Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

All Night SKZ

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 480p720p1080p  ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

شنبه ۶ فروردين ۰۱ , ۱۰:۲۴ تئوری ساز ناشناس

من داشتم اینو تازه می دیده ام اینجا چان گفته بود که میخواد موهاش رو آبی کنه 😍😂 بعد حالا تو منیاک موهاش آبی عه منم ذوق مرگ شده اممم

چانهمه رنگی کرد
همممممه رنگی😂✨

تا چه قسمتی اومده؟*-*

همین تعدادی که ملاحظه میکنین
يكشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ , ۲۱:۵۳ یک استی به شدت استی

سلامااا

چرا زیرنویس های ایپزود یک دو خرابه؟؟ عربی مینویسه؟؟؟ تیتینرسلهاحهبحتیذ؟؟ این چیه نکنه هک شدممم

سلاما
با ام‌ایکس پلیر باز کنین

سلام . زیرنویس قسمت اول و دوم مشکل داره . متن واقعی و ننوشته بلکه متن های الکی نوشته مثلا یمساویجیاقنطجتیوینخی

ممنون میشم رسیدگی کنین

سلام عزیزم
با MX player یا VLC player امتحان کن
جمعه ۱۹ آذر ۰۰ , ۰۱:۲۶ •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 & 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•

سلام ببخشید من چندوقته میشناسم پسرارو هی میخوام فنشون بشم نمیشه

الان میخوام لایو و برنامه هاشونو ببینم تا هم بهتر بشناسمشون هم کم کم فنشون شم

شما کدوم برنامه و لایوهارو پیشنهاد میکنین؟

مثل بی تی اس که آرمیا اولین برنامه ران بی تی اسو پیشنهاد میکنن

اون برنامه خفنه که مومنت باحالاشون اونجاس...

مرسی :)

سلاما
فایندینگ استری کیدز 
اسکیز کد 
برنامه دبیو 
اسکیز تاکر
توکیدز روم
همه هم لیست سمت راست سایت میتونی پیدا کنی

سلام 

لینک های دانلود قسمت دوم خرابه ارور میده🙂

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 
دقیقا کجا به مشکل می‌خوری؟ توضیح بده تا راهنمایی کنم😃

سلام خسته نباشین من ساب رو هرکاری میکنم دان نمیشه میشه بگین مشکل از چیه؟

والا چک میکنم مشکلی نداره

دیگه تمومش کردم قسمت سه رو هم دیدم 

 

ولی نمی‌دونم چرا ا قسمت یک رو بیشتر دوست داشتم🤣🤣🥺

 

قسمت دوم هم که سونگمین نیمروی بینی رو خورد🤣

 

قسمت سوم هم که بشور بشور بودش 

 

تو کدوم قسمت دوست داشتی؟

 

 

من برم میسریوس کیچن رو قبل از کامبک انهایپن تموم کنم🐧

 

 

هوراااا
من؟ قسمت دو😂
وای میستریس کیچن بطن چپ قلبمه

من اون دوتا قسمت SKZ family رو میخوام ولی پیدا نمیکنم :((

سلام عزیزم
یکی قسمت سوم فصل پنجم د ناینثه لینک
یکی هم هدیه تفلد سه سالگی استی‌ـه بازم لینک

مرسی بابت راهنمایی و سایت خوبتون.موفق باشید

❣️❣️❣️

سلام عزیزم.راستش من تازه با این گروه اشنا شدم.چیز زیادی ازشون نمیدونم هنوز‌برای همین شروع کردم به دیدن برنامه ها و مصاحبه هاشون.یه سوا داشتم الان.مثل اسنکه یه برنانه هست که همگی میرن خونه ی والدین چان...میخواستم بدونم میشه راهنمایی کنیدچه برنامه ای و کدوم قسمته؟ممنون

سلاما
خوش اومدی 😊
فایندینگ استری کیدزه، فصل اول قسمت دوم لینک 

سلام ایمیل فمیلی رو می میزارین؟

سلاما
بلیییی اینجا گذاشتیم

عام شما میدونید اسم اهنگی که اول کاره با صدای فیلیکسم شروعع میشه چیه ؟ توی اسکیز فمیلی ای که تازه منتشر کردن هم میخوننش 😁😁😁

 

سلاما
بلییییی اسکیز پلیری به نام Up All Night می‌باشد
از اینجا می‌تونی دانلود کنی لینک

آخ حیف شد.تازه داشتیم باهاش حال می کردیم خیلی خوب بود:'(💔

اووووهوم🙁

میگم ادمین جون

فکر کنم کلا سه قسمت بود این برنامه نه ؟

آرهه، کلا سه قسمته

ادمین جون درود:)

 

قسمت چهارم رو قرار نمیدین؟^^

سلاما😁
سه تاس کلا، تموم شد🙁😂

منی که نمیخوام بحث کثیف ددی رو بزارم کنار * 

د هه😂

بزنم به تخته سرعت تون پدرمو در آورد آخه هاردساب به این زودی با چه برنامه ای هاردساب میکنین آخه باید قدردان تون باشیم 💜 ممنونم ازتون راستی با چه برنامه ای هاردساب میکنین خسیس بازی در نیار جون من🤣🤣🤣🤣

ما خیلییییی باحالیم😁😂
والا منم ندانم، در هر حال دم ادامین فایل و ساب و شرکا گرم😊

اون اهنگی که تو قسمت ۳ میخونن اهنگش منتشر شده؟

اسمش چیه؟ 

نه منتشر نشده متاسفانه🙁

کلا چند قسمته؟

قسمت ۳ اش خیلی باحال بوددددد🤣🤣🤣🤣

خیلی خوبننننن🤤🤤🤤

تموم شد دیگه🙁
خیلیییی😂
سه شنبه ۱۸ خرداد ۰۰ , ۲۳:۵۴ انگشتایه جونگین

سلاااماااا

اینا چقد بحثایه زناشونیی وسط میکشنننن😹😹😹

عرررررر ممنون که انقد زود با ساب فارسی میزارین💕🍓

سلاما😃
ای بابا😂😂
خواهش میشه😁😁

Persub چه فرقی با hard sub داره؟

Persub، فایل زیرنویس جداعه، که میتونی ویدیوش رو با هر کیفیتی که دوست داری دانلود کنی، بعد با پلیر (ترجیحا MX player) بندازی روی ویدیواما هاردساب، فایل ویدیو 720 با زیرنویس چسبیده‌اس😁

😂😂😂😂😂

مگه ددی معنی دیگه ای هم داره؟😂

تروخدا به منم بگین😆

تموم کنین این بحث کثیفو 😂

فقد خواستم تشکر کنم بگم دستتون درد نکنه❤💙🌸🌸

خواهش میشهه🤧🤧

قسمت آخرشو(که امروز اومد) کی میذارین؟؟

گذاشتیم😁

راستی یه چیز دیگه میگم شما Stray Kids X LieV رو قرار دادین؟ اگه هست میشه لینکش رو بدی❣️❣️

سلاما
دنبال همچین اسمی توی لایوا بگرد
Ⱝ Pajamas Party 19.12.10 
از پایین به بالا بگردی زود تر پیدا میشه

سلام.این برنامه چه روز هایی میاد؟.

سلاما، سه شنبه ها

سلااااام🥺من اینقدرررررررررررررررررررررررررررررررررر عاشقتونم که حد نداره🥺❤مرسی بابت زحماتتون❤🥺من همیشه تو سایت شما لش میکنم🤣میگما من دنبال لایویم  که دوستمون گفت  هیون موهای هان و میشوره بعد نمیدونم درخواستیا کجاعه

میشه اینجا لینکشو بزارین؟🥺❤یا بگین درخواستیا کجاست!🥺🙏

سلامممم
لطف دارین❣️😇
عااا منظور از درخواستی اینه مه در آینده نه چندان دور، سابش رو ترجمه می‌کنیم و میذاریم، هنوز نذاشتیم😶😂

سلام گل خشکم:/قسمت دومش نیومده؟

خیلیم سر زندم😌
قهر می‌کنمااا
چرا دبه خیارشورم، گذاشتییییم

سلام^_^

اون کدوم برنامه ست هیونجین سر هان رو میشوره؟

سلام عزیزم
یه لایوه، تو لیست درخواستیاس😁

سلام منظور فلیکس از یسددی این بود که یعنی آره بابایی یا اینکه منظورش از اون ددی ها بود

در ضمن چنلتون و وبلاگتون فوق خارق‌العاده است بزنم به تخته ممنون از زحماتی که برای استی ها میکشین

 دیگه برداشت آزاده😂
خواهش میشه گوگول😁

عا میشه آهنگا و البوماشونم بزارین خعل کیوتین:>

سلاما

مرسی مرسی مرسی بینهایت مرسییییییی

قلب قلب قلب

عع گذاشتین که 

😂❣️

زیرنویس جدا هم بذارید لطفا

Persub فایل زیرنویس جداس😁

ترجمتون عالیه خیلی ممنون از زحماتتون 💕💕

خواهش میشهه😁😁

سلاما 

اصن چانلیکس بارونه مثل اشپزخونه که مینسونگ بارون بود 

عرررررر سونگمین چه شیک کرم میریخت چه قد خوب بود بنده خدا چانگبین تاوان هر چی اعضا رو اذیت کرده وهر چی اعضا اونو اذیت کردن و ی جا زیر دست سونگمین داد

و همچنان تشکر واسه سرعت وزیبایی ساب 

سلاما😁
سونگمین از اوناس که همه میگن وای چقد معصومه بعد یهو میبینی نهههه شیطونم درس میده😂😂
خواهش میشه سوییتی😝

آخجون سابشو زدید😍😍ماشالا سرعت❤❤خسته نباشید همگی💜💜

بح اختیار دارین😎😎
ممنووون❣️❣️
چهارشنبه ۵ خرداد ۰۰ , ۰۰:۴۰ bang channnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

سلاما /یک دقیقه مثل خودت گفتم هه هه

خوبی

این فقط 1قسمته یا چند قسمتیه 

 

سلاما، هیهی😅
چند قسمته، امروز قسمت اولش منتشر شد، داغ واغه😂😁

گفت یس ددی ...👁👄👁

گفت یسسسس ددیییییییییی یوتستثتثتسااثتثتیکیتیتتیتوثث

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭🙂🙂🙂🙂

بنده حرفی ندارم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan