Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Idol Radio

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.177

|↫ 360p480p720p ╎ sub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep. 541

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep. 625

|↫ 360p480p ╎ ​​​720p ╎ sub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

ایدول رادیو جدید رو نمیزارید؟

جدیدا آیدول رادیو نرفتن

سلام کلی خسته نباشین

ساب قسمت 177 رو از کجا میتونم پیدا کنم!؟ 

سلاما
در دست ترجمه‌اس

سلام ساب 177 نیومده که با زیرتویس فارسی بذاریدش لطفا

خیر عزیزم

سلامی دوباره من یه سوال داشتم میشه asmr لیکسی رو اینجا بزاری تا من برم دانلودش کنم😊بعد فقط لیکسی asmr رفت بقیه پسرا نرفتن؟

سلاما
ایناهاش😁 لینک
نه فقط لیکس رفته

سلامم..کیس د رادیوعه لینو و سونگمو و مینهیوک بی تو بی رو میشه ساب بزنید:)؟
یا اگه زدین از کجا میتونم پیداش کنم؟

 

سلام
دکیرا ها رو به ترتیب یواش یواش میذاریم

مال 177 رو نمیذارید؟:(

به محض ترجمه فرار می‌گیره 

سلام لینک دکیرای سونگ و لینو رو میدید؟

 

سلاما

خسته نباشیددد

مرسی واسه همه زحماتتون✨🥺

ی سوال داشتم 

قسمت 177 ساب نداره چرا؟ 🥺

نوشته ساب اما مثله عدد کیفیت ها به صورت لینک نیست 🥺💔

سلاما
بچه ها این قسمت تو لیست درخواستی هاس
هر موقع سابش اومد پست آپدیت میشه😁

ایدل رادیو مال استری کیدز چنئ قسمت دیگه هم داره چرا اینجا دو قسمتش فقط هست

در حال حاضر همین دو تا ترجمه شده‌ان😶😅

سلام.من تازه فن استری کیدز شدم.میخواستم بدونم بقیه ی آیدل رادیوهایی که شرکت کردن رو از کجا پیدا کنم؟؟؟چون فکر کنم پنج شیش باری آیدل رادیو رفتن انگار

خیلی زود همین جا هم میذاریم
اما می‌تونی فعلا از بات یاچنل تلگرام دان کنی اگه دوست داشتی😅😅
آیدی چنل توی ستون سمت چپ هست 

خسته نباشید .. این قسمت جدید آیدل رادیو ساب انگلیسی نداره؟

گذاشتیم😜😜

تشکررر و خسته نباشید بزرررگگگگ به تیم ترجمه*-*

💜💜💜

سلااااام خسته نباشینننن😍💙

ایدول رادیوی جدید رو کی میزارین؟*-*

سلام، تشکراااتت😃😃
اوووم، سابش نیومده هنوز😶
تا اومد تیم همیشه در صحنه ی ساب تو سریع ترین زمان ممکن ترجمه می‌کنن، خیالت رااااحت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan