Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Idol Room

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.43

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

واقعا بلاک محشریه

دمتون گرم 💕

🤧✨

سلام خیلی خسته نباشید واقعا از سایتتون ممنونم استی شدن بهترین اتفاق زندگیم بود 

یه جایی هست جایزه بردن چان موهاش بلونده ..فکر کنم مال اولاشون باشه هان خیلی گریه میکنه 

سلااما
اوهوووم برای برد اولشون بود، بردی که با میروح توی ام کانت داون داشتن
ساب نداره متاسفانه 

سلام ببخشید ساب بعضی قسمتا برنامه ترجمه نشده مشکل از ماله منه؟

سلاما
در حد یه جمله یا چند دقیقه؟ اگر در حد یک یا دو جمله باشه ساب انگلیسی ناقص بوده

سلام . اول اینکه میخوام تشکر کنم سایتتون بی نظیره خسته نباشین. و اینکه میشه قست 16 ایدل روم رو هم بزارین که فلیکس رو مقابل جی وای پی قرار میئن  ؟زیرنویس هم داره اون قسمت؟

سلاما
تو لیست درخواستیاس😁

این برای کِیه؟

جدیده یا قدیمی؟

مال اِرای میروح و ایناست

عی یو سلاام~*-* خسته نباشینن

راستش ساب این گل گلاب با خودش هماهنگ نیست، میخواستم ببینم کلا اینجوریه یا من خار دارم؟:’) آخه با ام ایکس پلیرم بازش کردم درست نشد💔

سلاما
اصلاح شد😁

سلام خوبی؟ ببخشید نمیدونی هیونجین کی برمیگرده؟ دلم خیلییی براش تنگ شده میترسم نکنه یه وقت اخراجش کنم نگرانمممم نکنه دیگه نیاددد خیلی رفتنش طول کشیده 😿 مگه پسرم چیکار کرد آخه😭 

سلام
نه عسلم، خبرای خوب تو راهه‌🍭~~

زیرنویسش هماهنگ نیست:(

اوکی شد😇

سلامممممممممممممم

هنو ندیدمش ولی هر برنامه ای که این بچه ها باشن خیلی خوبه اصن برنامه صفا میگیره 

هانا تول ست نت هان بنده خدا فکر کرد با اونه 

در همین حدشو تو یوتیوب دیدم 

(وی نمی داند چی بنویسد )الانم دارم اهنگ زیبا ی Wow(ورژن تری راچا) و هپی می گوشم 

و دیگه انگار توی بهشتم

اها و باز هم تشکر 

سلااااامممم
ببین ببین، به جای منم تیکه ای که مسابقه رقصه رو چند بار کااامل ببین😂😁
عجب پارادوکسی، واو و هپی؟ 😍😂
خواهش میشه😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan