Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

SKZ Records

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

("Ⱝ Start - Seungmin (org. by "Gaho

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ You were so beautiful - Seungmin (org. by "Day6

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

Ⱝ Don't want to acknowledge - Bang Chan 

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Yeah 민 boss & King of Nagging 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

 mp3 file - 

|↫ Yeah 민 bossKing of Nagging ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ One More Photo & Ice Americano 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

 mp3 file - 

|↫ One More Photo Ice Americano ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Congratulations - Han & Seungmin (Org. By Day6

| Videomp3↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Stay As You Are - Seungmin (Org. By Sandeul

|↫ Videomp3 ╎Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Cypher - Changbin

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I Got It - Han

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ If it is you - I.N (Org. By Jung Seung Hwan

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Love Again - Seungmin (Org. By Beakhyun

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Alien - Han 

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Because I Like You  ↬ Changbin & Felix

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Piece ↬ Changbin & Seungmin 

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Wish You Back ↬ Han

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 3108 ↬ Seungmin

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Happy ↬ Han

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Memory Of Your Scent↬ I.N (Org. By HuhGak

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Zombie ↬ Han & Seungmin (Org. Day6

|↫ Videomp3Lyrics ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Ghost Seungmin (Org. Justin Bieber

|↫ mp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ice.cream - Hyunjin 

|↫ mp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Party's Not Over

|↫ mp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hold On - Seungmin 

|↫ mp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Contradicting - Hyunjin 

|↫ mp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Miserable (You & Me) - Han

|↫ mp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Want So Bad - Han & Leeknow 

|↫ mp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Untitled - I.N (ft. Hyunjin) 

|↫ mp3lrc ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Love me or Leave me - Leeknow (org. DAY6) 

|↫ mp3lrc ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Eternity - Chan X Berry

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ mp3lrc ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 13 - Han

|↫ mp3lrc ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلاممممم خسته نباشید .

میشه لطفا جواب کامنتمو بدید.

آهنگ سولوی هان به اسم Don't say منتشر شده؟

سلاما
نه 🥺

سلام ادمیننن‌ حدا سرشاهده‌ با همین وب شما نصف ملتو استی کردم😊🙂...چیز...کلوز هان کجاست؟🙂🙂

سلام بر تو
وای من همیشه ناراحت بودم چرا هیشکی رو استی نمیکنم
چجوری عین نقل و نبات شما یه ملتو استی میکنین منم میخواااااام
توی اسکیز پلیر ها، یه دو سانت اونور تر همین پست😂

ادمیننن سولو چانگبینو نمیزارییی؟با چان بود...چراغ راهنمایی...چراغ خیابونی...نمم چی بودددد...نمیزارییششش؟

اون اسکیز پلیره
تو پست اسکیز پلیره
به طور کلی ام وی داشته باشه، اسکیز پلیره
همینجوری سرسری داده باشن اسکیز رکورده
دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۱:۳۲ یک استی به شدت استی

مهتاا

فیلم مصاحبه اسکیز با شبکه العربیه رو گذاشتی؟ من تو یوتیوب دیدمش حتی ساب انگلیسی هم داشت گفتم شاید ترجمه اش کردین... وای خدا... از اونجایی که فارسی و عربی نوشتارشون کلا شبیه همه،،،، یعنی اون کلمه ی عربی که نوشتن مثل اینه که فارسی نوشتننن... وای فلیکس قشنگ ترین دست خط عربی رو داشت و اون برنده شد... اصن فهمیدی چی گفتم؟ 😂😂دیدمش ولی میخوام دانلودش کنم با ساب فارسی... بزار تروخدا... 

بلییییی
لینکش رو برام بفرست بسابییییم

زامبیه هان و سونگمین رو کی میذاریید؟

گذاشتیییم

سلام لطفا کاور اهنگ I'll be your man از بی تو بی توسط استری کیدز رو بزارید 

سلام عزیزم

سلام دوباره

امیدوارم کور نشده باشم چون آهنگ های کینگدام و کاور ها رو نمیبینم🤧😤😫ممنون میشم لینکش رو توی یه متن قرار بدین مثل همیشه سفید بشه من ببینمش😅

و یه چیز دیگه.... ساب چیه؟ 😂من نمیدونم یکی توضیح بده چون بالا هم نمیاد لینک هاشون 

سلاما
هنگ های کینگدام فعلا قرار نگرفته 
کاور آهنگ ها همین‌جاست دیگه😶😂 مثلا اولیش Start ـه که سونگمین خونده، ولی جلوش زدم ترک در اصل مال gaho بوده، یعنی سونگمین کاورش کرده
همه اسکیز رکورد ها کاور نیستن، فقط اونایی که جلوش زدم (org. By xxx)

ساب مخفف subtitle، همون زیرنویس خودمونه😂 

سلام ادمین جون

خسته نباشی خیلی زحمت میکشی

یه سوال کاور آهنگ I'll be your man کدوم قسمته

سلاما
متشکر 😁
فایل آهنگ های کینگدام همراه اجرا ها قرار می‌گیره❣️

میگم میشه بگی چطور  اون آهنگ هان رو زدی رو عکس اسم برنامش  والا من برنامه های زیادی زدم درس نشد 

 

🥺💐

سلاما
اینا خودش همینجوری تو یوتیوب بود ما کاری نکردیم😂

میشه مال هیون رو زودتر بزاریین😭😭😭

24 ساعت بگذره، چشم

شرمنده کامنتم ادامه داشت

و از همین الان از ترجمه کردن شما متشکریم

کیوتیا

زوووودِ زود ترجمه‌اش قرار میگیره😁
سوییتی~

عررررررررررر 

امروز نت و روشن کردم و فهمیدم اونِر بام نانِن بورِر کا اومدههههههههههههه هوراااااااااااااا

(خیلی منتظر بودمممممممممم)

وای خیلی سوپرایز زیبایی بود واقعا😍
منمممم

سلام

میشه بگی اسم این آهنگ چیه؟

 

https://uupload.ir/view/dbc2_aeeef3df5492aa330ee282ea89e88f9e_zjiy.mp4/

سلام عزیزم
One day از آلبوم ژاپنی all in

سلام‌خسته‌نباشید

عاقاااااا...من‌اسکیز‌رکورد‌هان‌و‌ای‌ان‌رو‌باترجمه‌میخام:)))))))

سایتتون‌خیل‌خوبه💓

قرار داده شد

من در انتظار happy میپوسم یونو ؟😔

یه مقداری کاراش طول کشید، یونو؟ یونو وات عایم سی‌اینگ؟ *با لحن جیسونگ*

سایتتون لنگه نداره اصلا عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی

منم در انتظار HAPpY منتظرم🥺 

مچکرییییییییم
😍😭😍😭
چشم، زوِدِ زودِ زود

سلام سلام سلاااامممم

مرسی از سایت باحالتوووون🤍🤍🤍🤍🤍

میگم میشه ورژن mp3 آهنگ I'll be your man ک اسکیز کاور کردنو تو سایتتون قرار بدید؟

میسییی💜💜💜💜

سلام سلام😁😃
فایل آهنگ ها بعد از پایان مسابقه قرار میگیره😁

امید پیدا کردم happy رو هم زود منتشر کنه ...

هق ویش یو بک ...

هق عررررررر

ممنون که گذاشتین ..ولی نمی دونم چرا این آهنگ انگار حرف دل استی هاست ... عررررر ویش یو بکککککک

هان خیلی توی این آهنگ خوب خونده

عای ویش یو بککک
حالا من با کینگدام هی قاطی میکنم، عای بی یور من رو با لحن عای ویش یو بک می‌خونم😂😂 
 (اگه با انگلیسی بنویسم اسم آهنگا رو حق مطلب ادا نمیشه، یونو؟ 😂)
خیلی، خیییییلی، ببین، خییییییلی🤧🤧
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۳۷ یه روح که بخاطر بایس رکر خود نابود شده است

هق هق هق

چقده شما خوبین اخه؟؟؟

هق T0T

مرسی بابت سایت خوبتون بووووووووووووووووووووووووووووووص

سارانگهه

یه سوال دیگه پیش میاد که، چقد شما خوبین آخه🤧
عاشق اسمت شدم😂😂
❣️❣️

به خدا اصلا من نمی دونم چطور انقدر رو دارم هنوز زنده ام 

اصلا انگار نه انگار ما قلبمون با باتری کار میکنه

راستی ی چند نفر بودن مثل من براشون لیریک با اون برنامه که گفتین Jet نمی دونم چی چی بالا نمیاد 

با این برنامه می تونن ببینن 

 این

اول

به همین راحتی

خدافظ

نه زنده بمون هنوز خیلی چیزا رو ندیدیم😁
چرا نمیاد؟ 🙁 آهنگ رو که پلی کنی، روی همون کاورش که بزنی لیریک میاره😅
و ممنون از معرفیت😊

من تازه دو یا سه روزه که استی شدم و 

همین چند دقیقه پیش فهمیدم هیونجین رفته و سه ماه تقریبا هیچ کامبکی پسرا ندادن

لعنت به شرکت که بخاطره حرف یه سری ادم هیونجین بیرونش کردن

چرا چرا برای چی اخه

اصلا این کار هم کرده باشه الان عوض شده

ای کاش هیونجین برگرده

احساس میکنم هان این اهنگ برای اون خونده

دعا میکنم فقط هیونجبن برگرده دوباره:((((((

های بیبی استی😁
خیلی زوووود برمیگرده، خبر های خوب تو راهه~

عرررررر دوباره هان اومد اهنگ خوند ورفت 

و مارا نیز به سوی قبر فرستاد 

خیلیییی مننننووووووونننننن 

 

میبینییییییش؟؟
خواهش میشششششههه😁😁

سلام آهنگ mischief که چان و چانگبین توی یکی از مراسمای اخر سال خوندن  رسمی منتشر نشده؟؟ میخامششششششششش

سلام😅
نه متاسفانه، فقط اجراش منتشر شده🙁😶

چرا wish you back رو نمیذاری پس 😭

بذارین بیست و چهار ساعت بگذره، چرا هوووولین😂
جمعه ۳ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۴۱ یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است

چیزهههه

هقققق

بزار اول اشکامو خالی کنمممم ㅠ0ㅠ

هققققق ㅠ0ㅠ

فینننننن ㅠ0ㅠ

اشککککککککککککککک اشک زیااااااااااادددددددددㅠ0ㅠ

خفتبایاایافاㅠ0ㅠ

خب اهم اهم ^^

میشه چیز هانو بزارین؟

چیززز

همونی که الان من بخاطرش روحم :)

 wish you back

میدونم همین چند ساعت پیش اومد ولی لایریکشو میخواممم

بوص بهتون واقعا خیلی خوبین♡^^

سارانگههه •-•♡

بوراهه •-•♡

مای لاو فور یوووووو گایززززز •o•♡♡♡♡♡♡♡♡

*به اشک ریختن خود برمیگردد ㅠ0ㅠ

سلام
منم منم🤧🤧
گذاشتیییییم، برو حال کن😁

چرا انقد این سایت خوبه همه چی دارههه

حسحسحس🥺🤏

چقد شما خوبین نسمسنیتدزوسوس

فقط اومدم اینو بگم  و برم 

هان منو با ای گات ایت کشت 

من الان ی روح متحرک بیش نیستم 

خلاصه که بای 

سلام بر تو ای روح
تا اونجایی به بقیه روحا سلام منو برسون
من نمی‌خوام روح شم، جذابیتا زیاده ماشالا😂
خدافس

خیلیییییییی عااااالیه

واقعا دستتون درد نکنه :))))))))

❣️❣️❣️

سلام

ببخشید ولی من میزنم رو mp3 میره تو اپلود بوی ولی هیچ لینکی که باهاش بشه دانلود کرد و نمیاره🥺

چیکار کنم؟

سلام😁
وارد لینک آپلود بوی که میشی، باید اول دانلود با سرعت معمولی رو بزنی، بعد تیک اون قسمتی که میگه "من ربات نیستم" رو بزنی، بعد لینک دانلود رو برات میاره😄

میشه آهنگ سولو هیون جین بزارید

خسته نباشید 💖💖💖

قرار داده شد😉

سلام ببخشید لینک برنامه های قبلی مثل تاکر و ... رو کی میتونین

درست کنین؟

من تازه استی شدم ولی هرچی برنامه قبلی ها رو میخوام دانلود کنم

ببینم نمیتونم

یواش یواش داریم همرو اوکی می‌کنیم، هر پستی که بیاد بالا، یعنی لینکش درست شدن

خیلی خوش حالم مه برگشتید 

میشه اهنگ هان ای گات ایتم بزارید.فرم mp3شو.مرسیییی

بلیا، قرار داده شد😁

سلااااامممممم 

خسته نباشیننننننننننننن

واقعااااا ممنونم از وب خوبتون 💐💜 من تقریبا با وب شما استی شدم😍💜

مرسی بابات زحماتتون دوستتون دارمممممم💜💜💜😍😍

پ.ن: مشکلتون درست شد؟

 

 

 

سلاااامم😍😍
خیلییییی ممنون بابت نظر قشنگ استی😁
و بععععله، داریم یواش یواش همه لینکا رو ردیف می‌کنیم😊

سلام بخشید میشه اول چیز هایی که از استری کیدز امده رو بیزارید بعد فیلم های قبل ها رو آپدیت کنید

باوووشه

سلام سلام*-*

خسته نباشید و ممنون از سایت عااالیییتون*-*♡

لیریک آهنگ چانو نمیتونم دانلود کنم هرچی روش میزنم نمیاره ممنونم میشم ببینید چجوریه و اینا ¡-¡

سلاما
 عاااممم راستش دقیق نمی‌دونم چرا اینطوریه، چون رو یه سری گوشیا میاره و یه سری هم نه
سعی می‌کنم درستش کنم😅😅
ولی لیریک رو خود آهنگ هست اگه خواستی😉

وااااای🤩

باز شد😆😆😆

خیییلی ممنون استی مهربون و خوش اخلاق💫✨💛

آها راستی ممنون که آهنگای3racha هم گذاشتین

صدای چان و معنی این آهنگ منو آخر میکشه😙

ایوللل😍😍
خواهش میکنم 😁
عاخ عاخ خیلی خوفههههه🤧🤧

روی Lyric که میزنم چیزی باز نمیشه

با هر برنامه ای هم که آهنگ رو پخش می کنم متن نداره.

میشه راهنمایی کنید با کدوم برنامه باید باز کنم تا متن فارسیش بیاد💕

اومم ما JetAudio استفاده میکنیم😉

سلام

ببخشید چرا هرچی میزنم رو لینکا باز نمیشن؟

میشه لطفا معنی Don't want to acknowledge رو بذارید.

سلاما
اوممم منظورت چیه که باز نمیشن؟ میشه بیشتر توضیح بدی؟؟ 😅😶
لیریک فارسی هم روی فایل mp3 و هم لینک به اسم "Lyric" هستن😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan