Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Kids Room ♥

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01: Hyunjin 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02: I.N

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03: Changbin

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04: ‌Lee Know

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05: Bang Chan 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.06: Han

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.07: Felix

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.08: Seungmin

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام من اومدم قسمتارو دان کردم ولی قسمت آخر رو که دانلود کردم دوباره مال فلیکس اومد و هفت بود خواستم بگم درستش کنید و ممنون بابت سایت کامل و عالیتون

اصلاح شددد
ممنون که گفتی😁😇

سلام سلام

دوباره منم شما می دونین کدوم فیلمه  این 👇

این

مرسی 

سلام
اسم برنامه‌اش Idol league ـه😜
جمعه ۱۴ آذر ۹۹ , ۱۳:۰۵ فائزه یک عدد استی جدید ^^

سلااااام به ادمین های عزیز

من تازه یک هفتست که وارد فندوم شدم 

خیلی خیلی خوشحالم که سایت و چنل شمارو پیدا کردم. 

چون برام مهم بود گروهی که بعد از 4 سال اکسوال بودن دارم فنشون میشم چجورین و هیچ جوره جز دیدن برنامه هاشون نمیتونستم باهاشون اشنا شم و شما اینکارو برام راحت کردید با ترجمه های فوق العاده روون و خوبتون 

من واقعا عاشقشونمممم،این حس خوبی که بهم میدن وای اصن جایه حرف باقی نمیزاره

بهترین و شیرین ترین رابطه رو باهم دارن و من هیچجا همچین چیزی رو ندیدم 

و باعث افتخاره دومین گروهی که دارم به طور کامل دنبالشون میکنم استری کیدزه 

 

بازم مرسی ازتون امیدوارم تا همیشه فعالیتتون ادامه داشته باشه و من ازتون حمایت کنم و ممنونتون باشم 

بوووووووووس به همتون

خسته نباشید دوست داشتنیاااا 

سلام نیو استی😊😍
خستگی بچه های ساب در رفت که😘😍
خیلیییی خوبه که استری کیدز رو زود پیدا کردی، هر چی آدم دیر تر پیداش کنه، بیشتر حسرت می‌خوره😂
تشکر میشه 😅😁
چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ , ۱۴:۱۱ Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)

سلام

بلاخره سایت استری کیدز پیدا کردم 

خیلی ممنون بابت سایت خوبتون 

ولی میخوام این سایت رو دنبال کنم 

و انگار جعبه دنبال کننده ها غیر فعاله 

میشه فعالشون کنین :) 

سلاما😁
باعث افتخاره😍
فعال شد عزیزم🙃

خوبین؟

میگم... من یه ویدیو دیدم

لینو، جیسونگ رو از رو تخت میندازه پایین بعد میخنده.

میدونین مال چه برنامه ایه؟ *-*

سلاما
بععله، شما خوبین؟ 😅😂
عااا، میشه فایندینگ، فصل اول، قسمت چهار لینک

سلام، من میخاستم اجراها و برنامه های مربوط به استری کیدز ببینم ولی ترتیبشون رو نمیدونم ممنون میشم یکم راهنماییم کنید💜

سلاما😁
عااامم سوال سختیه😶
اجرا ها که همون ترتیب کامبک هاست
 به ترتیب، میروه، دبل نات، لوانتر، گو لایو، این لایف، اون وسط مسطا چند تا اجرای متفرقه هم رفتن😁
برنامه ها هم، برنامه دبیو استری کیدز اولیشه، بقیه برنامه ها هم از اونجایی که بین هر فصلش یه مدت زمانی منتشر نمی‌شده، نمیشه گفت کدوم اول اومده کدوم دوم
عاماااا، برای شروع، فایندینگ، دینگو، د ناینث و تو کیدز روم برنامه های خیلی فانی هستن😁😅
همه ی برنامه ها رو می‌تونی از لیست سمت راست بلاگ پیدا کنی، سوالی هم بود در خدمتم
فایتینگ استی😘

سلام اول از سایت عالی و کامل تون تشکر میکنم

من تازه چند ماهه استی شدم و خب درمورد برنامه ها زیاد مطلع نیستم میخواستم یه پیشنهاد بدم که وقتی یه برنامه ای رو میزارین یه کوچولو درموردش توضیح بدید که مثلا تو این برنامه چیکار میکنن برنامه فانه یا پشت صحنه تور ها و اجراهاست یا...

خلاصه من خودم این مشکلو دارم و میدونم نیو استی ها هم هم مشکلو دارن اینجوری دیگه ن ما انقد میپرسم که فلان برنامه درمورد چیه ن شما مجبور میشید یه سوالو چند بار جواب بدین چون سایت فندومای دیگه رو دیدم این کارو کردن دیگه شما هم که انقد کاملید اینکارو هم بکنید کاملتر میشین🤭❤

سلام عزیزم 😊
اولا مرسیییی بابت ایده ی خوبت😁
دوم این که امکانش نیست متاسفانه ☹️ هر سوالی داشتی بپرس، جواب میدیم😉

آممم ببخشید اگه تو یک آپلود چیزی رو آپ کنیم در صورت نداشتن دانلود کننده حذف میشه؟

بعد یه مدت، بستگی داره چه اشتراکی داشته باشی😁

سلام  ممنون از سایت خوبتون

می خواستم بپرسم که این برنامه چیه و الان در حال پخش؟

چون من تازه با stray kids اشنا شدم چیز زیادی ازش نمی دونم اگر یه توضیحی راجع به این برنامه  بدید ممنون میشم 

سلاما
توی این برنامه، هر قسمت یکی از اعضا با سوال هایی که می‌کنه، سولمیت خودش رو پیدا می‌کنه، برنامه جالبیه😁 و اینکه همین چند روز پیش تموم شد😅
فایتینگ نیو استی😍

سلام سلام خیلی خیلی ممنون از سایت خوبتون خسته نباشید 🤩😘 یه سوال برنامه جدید meet and greet که پسرا تازه رفتن را توی سایت قرار میدید 😍 همون که بنگ چان تیشرت سفید با سرهمی مشکی تنشه😅

خیلی ممنون بوس به روی ماهتون⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

بله حتماااا😁
ممنون از شما❣️😍

سلاااااام سایتتون خیلییی خوبه خیلی چیزایی که من هیجا پیدا نکردم این جا بوددددد🤗😍😍

فقط میشه قسمت هشتمشم بزاریی

واهایییی ذوق😍
بععععله، ساب انگلیسی‌اش هنوز نیومده☹️

سلام فراوان و انرژی فراوان به شما دوست عزیز

من شنیدم چانگبین با یکی از اعضای ایز وان دوست

میشه توی چنل چند تا عکس ازشون بزارید🙏🙏🙏🙏

خسته نباشید 💞💞💞💞

سلاما😃
عااام، من که تا حالا چیزی نشنیدم 😶

واقا خیلی مرسی واسه سایته خوبتون من چیزایی که کل اینترنتو تلگرامو دنبال گشتمو پیدا نکردم اینجا پیدا کردم

بازم خیلی مرسی😘😘😍

خواهش می‌کنیمممم😍😍😍
خستگی‌مون درمیره با این حرفای قشنگتون😅

سلام یه سوال داشتم اینم این بود ک اون برنامه ای که فلیکس میگفت Dispatch کدومه؟؟

یکی هم فلیکس و چانگبین داشتن ناز میحرفیدن و چانگبین هم به فلیکس میگف اداشو درنیاره کدوم برنامه هس؟

سلاما
برنامه اولی: پشت صحنه عکس برداری دیسپچ، توی چنل می‌تونی پیداش کنی، با هشتگ #Dispatch 😁
دومی: تاکر قسمت هشته لینک 😊

سلام بخشید زیر نویس ۶ اشتباه هست

اصلاح شد عزیزم😁

سلام خسته درسا نباشید.....

می خواستم بگم اون زیرنویسی که برای قسمت 6 که مربوط به جیسونگیه اشتباهه....

زیرنویس لیکس رو براش گذاشتین!!!!!

 ممنون که اینقدر عالی فعالیت دارین!!!!همین جوری ادامه بدید ما استی ها ازتون حمایت میکنیم!!!!

فایتینگ!!!!

سلاما، همچنین😅
عاخ عاخ دستم خورد😶 الان درست شد
ممنون از این همه انرژیییی❣️😍

سلام میشه زیر نویس ۶ و ۷ هم بیزارید🙏🏻🙏🏻🙏🏻

قرار گرفت😃

سایتتون عالیه

ممنون از همه زحماتتون

خیلی خوبه که پسرامون همچین حامی هایی دارن

دلیل استی شدن خیلی از استی های ایرانی شماهایین

فایتینگ💪

تشکر می‌کنمممم😃😍
از این همه انرژی ای که پرت کردی بغلمون😍😍
به لطف شما پر قدرت تر ادامه خواهیم داد😎😘

سلام یه سوال داشتم تو یه اجرا فلیکس روی صندلی نشسته بود عین پادشاها میگم اسم اون اجرا چیه؟😅

فکر می‌کنم منظورت again & Again باشه
توی اجرا های کاور می‌تونی پیدا کنی😘 لینک

سلام چرا قسمت۵ زیر نویس نداره😠☹😕🤔

گذاشته شد😘

پیج اینستاتون چیه؟؟

ستون سمت چپ بلاگ آدرس پیج اینستا نوشته شده😃😘

برنامه تست دوستی استری کیدز را در سایت قرار میدید یا نه

خسته نباشید💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

نه متاسفانه 😓
ولی از چنل می‌تونی دانلود کنی😋

سلام‌ممنون بابت سایت عالیتون❤❤❤😘😘😘😍😍😍🤩🤩🤩💜💜💜🙏🙏🙏

 میخاستم بپرسم که یه برنامه بود که تو ماشین بودن و داشتن با دوربین سن یکدیگرو نگا میکردن و بنگ چان رو ۴۵ سال نشون داد و بعدش کیوت ادا آورد و ۳۷ سال نشون داد میشه اسم اون برنامه را بگین؟؟

سلاما
بل‌بله😃 فایندینگ فصل دو لینک

ببخشید برنامه تست دوستی استری کیدز را کی می زارید خسته نباشید 💓💓💓💓

توی چنل قرار گرفته💜😁

سلام اول از همه اینکه تشکر سایتتون بسیار عالی هست و اینکه چرا لینک این برنامه های جدید رو کنار صفحه اصلی قرار نمیدین اونطوری خیلی بهتره  راحت‌تر پیدا میشن

 

سلام و عرض تشکر 😁
لیست کنار سایت رو همیشه آپدیت می‌کنیم که😶

سلام خسته نباشید

ببخشید چرا انقدر دیر اپیزود ها رو میذارید؟ :(

سلام و تشکر😁
هر هفته دو تا قسمت میدن و تا ساب انگلیسی هر قسمت بیاد سه چهار روز طول می‌کشه، واسه همینه که دیر میشه😊

ممنون 

فایتینگ🥰🥰🥰🥰🥰👍🌸🌹

تشکراااات😃😁

سلام ببخشید موضوع این برنامه چیه

خسته نباشید💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

سلاما
اینطوریه که با پرسیدن چند تا سوال، سولمیت کسی که اون قسمت درموردش رو پیدا می‌کنن😊

سلام سایتتون خیلی خوبه🥰🥰 فایتینگ😁 

زیر نویسش انگار مشکل داره😥😊

سلاما😍
اصلاح شد😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan