Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Kiss The Radio

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

​​​​​​

Ⱝ Ep.03

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ SKZ

|↫ 360p480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 23.11.20

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 ادمیننننننننننن چطوری

من همونStayyyyyyyyy هستم ک همیشه خدا مزاحمتون میشم فقط اینکه اسممو عوض کردم... همچنان خواستن بگم اعلام حیات کن تروخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بابا بخدا اصن بدون شما استی بودن دیگه اون حس خوب رو نداره بدون شما ما نه ریلیتی شو داریم ببینیم نه لایو نه هیچی نه مهتای مهربون داریم ک اصن آدم باهاش حرف میزنه حالش خوب میشه انقد که مهربونه .... بابا حد اقل هفته ای یه روز بیا اعلام حیات کن مارو از نگرانی در بیار

دورت بگردم
والا همه نظرا این چند وقت این بوده که چرا ام وی رو نمیذارین فلان برنامه روکی میذارین
جواب نمیدم چون جواب همش یه چیزه
منم فیلترم😂😭
صبوری کنین درست میشه بالارخره

ادمییییننننننن اقا قبول نییییییس کجایید بابا لامصب یه خبری از خودت بده اعلام حیات کن بخدا هرروز میام تو سایت ببینم اومدی نیومدی چرا نیستی ینی انقدر نگرانت شدم دوس دارم عین مامانا ک بچشون گم میشه بعد پیدا میشه میزننشون بزنمت ... تروخدا یه خبری بده از خودت🤧❤️

وای سیصد تا پیام دادی تو همشون میخوام دورت بگردم نینیمیممیی
نه نزن منووو گنا دارم

لینک قسمت 5 سالمه؟

بلیی

سلام ادمین خوبی؟

یه سوال داشتم ساب برای قسمت ۵ kiss the radio هنوز منتشر نشده؟

مرسی که همیشه جواب منو میدید😊😊😘

خسته هم نباشید خیلی زحمت میکشید😊😊

سلاما
چرا چرا قرار داده شد
خواهش میشهه😁✨
سه شنبه ۲۷ مهر ۰۰ , ۱۹:۵۰ استی مادربزرگ

سلام . میشه لطفا اون قسمت که همه پسرا و اون قسمت که هان به جای سونگمین رفت و موهاشو داده بود بالا و خیلی بویفرند شده بود رو خارج نوبت بزارین . تا به ترتیب برین پییییر میشیم

سلام عزیزم
استی های خارجی دونه دونه ترجمه انگلیسی می‌کنن، دست ما نیست🙁😅

سلام برای این قسمت ۵ ساب نمیزنید؟ 

سلام
چرا به خدا اسکیز امون بدن میزنیم😂

سلام

قسمت جدیدی ک همه بودنووو کی میزارین؟

هر موقع ساب انگلیسی منتشر شد، بالافاصله بعد ترجمه قرار می‌گیره😁

سلام وقتتون بخیر

خیلی خیلی ممنونم برای سایت خوبتونمن یک سوال داشتم برنامه  

Pop's in seoul قسمتای فلیکس و نمیذارین؟خیلی میخوامش مرسی💓💓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام عزیزم
خیر نمیذاریم
توی یوتیوب با یه سرچ کوچیک می‌تونی ببینیشون😁
توی چنل هم فکر می‌کنم کات هاش باشه

اخ جانمی جان قسمت چهار 

کام ساهابنیدا 💗💗💗💗💗

کلی قلب و این داستانا❣️😁

سلااااام...ما منتظر ادامه اش هستیم و خیلی خیلی ممنون از سایت خوبتون❤️❤️❤️

سلاماا
یواش یواش قرار می‌گیره😁

ما منتظر ادامش هستیم 

هیچ جا نیریم همینجا هستیم 

خلاصه که هر وقت گذاشتین ما میایم نگا می کنیم و کلی مرسی میشیم 

آفرین آفرین😁
ما هم خیلی خواهش میشه میشیم، همیشه هستیم😁

خدایاااااااا سونگمین سرما خورد جیسونگ به جاش با مینهو رفت سر برنامه من نمی دونستم باید گریه کنم یا بخندم😭😭😭😭

برنامشو نمی زارین؟

فکر کنم یکی از قسمتای کیس د ریدیو بود نه؟😆😭

ایشالا زود تر خوب بشه🙁
بلند بلند بخند که مینسونگ باران شدیم😂
چرا میذاریم، قسمت های دکیرا رو داریم یواش یواش میذاریم😁

سلام هیونجینم شرکت کرده 

اخه عکساش تو پیچ همین برنامه هس؟

بعععله
توی چند قسمت بعد از اینا اومدش😁

ووووویییییی عرررررر یک سلام و یک سوال

مینسونگ امروز با هم تو کیس د ریدیو بودن یا من اشتباه می کنم؟😭😓

میشع بزاریش🐣💛

عرررررر😭😭😭😭😭

ببخشید نمی تونم خودمو کنترل کنممم......

سلامااا
آره بودن😂 چشم چشم، دونه دونه داریم دکیرا ها رو میذاریم دیگه😁
کاملا درک می‌کنم عسلی😂❤️

اون قسمت که چانگبینم اومده بود بزارین لطفاااااااااا

تاریخ 21.3.15

بلی بلی، یواش یواش همش ساب میخوره😁

سیلامم بملا من باز مزاحم شودم؛-؛

اون برنامه ای کع فیلیکس رو به جی وای پی 

بعد دبیو انگا 2019 اینا بید

فیس تو فیس داشت بهش میگف چرا میخاستی منو از گروه حذف کنی میدونی کودوم بید؟

سلاما
نه بابا، شما مزاحم بدون نقطه‌این^^
ایدول روم قسمت 16
رفت تو درخواستیا😁

آلـــــ ایـــــن 

ادامه ادامه 

چشم چشم
حالا فعلا با کینگدام حال کنین تا اینا آماده بشن😂😁

سیلامم میگم چرا جی وای پی بیترادب ت اون برنامه گف لینو فیلیکس نمتونن دبیو کنن؟

خوداروشکر دبیو کردن هققق هققققققققققققققققق

ی سوال ی برنامه بیدا استری کیدز توش اهنگ as if its your last کاور کردن (هان.بنگچان.ووجین)ولی بقیه هم بیدن

یچی دیه حالا اون برناامه ک جی وای پی نکبت گف نمیشه دبیو کنن اسمش چیه ""بملا وقتی فمیدم میخاستم پاشم بیام از 600طرف جرش بدم

 

دااالی
دیگه حالا هر چی بود به خیر گذشت😂
تو همون برناما‌اس، اگه اشتباه نکنم قسمت هفت بودش
اینم لینکش

سلام عزیز دلم 

یه سوال میشه خواهش کنم اینو بزاری؟ کلیک

یا اینکه گذاشتیش؟ 

 

دااالی
این احتمالا پشت صحنه فن میتینگه، یا خود فن میتینگ😅

وای من خیلی دنبال این برنامه بودم مرسی که گذاشتینش🤩🤩😍😍

بقیه ی قسمت هاش رو هم میذارین؟ 

خواهش میشهه😍😍
بععععله، در دست ترجمه‌اس😁

ایدامااااااا ایدامااااا

 

وااااات؟*لحن جیسونگ تو عال این

واااییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 

کیس د رادیو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عررررررر من خیلی خوشحاللللممممم وااااییییییی عرررررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

💖💖💖❤❤❤💜💜💜

 

پ.ن: رنگ قلب ها به چانزروم قسمت 100 برمیگرده میخام انقد تو کامنتام اینو بزارم همه جا ترند شه😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂💖❤💜💖❤💜💖❤💜

وایییییی😍😍😍
نوش جون😍😁
اولیشم من: 💖❤️💜💖❤️💜💖❤️💜❤️💖❤️💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan