Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Mu; fully

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Bside Ep.01

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 Ⱝ Cut 01

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Bside Ep.02

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Cut 02

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Bside Ep.03

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Cut 03

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ April's Fool 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Back Door

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰۰ , ۰۷:۵۲ تئوری ساز ناشناس

سلاممممممم 

ساب ها مشگل داره فعلا فقط یک رو تونستم دان کنم

سلامااا
همه رو جایگزین کردمم

سلام

کات دوم لینک زیرنویسش خرابه میشه چکش کنید درسش کنید ممنون

سلاما
اصلاح شددد
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۰۰ , ۱۰:۴۹ جاست فرشته ای که لپای چان و بوس کرد*-*

وااااااااای نهههه

پیکو ساب کات۱ رو حذف کردهههه ؟!!😱

تسلیت..

پیکو منو کچل کرده

سلام.ممنون از سایت  خیلی خوبتون.من قسمت ۳به بعدو که دانلود میکنم برام باز نمیشه به صورت فیلمی نیست حتی فایلیم نیست که بتونم بازشون کنم

سلام عزیزم کدوم کیفیت؟ چک میکنم مشکلی نداره

سلام.خستع نباشید.زیرنویسها جواب نمیدن خراب هستن؟

سلام عزیزم
از چه نظر؟ بگو تا راهنمایی کنم
و این که پلیر هایی مثل MX player برای گوشی و پی‌سی و VLC Player واسه پی‌سی رو پیشنهاد میدیم✨

کات اول و اپیزود دوم و کات سوم لینک زیرنویسشون باز نمیشه:(

سلام عزیزم
لینک ها اصلاح شدن
شنبه ۶ آذر ۰۰ , ۰۸:۱۸ یه بنده خدای استی

سلام،میشه لطفا لینکای قسمت۶رو چک کنید،هرکدومو دانلود کردم فایلش به صورت سند بود و باز نمیشد

قسمت شیش منظورت کدومه؟😶

سلامی دوباره (و ببخشید از اینکه خیلی مزاحم میشم:")

یه سوال. اون برنامهه نمیدونم برای کینگدام ویکه چیه، ولی یه سری ماموریت دادن به پسرا و باید انجامش بدن. مثلا برای فلیکس این بود تا گوشی چانگبین رو حین حرف زدن ازش بدزده، یا برای هیون که شونه های 

چان رو اندازه بگیره و برای چان هم این بود تا رنگ شورتاشونو بگه فکر کنم (این چه ماموریته آحه:/؟) میخواستم ببینم گذاشتینش؟

سلاما
نه بابا شما مزاحم بدون نقطه‌این☺️
بلیییی لینک

هااای قسمت اول کیفیت 720 مشکل داره از یه جا به بعد دیگه تصویر نیست فقط صداس

سلام عزیزم
دانلود کردم مشکلی نداشت، یه بار دیگه دانلود کنین شاید نصفه لود شده😅

سلام خسته نباشید💛💛

میشه اسم اون برنامه ای که استری کیدز توش مافیا بازی می کنن بگید 

 

ممنون 💕💕

سلام عزیزم
دو تاست 
یکی با این اسم Ⱝ My pace . Mafia dance توی این پست: لینک
یکی هم این: لینک

سلام اگه میشه برای هربرنامه یه خلاصه ایی بنویسین بدونیم درمورد چیه

سلاما
هر برنامه ای خواستی بگو خودم عین شییییر جواب میدم چاگی😁

کات قسمت دوم همون beside هستش میتونین لینکشو درست کنین؟

سلاما
درستن لینک ها😅

سلام خسته نباشین...ممنون برای گذاشتن برنامه ها با زیرنویس💙💙🥰این برنامه رو قسمت اولشو با کیفیت ۱۰۸۰ دانلود کردم مشکل داشت از یه جایی به بعد فقط صدا بود تصویرش نبود..ممنون میشم چک کنین💙😗

سلاما
خواهش میشه 😁 اصلاح شد😅

عااممم 

من همونیم ک راجب اجراهای کینگدام پرسیدم

ینی چی خوده برنامشو میذارید

متوجه نشدم.. با اجراها چ فرقی داره مگه

بعد اگه بذارید کدوم قسمت میذارید؟؟؟

خود برنامه دیگه😶 لینک
برنامه کینگدام یه مسابقه‌اس و حدودا یه ساعت و خوردی ایه
از لینک بالا میتونی با زیرنویس فارسی دانلود کنی😇

بازم سلااااام و کلی خسته نباشید ^^

شما اجراهای کینگدام و نمیذارید؟؟

سلااااام و تشکر😁
نه چون بازدید ها براشون امتیاز محسوب میشن، تا جایی که میتونیم باید بازدید بزنیم فعلا😬
ولی خود برنامه رو میذاریم اونم با زیرنویس😁

سلااااام خیلی خیلی خیییییلیییییی خسته نباشید ♡♡♡

من دنبال لایو تیک تاک ژاپنی اسکیز ارای all in میگردم ... تو یوتیوب اسمشو اینطور زده بود ولی خب من با ساب فارسی میخوام... شما دارید برنامرو؟؟؟ 

 

لطفا داشته باشید :""))

سلاماااا
عاااا این برنامه هنوز که هنوزه ساب انگلیسی براش منتشر نشده که ترجمه کنیم متاسفانه 🙁 
ما هم منتظریم😅

سلام موضوع این برنامه چی هست؟

سلاما
این برنامه روند ساخت آلبوم لوانتره، دو قسمت آخر هم یکیش درمورد دروغ آپریله، یکی دیگه هم ساخت بک دور
کلا Mu:Fully یه چنل تو یوتیوبه مه برای آیدل‌ـا برنانه می‌سازه😁

اگر همت کنید ساب برنامه بزارید ممنون میشم 

خسته نباشید 

ساب دارن که😶🤔

سلام.برنامه رادیو ای که بعد از دابل نات پخش شد که انگلیسی بود اسمش چی بود؟

اووومم، آبدول رادیو منظورته؟ 😶

سلام خسته نباشید سایتتون واقعا عالیه و خودتون خیلی خوبید سوالم ربطی به برنامه نداره ولی میخواستم بدونم توgaon music awards  0 استری کیدز اهنگی که خوندن اسمش چی بود :)

سلااااممم
عااام😶 کدوم گائون؟ لینکش رو میدی؟ 😶

دوباره سلام واای دیه خجالت میکشم انقد کامنت و سوال گذاشتم میشه اینم بگین قضیش چیه؟🤦🏻‍♀️

همچنان سلام😁
نه بابا خجالت چی
بی ساید ها راجع به ساخت آلبوم لوانتره
اون یه دونه آخریه موضوعش کلا فرق داره، برای روز دروغ آپریل ساخته بودن و استری رو گول زدن😂😂
در کل که راه درازی در پیش داری، فایتنیینگ😊😊

سلام خسته نباشید ^^

ببخشید قسمت 1 لینکاش خرابن :(

سلاما، چک کردم مشکلی نداشت 😅

یه سوال. اون کاتی که نوشتی با اصلیش چه فرقی میکنه؟

عاممم یه چیزی شبیه پشت صحنه... یا صحنه هایی که تو قسمت اصلی نذاشتن
یه همچین چیزی

سلاام هیهیهی. چیزه خواستم بگم من با وبلاگ شما استی شدم :') 

مرسی که باعث شدین استی بشیم :')

سلاااااام
اصن زبان از پاسخگویی قاصر موند بخدا😭
مرسی که استی شدی🥺❤️
به جمع ما خوش اومدی🤗

سلام و خسته نباشید. تشکر خیلی بزرگ به همه ی ادمینای چنل و وبلاگ.

من یکی از تازه وارداری فندوم هستم و به شدت ذوق زده از پیدا کردن شما و بعدش هم خبر افتتاح وبلاگ که خیلی بیشتر خوشحالم کرد.

خیلی ممنون بابت تمام زحمتاتون. خیلی سخت زحمت کشیدید تا این ارشیو کامل رو اماده کردید و در اختیار ما گذاشتید. بوس به همتون

یه خواهشی دارم اینکه برای ریلیتی شوها یا امثال همین پست... میشه لطفا یه توضیح کوتاهی در ابتدای هرکدوم بنویسید که مثلا این چیه، مربوط به کجاست، اعضا توش چیکار میکنن، نحوه ی اپدیتش توسط کمپانی چجوریه، چه روزایی یا چه مناسبتایی آپ میشه و غیره

ضمن تشکر چندین باره.

دوستون دارم

سلاامم
وای ببخشید اصن نظرت گم شده بود تازه همین امروز دیدمش😓😓😓
ببخشییییددددد
اول اینکه خوش اومدی خیلی زیاد😋😋😋
بعد اینکه هر برنامه ای رو که می‌خواستی درموردش بدونی، زیر همون برنامه برامون نظر بذار، قول میدم زودی جواب بدم😅
دیگه آره دیگه، سپاس فراوان از اینکه این همه انرژی که یهو پرت کردی بغلم😍💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan