Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

MV Reaction

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ God's Menu 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Back Door

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Thunderous

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ MANIAC

|↫ 480p720p1080p ╎ sub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Case 143

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ LALALALA

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lose My Breath 

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام ببخشید من زیاد کلمه چنل رو شنیدم ولی نمی‌دونم چیه😢 میشه برام مثل لینک تایپ کنید تا من پیداش کنم ممنون 🙏🙏🙏🙏🙏🙏💜💙💛💚

سلام عزیزم
چنل تلگرام منظورمه

سلام ممون از سایت باحالتون 💛💚💙💜

 

 

میشه لطفاً بقیه ری‌اکشن ها به ویدیو رو بزارید لطفاً 🙏🙏🙏😿

سلاما
تو چنل هست، یه ذره سرم خلوت تر بشه اینجا هم میذارم

ری اکشن به یور ایزم بزار قشنگم

 

لایو گروهی جدیدشون بوده، نه ریکشن
که در دست ترجمه‌اس

هر چی بگم کمه. واقیعا بهترینیدددددد مرسی عزیزانم😃

قربووووونت❣️✨

هیچوقت سایتتونبدیا 

ناااح

چرا جیسونگ چششو بسته بچم؟😢

 

گل مژه زده

😊👋🏻💜

ممنونننننننننننن❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜 فدا سرت ^-^ 

عی ننه🤧🤧
خواهش میشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جمعه ۴ تیر ۰۰ , ۱۳:۲۷ jung LiLith 🍓 karlA

سلام عزیززززززم ^-^❤🍓

خسته نباشی 

میشه زیر نویس  بک دور رو چک کنی لدفا 

برا من اینجوری میاد هر کاری میکنم 

سلااااام
آره آره، درست شد، ببخشیییید پیامت گم شده بود😭😭

سلاممم

واقعا ممنونم بخاطره سایت خوبتووون

فوق العادس....هرچی که یه استی نیاز داره واقعا اینجا هستتت

مرسیییی 

هیچوقت نرییید

سلاااام
خواهش میشههه😁😁
هیچ جا نمیریم همین جا هستیم😂💪

سلامااااا 

عاشقتونممممممم 

فک کنم شما اولین سایتی هستین که مخصوص استی هاست و واقعا خوشحالم که انقد خوبین 

دست همتون درد نکنه

فایتینگگگگ

سلامااااا
ما بیشترررر
از شدت ذوق بالا پایین میپرد*
فایتینگ بکککک

سلامممممممممممممم

اهم 

میشه ی چیزی بخوام 

راستش بعضیا هستن مثل خودم تلگرام ندارن 

میشه همه رو همینجا هم بزارید ؟؟

چون واقعا بعضیا نمی تونن ببینن 

مرسی ازتونننننننن 

جانه 

سلاما
بععععله
رفت توی درخواستیا😁😁

من می خوام دانلود کنم ولی میزنه ارسال یه پیام خطا هیچکدوم بالا نمیاد تحلیل موزیک ویدیوها هم نمیاد چیکار کنم؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چک کردم مشکلی نداشتن که😶

میشه  پشت صحنه هم بزارید  🙏🙏🙏🙏

خسته نباشید💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

می‌تونی از چنل تلگرام دانلود کنی💜😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan