Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Stay Anniversary

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ 2nd Anniversary 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹ ⇹⇹

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ 3rd Anniversary

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹ ⇹⇹

Ⱝ STAY Week

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ SKZ Family 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ 4th Anniversary 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹ ⇹⇹

Ⱝ SKZ Kiss The Radio

|↫ Hardsub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ 5th Anniversary 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹ ⇹⇹

Ⱝ SKZ Log

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام ممنون برای وبلاگ دوست داشتنیتون

یه سوال داشتم skzfamily با skzcode دوتا برنامه جدا هستن؟

هایی
حقیقتش قسمت اولش اصلا مال برنامه the 9th بوده، فصل پنجم، قسمت سوم
بعععد با همین کانسپت یه سال واسه سالگرد استی دادن لینک
بعددد دو قسمت اسکیز کد با این موضوع دادن

سلام وقتتون بخیر. زیرنویس اسکیز فمیلی مشکل داره؟ برای من دانلود نمیشه

سلاما
اصلاح شد🌱

مهتا مهتا مهتاااا

نمیخواد بگی کجاس پیداش کردم....همینو میگم که هیون موهاش بلند بود...

خیلی باهوشم...اصن مغز لیدر چانی از من کپی کرده...والاااا~~

عه خب خدا رو شکر

سلام 

ببخشید روز استی کی هست ؟

من نیو استی هستم از کامبک mixtape: oh  فنشون هستم 

برای همین نمیدونم  

سلاما
یک آگوست
مبارکااا😁

سلام اهنگ because I like you از چانگبین و فیلیکس رو گذاشتید؟؟ 

و اینکه این ماله وه برنامه ای هست و اینکه خودتون گذاشتید؟ 

https://aminoapps.com/c/straykids/page/blog/all-of-my-uwus-for-minsung-ship/qbDq_E0hRudLl3Dk6RlM82ZWZQ4rggpZNG

 

سلاما
چرا چرا اینجاست لینک
اونم یه برنامه برای اوایل دبیوشونه، خدمتون لینک😁

سلاما 

خوبی ادمین جون خیلی زحمت میکشی

یه سوال از شما داشتم فصل اول stay anniversarys رو پیدا نکردم کجا میشه پیداش کرد

سلاما
تشکر😁
عااام متوجه منظورت نشدم، این برنامه ها رو هر سال سر سالگرد استی منتشر کردن، در نتیچه فصلی نیستن
اگه قسمت قبلی اسکیز فمیلی منظورته، قسمت سوم فصل پنجم د ناینثه لینک
ولی بقیه‌اشون ادامه ندارن

ادمین جون LOVESTAY SKZ-X fanmeeting تو سایت هست؟

سلاما

ادمین جون ی سوال یه برنامه بود که اوری چان میگه استی شما سه سالتونه بات ایم فایو پس اوپاتونم(فداش برم) دوتا قسمت اسکیز فمیلی رو دیدم ولی این تیکه توش نبود پس کجا گفت اینوووو؟

سلاما 
فکر کنم این لایو باشه  STAY 3rd Birthday Party 21.08.01

سلام بر ادامین زیبااا و تشکر مجدد برای زحمات بیشمارتون

عشقا ی سوال داشتم این برنامهه ک سونگمین و فلیکس باهم نشستن به کینگدام ری اکشن میدن چیه ؟ تو سایت هست؟

سلامااا
تشکر😁
هدیه روز اول و دوم کینگدام ویکه، از اینجا می‌تونی دانلود کنی
اون آخرِ آخر پست هستش

سلاامممم قسمت اول اسکیز فمیلی رو می شه لینک بدی پیداش نمی کنم با تشکر😂😍

سلام عزیزم، د ناینث فصل پنج، قسمت سه

من مدت زیادی نیست استی شدم تقریبا بعد از گاد منیو طرفدارشون شدم و اخیرا به شدتتتتتت عاشقشون شدم دارم از قبل از دبیو تا الان تمام برنامه هاشونو میبینم اوایل خییییلی اذیت بودم هر برنامه رو با هزار بدبختی پیدا میکردم با کیفیتا داغون یا ساب نا هماهنگ ولی وقتی ایییینجا رو پیدااااا کردم خدای من انگااار بهشته همهههه برنامه ها همشون با ساب همه کیفیتا عالی

خلاصه که گفتم کامنت بزارم هم تشکر کنم هم یه خسته نباشید بگم بهتون دمتون خیلیییی گرم سرنگهه استیز :)

بح بح سلام نیو استی😁
خوش اووووومدی به فندوم
خواهش میشهه🤧🤧
ممنون از این همه انرژی که پرت کردی بغلمون

خسته نباشیییید عالی

❣️

سلاما عزیز دلم

💕💕خوبی؟

دستت واقعا درد نکنه

اسکیز فمیلی فوق العاده بود 🤣🤣

ممنونم بخاطر همه چیز 

بنگ چان عالی بود فقط می‌گفت آیم فایو 

فلیکس همش با تیک تاک میپرید داشتم سکته میکردم

🤣🤣🤣🤣💕💕💕💕🌌

 

سلامااا
شما خوب باشین منم خوبم😊 (عییییی😂)
عالین عاااالی
مگه عاشق شدن جرمه؟ 😁😂

خواهش میکنم عزیزم ⁦❤️⁩

فقط باید متوجه باشن استیای عزیز

آخه خیلی یهویی پاشدی از حقوقمان (خودتم شاملی) دفاع کردی حق بده هنگ کنم😂🤧
قلب قلب 

سلام😅میگم اون لایو رو تولد استیز رو میزارید؟😅من امید داشته باشم؟😅

بله بله میذاریم😂😁
به خدا یه نفر دیگه بپرسه ها😂😭
سه شنبه ۱۲ مرداد ۰۰ , ۱۲:۴۲ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

سلااممم

میگم اون برنامه اسکیز که جی وای پی ام بود، توی اتاق دنسشون بودن-میدونم خیلی اطلاعات دادنم ضایعست:/xD- اون چه برنامه ایه؟D"=

سلاما
لینک یوتیوبش اینه لینک
منتها تو چنل با ساب نیستش انگار😅

سلام خسته نباشید.

میشه چند تا برنامه ی قشنگ برای معرفی با پسراتون پیشنهاد بدین.با کنسرتاشون

سلاما😃
خوش اومدی😊
کنسرت ها اینجان لینک، که بنده خودم District9 unlock رو می‌پسندم😅 مال کنسرت سئوله
فن میتینگ هم هست که اینجاست لینک، این جدید تره
دیگهههه برنامه هم عارضم خدمتون فایندینگ استری کیدز، د ناینث، توکیدز روم، اسکیز کد و دینگو
از بین برنامه جدیدا هم میستریس کیچن و آل نایت و اسکیز کمپ 😁
روی هر کدوم که بزنی، پست اون برنامه برات باز میشه
فایتیییینگ

واااااااااااای فقط منم که بازم می خوام اسکیز فمیلی بدن یا شمام هستید؟حیف که این اخریش بود 

لایو تو یوتیوب هم میزارین؟خیلی دوست دارم بدونم چی می گفتن

و منی که به خاطر مینسونگ از دنیا رفتم 

اخه اون جاگی چی بود اون وسط هان جیسونگگگگگ 

دختر عمم بایسش لینوعه به من میگه ببین هان لینو رم از راه به در کرد و من حرفی واسه گفتن ندارم هععععععععی 

 

اوه من یجا تو کامنتا خوندم یکی دنبال فیک اسکیزه 

توی واتپد (ی برنامه است )بری اسم کاپلو سرچ کنی برات میاره 

همین دیه بای 

 

سلاماااا
نه یه لشکر استی میخوان😂
حالا باز معلوم نیست شاید یهویی یه قسمت دیگه دادن😃
جیسونگ به همه میگه چاگی/بیب، ولی خب😂
اینا همشون از راه به درن😂😂😂
تشکرات😁
خدافظیی

عالی هستید واقعا دمتون گرررررررم و خسته نباشید 

 

کاش برای nct هم همچین سایت کاملی داشتیم ولی پیدا نکردم

تشکر میشه🤧🤧
نمی‌شناسم متاسفانه 😅

همه گروه ها لایو و ویلایو و یوتیوب و موزیک ویدیو و اکانت توییتر و اسپاتیفای دارن 

پس لازم نیس انقدر بپرسین عین این گروه لایو دارن؟ عین فلان گروه کنسرت دارن؟ 

بعدش هیچ کس حق نداره به این سایت توهینی و اعتراضی بکنه شما بیاین ی وبلاگ پیدا کنین که برنامه های گروهشون رو کامل کامل بزارن

 

تیم اسکیز ورد همه برنامه ها رو با سه کیفیت بعضی مواقع هم با چهار کیفیت متفاوت آپلود میکنن 

بعدش کدوم سایتی به صورت هاردساب برنامه ها رو میزاره؟ 

 

مثل بقیه وبلاگا و سایتا نیستن که باید منتظر ترجمه بمونن بعدش بزارن و بعدشم تا فندوم همون گروه رو دغ سیل ندن آپلود نمیکنن اگه هم بکنن با نهایتاً دو کیفیت آپلود کنن

اما اسکیز ورد همه رو قبل از اینکه ترجمه بشه با سه کیفیت متفاوت میزارن

 

به فکر ادمینا و فشار روشون باشین 

 

من خودم ادمین وب انهایپنم 

 

و تیم انهایپن هم درست و سریع برنامه ها رو میزارن

 

تعریف از خود نباشه که خدا می‌دونه نیست

 

 

منظورم اینه که یکم درکتون بالا باشه 

 

 

ما ها همه از نتمون می‌زنیم تا أپلود کنیم

 

فک کن با سه کیفیت دانلود کنی رو هم بشه ۱.۵ گیگ

حالا همون ۱.۵ گیگو باید آپلود هم بکنی رو هم ۳ گیگ میشه

کدوم فن سایتی همچین کاری می‌کنه

 

 

تیم اسکیز ورد لایو های چانروم و لایوای سولو هیونجین هم ساب میزنه

 

 

 

و با هزار بدبختی تو ویلایو هم آپلود میکنه

 

 

در صورتی که من فنسایتی میشناسم که هنوز لایو های دبیو گروهشو نراشته؟؟

چه برسه به سولو

 

فقط تفاوت بین ی گروه و فنسایتی رو بفهمین

 

 

 

ممنونم از همه

⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

سلام عزیزم 
بشین یه دقه بغلت کنم اصن🤧🤧
اول که فایتییییینگ با وبت😃😃
دوم این که ممنون که انقدر توجه دارین به زحماتمون😍
ما تیم استری کیدز ورلد همیشه سعی میکنیم برای استیای ایرانی بهترینمون رو انجام بدیم و همه چیز رو در اختیارشون قرار بدیم
واقعا تشکر می‌کنم ازت سوییتی🤧
موفق باوووشی~

سلام خسته نباشید 

میشه بی‌زحمت

برنامه ای که به صورت لایو در یوتیوب داشتن و توش Mixtape Oh رو خواندن ( برای تولد استی) رو بزارین؟🔥🔥⁦🇮🇷⁩⁦🇰🇷⁩⁦🇰🇷⁩⁦🇰🇷⁩

سلامااا
بلییی به محض ترجمه قرار می‌گیره 😁
يكشنبه ۱۰ مرداد ۰۰ , ۲۲:۳۱ یک عدد استی که پشماش ریخته

پشمام

واقعا سرعت عملتون....واو😐زبانم قاصره

خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییی دستتون درد نکنه

 

ما اینیم😎😂
خواهش میشه😁

سلااام مثل همیشه خسته نباشید و ممنون بابت سایت خوبتون:)

میخواستم بپرسم اون برنامه ماهگیری با مینهو رو ترجمه نمیکنین؟

سلام عزیزم
نه فکر نمی‌کنم😅

ماچ تفی مخصوص همه ادامین🤩🤩😚😚🤭🤭

😁❣️

ادمین زحمت کش ما 

 

بیاید اول برای تک تک کارای تمیزتون دست بزنیم 👏🏻👏🏻

 

خب .... 

 

یک خواهشی داشتم خدمتتون 

 

اینکه هارد ساب که میزنین زیرنویس هارو چسبیده بزنین 

 

چون با خانواده می‌بینیم و اینا ... تو تلویزیون می‌بینیم و تلویزیون ما قابلیت نشون دادن ساب تایتل نداره سو ... چندتا قسمت اول اسکیز کد چون ساب تایتل هاشون چسبیده بود راحت دیدیم و کلی هم دعاتون کردیم 

 

ولی خب لطفا ساب تایتل ها چسبیده به ویدیو باشن 

 

دست بوس شما ،

یک خانواده استی 

سلاما
سعی می‌کنم رسیدگی کنم😅
ممنون بابت انرژی که دادی😁

سالااام 

عزیز چرا زیر نویس skz family رو نمیشه دان کرد؟ 😢

و اینکه یه ممنون خیییییییییییییییییییلی بزرگ بابت سایت عالی که برا استی ها درست کردی و داری براش تلاش میکنی💙💙

سارانگهه😘💙💙

سلام
بله اون موقع هنوز ساب منتشر نشده بود، الان در دسترسه😁

سللااام ممنون از سایت و کانال درجه یکتون

یه سوال اسکیز فمیلی همین یه قسمت منتشر شده؟ 

یا قبلنم ی چی تو این مایه ها پخش شده بود؟

اگه ارع لینک پلییززز

سلاما
بلیییی قسمت سه فصل پنج د ناینث یه همچین چیزی داشتن😁😂

حقیقتا من از تو چنلتون سایتتونو پیدا کردم و واقعا سایتتون مث بهشت میمونه برام همه چی دسته بندی شده و مرتبه، من تازه استی شدم و از اونجایی که اسم خیلی از برنامه هارو نمیدونم و حتی الان میبینم بیشتر برنامه هارو حتی نمیدونستم که دارن، پیدا کردنشون برام تقریبا محال بود ولی الان دارم تو سایتتون میگردم و همرو بوک مارک میکنم تا تک تک دانلود کنم و ببینم. خیلی ممنون💗

سلاااام
اوو چقدرررر خوب
بات چنل هم همینقدر مرتبه ها، تعریف از خود نباشه البته😁😂
ووش ذوووق کردم که😅😅

سلام من فکر کنم نزدیک 3 ماهه که استی شدم و خیلییی از سایت خوبتون ممنونم

یه سوال اول اینکه stray kidsیه برنامه جدید دارن و من بعضی تیکه هاشو تو اینستا دیدم و اینجا و ماه همین روزاس میشه تو سایتتون قرار بدید

و اینکه امکان داره کنسرت stray kids رو هم به صورت کامل در سایت قرار بدید خیلی ممنون میشم🥰🥰🥰

سلام استییی
عااا فکر می‌کنم فندوم تور باشه، که توی سایت قرار دادیم😁
و بله چشم، سعی می‌کنیم😉

نمیشه فیلم هارو بدون دان کردن دید؟

لینک ها قابلیت پخش آنلاین دارن😶😅

بلی دیدم دستت درد نکنه گفتی درست شد ولی همچنان خطا میده میگه فایل پیدا نشد😢اگه درست نمیشه اشکالی نداره از کانال تلگرامتون دانلود میکنم😅

اوممم بدون وی پی ان برو😅😶

عههه یعنی پیامام نیومده؟؟؟😐😐😢راستش فایندینگ اسکیز فصل ۱ دو قسمت اولش مشکل داشت و نمیشه دانلود کرد میشه چکش کنی ممنون❤❤

عههه فندوم شفاف باحاله😶😂😂😂

آهان پس لایو کامبک ندارن😐💔

چک که کردم😅
منظورم از شفاف اینه که هنوز انتخاب نکردن😅😂

سلام عزیزم این برنامه قضیش چیه؟؟

راسی من تو اون یکی بخش فک کنم فایندینگ اسکیز هم یه سوال پرسیدم جواب ندادی میشه لطفا جواب بدی ممنون

دستتون درد نکنه بخاطر زحمتایی که میکشین برای سایت❤❤

و اینکه یه سوال استری کیدز برای کامبک هاشون مثل بی تی اس لایو ندارن؟؟

و یه سوال دیگه که رنگ فندوم استری کیدز چیه؟؟مثلا مال بی تی اس بنفشه یا رنگ خاصی نداره؟؟

شرمنده ها سوال زیاد می پرسم🙄🤦🏻‍♀️❤

سلااام
عااام، به مناسبت تفلد استی، اینو منتشر کردن، یه جوری رفتار می‌کنن انگار توی اداره‌ان، و مکنه مدیر عامله😎 دیگه فرض کن چقدر باحاله😂
عام😶 نظری نیومده برام که☹️
لایو رسمی که ریخت و پاش داشته باشه و اینا که نه، ولی یه چیزی دورهمی میگیرن بیشتر وقتا (بعضی موقع ها هم نمیگیرن)
هنوز مشخص نشدیم😂😂😂 فندوم شفاف تشریف داریم😅😂
دشمنت شرمنده، خوشحالم میشم تازه😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan