Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Mysterious KITCHEN

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام فصل جدید این برنانه کی میادش

اطلاعی نداریم

سلاااام قشنگ خانم (یا شایدم اقا😄)

اول از همه اینکه واقعااا واقعااااااااا خسته نباشید وبلاگتون دقیقا اون چیزیه که یه نفر واسه توی یه فندوم بودن یا وارد یه فندوم شدن نیاز داره ^^ 

همه چیز عالی 

از اونجایی که کلی سود بردم از وبلاگتون گفتم زشته تشکر نکنم...

دوم اینکه من الان با سابقه حدودا شیش ماه استی بودن یه نیمچه استی حساب میشم 😂 فکر کنم از مرحله بیبی استی با موفقیت عبور کردم ...

یسری برنامه ها از پسرا دیدم میخاستم از شما ها که احتمالا استی میانسال حساب میشین بپرسم دیگه چیا باید ببینم یا چیا رو دنبال کنم ؟*_*

برنامه هایی که دیدم ایناس:

دینگو د نایث اسکیز کد کینگدام فایندینگ برنامه دبیو آل نایت اسکیز فندوم تور و همین مای میترس کیچن...

ببخشید خیلی حرف زدم منو از راهنماییتون بی نصیب نزارید😶💚

راستی یه سوال فندوم رنگ مشخصی داره؟ لایت استیک چطور؟

سلاما
خواهش میشه مهربون😅😅
من به تو افتخار میکنم😍😂
اووو چیزای خیلی خوبی دیدی که😁
عااامم، بنده به شخصه بینهایت تاکر ها رو دوست دارم
SKZ & SKZ  هم به نظرم باحاله
دیگهههه تو کیدز روم و مشتقاتش، موفولی، و از این برنامه ها که دعوت میشن مثل ویکلی آیدول و آیدول روم و اینا😁
نه بی رنگیم😂😂 لایت استیک داریم، شبیه قطب نماعه، توی ام‌وی You can stay خیلی مشخصه اگه میخوای ببینیش😁

سلام ببخشید این سوال ی نفر دیگه هم پرسیده بود ولی درست جواب ندادین اقا این برنامه هه مه تو سالن بسکتبالن و لینو داد میزنه ایس کریم رو از کجا پیدا کنم تو کانال نمیتونم پیدا کنم بهم لینک بده لطفا که پدرم در اومد دیگه بسکه گشتم

سلاما
چرا درست جواب ندادم؟ 😂😂
پشت صحنه ام وی B me ـه

سلام من تازه استی شدم و دارم کم کم برنامه هارو نگاه میکنم...finding skz و دیدم و الان میخوام این برنامرو شروع کنم...میشه یه چندتا برنامه فان معرفی کنی بعد از این ببینم؟

سلااام بیبی استی😃
عاا، خیلی خوبه که فاینیدنگ دیدی😁 اینم خوبه و تقریبا جدیده، ولی فقط سه تا از اعضا توی این برنامه‌ان
می‌تونی اسکیز کد و دینگو رو ببینی، د ناینث هم گزینه خوبیه😁

ادمین من هر کاری میکنم نمیتونم زیرنویس هارو دان کنم لطفا رسیدگی کن بوسسسس

سلام عزیزم چرا؟
لینک که وا میشه، بزن روی "دریافت لینک دانلود" بعد لینک دانلود رو میده دیگه، از این آسون تر؟ 😶😅

اوکی

دیدم ممنون🤗

❣️❣️❣️

Hi

یه سوال؟

میگم یه برنامه هس نمیدونماا شاید پشت صحنه ی ام وی باشه پسراا تو سالن بسکتبال هستن و بازی میکنن

بعد لینو هم داد میزنه من بستنی می خوااام🍨🍨

میگم شما دارینش یا ن؟

هایا😁
پشت صحنه آنویل ترک BMe ـه، با #BehindScene سه سوته میتونی تو چنل پیداش کنی😇

سلام

یه سوال⁉️

میگم قسمت سوم یه جوری حرف میزدنن ک انگاری قسمت آخر و یا فصل دوم داره

درست متوجه شدم یا ن؟🤔

سلاما
بلی🙁
زودی میان دوباره😁

خدارا هزاران مرتبه شکر خدایی من این فیلمارو که میبینم زمینو گاز می زنم دیگه از خنده

اخ اخ اونوقت بازم هی برنامه های مختلفم شرکت می کنن ای خداااااا 

زدم قدش 

مرسییییی 

😂😂😂
میبینیییی؟؟؟ گرچه به نفع ما😁😌
قلب قلب 

وای من عاشق ساب هاتونم

همه جا خیلی خشک و کتابی ساب میزنن ولی شما قشنگ عشقی ساب میزنین😂😂 وای حرفای لینو خیلی کیوت ترجمه کردین عاشقتونم

موج مکزیکی رفتن کل تیم ساب*
بلی بلی😎
خواااااهش😘

سلام دوباره 

حالا فهمیدم فصل ۲ ام داره پس خوشحالم 

سلام مجدد
منمممم، بزن قدش😁

سلااام خیلیی ممنون که گذاشتین :) فقط جان من بگین با چه برنامه ی زیرنویسو به ویدئو میچسبونین و هاردساب فارسی میشه

سلاماااا
خواهش میشه😁
دیگه جزو اسرار ادامینه😂 منم ندانم والا😂😅

سلام

اولش که اومد خوشحال بودم 

ولی الان ناراحتم که تموم شد 

واقعا ناراحتم 

ولی از اون طرف منتظر کینگدامم

خدایا استی بودن چه سختهههههههههه ولی خیلییی خوبههههههههههههههههههههه

سلاما
مترس و غمگین مباش که فصل دو داره
خیلیییییی😂
تصور کن هر هفته دکیرا هم میرن، کلی هم لایو میان، اسکیز رکورد هم که نقل و نبات
اصی یه وضییی😂😂

سلام مجدد

ببخشید شما پخش آنلاین ندارید؟🤔

سلاما
نوچ، اما برنامه دبیو رو توی نماشا داریم😁 لینک

سلام خسته نباشید ببخشید شما فایل صوتی 

stay as you are ک سونگمین خونده دارین؟

سلاما😍
بللهههههه لینک
از اینجا میتونی فایل mp3 اش رو پیدا کنی😃😁

میشه پشت صحنه ام وی هاشونم تو سایت بزارید؟؟از تل نمیتونم دانلود کنم..مرسی♥♥♥♥♥

گذاشتیم😁 لینک

سلاماا واو چه قدر زود گذاشتین ایولا😍😍 میشه پیام منو به مترجماتون برسونین بگین بهشون خیلی بچه های باحالین و من بشخصه کلی باهاشون حال میکنم 🥺❤️کلی میخندم واقعا خسته نباشید به خودتون و مترجماتون ❤️❤️

سلاما
بللللله رسوندم و کلی ذوق کردن^^
نوش جووووون😁❣️

من عاشق این برنامه شدم مرسیییی انقدر سریع و با ساب کذاشتید

خواهش میشههههه

میگم

چند قسمته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ندانم

این برنامه جدیدشونه که شروع کردن نه؟ خیلی قشنگه 

بلیییی
خیلی😂❣️

سلاما 

این برنامه چیست ؟

ممنان بابت ساب وکلا این برنامه 

(وی منتظر کینگدام است )

راستی پنجشنبنه که بیاد تا کی سابش میاد ؟

بازم مرسی

سلاما😃
تو قسمت اول این برنامه مینهو و جیسونگ و آی ان اومدن و غذا درست کردن
احتمالا فقط همین سه تا تو بقیه قسمت ها باشن و اعضای دیگه نباشن
بازم نمیدونم😶😅 باید صبر کرد دید قسمت بعدی چی میشه😅
کینگدام هم سابش از جمعه شب تا صبح زود شنبه میاد😁

وااایییییییییییییییی چه سرعتییی من تو یوتیوب استریم زدم #مفتخر 

مرسیییی گذاشتیشش عشقممم

تعریف از خود نباشه،. ولی ما علاوه بر گنگمون سرعتمونم بالاس😎😂
خواهش میشههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan