Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

NOEASY Showcase

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ The Full Showcase 

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Thunderous 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Wolfgang 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Grow up 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ The view

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

دوشنبه ۱۸ بهمن ۰۰ , ۰۷:۲۶ یک استی به شدت استی

مهتا گروو آپ چرا ساب نداره؟

آخه توش استیا خیلی صحبت کردن 

دالی
توی فایل کامل شوکیس اون تیکه ساب داره فکر میکنم

دستت ممنون🤣🤣

دمت درد نکنه😂❣️

ببخشید ولی ساب شوکیس انگلیسیه

میخواستم بدونم اشتباه شده یا انگلیسی گذاشتی 😁

اشکال ندارد بابا من یه ماه دیگه مدرک انگلیسیمو میگیرم🐍

اصلاح شددددد
😂😂

اینجانب نتش شارژ شد و از بد بختی در اومد 

ولی وقتی اومدم تو سایت برگام همه ریختن آخه شوکیس تو ی روز چجوری ساب زدن؟ فک کنم شیفتی ساب زدن نه؟🤣

من رفتم دانلودهامو بکنم بای🐍

بح بح
دیگه ما خععععععلی خفنیم😁😎
چهارشنبه ۳ شهریور ۰۰ , ۰۷:۴۵ ђєlเ qøųķķą شهید شده بر اثر نگاه های جیسونگ🚶🏳

هیقق فدای اشکاشون شمممTT~TT

ㅜㅜ
سه شنبه ۲ شهریور ۰۰ , ۱۹:۱۰ ђєlเ qøųķķą شهید شده بر اثر نگاه های جیسونگ🚶🏳

یکی بم بگه جریان اون ویدیوهایی ک تو اجرای Grow up پخش شد و بعد اعضا سرش گریه کردن چی بود؟ TT

برو ببین من هر چی بگم باز حق مطلب ادا نمیشه☹️😂
ویدو هایی از استی پخش شد، بعد احساساتی شدن کلا اصن یه وضییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan