You make StrayKids stay

Spotkids Mafia Game

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Mafia Game 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام سلام بسی مرسی

❣️✨

https://www.instagram.com/p/CLMQrc6ncnu/?utm_medium=copy_link

اینم لینک پست اینستا گرام...دوتا از اعضای ایتزی هم در برنامه بودن..

سلاما
اینجاااست لینک

سلام. ببخشید میگم یک برنامه به اسم New year spicail هست که هیونجین هم در برنامه هست.میخواستم بدونم چجوری میتونم پیداش کنم با زیرنویس فارسی...هرچی میگردم پیدا نمیکنم.

سلام عزیزم
تا حالا اسم همچین برنامه ای رو نشنیدم😅
عکس یا لینکی چیزی ازش نداری؟ چون پیداش نمی‌کنم

سلام خسته نباشییییید  

میشه بگین کدوم قسمت چانرومه که فنا کلی جمله های باحال(لاس) برای چان مینویسن اونم از خجالت ذوب میشه؟؟؟؟؟؟

سلاما
والا همه قسمت ها😂
تازه از خجالتم آب نمیشه، با پررویی ادامه میده😂
ولی قسمت های اول اینطور نیست
فکر کنم از قسمت های شصت به بعد شروع شد، یا همون دور و ورا

راستی داستان قطب نما و کلبدو ماه چیه؟ /:

قطب نما یه جورایی نماد اسکیزه، حتی توی لایت‌استیکشون هم از شکل قطب نما استفاده کردن، و توی تئوری ام وی هاشون نقش زیادی داره
کلید هم یه سری آلبوم داشتیم به نام clè، این لغت به فرانسوی به معنای کلیده، بازم توی تئوری ها نقش خیلی مهمی داره، پیشنهاد می‌کنم تئوی های Miroh, Side Effects, Double Knot, Levanter رو بخونی، اینجا داریمشون😁
نماد دو ماه هم که توی ام وی های side effects و double knot دیدیم، به معنای دو راه انتخابه، باااازم مربوط به تئوری هاست😂😁

یه پست دیگه ای هم دیده بودم ام وی طور بود و چانگبین داشت راجب مکنه اهنگ میخوند میشه اینم یه راهنمایی بکنید که چی بود؟

 

سلاما
اسکیز پلیر مکنه آن تاپ بوده

سلام من چندوقت پیش تو اکسپلور یه پست دیدم که فکرکنم یه لایو بود و  بنگ چان و چانگبین بودن بعد توش یه اهنگ به اسم زندگی بدون چانگبین نمیدونم همچین چیزی میخوندن میشه یه راهنمایی بکنی چی بود؟ 

دالی
عااا فکر کنم منظورت چانروم قسمت صد باشه😁

سلاماااااا♥️

شما عالییییننننن♥️

یه سوال داشتم من یه جا یه مومنت از هان و لینو دیدم ولی نمیدونم کدوم برنامه بود .هیونجین موهاش بسته بود با تیشرت سیاه.هان هم هوردی داشت با کلاه فکر کنم.لینو هم تیشرت سرمه ای.شما میدونین چه برنامه ای بود؟

سلاما😍
عااا یکم دقیق تر آدرس میدی؟ 😶

خدایاااااااااا خیلی خوببببب بود 

عالییییی هم مترجم هم خودشون 

برنامه فان مثل این چی رو معرفی می کنین 

 

آره محشررررر
تو اون یکی نظرت گفدم😁

سلام ببخشید لینک دانلود خرابه هر کاری میکنم دانلود نمیشه

چک کردم مشکلی نداشت که😅

سلام من مدت زمان زیادی نیست که استی شدم شما چیو معرفی میکنید که بتونم بیشتر بشناسمشون و اهنگاشونو بشناسم؟

سلام استیی😃😃
برنامه ی دبیو حتماااا، بعد اگه چیزای خنده دار و باحال دوست داری فایندینگ یا دینگو
اگه هم بیشتر شخصیت‌شون رو می‌خوای بشناسی، وان کیدز روم
فایتنیگ😍

سلام ببخشید وقتی میخوام دانش کنم میگه فایلش پیدا نشد میشه برسی کنین؟

بلیا، اصلاح شد😁

اها مرسیی 💙💙

💜

سلاام اول اینکه مرسی واسه زحمتاتون 💙

و اینکه یه سوال داشتم :"" من مدت زیادی نیست استی شدم و هیچی از تئوریا و این جریان کلید و قطب نما نمیدونم . میشه یه منبع کامل بهم معرفی کنین که بتونم تئوری و تحلیل ام ویای قبلیو بخونم؟ حالا پیج یا سایت با هرچی .. اخه خودم هرچی گشتم پیدا نکردم یا خیلی پراکنده بودن :( الان فقط میدونم یه قطب و نما و کلید هست که خیلی مهمه-

سلام عزیزکم، ممنووون 🌿💚
میتونی از قسمت "تحلیل" تو بات تلگراممون استفاده کنی
@straykidsworld_bot
هشتگ #theory تو چنل هم میتونه مفید باشه
@straykidsworld

دوتا ماه هم دارن حالا 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
Designed By Erfan Powered by Bayan