

بفرمایید😁

سلام خیلیییی ممنون از سایت خوبتون ، ما همه امیدمون به سایت شماست فقط 😻😻

قسمت جدید و کی میزارید ؟😢

وای چه خووووب😍😍
خدمتون😁

فکر کن هم ایتیز استن کنی ... هم دبویز .... هم آیکون.....هم استری کیدز ..... و بعد هر اجرا زخمی شی ..... ببینی ایتیز ششم شد ..... و سه تا دیگه رو نگن .... :(

از جذابیت های مولتی فن بودن:

خدارو شکر 

 

اده ما اولیم 

 

راستی هیونجین برگشت؟

 

اخه تو اجرا بود ولی تو لایو نبود 

 

سابش ایشالا کی میاد ؟

 

آررررررره
نه هنو🙁
ضبط قسمت اول کینگدام مال قبل اون قضایا بوده😶
خیلی زود😁

خداوندا هیونجین که تو اجرا هست شماها چی میگین #_#

سر ضبط اون قسمت بوده

سلام میشه موزیک ویدیو هاشونو بزارین

سلاما😁

قسمت بعدی کی میادددددد

غده فوق کلیم داغون شد 

نمی دونم چرا حس می کنم ایکن یا دبویز ششم شد

ولی بازم می ترسم ما باشیم 

اما بازم ریکشن هان و چانگبین به نظرم همون دبویز یا ایکن باشه

ای وای 

دارم می میرم از استرس

جانه

راستی

بازم ممنون برای ساب و همه چی

پنج شنبه به امید خداااا
بیا فکرای بد بد نکنیم😶😂
خواهش میشه

خدارو هزار مرتبه شکر فقط اسکیز استن میکنم وگرنه تا حالا مرده بودم راستی مرسی بابت ساب و همینطور توی سایت گذاشتید اخه تلگرام خیلی کنده

کلا مولتی بودن بعد از کار تو معدن سخت ترین کار جهانه😂
خواهش میشههه😁

سلااام

خیلی زحمت می کشیدد

خیلی خسته نباشید

خیلی ممنونم(قلب قلب)

سلام
خیلی ذوق کردیم
خیلی خواهش میشه
خیلی انرژی گرفتیم
گلب گلب

قسمت یک و کی میزارین؟مردیم و زنده شدیم😭😭

خدمتون😁

حالا بد ترم شد

حالا موندم بین سه گروه!

عی بابا، هعی زندگی🤧

قسمت کامل یک رو زود بذارین😍😭 دمتون گرم

چش چش😁

سلام پرکتیس روم گریتینگی که گذاشتین فقط اسکیزه یا گروه دیگه ام تو این ویدیویی که گذاشتین هست؟

همه ی گروه های کینگدام حضور دارن😊

ای لینو ی سافت

این رسمش نبود خداییییییی

امممممممم میگم که شما بین دو گروه تو کینگدام موندید😐

من واقعا دارم به فاخ میرم

هعی هعی
امان از گرگ های خرگوش نما
نه والا😶😂
عوضش شانس برنده شدن فیو من یک به شیشه، برای تو دو سومه😃😂

اوووووف 

لیننوووووووووووووووو 

خودتییییییییی 

من مردم 

نه اول باید برم با این دنس خفن پنج شیش نفرو استی کنم بعد 

 

خلاصه عرررررررررررررر

آررررههههههه
میبینیییییییییی
خوب کاری می‌کنی😂😂😂
منم همچنییییین

مرسی همه چیو میزاریییییی 

بووووش

میگم ک میشه بگی چجوری عکس بدم ک سوالمو بپرسم؟ (مراحلشو بگو عزیزممم لطفن)

یه سوال برنامه ای ک جدیدا داشتن بنگ چان موهاش صورتیه و بولینگ بازی میکنن رو گذاشتین آیا ؟

خوااااهش
عاا دو تا سایت برای این کار هست یکی پیکوفتیل یکی یوآپلود
توی هر کدوم دوست داشتی برو، عکست رو آپلود کن و لینکش رو برام اینجا بذار😁
و احتمالا این برنامه، فندوم تور قسمت دوم باشه لینک

لینو این رسمش نبوووودددد نبووووووووددددددددد -__________- تو فنمیتینگ عینه یه خرگوش کوچولوی کیوت اونوقت استیج کینگدامت باید انقد سمی و زهردار میبود؟! گاااشششش عای جاست وانا سِی بای لایف *-*

میبینییییییش
همشون یه مشت دروغگون، دیگه نمیشه اعتماد کرد بهشون😂😭

وااایییی میترسم نگاه کنمم

اگ هیونجین نباشهه چیکا کنمم خو؟ :(

عزیزمم میدونی در این باره؟؟

نه توی اجرای گروهی نیست 🙁
اما عوضش لینو یَک حرکتی زد، حالا برو ببین اگه زنده موندی با هم حرف میزنیم😂😁

ببخشید اجراشون توی کینگدام که همه گروه ها انجام دادن (استری اهنگ miroh .. چانگبین آتیش دستش بود ) رو اجرا کرد ایکون ریتم و ... 

اون روز اول توی یوتیوب بود ولی الان هرچی میگردم هیچ جا نیست 

میشه اون رو با کیفیت قرار بدین؟🥺🥺

سلاما
تا پخش قسمت اول کینگدام، هیچ جا اجازه آپلود کردن ویدیو اجرا ها رو نداره
به خاطر همینه مه از یوتیوب حذف شده، باید تا اون موقع صبر کنیم دیگه😶🙁

وقتی میخوام دانش کنم مشکل داره بالا نمیاد 

چک کردم مشکلی نداشت😶😅😅

این کینگدامه مال الانه؟

یا قدیمیه؟

اخه فکنم یک اپریل یا آوریل میاد

این یه جورایی قسمت صفره
هنوز رسما شروع نشده، قسمت اول همون یک آپریل میاد

واییییی مرسی که گذاشتین😘😘😘😘

بقیه قسمتاش که اومد رو هم همینجا میزارین؟؟

خواااااهش😍😁
بل‌بله😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan