Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

SKZ Talker

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02
|↫  480p 720p 1080p sub↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.06
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.07
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.08
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.09
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.10
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.11
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.12
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.13
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.14
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.15
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.16
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.17
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.18
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.19
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.20
|↫  480p720p1080psub  ↬|
⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.21

|↫  480p720p1080pSub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.22

|↫  480p720p1080pSub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.23

|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.24

|↫  480p720p1080psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.25

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.26

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.27

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.28

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.29

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.30

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.31

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.32

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.33

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.34

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.35

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.36

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.37

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.38

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.39

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.40

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.41

|↫ 480p720p1080 ╎ sub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.42

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.43

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.44

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.45

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.46

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.47

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.48

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.49

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.50

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.51

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.52

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.53

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.54

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.55

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.56

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.57

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.58

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.59

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.60

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.61

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.62

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.63

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.64

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام و خداقوت به ادمینای سایت که انقد دقیق و منظم تمام آپشنا و برنامه ها رو هندل میکنین... سایتتون واقعا جزو معدود فن سایتاییه که اینهمه مرتب و همه چی تمومه🤌🏻❤

یه سوال طولانی دارم😬🤞🏻😂

ووجین تا کدوم اپیزود از برنامه های سریالی اسکیز هست دقیقا؟

ینی مثلا تا کدوم اپیزود از تاکر، ووجین هنوز هست؟... همینطور بقیه برنامه ها🤍

تاریخ ترک گروه توسط ووجینو گفته بودین داخل بیوگرافی، منتها تاکر هر اپیزودش دقیقا تاریخ خاصی نداره، و بقیه برنامه ها هم احتمالا دارن اما من اطلاع ندارم

و اینکه آیا اعضا وقتی ووجین رفته بود، داخل مصاحبه یا برنامه‌ای واکنش خاصی نشون دادن؟ مثل برنامه دبیوشون که ناراحتیشون از حذف لینو و فلیکس رو داخل برنامه نشون میداد.

اینطور نیس که فن عضوی باشم که حتی قبل از اینکه استی بشم از گروه رفته، منتها دوسدارم واکنش اعضا رو ببینم اون مدتی که تازه ۸ نفره میشن🥲

سلاماا
وای نمیدونی چه ذوق مرگی شدم مسمسمشممش
وای نمیدونم😂😭 تاریخ رفتنش رو با تاریخ برنامه ها چک کن
باید بزنی گوگل، منم دقیق نمیدونم
من که چیزی ندیدم، واکنش خاصی نشون ندادن
خیلی فکر نکن بهش😂

سلاممم کلی خسته نباشید❤

یسوالی داشتم احیانا یادتون هست توی اپیزودی حرف از چارمر شده باشه یا بک استیج اجراش باشه؟؟ ممنونت میشم از خماری درم بیاری🤧😂 عاها راستی ساب اپیزود ۴۴ ارور میده :(

دالییی
دو تا قسمت آخر اسکیز تاکر گو واسه کنسرت سئول بوده
اگر حرف زده باشن اونجاست
اصلاح شد❣️

سلام خسته نباشید زیاد خواستم بگم سابای از  قسمت 3 تا 8 برای دانلود ارور میده که صاحب لینک پاک کردهTT میشه چکشون کنید

 

سلاما
ایراد از پیکو فایل بود که درست شد

فقط یه سوال من تازه روع کردم SKZ TALKER رو قسمت 13 تو ماشین یه اهنگ خوندن اسم اون اهنگو میدونی ؟

 

حداقل ثانیه بده پیداش کنم نامرد😂😭

خیلییییییییییییی ممنون از سایتتون واقا نمیدونم اگه شماها نبودید برنامه های اسکیزو از کجا میدیدم کامل ترین سایت سایت شماست

 

 

خسته نباشیددددد

سلاما
خیلی خیلی خوشحالمون کردییییی✨🤧
جمعه ۲۶ فروردين ۰۱ , ۲۰:۳۰ تئوری ساز ناشناس

سلام 

باید همشون رو ببینم؟ یا اینکه باید از اول ببینم؟ وقت زیاد ندارم به خاطر همین میخوام جدید ها رو ببینم!! میشه یا باید برم از اول دان کنم؟

از هر جا میخوای ببین به ترتیب نیست

سلام سلامم 

اول میخواستم تشکر کنم که انقدر خوبین تو همه چی. من بیشتر برنامه های پسرارو دیدم از سایتتون 

ولی اومدم اینو که دانلود کنم زیرنویس قسمت 43 تا اخر که برای یه سایتن همشون هیچکدوم دانلود نمیشن :)))

دالیییی
سرور های پیکوفایل مردننن

سلاماا

قسمت ۴۶ دان نمیشه میگ خرابه لطفا بررسی کنین😣😣😢

سلام عزیزم
دقیقا چه اروری میده؟ 

سلام سلام

میخواستم بگم کی قسمت ۴۶ تاکر رو میزارین سابش تو یوتیوب هستا😁

قرار داده شد

درود بر ادمین‌ عزیز

یه برنامه بود که پسرا تو کارائوکه بودن فکر کنم و داشتن آهنگ solo جنی رو میخوندن. اونو میخوام🥺 پلیز هلپ می

سلاما
این نبوده؟ لینک

خودم ریختم برگایم ماند

مهتا 16 سالته!؟ چرا فک میکردم 24 سالته؟ واو عمیزیگ چرا ایتقد تعجب کردم یکی منو بگیره😂😂😆👼💫🏃

چرا آخه😂
جدی دقیقا بر چه اساس فکر میکردین بزرگ ترم؟ بگین بدونم😂
بیست و چهاااااار 

کلا چند تا برنامه دارن؟

چرا هر چی نگا میکنم تموم نمیشههههههه

اینو میگیرم اون در میرههه

خ نتم ته کشیددددددددددد

 

خدایی چند تا برنامه دارن؟ بعد اینکه این هنو ادامه داره؟

خیلیییی
ببین، خییییییلی😂
تاکر ها پشت صحنه های موزیک شو ها و کنسرت ها و اینان، بله هر موقع موزیک شویی چیزی بود، تاکر هم داریم

خیلییییییییی ممنونم از سایتتون

من تو گوشیم هیچی به جز واتساپ ندارم

هر چی دنبال بعضی برنامه‌ها میگشتم پیدا نمیکردم ولی با این سایت نمیدونم چجوری تشکر کنم

اصن عاااااااااااااالیاااااااا💜💜💜💜💜💜💜💜

خیلییییییییی خوبید🥺💜🫂

وااااااااااقعا ممنون😃💜

سلاماا
ایوللللل نسمسمشممشش
خوش اومدیی

قربونت عزیزم میدونم اگ ساب انگلیسیش بیاد سریع ترجمه میکنین و توسایت قرار میدین منظورم همون ساب انگلیسیش بود که چقدر طول میکشه معمولا ک چنل یوتوب اسکیز قرار بده واس تاکرهاشون اخه واس اسکیز کد ها همون موقع قرار میدن چون ب هرحال من اول از یوتوب میبینم که ویو بخوره واسشون بعد ازینجا دان میکنم مرسی که جواب دادییییی بازم بوس بهت :)*

ای وای پس من بد خوندم شرمندههههه
تو یه استی نمونه ای یمسمسممشمشکشکش
آره، خلاصه که سرعت ما از جی وای پی بیشتره😂😂

چرا نیستییییی....

نکنه ما رو تنها گذاشتی رفتی هومممم؟؟؟؟؟

نه عسلیییی
موقع امتحاناس، دیگه یکی دو روز در هفته وقت میکنم نظرا رو جواب بدم😂😭
ولی مچکرم که انقد سوییتی هر سری میگی🤧🤧

ادمین قربون روی ماهت تاکر جدیدا رو کی میزاری اینقدر رفرش کردم این چند روز خستم شد رفتم یوتوب ببینم دیدم ساب انگلیسی نداره ازونجایی که خیلی وقت نیست استی شدم نمیدونم دقیقا چند وقت بعد ساب انگلیسی قرار میدن واسش میدونم وقتی ساب انگلیسیش قراربگیره س سوت ترجمش میکنین فقط تخمینی از روی تجربتون بگو چقدر طول میکشه تا سابش بیاد(که من تا اونموقع بکشم بیرون دیگه اگ خ طول میکشه:") ) ؟

بوس بهت :)

سلام عزیزم
خب میری یوتیوب میبینی ساب انگلیسی نداره، ما چجوری ترجمه کنیم پس؟ 😂😭
ساب انگلیسیش تازه اومده و در دست ترجمه‌اس 
حدودا دو تا چهار روز طول می‌کشه تا بیاد سابش، بعدم که یه روز ترجمه 
و خوش اومدی به فندووووم

خیلی عجله دارم واسه همه چی...حالا تو به رو نیار

اها اومدم بگم بعضی وقتا بعضیا یه آدرسای خنده دار میدن...

مثلا:

اون لایو که هیونجین پلک زد:/

اون لایوی که چان نفس میکشید:/

اون فیلمه که چانگبین نفس میکشید جیسونگم دو ثانیه بعد نفس میکشید...:/

والااااا🤣💔

با آرزوی صبر...

فایتینگ🙂

وای عالین😂
بچه هایی که این نظر رو می‌بینین، لطفا از چیزی که می‌بینین یه اسکرین بگیرین برام بفرستین، یا لینکش رو برام بفرستین 
به خدا خیلی سخته😂😭
بعضی ها هم از فن پیج های ایستا ویدیو می‌بینن بعد از ما آدرس میخوان، خب از همون ادمین بپرسین دیگه، تازه میدونه چیه سریع تر هم جواب میدهㅠㅠ

امممم...چیزه...میگم که اونی جونم عزیزم فدات شم)این مسخره بازیا چیه:/(

تاکر 43 اومده هاااا...کی میزارین؟😀🙂

فدات برم خب تو چندشت میشه منم چندشم میشه نظرت چیه دیگه نگیم؟😂
هر وقت ترجمه دشد

سلام...احوالتون؟مرسی که اینقده خوبین❤❤

میگم که...داشتم کامنتارو میخوندم دیدم خیلی دوستان دارن ادب و اینایه اسکیز جان رو مورد توجه قرار میدن...میشه بپرسم برا کدوم قسمته مربوطه اس؟😂

 

سلاما
خوفیم شما خوبین؟
راستش منم نفهمیدم 😂😭
من خودم داشتم میگفتم اینا چشونه مگه نسنسنس

سلام ...اون برنامه که اعضا دور یه میز جمع شدن و انگار دارن بحث میکنن نمی‌دونم دقیق مافیا بازی میکنن یا نه ،اسم اون برنامه چیه ؟

فقط در همین حد میدونی که دور میز جمع شدن؟
یه رنگ لباسی، عکسی لینکی چیزی
به خدا پیدا نمیشه اینجوری😂😭

روز کامبک هم امتحان دارم...

)خیلی حرف میزنم میدونم قابل تحمل نیست...تو منو مکنه بدون به بزرگواری خودت ببخش😀😂(

بگردم😂
نه بابا حرف بزن حرف بزن

یه مشت پسر ولگرد ریختن دورم...

همش تقصیر اوناس که درس نمیخونم...

والا به خداااا

یک از یک سکشی ترن...

به خدا اگه امتحانو از اسکیز میگرفتن بهتر بود تا عربی...اصن عالی بود

واقعا که ایش

واجب دونستم اینو بهت بگم...

من به نون میگم بچه نون(دلیلش معلومه😂)

بعد مامانم اومده کلی نون گرفته میگه بیا بچه نون بخور...

فردا صبح هم که بیدار شدم بیرون بوده پیام داده میگه برو بچه نون بخور😀

نمیدونه اون بچه نون کیه...

نمیدونه من حتی نمیتونم ببنیمش چه برسه که بخورمش😀💔💦

البته...لازم به ذکره که مامانم جونگین رو داماد خودش میدونه😂

ینی فک کنم منم جونگینو نخوام(دور از جون...)به زور منو میده به جونیگنی😂💔

صحیح😂😂😂

حالا نه جنین...نوزاد...اون فقط یه بچه نونه😂

عره عره... فقط... 
منم گوشام دراااز از جنس مخملی 😂

بچه پوشکی عم بد نیست😂

اینجور میشم نونای جونگین🙂😂

جونگین جنینه پس؟ صحیح

خو پس میگم مهتا شی...خوبه؟😂

نه بابا...گفتم داری طرفشون رو میگیری شاید بعد از رفتن ووجین تورو گذاشتن بین اسکیز😂تو هم از اونایی...

عارضم خدمتتون منم نازنینم نایون صدام میکنن)هرجور دلت میخواد صدام کن(

۱۳ سالمه)سه سال بزرگتری بزار صدات کنم مامان بزرگ پیر🙂(

همین...خوشبختم...سومین استی عی که باهاش دوست شدم😂

هر چی دوست داری صدا کن😂
ممکنه😃
دالی نازنین، منم صدات میکنم بچه پوشکی، نظرت؟ 😂✨
همچنین همچنین

ادمین نکن...شک کردم تو عم از همونا باشی...🙃😂

راستی...ببخشیدااا...ولی میشه اونی شیم؟

اسمت...سنت...میگی؟🙂💔💔

بازم ببخشاااا...اخه کم پیش میاد ادمین به خوبی ادم ببینه🙂

چرااا یهنی میگی منم بی مودبم؟ 😔
بل‌بله مهتا هستم شانزده ساله😂
چیو ببخشم؟ باشه تهران مال تو😂❣️

تا جایی که من میدونم ادما بزرگ میشن و عاقل...و میفهمن یه سری کارا اشتباهه و یه سری حرفا رو نباید زد درسته؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس اسکیز این وسط چی میگن؟کاهش ادب اونا باعث شده میزان انحراف مغذ منم بالا بره💔😂

حالا نیاز نبود این میزان فاصله😂
بعدم چشونه، یکی از اون یکی مودب تر 😁✨

سلام اسکیز تاکر 17 چانز رومه میشه لینکشو درست کنید زیرنویسشم چک کنید

بلی بلی درست شددد😁😅

سلام

از کجا میتونیم همه استیجای پسرارو ببینیم؟

تو سایتتون هست؟

 

یه تعدادیش هست
توی قسمت performance خیلی از اجرا ها هست
توی بات و چنلمون هم هست، هشتگ های #file #Performance رو با هم توی چنل سرچ کن❣️

میشه زیر نویس قسمت 9 رو درست کنید ؟ فقط 1 کیلوبایته و بالا نمیاد 

ممنون بابت سایت خیلییی خوبتون

اصلاح شد❣️

هلووو زیرنویس قسمت 9 هیچی توش نیست فقط ای دی سایت هست

درست شددد😁❣️

واااای دستتون ندددرد (یه عالمه قلب)

وقتی ترجمه شد تو کدوم بخش میزارینش که دانلودش کنم ؟ (ببخشید کچلتون کردم با سوالام)

سلام عزیزم
پست جدید میخوام براش بذارم
هر وقت ترجمه شد، پستش جزو پست های بالای سایت قرار میگیره😁

ادمین جون شرمنده من یادمه اینجا کامنت گذاشته بودم ولی انگار ثبت نشده یا شایدم تو پیج برنامه های دیگه گذاشتم و یادم نمیاد

تو اینستا ی برنامه مصاحبه دیدم از پسرا که لباسایی ک اخیرا باهاشون عکس پست کردن تنشونه ینی مصاحبهه جدیده یه تیکه رو دیدم گفتن کی قشنگترین لبخندو داره گفتن هان بعد لینو گفتش دندوناتو نشون بده و ....

تو سایت هستش ؟ :(

سلام عزیزم
در حال ترجمه اس😁

سلام ادمین جون

تو اینستا یه ویدیو دیدم انگار جدید بود اخه جونگین امروز با همون لباسا پست گذاشت که پسرامون نشستن ازشون در مورد هم سوال میکنن که مثلا کی قشنگترین لبخند رو داره یا اگ برین تو ی جزیره ی متروکه کیو با خودتون میبرین و اینا تو سایت هستش ؟

سلاما
Single Interview لینک

سلآم.بازهم من🥺💔

زیرنویس قسمت یک برآم باز نمیشع.

تو mx player هم نمیاد🥺🥺

چی کآر کنم؟T-T

سلام عزیزم، اصلاح شد😁

سلایوم خوبی منو یادته؟ (دفاع حق)🤣 قسمت سوم واسه کدوم ارا هستش؟

سلاماا
مگه میشه یادم بره😁
آلبوم I am Who, ام‌وی My pace

ساب اپیزود ۴۰ باز نمیشه😭💔

سلام عزیزم، چک کردم مشکلی نداشت 😅 

سلام

واقعا عااالی هستید ...من دو ماهه استی شدم و خیلی خوشحالم که از اول سایت شما رو پیدا کردمو تونستم ارتباط بهتری بگیرم خیلی از ایدلای نسل چهار همچین سایت کاملی ندارن...

خسته نباشید بهتون میگم و امید وارم همین طور قوی جلو بریییییید:)

"بوس به همتوون"

سلاما
خوش اومدی 😊 
تشکر میشهههه
فایتیییینگ

پشمام

۳۳ فیک ساب نیس ؟؟؟ جدی؟؟؟

پنیک کردم 🙂

نه فدات شم خودشونن
قسمت های آخر رو ببینی چی میگی😂

سلام اغا زیرنویس تاکر نه خرابه ㅠ ㅠ ینی اصن نمیاره بالا چیزی فقط اولش میاره اسم چنل اسکیز و بعد دیگه هیچی ترجمه نمیاره..

میشع نگاش کنین :"

بلیییی
بالاخره ترجمه‌اش کردم😂
خدمتان

سلام ادمین جووووونی خسته نباشی

قسمت 23 مشکل داره دانلود نمیشه با همه ی کیفیت ها هم امتحان کردم 

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت که🙁 دقیقا کجا به مشکل می‌خوری؟ بگو راهنمایی کنم😁

مرسیییی😂😂

حتما اینا هم میبینم 

فایتینگ😁

دینگو هم دیدم

میستریز کیچن(درست نوشتم؟)هم دیدم

عاااااح دلم واسه میستریس کیچن تنگه

خب با نام و یاد خدا جونم برات بگه که:

همه تاکرا، فایندینگا، د ناینث، برنامه دبیو، همه نوع کیدز روم، اسکیز کد ها، ویکلی ایدل، آیدل روم، ویلاگ ها، اسکیز اند اسکیز و چانز روم ها رو دیدم

اوه یا خدا
فندوم تور، میت اند گریت، لایوای گروهی. لایوای همینطوری😶😂، دیگههههه نمیدونم دیگه😶😂
از لیست گوشه سایت program رو انتخاب کن، هر چی ندیدی ببین😂❣️

اینم تموم شد🥲💔

میشه یه برنامه معرفی کنی که ندیده باشم؟

 

 

سرعتت رو تحسین میکنم😂
لایوا رو مثلا میتونی شروع کنی
بگو چیا دیدی، تا بگم چیا ببینی😂

سلام ادمین جان قسمت ۹ زیرنویسش باز نمیشه آیا مشکلی داره؟ممنون میشم درستش کنید🤩😍❤

سلام عزیزم
با MX Player بازش کن😋

تو قسمت 7 یه اجرا دارن اسم اون رو میخوام و این که از کجا دانلودش کنم

همو که هیون جین رو استیج رو یه صندلی نشسته بود

پیداش نکردم متاسفانه 🙁

سلامممم خسته نباشین❤ببخشید فک کنم ساب قسمت نهم خرابه آخه هرچقدر دانلودش میکنم نمیاد چیزی اگه میشه لطفا درستش کنین🥺

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 😁
توی پلیر بالا نمیاره؟ یا که چی؟ 

سلام خسته نباشین واقعا❤

ببخشید تو اپیزود ۲۴ دقیقا کجا اجرا داشتن؟

سلاما
یه بیست تایی اجرا داشتن تو اون تاکر
کدوم دقیقه‌اش؟ 😂

سلام......خسته نباشین 

خیلیییی ممنون از وب خوبتون واقعا هیچ‌جا مثل اینجا کامل نیست 🤩

ببخشید زیرنویس قسمت اول با ویدیو همخونی نداره 

فکر کنم برای قسمت دوعه و جابجا شدن 

میشه رسیدگی کنین؟

ممنون🌹

سلاما😃
ممنون که اطلاع دادی، درست شد😁

سلاماااااا ادمین جونییی جون😊💜💜💜

سایتتون بهتریننننننن سایتیه ک من تو عمرم دیدم 😍

واقعن عالیه برای کسایی مثل من ک تل ندارن بهترین چیز حساب میشه 😉💜💜همینطوری ادامه بدین😊❤💙💚💛💜

فایتینگگگگگگ👊💞💕

سلاماااا😍😍
بسی بسیااار خوشحالیم👌😍
فایتینگ بک ❣️😂

سلامممم

من تازه استی شدم همه برنامه ها رو از سایتتون دانلود کردم دیدم و راه خروج از فندوم نذاشتم واسه خودم

دمتون خیلی گرم سایت خیلی مرتبه و پیدا کردن برنامه ها توش خیلی راحته

 

سلاما😁
خواهش میشهه😍😍
دم شما هم گرم با این انرژی مثبتاتون❣️😋

سلام..سایتتون واقعا عالیه.من الان ۲،۳ ماهی میشه ک استی شدم و وقتی که سایت رو پیدا کردم خرذوق شدم^_^همینطوری ب کارتون ادامه بدین،چون هم استری کیدز هم استی ها بهتون افتخار میکنن...فایتینگ👊

فقط یه سوال داشتم:اون برنامه ای که فلیکس با اون صدای بهشتیش میگه

Wakey wakey,it's time to wake up....و ادامه اش

امیدوارم فهمیده باشی چی رو میگم😅چون کلی ادیت باهاش دیدم دوست دارم کل برنامه رو ببینم:))

بازم تشکر فراواننن^3^

سلاااام
من بیشتر خر ذوق🤧🤧
بهشتی رو خوب اومدی👌😂 اسمش idol league اس
منتها توی بلاگ نداریم متاسفانه 🙁
خواوهش😘

سلام

ممنون از سایت خوبتون💗

سایتتون عالیه

فقط یه سوال داشتم این برنامه مثل run bts هستش 

یعنی منظورم اینه که هر هفته یک قسمت منتشر میشه 

؟؟؟؟

سلام عزیزم 😊
نوچ، این برنامه خلاصه آنچه در بک استیج موزیک شو ها و کنسرت ها اتفاق میوفته هست، خلاصه تر بگم آتیش سوزوندناشون😂

خب

اول سلام*-*

یه خسته نباشبد بزززررگ به تیم این سایت❤

میدونید من وقتی استی شدم ، هیچ دسترسی به جز یوتیوب به اسکیز نداشتم...

نه تلگرام داشتم که بتونم عضو چنل بشم و نه میتونستم به دلایلی نصبش کنم ، نه جایی رو سراغ داشتم که بتونم پسرا رو دنبال کنم و به همین خاطر خیلی خیلی ناراحت بودم و داشتم فکر میکردم که اصن استی بودنو کنار بزارم..

تا وقتی این بهشت گمشده رو یهو پیدا کردم.............

واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم😭😭😭💖💖💖 شما با این سایت عالی و بروز باعث شدید من همچنان دلخوشی خودمو نگه دارم و دنبالشون کنم ❣

قطعا خیلی های دیگم شاید به جاهای دیگه دسترسی نداشته باشن و فقط به همینجا مراجعه کنن... من خودم به خیلی از دوستام ادرس این سایتو دارم و به خاطر این سایت تونستم سه چهار تا از دوستامو استی کنم، و همش به خاطر زحمات شماست👀💖💖💖

کاش بهتون دسترسی داشتم براتون شیرینی میاوردم 😭💚💛🧡

با قدرت ادامه بدید چشم خیلیا به شماست...💫

تیمتون ، فایتینننننگ💜💜💜

ببخشیدم که طولانی شد💔

سلامااا😃
الهیییی
اگه اینستا داری می‌تونی اخبار رو از اونجا هم دنبال کنی سوییتی😁
کلی ذوق و حال خوب گرت کردی بغلکون، امیدوارم یه روزی دنیا برات همه ی اینا رو جبران کنه🤧🤧
شیرینی داتمارکی دوست دارماااا، فکرم نکن یادم میره، تا نگیری از کولت پایین نمیام😂😂
مچکرمممممم
فایتینگ بک

سلامممممم.کارتون خیلی درسته😍😍

یه برنامه ای هست که همه هدفون گذاشتن بعد اهنگ فک کنم my pace رو میذارن مال یکی فرق داره؟!...

اسمش چیه؟😀😂

سلاما
دینگو، قسمت رقص مافیا (آخرین فایل) لینک

سلام میشه پرفورمنس های بک دور رو اپدیت کنید لطفا؟؟

 

بل‌بله اینجا می‌تونی پیداشون کنی😊

وای خدا اپیزود 30 یکم همشون گی نمیزدن؟😂

والا... 😂🙄

سلام یه برنامه بود ک نظر هیونجین رو درمورد فلیکس پرسیدن و فلیکس هم پشت سرش نشسته بود و اونم گف وقتی اولین بار دیدم با گردنبند و اینا بود فک کردم ادم خشکی هس ولی بعرش فهمیدم خیلی لطیفه میشه اسم این برنامه رو بگین؟؟

سلاما
تست دوستی، از چنل می‌تونی دانلود کنی، "تست دوستی" رو سرچ کن😉

سلام من یه سوال داشتم یه برنامه هس که استری کیدز تشکیل نشده بود و جی وای پی داشت انتخاب میکرد همون برنامه که فلیکس حدف شد و فک کنم تو قسمت ۹ اومد و بنگ چان هم بهش گفت ک برش میگردونه تو گروه میشه اسم اون برنامه رو بگین؟؟؟

سلاما😁
بل‌بله، برنامه دبیو، لینک 

به نام خدا یک عدد معتاد استری کیدز هستم دستتون درد نکنه عالیه سایتتون😁💎 زیرنویس قسمت 30 رو میزارین؟! و بازم قسمت ازش هس؟! 

خوشبختم😍
و بعععله گذاشته شد، تاکر برنامه ایه که از همون اول تا الان در حال انتشاره، تا جایی که منتشر شده قرار دادیم، هر قسمت جدید هم که اومد سه سوته میذاریم😃

سلام میشه پشت صحنه‌ی آهنگMixtape رو بیزارید

سلام عزیزم، چشم😘

میگم  intro آلبومارو نمیزارید 😳؟؟؟

عام نه☹️
ولی احتمال زیاد بعدا میذاریم😁

سلام.چرا نمیتونم هیچ ویدیوی کاملی از کنسرت استری کیدز پیدا کنم؟؟؟🥺

هیچ کدوم از کنسرت ها و تورهاشون منتشر نشدن؟؟☹

توروخدا نگید که نشده🥺😭

سلاما
متاسفم، ولی نه هیچی به طور رسمی ازشون منتشر نشده☹️☹️☹️

سلام ببخشید زیرنویس قسمت 2 لینکش خرابه :(

چک کردم مشکلی نداشت☹️

ببخشید چرا سه تا تاکر داریم؟؟@_@

الان SKZ Talker با SK Talker با SKZ Talker Go چه فرقی داره؟؟؟!!

😂😂😂
تاکر گو بک استیج کنسرت های خارج از کره بود 
اسکیز تاکر هم بک استیج فن ساین و موزیک شو ها، ولی هنوز فرقش رو SK Talker نفهمیدم😶😶😂

ساب قسمت ۲۷ رو نزدین درسته ؟🤔

خیلیییی زود😅😅

میگم اشکال نداره از وسطش ببینم؟

یا باید از اول ببینم؟

نه، دعوات نمی‌کنم😂
نه بابا، اونجوری نیست که بهم مربوط باشن اصن😅😁

سلام کدوم قسمت رو اول دان کنم که قشنگتره ؟😁

الان جدی فکر کردی من بیست و چهار قسمتو یادمه؟ 😂😂
هر کدوم یه شیرینی ای دارن برا خودشون🤧😝
ببین همرو🙃

سلام لینک ساب قسمت دو باز نمیشه

سلاما
اومم چک کردم مشکلی نداشت😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan