Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Vlog

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I.N : Baby Bread, Let's Go To My House 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Changbin : Dwekki, Saying Anything

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Seungmin: Deng Deng Doing World's First VLOG

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know: Don't Do Everything You Want to Do 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin : Hyunnie, Terrible Crush

|↫ 480p  ╎ 720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Bang Chan: STAY! Let's go to Chan's home

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Felix: Sunshine Vlog

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Han: Cozy Daily Log

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Changbin: Pigunny's Honey Vlog 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin: Hyun.e's Holiday with Kkami 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Chan: CHAN BANG VLOG 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Seungmin: Mini's Mini log 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Leeknow: Lee Know log

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I.N: I.N's Plop Log

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Felix: Sunshine Vlog 2 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Changbin: Pigunny's Honey LOG 2 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I.N: Plop LOG 2

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Han: Cozy Daily LOG 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin: Hyun.e's Holiday with Kkami 2 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know: Lee Know Log 2

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know: Lee Know Log 3

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Felix: Sun Shine Vlog 3

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I.N: Plop Log 3

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Han: A Trivial daily log

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know: Lee Know Log4

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Changbin:  Pigunny's Honey Log3

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Bang Chan: Vlog2

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin: Hyun.e's holiday with kkami 3

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Seungmin: Mini's mini log2 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know: Lee Know Log5

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Felix: Sunshine Vlog4

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I.N: Plop log 4

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin: Hyun.e's Holiday 4

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know: Leeknow Log6

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Han: Han Cozy log

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Seungmin: Mini minilog 3

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Changbin: Pigunny's Honey log4

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ LeeKnow: Log7

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ LeeKnow: Log8

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know & Felix: Meow Meow Vlog

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Felix: Sunshine mini Vlog 5

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I.N: Plop log 6

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin: Hyun.e's  Holiday 6

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Felix: Sunshin Vlog 6 in Tokyo

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know: Log 10

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Felix: Sunshine Vlog 7

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hynjinie & Seungmin & I.N: Busan

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin: Hyun.e's Holiday 7

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Felix: Sunshine Vlog 8

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Changbin: Pigguny Honey Log 6

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Leeknow: Log 11

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I.N: Plop log 7 in Paris

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

 

 

ৰ ➸ RachaLog

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.06

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.07

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.08

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.09

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.10

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

کل صفحه لود میشه ، ولی کلا برای دانلود هر چیزی از سایتتون به محض اینکه دکمه سبز  ``برای ادامه اینجا کلیک کنید``   رو میزنم تبلیغ میاد و اصلا نمیتونم دانلود کنم🫠 اما قبلا اینطوری نبود خیلی راحت همه جیز رو دانلود میکردم

لطفا کمکم کنییید هنوز نتونستم لاگ راچا قسمت ۱۰ و اسکیز کد قسمت ۴۷ رو ببینم نمیتونم دیگه صبر کنم😂😂🫠😂

والااا
همه‌مان داریم از اینجا دانلود میکنیم دیگه😅
قلق داره، باید دستتون بیاد😂🤌

سلام مننون از اینکه قسمت دهم راچا لاگ رو گذاشتید🤍🦋

فقط اینکه یه مشکلی هست

من چنددددین بار واسه دانلود ساب واسم یه تبلیغ میاد روی صفحه که اصلا نمیزاره یاب رو دانلود کنم میشه بگید باید چیکار کنم؟🫠

سلاما
این تبدیل کننده ها همینن دیگه😅
یه ذره صبوری کنین کل صفحه لود شه بعد رو دکمه بزنین که تبلیغی براتون وا نشه

سلام مرسی بابت سایت عالیتون🫠🤍🦋

 

میشه قسمت دهم RachaLog(هان ، سونگمین، لینو) روهم بزارید؟

سلاما
خدمتون❣️😁

سلام میگم یه برنامه بود استری کیدز رفته بودن حموم یا سونا یه همچین چیزی بود کدوم برنامس؟

سلام عزیزم اسکید کده

سلام میگم یه برنامه بود استری کیدز رفته بودن حموم یا سونا یه همچین چیزی بود کدوم برنامس؟

سلام عزیزم
اسکیز کد

پس لایوای فلیکسو نمیزارین🥲🥲

هست کههه
شنبه ۲۱ بهمن ۰۲ , ۱۴:۱۲ 🌮🌮l love you 🥞🌶

میشه لطفا لایو های فلیکس و هیونجین رو بزاری 

همون تازگیا لایو های تکی زیادی میزارن میشه اونارو بزاری

بل‌بله همه گذاشته شد

واین میدونید چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم دوباره دارید وبلاگ و.... رو قرار میدید 😭وای الان داشتم الان داشتم میگفتم حالا چیکار باید بکنم که ببینمشون 😭وای مرسیییییی

نمیدونم منم چقدر خوشحالم مسچسچسکسکس
مرسیییی از انرژییییت

Stray kids 2nd #LoveSTAY 'SKZ'S CHOCOLATE FACTORY' Behind

احیانا اینو میزارید؟

بلی
گذاشتیم

سلام خوشگلم، میشه ولاگ پنجم جونگینیم بذارید^^

بل بله

سلام ادامین استی 

خوبین؟ 💖

آیا توی سایت اپشنی هست ک فعال کنم و هر پستی ک تو سایت میذارید یا اینکه هر برنامه ای رو ساب می‌زنید برام بیاره 

چون هی میام میبینم نیومده بعد ی وقتی ک حواسم نیس میبینم چن روز گذشته و اومده و هنوز ندیدم 

لطفا اگه میشه فعالش کنین یا اگه هست بهم بگین 💖😭

سلاما
من خودم هر جی بذارم آپدیت میشه و میاد بالای سایت
رفرش کنی متوجه میشی😁✨

سلام خوبید

خسته نباشید

میشه لطفا لینک وبلاگ ایتزی میدزی رو بهم بدین

سلاما
یه سرچ بزن گوگل جوابه✨😂

هایونگگگگگگگگگگ میگم میشه زیرنویس قسمت 6 فصل دو تاکر گو رو درست کنید؟ میخوام دانلود کنم مال قسمت 5 رو میاره بوس فراوان

 

دالیییی
اون اسمش پنجه، محتواش شیشه😂❣️
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۰۰ , ۱۳:۳۵ همون چراغا که چان به پیشنهاد لیکسی واسه اتاقش خرید خیلیم دوسشون داره:)

مهتا از دست تو چیکار کنم؟؟؟؟؟

اخیر رو خوندم اخر گفتم ینی چیییی؟

ولاگ اخر چانگبین چه کوفتیه...😂💔💔💔💔

ساری😂😂😂😂😂

ویلااگ بینییی😁

گذاشتیییم😁

زیرنویس ولاگ هان هنوزم خرابه 

میزنه فایلی با این آدرس وجود ندارد

 

 

و اینکه جوااب منم بدهه من تو این دنیا فقط با شماها میتونم راجع ب اسکیز حرررف بزنم🥲😂❤😬😬

سلاما
جدی جدی اصلاح شد😂 عجب داستانی داشتیم با این ساب هانی سیصد بار درستش کردم نینسننسس
بگردم
چشمممم چشمممم، این چن روزه خیلی دست و پام تو هم گره خورده ولی چشممم
يكشنبه ۸ اسفند ۰۰ , ۲۰:۵۸ یک استی به شدت استی

چه عجب تشریف آوردی مهتا خانممم

قدم رنجا فرمودییی

ساب نوشتن سخته مگه ؟؟ 

شرمنده

سلام و علیکم خدمت بهترین سایت و بهترین فندوم حیح....

میگم میشه زیرنویس ولاگ هان رو درست کنید؟ خیلی ممنونننننننننننننن

 

اینو از صمیم قلب میگم بهترین سایت رو شما دارید ب لطف شما من استی شدم منی ک مولتی فن بودم نمیتونستم ی گروه انتخاب کنم عمرم الان اسکیزه

 

خیلی ممنونم ک برای زندگی کرن بهم دلیل دادید ....

سلاماا
هیهی😅
اصلاح شددد
قربوووونت✨😁

سیلاااام چرا این زیر نویس ویلاگ هان رو درست نمیکنید؟🥺هر صبح از خواب که بیدار میشم میام اینجا تا ببینم درست شده یا نه ولی مثل همیشه میزنه( فایلی با این آدرس وجود ندارد)😢

سیلاما
در پی خراب شدن پیکوفایل، یه سری فایل ها پریده
و من تازه فهمیدم
دارم یواش یواش میذارم
اینم اصلاح شددد

باشه یُلدونگسنگی❤😅

و اینکه فکر کنم اسم داداش جونگین همین یون باشه😁 

ترجمه کن 😂😭
عااا صحیح
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۱۹:۴۲ همون چراغا که چان به پیشنهاد لیکسی واسه اتاقش خرید خیلیم دوسشون داره:)

عا چیزه...باید اول اینو میپرسیدم...

تو هنوزم ووجینو مث قبل دوست داری یا نه؟

چون بعضی استیا عجیبن...گذشته شون رو فراموش کردن میگن ووجین رفت پس حق ندارین دوسش داشته باشین...

ولی به نظر میاد تو هنوزم ووجینو همونقدر دوس داری درسته؟

بر اساس شناختی که ازت*ندارم*😂اینو فهمیدم🥸

سلامااا
رک و پوست کنده ووجین بایسم بود، شاید واسه همین اینطوری به نظر میاد 
ولی نه حمایت چندانی میکنم نه خیلی گوش میدم چیزاشو
کسی هم نگفته حق ندارین دوستش داشته باشین
من ووجینِ استری کیدز بایسم بود خب؟
خلاصه😂
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۱۹:۴۰ همون چراغا که چان به پیشنهاد لیکسی واسه اتاقش خرید خیلیم دوسشون داره:)

میگما مهتا...

یه فن سایت واسه ووجین بچم نمیزنی؟

اگه وقت میکنی که پاشو یه تکونی به خودت بده(مهتا بدبخت از صب داره کار میکنه کهههه)

ببین کسی هست کمکت کنه...نیست...

سلاما
بابا سایت زدن هزینه داره 😂😭
من همینجا رو هم نمی‌رسم حالا یه ماره پاشم واسه ووجین بزنم؟😂

همینجوری میخوام بدونم

ترو خدا بگو

منم نمیدونم
تشریف ببرین گوگل😂✨

در واقع اونّی‌تم😅

میدانم
از لفظ هیونگ بیشتر خوشم میاد😂

سلام

برنامه skzchoose که هیونجین شلوار پیشبندی و بلوز شبز تنشه و چانگبین ی جمله فیلسوفانه میگه برای معرفی خودش(البته میدونم ک تو بیشتر برنامه ها اوضاع همینه)رو نذاشتین؟

سلاما
ولله اگه فهمیده باشم😂
Skzchoice رو میگی؟

ببخشید یه سوال داشتم

اسم داداش کوچیکه ی جونگین یون هه؟

چون فکر کنم باید دو بخشی باشه یون خالیه؟

دالی
داداش کوچیکه جونگین رو میخوای چی کار مادر؟ 😂

و اینکه اگه ویلاگ هان رو تو تلگرام گذاشتین میشه بهم لینک بدی 🙂

سلاما
تلگرام همین وضعه عزیزانم
تلگرام هم با لینک میذاریم فایل زیرنویس رو
وگرنه که تا الان جایگزین کرده بودم لینکا رو
در کل تو چنل هر چی فایل می‌خواین با #file پیدا میشه
هشتگ های دیگه ای مثل #vlive #SKZtalker #TwoKidsRoom #vlog اینا هم میتونین بهش اضافه کنین، یا هشتگ ایم اعضا

آهاو

فکر میکردم از من بزرگتری

نمیدونم اینجا استی‌ های بزرگتر از منم هستن یا ن

چون من متولد ۲۰۰۴ ام😬😬

آره بابا کلی هستن😂
بح پس هیونگمییی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۰۰ , ۱۳:۲۰ چانگبینی که به تخم مرغ و گوشت رحم نمیکنه
سلام میشه لینک زیرنویس وی لاگ هان و مساحبه ان ام ای رو عوض کنید برید رو یه سرور دیگه مثل این جدیدا واقعا فک نکنم تا یه مدا دیگه درست شه این ممنوننننننننن
اسمووو😂😂
سلاما
خیر چون ما هم دسترسی به فایل ساب نداریم که جای دیگه ای آپ کنیم
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۰۰ , ۱۶:۱۶ همون چراغا که چان به پیشنهاد لیکسی واسه اتاقش خرید خیلیم دوسشون داره:)

میگما....مهتا خواهری~~~[چندششششش]

هر وقت ساب ولاگ جیسونگ درست شد بهم خبر بده ترو خدا...

چشم به راه نشستم...منتظرم...همش احساس میکنم جیسونگ الان از در میاد داخل(فاز فیلمای ایرانی)

سلاما
بیا درست شد😂
میاد میگه چرا ولاگمو ندیدی؟ 😔

چرا میخوام زیر نویس رو بگیرم میگه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست 😟

چون پیکوفایل یه هفته‌اس خرابه
و واقعا نمیدونم چه غلطی بخورم منم

من اگه از دست این سایتها که هعی نابود میشن سکته نکنم معجزتتتتتتتتتت 😐😂😂

تو ببین من چی میکشم

سلام 

چرا زیرنویس ویلاگ هان مشکل داره و نمیشه دانلودش کرد

مشکل از سروره 

چرا هنوز ساب ویلاگ هان درست نشده؟☹☹

چون پیکوفایل خراب شده😂

اوا یادم رفت بگم که 

خیلی امممممم مرسی بابت خدمات رسانیتون😂

راستش در حال حاضر من معتادیم که استری یکدز برام مثل مواد مخدر شدن و شمام ساقی😂🤦‍♀️و اینجام پارک محل😁😁❤❤

استعاره‌ هات تو حلقم😂

هلوااا

مهتا شی  

ی سوال داشتم راجع به خودت که اگه اشکال ندااره بدونم که چند سالته😁

اگه اشکااال نداره😅😅

 

دالییی
وای فکر کنم کنار بیو اسکیز باید بیو خودمم بزنم😂
شونزده

فقط منم که نمیتونم لینک ویلاگ هان رو دریافت کنم یا بقیه ام مشکل دارنُ

نه کلا مشکل داریم همه دور هم😂

سلام سلام😁

خیلی کومااو به خاطر ویلاگ هان😙😚

❣️✨

هر ی ساعت س بار ب امید درست شدن ویلاگ هان دارم چک میکنم سایتو😭😅

بیا درست شد😂

ویلاگ هان پاشیپّیُ😭😅

ولله نمی‌فهمم چی میگی ولی بیا مال تو

سلام سلامممم..... سلامممم سلامممم ایی زندگی سلامممم ای زندگی سلاماااا

خب دوست ارجمند ببین این آپلود بوی درسته عسیسم چرا میگویی پوکیده

این بده این خیلی بده 

ای عزیزای دلم یه روزی، ایوون از پرستوها پر میشه باز
ای عزیزای دلم یه روزی، هدایت میشه این آپلود بوی به راه راست
دروغ درنمیارم که، به عنوان کسی که حساب داره برام پیام اومده مشکل در آپلود به وجود اومده
که بعدش هم همه اومدن گفتن لینک ها رو وقتی وا می‌کنن، مشکل پرایوسی میزنه براشون
تهمت زدن بده، خیلی بده

سلام یه سوالی داشتم قضیه عکس مادر و پدر بزرگ فلیکس چیه؟از کجا میتونم عکسشون رو ببینم؟

سلاما
وای من غلط کردم، یادم نمیاد کجا دیدم به خدا
فکر کنم یه مراسمی چیزی اومده بودن دنبال فلیکس، استی هم شکارش کرده بودن یه همچین چیزی
خیلی هم عکس محو و تاری بود 

وایسا ببینم کجا عکس مامان بزرگ و بابابزرگ فیلی رو دیدی؟؟؟؟؟ من هر چی سرچ میکنم نت نمیاد بالااا

یاح یاح آیم د نافیا

چلااا جواب منووو نمیدین😭😭😭

کی لینک دان ولاگ هان درست میشه؟

عزیز دلم جواب چند نفر رو دادم به خاطر همین موضوع
آپلود بوی ترکیده، نه می‌تونم چیزی آپ کنم نه هیچی صبوری کنین

ی سوال دیگه

Spot kids:black رو از کجا میتونم پیدا کنم؟😅😅😅😅

تو درخواستیاس😁
شنبه ۱۶ بهمن ۰۰ , ۱۳:۰۰ همون چراغا که چان به پیشنهاد لیکسی واسه اتاقش خرید خیلیم دوسشون داره:)

هوم...نازی عم...

همون خانم البالو ابر کره ای😂(بابت لقب ممنون خوشم اومده ازش😀)

اسمم قشنگه مگه نه؟

تازه رنگم هم عوض میشه...صورتی میشم...ابی میشم...سفید میشم...بنفش میشم...

(اینا تو قسمت اسم جا نمیشد وگرنه توضیحات اضافه هم خیلی مهمه)

😂😂😂😂😂😂😂❣️❣️
شنبه ۱۶ بهمن ۰۰ , ۰۸:۲۷ یک استی به شدت استی

یسس همشو خودم بودمم

عخییی
جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۹ یک استی به شدت استی

سلام

فیلم هان بالا نمیاد

همین آخریه

نه ساب نه لینک ها

همه سیاه هستن

سلام
آپلود بوی
ترکیده

نمیدونم واقعا کدوم برنامه بود 

ولی ازش خیلی ویدیو دیدم 

فلیکس بیسکوییت و کاکائو و ... با شیر (تو شیر)میخوره 😅

 

 

بعد اینکه لباس مشکی خودش معادل با چانه😂🕴

جدا نمی‌دونم😂😭

سلامااا😀😀

ی سوال داشتم که اون برنامه ای که لیکس🐥 چوکو و میلک 🍫🥛میخوره رو از کجا میتونم پیدا کنم؟ 

سلاما
فدایت روم، عکسی لینکی ویدیویی
انگار بگی اون که چان مشکی پوشیده بود کدوم لایوه😂❣️
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۰۰ , ۱۸:۵۴ یک استی به شدت استی

سلام خانم آلبالو ابر کره ای😂

ببخشید نتونستم اسمت رو بخونم..

نگران نباش مهتا همه رو یادش میمونه...حتی اگه اسمتو تغیر بدی.. 

الان اگه یه چیزی بگم مهتا شاخ در میاره😂😂

باید بگم که همه ی پیام های 8789 و 친애하는 펠릭스 مال منه😂و همین اسم استی به شدت استی... 

فکر کنم کلمه کره ای بعد فلیکس رو درست ننوشتم ولی تقریبا همینجوریه... 

مهتا نظرت چیه؟؟ 🤔😁😂

 

نظرم که، من بین فرزندانم فرق نمیذارم😂✨
عهههه همه‌اش تو بودی؟ سنشممشممشش اون دو تا رو میدونستم یه نفره
ولی نمی‌دونستم سه تاش تویی نسمشمشمشش

مهتا...

اگه اسممو تغییر بدم بازم منو یادت میمونه درسته؟

ترو خدا یادت نره روزی نازی عی وجود داشت...🥲

و اینکه...

اسم سم؟

اسم خفن؟

چه اسمی؟؟؟؟

آره فقط قبلش بگو چی میذاری😂
سم سم سم

دلت نکشنهههه خودم برات میخرممممم

جدیدا خیلی زر میزنم

با من حرف نزنننن

ینی بزنننننن

نمیخوام دیگه فین فین
نه زر نمی‌زنی😂❣️

لی مینهو...

با پای خودت میای دلیل منطقی میاری...

خو پدر گربه...ما میایم خودتو ببینیم...یه تیکههههه تو اشپزخونه ای...این چه وضعشه:/

ینی چیییی...اصن همه چی به کنارررر...ادم گشنش میشهههه

چرا؟گناه ما چیه؟چرا غذا؟چرا استی؟چرا تو؟

والا
دو دقه اومده بودیم خودشون رو ببینیم همش تو آشپزخونه بودن😂😔

چیزی نیست خواهر خودم برات میخرم...والااااا

چی میخوای برات بگیرم؟🥲

نه دیگه دلمو شیکوندینㅠ ㅇ ㅠ

دختر زنده ای؟؟

کجایی نیستی؟

جان خودت اگر اومدی پیاما رو ببینی همه ی پیام هایی که اومده واست رو چک کن چون من و دوستام خیلی پیامای مهمی بهت دادیم 

مرسیییی... راستییییی... درستو خوب بخون اگر هم دوست داشتی بگو نمره کارنامه ات چند شد🤔😁😁😁

زنده‌ام ولله، کی پست میذاره اینجا؟ 😂😭
چشم چشم چشم دارم جواب میدم یواش یواش
هنوز ندادن😂

هاااا خو خوبه...پس زنده ای...

تولد من و جونگین شی نزدیکه...کادو برام چی میخری؟...واسه جونگین هندزفری بخر...قبلی رو گم کرده:/

واسه منم نت بگیر تو وب ـت ول بگردم😂

یاااپ تو چیطوری؟
مگه تولد من کسی برام چیزی خرید هان؟ هان؟ هان؟ 

وایسا ببینم...اصلا کامنتای من بدبختو میبینی؟؟؟؟؟جواب نمیدی اشک ادم در میادددد

زنده ای دختر؟؟؟

ولله درگیر امتحانا بودم ببخشید
الانم اومدم 190 تا پیامه، دارم یواش یواش جواب میدم😂😭
خیلی ممنونم ولی🤧🤧

خیلی نرسی بابت ویلاگ هیونجین😁❤

قربانت🤧❣️

چاااااااااان *-----*

دستاشششششششششش رگاششششششششش

خنده هاشششششششششش /0^0\

 

ممنون ازتون برای ترجمه و همه چی 3>

دو بار دو بار پیام میدی
شی ایز چان بایسد
قربانت

سلام سلام 

ویلاگ جدید هیونجون توی یوتیوب ساب داره الان 

میخوام بدونم تا کی قراره بزارینش؟😁😁

قرار داده شد😃
پنجشنبه ۳۰ دی ۰۰ , ۰۲:۲۷ سردرگمم مثل چانگبینی که نمیدونه به هیونجین بگه مامان یا به مینهو

سلامممم خسته نباشیددد❤❤

یه سوال، این ویدیو کال هایی که فنا با پسرا میگیرن چطوریه؟  چطوری میگیرن؟ باید چیکار کرد؟

سلاممممم
توی یه مدت خاص، از یه سایت خاص آلبوم میگیرن استی ها
و به قید قرعه اسمشون برای ویدیو کال درمیاد
ما نتانیم نه😂😭

سلاممممممم و خسته نباشید

یه سوال داشتم اسم اون فیلمی که مینسونگ بودن و از بچه باید مراقبت میکردن چیه؟ خیلی تو یوتیوب دنبالش گشتم ولی چون اسمشو نمیدونستم نتونستم پیداش کنم

اگر کمکم کنین ممنون میشم^^

سلااااامممم
آبما تی وی پارت سه لینک

وایی درد و بلاااااااااا

نونای چانگبین رو موخوام ببینمممم....

فقط منم که از نونای تگی خوشم میاد؟؟؟

راستی من فقط اولیویا رو با فلیکس دیدم چون سرش زیادی تو تیک تاکه عکساش تو نت هست ولی یه عکس بود هم ریچل هم اولیویا و فلیکس با بیلبور اسکیز که مال همون کنرستی بود که هیونجین خیلی گریه کرد گفت استی ها جایی نرید و کلای هیونلیکس زرد بود.... نمیدونم خودشه آخه رچیل زیاد شبیه فلیکس نبود ولی اولیویا شبیهشه.... من اونقدری که باید از بایسم (فلیکس) اطلاعات زیاد داشته باشم بیشتر نگران نوناش و جوجو کوچولوعش ام😅

یه فندوم میخوان ببیننننن
تازه من مامان باباش و بابابزرگش رو هم دیدم کجای کاری😂
نه اون کنسرت کره بودن، اینی که عکس دارن مال چند ماه قبلش بود که استرالیا بودن
بگردم😂

سلاااااااااااااام😃

ممنون از سایت خوبتون🥺💜🫂

اصن همه چیش عاااااااااااالیه

ی سوال داشتم

شما میدونید کدوم برنامس ک فیلیکس و سونگمین توش آشپزی میکردن ‌و روی بینی فیلیکس خامه‌اس؟

بازم ممنون از سایت خفتووووووووووون🥺

وی ی ماهه استی شده😃💜

سلامااا
یکی از لایو های دنگ‌یانگ اسکوله 
فکککککر کنم قسمت سه باشه

سلاما مجدد

 

میگم ی سوال این بابل چیه هی فن ها از لینو میپرسن تو بابل چرا دیگه پیام نمیدی؟ بابل چیست و ایا یابل استفاده برای ماها هس یا اصن چ خبره؟😁 

با تشکر پیشاپیش خدمت شما 

بای بای💚

سلاما
بابل یه برنامه‌ای، که توش آیدلا با فن ها چت می‌کنن
اینطوریه که به ازای هر پیامی که آیدول میده، فن ها می‌تونن یه جواب همون موقع بنویسن
اکانت بابل خریدنیه و تا جایی که یادمه حداکثر ده دلار اینطورا بود
برای توضیحات بیشتر به واحد ساپورت مراجعه شود😂❣️

سلامممممممم خوبید؟ خوبع که خوبید استیییییی همیشه خوبع😁💟

میگم اون ولاگی که خود لینو ادیت زده بود و با لباس صورتی بود کدومه؟  چیه؟ اصن ولاگه؟ اخه نبود تو ولاگا 

کمک!🥺

سلامااا
اونو لینو همینطوری در حد سه چهار دیقه درست کرد و توی بابل فرستاد، در نتیجه ساب هم نداره
واقعا هم حرف زیادی توش نزد😶😂

چرا انقدر سایتتون خوبه نه واقعا چراااا یکی پاسخگو باشه لطفا😂 فقط یه سوال پشت صحنه ویدیو AOTM جینی رو ترجمه نمیکنید؟ 😅

ها ها ها چشماتون خوب میبینه😎😂
چرا چرا به خدا همین دیشب اومد😂😭

واقعااا دمتونن گرم انتظار نداشتم انقد زود ساب ویلاگ سونگو بزارین

کنار زدن مو ها و ها کردن ناخن های خود*
داح، قابلی نداشت

های ادمین مهتا میگم من خواهر فلیکس رو دیدم هر دو چان هم چانگبین خواهرش عکسی ازش نیست شایدم هست من ندیدم تروخدا اگر دیده کسی دیده بزاره من ببینم خیلی به نظر خوشگل میاد🥲😗

دیدن نونای چانگبین شده آرزوی دست نیافتنی کل فندوم😂😭
مام نداریم والا

فکر کرده بودم این همه مدت کامی مرده 😅😂🤣

چرا آخه😂

9 تا دیدم 15 تا مونده:/

عمرا اگه بتونم تا قبل بازگشایی مدارس و تحریم ×2000 بتونم ببینمشون:///

برو برو فایتیییینگ

هورا بالاخره ویلاگ فیلیکسو دیدم مونده ای ان که اونم امروز می بینم 

فقط ی چیزی فقط منم رو خواهر چانگبین کراش شدید دارم ؟

بعد بازم مرسی 

ایولللل
نه یه فندوم کراش دارن😂😂

سلام ببخشید میشه برنامه after school رو هم با ترجمه قرار بدیید😁

سلام عزیزم
اون برنامه انگلیسی حرف میزنن و ساب انگلیسی براش نمیاد
تنها راه ساب فارسی زدن اینه که به صورت شنیداری ترجمه بشه
که فعلا امکانش نیست متاسفانه ☹️

باشه مرسی😂💕

قربانت

سلامااا 

راستی کی اون برنامه جدیدشون که با اون پیرمرد و پیزرنه هستن رو میزارید؟😅❤

سلامااااا
به محض ترجمه، هنوز حتی ترجمه انگلیسیش هم نیومده رحم کنید😂

سلایوم خسته نباشید⁦❤️⁩

استریم استریم استریم زندگی شده استریم🤣

الان دیدم اسکیز ورد ساپورت گذاشته استریم برای موزیک شو ها 

برنامه ها رو خوب هنوز ندیدم😭

ولی وقتی فکر میکنم تنها کاری که میتونم برای اسکیز کنم استریمه دلم میسوزه 

پس دوباره برم استریم😂

ویلاگ فلیکس خانو نمیزارین؟؟؟

سهلام
درستشم همیته😂
فایتییییینگ
آره آره موزیک شو ها خعلیییییی مهمن
چرا چرا گذاشتیم😁

اینم دیدم

ولی اینترنت کله خانواده تموم شد🙂😂

خسته نباشی دلاور
خدا قوت پهلوان😂

اااا گذاشتین که . 

ماچ به کله تون

❣️❣️❣️

سلام خسته نباشید . میشه لطفا ولاگ اخر لینو رو هم بزارید 

دیر دیدم ببخشید😅😶
گذاشتیم

سلاما یعنی چی؟😹😹🤕

چرا منم یاد گرفتم هی میگم سلاما؟😹👐🥲

والا تیکه کلام من بود، بعد شد تیکه کلام همه😂
همون سلامه خودمونه، منتها چون کلا عادت دارم لقمه رو دووووور دهنم بپیچونم، بدین صورت شد که مشاهده می‌کنین😂
بگین بگین من ذوق مرگ میشم همش😍🤧😂

سلااااما🍓💕

برا ولاگ لینو زودتر ساب بزارید:")🤕

*وی در انتظار می‌پوسد

سلامااا
گذاشتیم😁

سلام ببخشید کی ساب ولاگ لینو رو میزارید؟

قرار داده شد😘

ترجمه هاشو خودتون میکنید؟

عاشق ترجمه هام یعنی😅

بععععله پس چی😂😁
کل تیم ترجمه با هم موج مکزیکی رفتن*😍😁

سلام خسته نباشید. مرسی بابت تمام اپلود های خوبتون❤.خواستم بدونم ولاگ هایی که جدیدا اعضا اپلود کردن رو کِی داخل سایت قرار میدید؟

چرا عزیزم😅

وااااای مممنون مممنون ممنوننننننننن😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻

 

من الان انقد سر رنگ موهای بچه نون هیجان زدم که تا وی لاگو گذاشتین دویدم دان کردم💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

قربونت برممم 💖💖💖
ارهههه بچه نون کلی جذاب تر شده 🥺

سلام سوییتی

من خیلی منتظرم زودتر ویلاگ مینهو رو میشه بذارییین؟؟

 

تنکیو وری وری ماچ

سلاما😅
اووووم، ساب انگلیسیش هنوز نیومده 😶

دستتون درد نکنههههه

وای من عاشق ویلاگای مینهو ام توش پر گربه اس^^

منتظر سابشم، خیلی ممنووووووووون3>

جون مینهو به گربه هاش بسته‌ای اصن😂😂
به محض ترجمه، چشششم😋

سلام استی باحال 

نمی دونم چطوری حس الانم رو بیان کنم.

راستش به چنل دسترسی نداشتم چون تلگرام ندارم ولی خیلی دلم می خواست برنامه و خیلی چیز دیگه که از پسرا می زارین رو نگاه کنم ولی نمی تونستم.

وقتی اینجا رو دیدم و فهمیدم اینجا همون straykidsworld که توی تل چنل داره داشتم بال در می آوردم. واقعا از صمیییییییم قلبم ازتون تشکر می کنم و عاشقتونم❤️

بدونید شما بی نظیر و عالی و یه استی خیلی خفن هستید.

نمی دونم چطوری باید ازتون تشکر کنم و لطفا همینطوری ادامه بدین.....فایتینگ

راستی یه سوال مهم هم داشتم.....

 

 

 

 

 

چرا شما انقدر خوبید؟؟؟!!!

سللللاااااااامممم استی
خیلی خیلی خیلی زیاد خوشحالم که تونستی پیدامون کنی، گوگولی😍😍
منم یه چیز مهم می‌خواستم بگم




ماعم عاشقتونیم💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan