Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Weekly Idol

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.381

|↫  360p480p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.401

|↫  360p480p ╎ 720p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.428

|↫  360p480p ╎ 720p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.440

|↫  360p480p ╎ 720p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Surprise Live

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ EP.477

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Surprise live (NOEISY Comeback

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.526

|↫ 540p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.554

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.575

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.583

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

توی پلیر وقتی میخوام ساب رو فعال کنم و میره توی دانلود ها... اصلا فایلی به نام زیرنویس این ویکلی ایدول نیست!! هیچی توی قسمت زیرنویس ها نیست که مال ویکلی آیدول باشه... انگار که اصلا دانلود نشده...

ببین نمیدونم گوشی باید دستم باشه تا یه ذره بهش ور برم
از اینجا دیگه دستم بسته‌ست
پرس و جو کنین، سرچ کنین، درست میشه🌱

اره اصلا نیست انگار...🥲 حالا همون که گفتین شاید نشون نمیده رو میرم چک میکنم... ببینم میشه درستش کرد...

سلاما
والا منم سر در نمیارم خیلی
با mx player میبینم خودم فیلم ها رو با ساب، ببین از اونجا نمیتونی تو پوشه دانلود یا همچین چیزی فایل ساب رو بندازی رو ویدیو؟ 

سلام..واقعا خسته نباشین... دمتون گرم که اینقد خوبین🥲♥️ یه سوال... ساب ها خرابن یا فقط با من مشکل دارن؟😂 دانلودشون میکنم اصلا انگار نه انگار دانلود شده... میخوام برم تو فایل هام پیداش کنم نیست اصلا وجود نداره ولی توی قسمت دانلود های گوگل زده دانلود شده😐کمککک🥲

سلاماا
تو فایل منیجر هم سرچ میکنی نمیاد؟ 

خیلی خیلی خیلی خوبینننن واییی.. من تازه استی شدم و دنبال سایتی بودم که همه برنامه هارو بزاره.. یجا خوندم کانال تلگرامتونو گفتن ولی من به تگلرام دسترسی نداشتم.. بخاطر همین گشتم و سایتتونو پیدا کردممم🥲✨ خسته نباشید به همه تیمتون میگم🥲♥️ فقط میشه بگید چرا وقتی زیرنوس هارو دانلود میکنم نمیتونم اجرا کنم روی ویدیو؟. اصلا توی فایل منیجر هم نیست که بخوام مثلا استخراج کنم زیرنویس رو... اصلا نیست ولی تو قسمت دانلود های گوگل زده دانلود شده..🥲

سلام سلامم
خوش اومدییی
ببین شاید تنظیمات گوشیت طوریه که فایل های کم حجم رو نشون نمیده
یه چک بکن

سلام خسته نباشید .ببخشید قسمت جدید رو با زیرنویس قرار میدین؟

ممنون میشم جواب بدین🌹💓🙏

سلام عزیزم
فعلا چیزی نمیتونم توی اپلود بوی بذاریم متأسفانه 

تا همین سع روز پسشو چنل میزاشتین دانلود از ویلاگ ولی رو ویلاگ نبود الانم که کلن پرکسی ها به چخ رفته نمیدونم چه خبره اهههه خدایا خودت تمومشون کن دیه تیک عصبی گرفتممممم

سلام بر تو
آپلود بوی چیزی نمیتونم آپ کنم متاسفانه 
به مخض این که مشکل برطرف شد برنامه ها رو میذارم
منم عین شما، نتم قطعه

ویدیو جدید عید چوسوک اسکیزو کی میزاری چاگی؟

مال تو

سلامااااااااااااااا 

میشه اون قسمتی که سونگمین مجری بود رو بذاری ؟؟

سلام بر تو
رفت تو درخواستیا

سلام ببخشید من تو تلگرام براتون پیام دادم ولی انگار تو تلگرام نیستین

چرا عزیزم، @mahtahavij هستم

سلامی دوباره 

من بازهم اومدم وبلاگ و طبق معمول لینک های آپلود بوی به جز قدیمی ها هیچکدوم برام باز نشد😭😭😭😭

اینجا تنها جائیه که آپلود بوی برام مشکل داره

و من بسی دلم چانزروم های جدیدو میخواد اما هیچکدوم از لینکای جدید از قسمت ۱۶۸ به بعد کار نمیکنه 

ینی تا مرحله لینک دانلود میرسه بعددد که رو لینک میزنم دانلود نمیشه 

میدونم تقصیر شما نیست

امیدوارم درست بشه 

چون دوست دارم برنامه ها رو از منبع اصلی دانلود کنم  

مرسی که هستین 

ماچ به کلتون❤❤🤧🤧🤧🤧❤

 

سلاما
والا منم از همینا دانلود میکنم😭
برو تو سایت آپلود بوی، شاید اونجا واسه اینجور مشکلات راه حلش رو داده باشن
قربونتتتت

سلام 

ببخشید من از تو چنل تلگرام واسه قسمت ۵۷۵ دانلود از وبلاگ زدم ولی اینجا نزاشتینش 

میشه لطفا بزارین ممنون

هم سایتتون هم چنل تلگرام خیلی خوبن مرسی😘💙

سلاما
آرهههه آپلود بوی دیوونه‌ام کرد
بالاخره امروز آپ شد😁😂

سلام ادمین جان ^.^

اون قسمت که چانگبین مجری هست رو کی میزارید؟

گذاشتیییم

حداقل اونا رو بزارید شما که هر چی باشه میزارید چه هارد ساب باشه چه ساب حداقل اونا رو بزارید لطفاً 🙏🙏🙏🙏💜💛💚💙

 

تلگرامتونو لطفاً بدید تا من بتونم تو تلگرام عکسشو بفرستم برات بلکه اونی که من میگم تیک تاک لایو نیست توروخدا تلگرامتونو بدید 🙏🙏🙏🙏🙏😢😭😭😭

وای چقدر پیام دادی ینسسممشش
چرا همونه، فقط هنوز ترجمه‌اش کامل نشده
تموم شد میذارییییم

بابا من اهمیتی نمیدهم هارد ساب باشه یا ساب لطفا بزارید توروخدا 

 

 

 

 

 

 حداقل تلگرامتونو برام اینجا بفرستید تو تلگرام براتون عکس اون برنامه رو که میگمو بفرستم اونو بزارید تو سایت لطفاً😢😭😭🙏🙏🙏🙏🙏🙏💜💛💚💙

 

 

تو اهمیتی نمیدهی
ولی ما واسه ترجمه باید فایل رو زمان بنددی کنیم بعد از روی ویدیو ترجمه کنیم
و این پروسه کمی تا حدی طولانیه
اینجا هم میتونی توی پیکوفایل یا یو آپلود عکست رو آپلود کنی بعد لینکش رو برام کامنت کنی
ولی تلگرام هم در خدمتم @mahtahavij 

سلام ادمین من رفتم Tik Tok Live ولی اونجا فقط یه دونه ویدیو از فلیکس و هیونجین بود یعنی اینا تا الان تیک تاک لایو نزاشتن؟

من که فک میکنم زیاد گذاشتن اگه بقیه تیک تاک لایو هاشون هست لطفاً اونا رو هم بزارید😭😢 🙏🙏🙏🙏💙💚💛💜

سلاما
چرا چرا، منتها فایل سابش یا پیدا نمیشه، یا اگه بشه هاردسابه
خلاصه که بساط داریم😂
تا حالا فلیکس یه بار تکی اومده، دو بار با هیونجین اومده، یه تیک تاک لایو گروهی هم داشتن

سلام ادمین عزیز

اون کدوم قسمت یا برنامه بود که فلیکس و  چانگبین و فک کنم هان باهم دیگه داشتن آهنگ اون دختر کوچولو رو میخوندن و میرقصیدن 

فک کنم اون ویکلی آیدل بود لطفاً اونو اینجا قرار بدید لطفاً 🙏🙏🙏🙏🙏🙏😭😭😭😢💚💛💜💜

سلاما
تیک تاک لایوه، در حال ترجمه‌اس

سلام ادمین یه جا بود که چانگبین و فیلیکس و فک کنم هان با هم دیگه سه تایی رقص آهنگ اون دختر بچه کوچولو رو میرقصیدن خودشم تو ویکلی آیدل بود اونو نداشتین اون ویکی آیدل رو لطفاً اینجا بزارید من خیلی منتظر بودم اینجا پیداش کنم ممنون 🙏🙏🙏🙏🙏💜💙💛💚

سلاما
موزیک ویدیو باکسر رو نمیگی؟ 😂😭

Thanks thanks thanks😙😙😙

❣️❣️

سلام عزیزم  من الان ۳ روزه ک استی شدم و دلیلش هم دیدن ی  کلیپ از هیونجین بود ک موهای بلوند داشت و ی اهنگی رو ب شکل کیوت اجرا میکرد که بهم گفتن ویکی ایدل بوده اون برنامه اما من پیداش نکردم میشه راهنماییم کنید ک کدومه؟😍

سلاما
خوش اووووومدی 
یه ذره بیشتر آدرس میدی؟ 😂😭

ویکلی آیدول جدیدشونم اومدههههههه

آرههههه

سلام ادمین اون قسمت یا چی بود که اعضا باهم فمیلی میشوم و چانگبین و چان بچه ها میشدن؟؟

فیلیکس☺هم بابابزرگ بود

دالی
اینجاست skz family

به به فیلیکسم توی اولین قسمت خودشو خوب نشون دادااا..

دَ تَرو نِگوهه.. نِگو تَرو هِگوشه... اوری تون مَرَنه چِن بیرو هیگوعه.. تاچاععع.... پو پو😂😂😂... تلفظ بقیه اش رو هم واقعا بلد نیستم😆😆😅

اصن ویکلی آیدول اولیا خدان😂

سلام میگم من متوجه نشدم الان این برنامه پونصد و خورده ای قسمته؟ اگه هست چرا بقیه قسمتاش نیست🥲💔

سلاما
ویکلی آیدول یه برنامه هفتگیه که هر هفته یه آیدول مهمونشونه
اسکیز توی این قسمت ها حضور داشتن

باورم نمیشه تموم شد ! :||

یععععس

برنامه Surprise live  نمیشه زیرنویسش رو دان کرد لطفا رسیدگی کنید

مرسی از سایت خوبتون خسته نباشید

سلام عزیزم
سابش رو گذاشتممم😁

ساییتون طراحی خوبی داره و اینکه برنامه ها و آلبوما رو کامل میزارین خیلی خوبه ... فقط تنها عیبش اینه که لینک بعضی از برنامه ها مشکل داره ... یا اینکه دان میکنی باز نمیکنه‌.. لطفا رسیدگی کنین ... فایتینگ

سلاما
لفط دارین🤧
هر کدوم خراب بود بهم بگو سه سوته درست می‌کنم😁

زیرنویس قسمت 526 فک میکنم خراب شده. چون دانلود نمیشه اصلا

ممنون میشم رسیدگی کنید.

سلاما
چک کردم مشکلی نداشت
بگو کجا به مشکل میخوری تا راهنماییت کنم 😊

یااا ابرفضل:/

من که نمیتونم اینهمه رو ببینم ربط که به هم ندارن نه؟ میشه اگه دیدی یادته بگی کدومش مهم تر و فان تره؟

عزیزم همشون باحالن
یکیو رندوم انتخاب کن😂

سلام

میگممم 

شما برنامه ی Idol Human Theateرو گذتشتید؟

اگ گذاشتید لینکشو بگید دان کنممم💖

سلام
تازه دیروز منتشر شدهㅠㅠ
در دست ترجمه‌اس و به زودی قرار می‌گیره😁

چرا زیرنویس قسمت جدید از یجایی به بعد ساب نخورده یا برای من خرابه؟ 

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 😅 

سلام ببخشید زیرنویس جدید ترین قسمت اصلا هماهنگ نیست میشه درستش کنید؟؟

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 😅
با mx player باز کن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خداروشکر من وقتی هانو اینطوری دیدم اولش ی گوشه پکر نشسته بودم ذهنم ی عان نمی دونم چطوری به این نتیجه رسید (*******) به خاطر جریان بادی کچر ازش انتقام گرفته چششو از کاسه در اورده

اینی که توی پرانتز گذاشتمو سانسور کن چون ممکنه بعضیا هنوز ندیده باشن دوبارهدمثل کینگدام داستان نشه

و...

الان فک کنم همه فهمیدن منظورمون از جمله ی :

استری کیدز ٨تا مین ووکال ٨تا مین رپر و٨تا مین دنسر داره چیه 

ســــــــونـــــــــگـــــــــمــــــــــیــــــــنـــــــــکم مین ووکالمون الان سریع ترین رپر کیپاپهههههههههههههههه

اخه چطوووووور ؟

ی گوله استعداده بچم اصن 

خدافظ

ذهنت چه سمممه 😂😂😂😂
بعله بعله😑
🤣🤣🤣🤣
گوله چیه، تبدیل به توپ بسکتبال استعداد شده 

سیلام 

اون قسمته ویکی ایدل که با اهنگه بک دور چشم بسته میرقصن کدومه؟

سلاما
والا من یادم نمیاد درست حسابی، ولی اونی که سر پروموشن های بک دور رفتن قسمت 477 بود😁

جییییییییییغ 

هووورا بالاخره اومد

اولین نفر زیر نویسو دان نمودم (چه افتخاری)

بعد ممنونننننم

و شما می دونید چه بلایی سر کوئوکا ی خوشگل من اومده(اگه خبری شد ترو خدا به منم بگید اصلا دارم دیوونه می شم )اولش فکر کردم اووووف چه استایل خفنی براش درس کردن بعد دیدم همه جا با چشم بنده داشت اشکم در میومد خلاصه اگه خبری از این سنجاب کوچولو داشتید به منم بگید 

ممنونم بازم 

بابای 

هَواااااااار
خواهش میشههههه
سنجاب کوچولو گل مژه زده، چیز جدی ای نیست
امروزم تو بابل گفت که چشمش بهتره😁
خدافظی

سلام خسته نباشید

ببخشید قسمت جدید ویکلی ایدولشون قرار گرفته ایا؟

یاپ! 

سلام زیرنویس جدید ترین حضور استری کیدز تو ویکی آیدل نیومده؟

لطفا اگه اومد زود بارگزاری کنید

مرسی بابت سایت فوق العاده تون

چرا چرا اومد😁

سلاااام گایز خسته نباشید🤍ویکلی آیدوله امروزو کی میزارین؟🥲فقط تو راهم هی میرمو میام چک میکنم🚶‍♀️😂

امون بدین منتشر شه، دو دقه لینکش خشک شه
بععععععععد تازه باید سابش بیاد
بعد ترجمه شه 
اوووووووه😂

وای تروخدا ویکلی ایدول جدیدرو ساب بزنین 

 

  • مهمممممممممم
آخه کدوم یکی رو تا الان ساب نزدیم؟ 😂😭
می‌زنیم می‌زنیم

هلو من تازه دارم استی میشم . میشه بگین با دیدن کدوم برنامه ها میتونم با اخلاقیاتشون اشنا بشم و جنبه فان داشته باشه اون برنامه؟

سلام بیبی استییی
همین ویکلی آیدول گزینه خوبیه😁 اما خب غیر از اون:
اگر هم جدید تر می‌خوای، اسکیزکد
سوالی بود درخدمتم😁

های استیز

برید قسمت ۳۸۱ ببینید و با سریع ترین رپ کیپاپ مواجه بشید 

اصن پشمام که این پسر اینجا فقط بیست سالشه  ولی سریع ترین رپر کیپاپه

اصن افتخار دونم پاچید

دالی
بلی بلی، همین که ایشون می‌فرماین، پاشین ببینین
میبینیییییش؟؟
افتخار دونی😂😂

سلام :)

قسمت ۴۲۸ لینکش خراب هستش میشه یه چک کنین؟ ممنون

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت😁

سلاما خوبین چ خبر 

میگم ی چیزی دیدم تو ی جایی(چقد قشنگ گفتم:) بعد بالاش نوشنه بود Idol master اینو دارین بزارین؟

میشه تو تلگرام یا اینجا بزاریدش لطفا خواهشنا التماستوالتماستون ممیکم

💚🌼💚🌼⭐⭐ 

سلاما😍
مام یه چیزی گذاشتیم تو یه جایی
لینکش هم خدمتتون😂❣️ لینک

نمیتونم دانلودشوون کنم میزنه فایل خطا

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 😊

سلام.خسته نباشید عزیزم

اون بخش هایی از قسمت 477 که جدا منتشر شده رو هم میذارید؟

می‌تونی از چنل تلگرام دانلود کنی😊

سلام خسته نباشید. واقعا کارتون عالیه. زیرنویس هارا خیلی با سرعت قرار میدین. ازهمتون متشکرم. امیدوارم موفق و مؤید باشید. استی ها همیشه نه تنها استری کیدز بلکه شما راهم حمایت میکنن☺️🌸💮🏵️🌹👌

سلامااا😍😍
خیلی خیبی خیلی زیاد انرژی دادی بهمون😍😍
پر انرژی تر ادامه خواهیم داد❣️😃

سلام 

میشه لطفا ویکی آیدول جدید را هم بزارید فکر کنم بعد از کامبک Back door بود 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

خدمت شما😊

میشه بهم پیشنهاد بدین ک کدوم برنامشون قشنگه؟؟

فایندینگ و دینگو 😊

ممنون💚

^^

سلام میشه لطفا زیر نویسش رو هم داخل همین صفحه بزارید توی تلگرام برای من باز نمیکنه کلا ممنون 😍😍😍😍

زیرنویس هر قسمت کنار لینک دانلودشه😘

سلام لینک قسمت381 کار نمی کنه مال کیفیت 360 .ممنون میشم اگه رسیدگی کنین😢

ممنون که گفتی💜
اصلاح شد😉

جییییغ😍😍😍😍

😍💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan