Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Idol Human Theater

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Behind the scene of Ep.03

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

سلامااااا

میگم بقیه آیدل هیومن نمیزاری چنتا دیگه هم وارنا برای کامبک های راک و فایو استار

وای میگه سلاما
من مرگگگگگ
چرا چرا، والا قرار بود ادمین بفرستن کنار دستم منم به امید اون نشسته بودم
هیشکی نیومد خودم دیگه یواش یواش میذارم😂😭

سلام چطوریی؟

میگم یه برنامه بود که استری کیدز و جی وای پی هم بودن اونو گذاشتین؟

هزاران هزار برنامه هست
کدام یک؟ 

حداقل تلگرامتونو بدید تا از اونجا در ارتباط باشیم پیام نوشتن اینجا خیلی سخته من اینجا باید چند بار بیام پیام بنویسم تا پیامم بیاد به شما برسه لطفاً تلگرامتونو بدید 🙏🙏🙏🙏😭🤧

به جون جی‌وای‌پی پیامت میاد😂😂
@mahtahavij 

سلام لطفاً زیر دنبال کننده ها یه جستجو بزارید که وقتی یه چیزی رو میگردیم بزنیم پیدا کنیم ممنون از ادمین عزیز که به حرف stay ها گوش میکنید 💚💛💜💙😚🙏

سلاما
گذاشتیم، ولی گویا دردسرش بیشتر بود😂😭
هر چی خواستین در خدمتم

اها اخه من یه ویدیو دیگم دیده بودم این دو قسمت نبود ولی انگار ادامه قسمت دو بود..گفتم شاید اون قسمت سه هس یا شایدم پشت صحنه ای چیزی بود..

اون لینک مال تلگرامه دیگه آره؟ اینجا نمیزارین من تل نمیتونم😭

احتمالا پشت صحنه ای چیزی بوده
آره، فعلا امکانش نیست متاسفانه 

این قسمت سوم هم داره؟

بعد یه برنامه اومده بود با رین بود راین بود کی بود حقیقتا نمیدونم...اونو اینجا نمیزارین؟

سلاما
هیچکس نمیدونه 😂
یه چنل یوتیوب منتشرش میکنه، در نتیجه اصلا نمیدونیم بازم دعوتشون میکنن یا نه
بعلهه تو چنل هست

سلام 

مرسی بابت برنامه های و این که منتظر بقیه هم هستشم😁😁😁😁😁😁

و اینکه شما برنامه ای ک بین استری کیدز و د بویز بوده رو نذاشتید؟

Idol on quiz #3(Stray kids&The boyz) legend program requested by fans 

که تو kbs world TV آپلود شده

سلاما
چرا چرا تو قسمت پروگرم بگردی پیدا میشه❣️

عه الان دیدم نبود

یهو اومدم بود

مرسیییییییییییی

❣️❣️❣️

واهای عرر مرسیییی 

راستی خیلی ممنون که انقدر دارید زحمت میکشید واقعا خیلی خیلی ممنونم که هستیددد خسته نباشی 💛💚💜💙❤

کلی قلب و این داستانا 

ببخشید چجوری زیرنویس و رو ویدیو بزارممم😭

سلام عزیزم
با بیشتر برنامه ها میشه، اما برنامه Mx Player پیشنهاد می‌کنم😁
ویدیو رو که باز کنی، بالا سمت چپ یه سه نقطه هست
اون رو که بزنی چند تا گزینه میاره، subtitle رو انتخاب کن، بعد روی open بزن و بعد فایل سابت  رو از بین فولدر های گوشیت پیدا کن
به همین سادگی، به همین خوشمزگی😁😂

خیلی دوستتون دارم درجه یکین. بهترین تیم استی

تشکرااات❣️

چرا نمیتونم زیرنویسشو دانلود کنم

سلام عزیزم، اصلاح شد

چرا زیر نویس فارسیش دانلود نمیشه برام؟

چاگی، چک کردم مشکلی نداشت 😅 

سلام..میگم از ووجین خبری نیست؟..انگار همه اونو یادشون رفته

سلام
عزیزم ووجین از گروه رفته و خودش سولو دبیو کرده
و همینطور کسی از یاد نبرده، طرفدار های خودش رو داره

سلام خسته نباشید ببخشید برنامه M countdown theater with stray kids 

رو شما توی سایتقرار دادین یا نه؟ اگه اره چجوری پیداش کنم؟

 

سلام عزیزم
فکر کنم همین برنامه باشه😁

یه سواااال

توی سایت این برنامرو گذاشتین؟؟؟؟؟؟؟ 

"Stay 2nd anniversarys"

 

اگه گذاشتین میشه لینکشو بزارینننننن 

مرسییییی 

و اینکه برا گذاشتن این برنامه هم بازم مرسی😄❤

سلام عزیزم
بله اینجاست 

Skz family که دوباره لینو و هیونجین دختر شدن رو برنامشو تو سایت قرار نمیدین؟

سلام چرا گذاشتیم
دوشنبه ۱۵ شهریور ۰۰ , ۱۳:۲۷ bang channnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

وای این برنامه خیلی خیلی خوبه  مخصوصا اونجاش که هیون به چان میگه توفقط لباس بپوش

کاملا صحیح می‌فرمان آخه😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan