Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Fan Meeting

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ Staying Home Fan Meeting 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Staying Home Full Fan Meeting 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

 

ৰ ➸ SKZ-X Fan Meeting 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Full Fan Meeting 

|↫360p ╎ 480p720p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Mission Part

01.Part - 

|↫ 360p480p720psub ↬|

02.Part - 

|↫ 360p480p720psub ↬|

03.Part - 

|↫ 360p480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Behind the scene

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Spread Wings

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Voices

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ TOP

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Get Cool 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ You Can Stay 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ PaceMaker

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ God's Menu (SKZOO Ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ SKZ Chocolate Factory 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Full

|↫360p ¦ 720p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Behind the scene - Ep.01

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Behind the scene - Ep.02

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ PILOT: FOR ★★★★★l

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ PILOT: FOR ★★★★★l

|↫ 480p720p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Behind The Scene : Ep.01

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Behind The Scene : Ep.02

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

ببخشید ویدیوهاتون زیرنویس داره؟

بلییی، روی sub کلیک کنین

سلام خسته نباشید ممنون از وبلاگ خوبتون 3>

عذز میخوام فایل روز سوم تور منیاک رو گذاشته بودین الان هر چی میگردم پیداش نمی کنم :(

میشه لطفا کمکTT

 

هایییی و تشکر

سلام عزیزم

من تازه وازد سایت شدم و چندتا از برنامه های پسرارو دانلود کردم دیدم ولی دیگه نمیدونم چی ببینم میشه راهنماییم کنیم و این که ساب skz-x fan meeting پارت دومشش که behind خرابه ممنون میشم درستش کنید

سلاما
به بهههه بی‌بی استی
اسکیز کد ببین،فایندینگ اسکیز ببین
دیگهههه همینا رو ببین فعلا😂❣️
اوکیه هه چک میکنم

چرا وقنی میخوام دان کنم ارور میدههههه

چه ارورییییی

الهی بگردم برا این بچه که مث بعضی آیدولا اینطوری بهش ظلم شده🥺

مرسی بابت اطلاعات❤🌹

دلیل عدم حضور هیونجین داخل مسابقه کینگدام هم همین شایعه بوده یا بخاطر مصدومیت یا چیزای دیگه نتونسته شرکت کنه اونجا؟ (بازم بخاطر عدم اطلاع از تاریخ این مسابقه و تاریخ غیبت اجباری هیونجین این سوالو دارم من🥲)

آره خلاصه
نه به خاطر همین بود، دقت کنی قسمت صفر هم بوده
قسمت صفر قبل از پیچیدن شایعات ضبط شده بوده 

سلام سلااام

مثل همیشه اول تشکر بابت همه چی❤

من بازم یسری سوال دارم درمورد فن میتینگ استیینگ هوم.. ازونجاییکه ۶ ماهه استی شدم تازه، میخواستم چنتا چیزو بپرسم ازتون

۱. چیشده بوده که هیونجین داخل این فن میتینگ نیستش؟

۲. چرا اکثرا داخل این فن میتینگ چهره اعضا غمگینه، جوریکه انگار از یه چیزی ناراحتن؟.. چیشده بوده قبلش مگه؟🥺

۳. درمورد هیونجین فقط میدونم که یبار یمدت بخاطر هیتای زیادی که بهش میدادن (نمیدونم این دلیل واقعیش هست یا نه، چون نمیدونم اون منبعی که اینو نوشته بود معتبر بوده یا نه) یکم استراحت بهش داده میشه (و حتی نمیدونم اسمش چی میشه دقیقا، استراحت یا چیز دیگه) و یمدت نیس توی اجراها و برنامه های اسکیز.. اما دقیق اطلاع ندارم ‌که این موضوع مال کِی هس.. و اینکه تاریخ فن میتینگ هایی که بالا هست هم چون نمیدونم، یکم برام گیج کنندس که این به اون قضیه مربوط میشده یا نه🥲

اینارو اگر راهنماییم کنین خیلی هیلی ممنونتون میشم واقعا، چون خیلی گیج شدم❤❤

سلاما
آره فعالیت هاش متوقف شده بود، چون یه سری شایعات میگفتن تو مدرسه بولی میکرده و واه و واه و واه خلاصه
دیگه کلا یه شیش ماه اینطورایی رفت بعدم برگشت😁✨

سلام ادمین عزیز لطفاً حجم های full ۷۲۰ ها رو یکم کم کن الان من از صبح زدم full ها دانلود بشن عصر شده هنوز نصف نشده فک کنم ۲ روز طول بکشه دانلودش تموم بشه لطفاً یه کاری بکنید 🙏🙏🙏🙏😢😢😭😭😫😫😫

تورو خدا من خیلی دنبالشون گشتم تا اینجا پیداش کردم لطفاً 🙏🙏🙏🙏💜💙💛💚 ‌

سلام عزیزم
دیگه حجم دست من نیست که😂😭
هر که کیفیت خوب خواهد جور هندوستان کشد✨😔

ساب انگلیسی واسه کارخونه شکلات پیدا نشد؟🥲

خیر

هایییییی

مرسی از سایت خوبتون 💜

میشه لطفا بیشتر کنسرت بذارین؟

سلاما
دیگه به اسکیز بگو بیشتر کنسرت بذارن 😂
از هر تور گذاشتیم، چیزی نمونده

سلام ببخشید این تور جهانی ها رو اگه فایلشون شون منتشر بشه میذارید؟؟؟

سلاما بعععععععله

سلام عزیز دلم حال دلت خوبه عشقم؟^_^

زیرنویس فنمیتینگ کاخونه شکلا میزاری کیوتم؟*_*

سلاما
زیرنویس انگلیسی پیدا کنیم، چشم

سلام عزیز دلم خسته نباشید فول متینگ زیر نویس نمیزارین واسش؟

میشه لطف کنین فن میتینگ جدید کارخونه شکلات و بزارین خیلی ممنون میشم عشقممممممم سایتتون و ادمیناتون هم همهههههه عشقققییینننننننن لاووو یو کیوتا ^_^

سلاما
ساب خوبی براش پیدا نکردیم هنوز🙁
✨❣️✨❣️✨

سلام

اون برنامه ای که لباسای کاراگاه پوشیدن و پشت صحنه شو گذاشتین فن میتینگه؟ و اینکه هیچ سابی براش نیست؟ چون خیلی باحال بنظر میاد:}

سلاما
آره
خود فن میتینگ سابذ نداره، ولی پشت صحنه‌اش یه صحنه هایی داره که اون تیپ ها رو دارن
اون ساب داره، ببین خیلی فانه 😂😂

کاش همون زیرنویس های نصفه نیمه فن میتینگ هارم بذارید باز آدم چهارتا کلمه بفهمه بهتر از هیچیه=((((((((پ

ولی مرسی که فایل هارم میذارید:*

دنبال. ساب درست حسابی‌ایم هنوزم

سلام خیلی خیلی خسته نباشید ⚘ببخشید برای فن میتینگ ها زیرنویس نمیذارین؟ ☹

اگر منتشر بشه میذاریم
ساب مناسب پیدا نکردیم تا الان

سابه Behind the sceneخرابه،دانلود نمیشه

چک کردم مشکلی نداشت
بگین کجا به مشکل میخوری تا راهنماییت کنم 

Staying home خیلی باحال بود ممنون

ولی ای کاش هاردساب انگلیسی داشت

😭😭

کلی گشتیم ما هم☹️
پیدا شد میذاریم😁
جمعه ۲۹ مرداد ۰۰ , ۱۸:۳۲ Fateme (فقط سه روز تا کامبک !!!!!!!!!!!!!!!!)

اوه مای گااااد دمتون گرم پس دست شما درد نکنه حالا یکم سعی میکنیم متوجه شیم چی می گن

ایول دارید واقعا 

دست شما درد نکنه 

بابای 

سهلااام
خواهش میشه
فایتیییینگ

سلایوم خسته نباشید ⁦❤️⁩⁦❤️⁩

فن میتینگ Staying Home چند دقیقه هست؟

کوتاهه؟ 

سلاما
حدود یه خورده بیشتر از صد دیقه😅😂

این یکی هم زیر نویس نداره ؟اندههههههههههه

 من برم امیدوارم زیر نویس درست و حسابی پیدا بشه 

بای 

والا همین فایلشونم قاچاقی پیدا می‌کنیم😂😭

سلاامم مرسی از سایت عالیتون^^

زیرنویس فایل کامل رو نمیزارید؟چرا فقط فایل پشت صحنه زیرنویس فارسی داره؟:((

سلاما^^
این فن میتینگ آنلاین ترجمه شده، غیر از این که زمانبندیش افتضاحه، حرفاشون رو یکی در میون ترجمه کردن
وگرنه ساب خوبی داشت، با زیرنویس فارسی میذاشتیم😁
چهارشنبه ۶ مرداد ۰۰ , ۰۰:۵۱ یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است

های مجدد

این ساب پشت صحنه کار نمیکنه میگه وجود ندارد :'(

یه چک میکنین؟

سلاما
آره آره، مثل این که سایت رو داشتن ارتقا میدادن، سروراش از دسترس خارج بود
الان فایل ساب در دسترسه😁

سلااام،من اومدم با یه سوال دیگه و مرسی انقدر زود جواب میدید...اون قسمت که لباسایی مثل خلبانی تنشونه و چشم بند دارند میشه بگید کدومه ؟

 

سلام عزیزم
فکر میکنم یه فن میتینگ یا فن ساین باشه، فایلش به صورت رسمی منتشر نشده

https://s4.uupload.ir/files/4f1235458a760c3a9da31ce9ed366596_l7uj.jpg

 

مثل این بالاییه 👆👆

 

که یه سری عکس با این لباس هاشون منتشر کردن

سلاماا
توی چنل اگه فوتو تیزر های SKZ X Fan Meeting رو سرچ کنین دو سوته پیدا میشه
غیر از اون گوگل و پینترست هم هستن😁

سلام

میشه عکس های فوتو تیزر هم بزارید لطفا 

خیلی دنبالشم

ممنون ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سلام عزیزم
کدوم فوتو تیزر ها منظورته؟ 😶
خواهش میشه😁

هنوز خبری از برگشتن هیونجین نیست؟

من خیلی نگرانشممممم

اگه برنگرده چیی🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭

چرا چرا
دیروز اعلام کردن اواخر این ماه یه سینگل منتشر میشه و وضعیت حضگر هیونجین رو اعلام می‌کنن😁

سلام میگم اون فایل کامل فن میتینگ ساب نمیزنین براش؟!😢😢

ساب انگلیسی براش منتشر نشده متاسفانه 🙁🙁

سلام وقتتون بخیر

یه سوال ( من همیشع سوال دارم😅) میگم اون بخش ک همه دور یه میز نشستن 

و چانگبین میگ من قدم بلنده همه بلند میشنو دارین؟

سلاما
توی فایل خود فن میتینگ هستش😁😁

سلام خسته نباشید هنوز ساب نداره؟

خود فن میتینگ ساب انگلیسی براش منتشر نشده
اما پشت صحنه‌اش رو با ترجمه گذاشتیم😁

فن میتینگ رو به صورت کامل نمیزارید؟

چرا دیگه، اولین فایل، فایل کاااامل فن میتینگه😁

واقعا مرسییییی که گذاشتینن😍😍😍😍😍

سایتتون خیلی خفنهه🤩❤❤❤

خواهش میشه😍😍
❣️❣️❣️

سلام دامین جون 

خیلی خیلی ممنون که گذاشتید😘😘😘😘😘😘😘😘

فقط زیر نویس نداره 😭😭

زیر خود فیلم زیر نویس انگلیسی داره میشه شما هم ان زیر نویس رو ترجمه کنید و بیزارید🙏🏻🙏🏻🙏🏻

سلام عزیزم
خواهش میشهه😍❣️
آره زیرنویس داره، ولی خیلیییییی ناقصه
منتظریم زیرنویس خوب براش بیاد تا سه سوته ترجمه کنیم😁

سلام 

ادمین جون میشه زیر نویس هم بیزاری

زیرنویس خوبی براش منتشر نشده متاسفانه 🙁

ببخشید من اجرای استری کیدز در گینکدام تو صفحه اینستا یا توییتر بزارم یا نه؟ 

منظورم اینکه کی می‌تونم بزارم؟ لطفا جواب بدید

سلام عزیزم
تا وقتی قسمت اول پخش نشده، نباید جایی منتشر کرد اجرا ها رو😶😊

سلام

میگم

شما

برنامه

kingdom

رو

میزارید

؟

؟

؟

؟

دیره، ولی آره😶😂

اجرای جدید پسرا رو هم که مومشکین میذارید؟ البته که هیونجین نبود😭😭ولی لطفا قرارش بدید

بلههه قرار داده شد😁
حیییییف

سلام عزیزم 

ببخشید یه سوال داشتم اجرا استری کیدز در گینکدام کی منتشر میشه؟ 

و میشه بعد از اینکه به طور رسمی منتشر شد قرارش بدید 

خسته نباشید ❤️❤️❤️❤️

سایتتون عالی ❤️❤️❤️❤️

سلاما
ببین اجرای استری کیدز منتشر شده ولی اول فقط یه حالت معرفی طور بود که بقیه با گروه ها یه آشنایی ریزی داشته باشن
پخش این اجرا توی هر شبکه اجتماعی ای ممنوعه و اسپویل حساب میشه و اگر جایی ببینن میتونن استری کیدز رو به راحتی از کینگدام حذف کنن"/
تا 12 فروردین که اولین قسمت رسمی کینگدام پخش بشه اجازه پخش و اشتراک گذاری اجرا وجود نداره متاسفانه 
و چون فقط اجرا کردن توی این قسمتی که سه شنبه هفته قبل پخش شد، زیرنویس فارسی نیاز نداره و خب چون اجازه پخش هم نداره نمیتونیم جایی بذاریمش
اولین قسمت کینگدام پنجشنبه 12 فروردین پخش میشه😁
خواوهشششش❣️❣️❣️

سلاااامم خسته نباشید . مرسی که گذاشتینش 🥺

فقط یه سوال اینکه اجرای ویسز و یانگ وینگز توی فایلش هست؟ چون من هرجا دیدم خواستم دان کنم تیکه اولش نبود :(

سلامااا😍😍
خواهش میشه 😁 
بععععله هستش😊

ببخشید زیرنویسم دارن؟

زیرنویس خوبی واسه‌اش منتشر نشده متاسفانه 😅

ببخشید فایل اجرای کینگدام رو نمیزارید؟؟

اینجا که دیگه ام نت نمیاد بگرده..

حالا کار از محکم کاری عیب نمیکنه... 😶😂

سلاما ادمین جونی💓💜

کیفیت 360 رو ندارین ؟480 خیلییییی حجمش بالاست 💔

برای منی ک حافظه گوشیم پره خیلی بده😢😭

نه دیگه همین دو تاس🙁
می‌فهمم، ولی کاریش نمیشه کرد😓🙁

سلاما خوبی؟؟

اوکی من دیگ از کلمه مزاحم استفاده نمیکنم!! :))))

من درخواستی و سوال دارم 

اولین ویدیو که فن میتینگه اگر هانی کار بامزه ای انجام داده یا چیزی که خیلی خوش گذشته من دانلود کنم؟!

کامی زنده است؟

کی lyric اهنگ alien از هانی رو میذارید؟

میشه لطفا لینک ویلایو های قبلی هیونجین رو درست کنید؟

مرسی که پاسخگو هستید!! :)))))))

سلاما😊
فن میتینگ است دیگر... کلی کیف می‌کنن با همدیگه، خوش میگذرونن، در کل باحاله😁
بهله زیر سایه صاحبش😂
لیریک روی خود آهنگ هستش😄 با JetAudio آهنگ ها رو باز کن😁
لینک ها درست که😅

میشه لینک بوکسر بزارید

من با این آهنگ فن استری کیدز شدم

اما اجرایی ازش ندارم 😭😭😭😭

خسته نباشید 💓💓💓

باکسر توی فایل کامل فن میتینگ هستش😶😅
می‌تونی از اونجا ببینی😁

وایییییییی 

مرسی که گذاشتی😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

دستتون درد نکنه

من دیگه برم دان کنم ببینم 

بای بای

❤❤❤❤❤❤❤

خواوهش😘😘😘
خوش بذگرهه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan