Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

SBS Performace

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ 2020

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ God's Menu 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ My House (Orginal by 2pm

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ 2021

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Mirotic ↬Hyunjin

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ City of Stars ↬Chan & Felix

|↫ 480p720p1080p↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Only You

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Snow Prince ↬Lee Know & Hyunjin

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Thunderous

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Tiger Inside ↬ Lee Know 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ending ↬ SuperStar

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

ৰ ➸ 2022

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Christmas Evil & Case 143 22.10.18

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 24 to 25

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

کلاس یازدهمی کی بودی تو آخه؟ 😂

مامانم^^

آهان

باشه

خسته نباشید هم بهتون میگم حتما کارتون خیلی سخته مخصوصا با این سن کمتون

فایتینگ💜💜

گوربانت😁
دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ , ۰۷:۱۶ یک استی به شدت استی

فایتییییینگگگ

 

همچنیییین

سلاماااااا مهتااااااااا جاااااااااناااا

چه خبر رر؟

یه چیزی میخواستم بگم...

یه عیبی توی تیم ترجمتون هست اگه میشه لطفا بهشون بگو... مثلا توی کینگدام همه بهم میگفتن سونبه نیم و نیم و سونبه و چمیدونم از اینجور حرفاا... حداقل معنی اینها رو توی یه پرانتزی جایی بنویسین... البته من معنی اینا رو میدونم ولی یه جای دیگه مشکل داشتم سونبه رو مثال زدم

خیلی ممنونننن

سلاماااااا
خب راستش نمیشه توی هر ساب بشینیم توضیح بدیم هیونگ چیه سونبه چیه
و اینا چیزایی هستن که کلا بعد یه مدت که با جو کیپاپ آشنا بشی کم کم یاد می‌گیری
در کل هر کس سوال شد با آغوشی گشوده جواب خواهیم داد😁

سلامااا

منظورتون از اولین پیام اینجا چیه؟؟

چی در فیلیکس اثر کرددد؟؟

من‌ متوجه نشدم

 

سلاما
به خدا اگه یادم بیاد😂😶
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۰۹:۲۵ یک استی به شدت استی

ایوللللل

موفق باشییی

باشه ولی تروخدااااااا همه ی پیام های اسلاید یک یعنی همه ی پیج های این اسلاید رو بخون چون منو دوستام پیامای مهمی دادیم

مرسیییی

راستی امتحاناتت تمام شد؟؟ 

بلی بلی چشم الان میرم سراغشون
تو هم فایتییینگ
بل‌بله😁
چهارشنبه ۶ بهمن ۰۰ , ۱۵:۵۲ یک استی به شدت استی

امتحاننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وایسا ببینم مگه چند سالته که امتحان میدیییییی؟؟

البته سوتفاهم نشه دخالت میکنمم

من مهتا شانزده سال دارم😂😂
نه بابا چه سو تفاهمی
چهارشنبه ۲۹ دی ۰۰ , ۱۷:۰۳ یک استی به شدت استی

سلام مهتا جان......... خوبیییی؟؟استی همیشه خوبه کهههههه...........

راستی چرا نیستی اصلا پیام هامون رو جواب نمیدی..

چیزی شده؟

سلامااا
وای چقدر خوبین تسسممشمشمش
واسه امتحانا سرم شلوغ بود، الان دارم یواش یواش همه نظرا رو جواب میدم✨
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۱۸:۲۸ 친애하는 펠릭스

سلوممم

خسته نباشین شماها معرکه ایننن

دو تا لینک میخواستم ...

1:لینک ویدیویی رو میخوام که هر یک از اعضا از چان و لینو ماموریت میگرفتن و یادمه که هان باید چند تا گوشی می دزدید و چانگبین با همه ی اعضا سلفی می‌گرفت....

2:لینک ویدیویی رو میخوام که تقریبا اینم مثل مورد اوله ولی خود چان و لینو هم ماموریت میگیرن و ماموریت جیسونگ اینه که چند تا گردنبند بدزده و ووجین اصلا حرف نزنه...

ماشالا جیسونگ همش در حال دزدی بود😐😂😂

سلاما
1. فندوم تور لینک
2. فایندینگ استری کیدز فصل اول لینک

سلام بر همگیی

ادمین چرا نیستی؟؟

خیلی از دوستام بهتون پیام دادن ولی جواب ندادین....

می خواستم بگم میشه لینک اون لایو 4 نفره رو بزارید که رقص باله میرن و آهنگ بک دور رو 2 برابر میکنن سرعتشو و میرقصن رو بزارین؟

فکر کنم آی آن و فیلی و تگی و هیون بودن چون من فقط فانی مومنت ها رو دیدم میگم.... 

سلام هزیزم
سرم شلوغ بود😶😂
قسمت هشت پرکتیس روم لینک
شنبه ۱۸ دی ۰۰ , ۱۲:۵۴ یک استی به شدت استی

کمککککککک....

لینک اسکیز فایدینگ رو موخوام..

رانین ناینه چی چیه نمیدونم ولی میخوام مم..

به شدت اجباری پلیزززز تنکیووو

من نُوَفهمم چه وگویی ولی فایندینگ اینجاست
شنبه ۱۸ دی ۰۰ , ۱۲:۱۳ یک استی به شدت استی

سلاممم

حوصله ام سر رفته....

یه لینک بدین دانلود کنم نگاه کنم فیلمارو

راستی مهتا جون خیلی وقته نیستییی

خیلی از دوستام و خود من البته با یه اسم دیگه پیام میدادم..

یه سوال....

من‌ خودم هم پیج جی وای پی هم اسکیز اصلی اصلی اصلی رو توی یوتیوب دارم ولی خیلی چیزا رو که شماها میزارین اون نداره... از کجا پس فیلماروم یارین ‌؟ 

سلامااا
زیرش رو خاموش کن کککککک😂😁
این سایت، اینم پنجاه تا برنامه، خدمت شما
خیلی چیزا تو چنل های دیگه منتشر میشن
کلا قاطی پاتیه

هِلووو

ببخشید فوضولی میکنم ولی منجیر های سایت میشه این پیام من رو ریپلای کنید و یکم خودتونو معرفی کنین؟ مثلا چند سالتونه واقعا زبون کره ای بلدین؟ که ترجمه میکنین توی چه کشوری هستین.... اسم هاتونو فکر کنم بدونم ولی بگین اما فامیلی نیاز نیست...جهت اطلاع میخوام بدونم که چیز ناراحت کننده ای به وقت نگم. تنکسس

دالییی
فقط منم اینجا، بقیه قبلا بودن و فعالیت کردن و خلاصه سکان دار منم😂
سلاما، من مهتا شانزده سال دارم
رشته‌ ریاضی یازدهم، دوست دارم معمار بشم
تایپم INTJ ولی همه میگن بهم ENTJ می‌خوره
خلاصه که با مامامو و بی تی اس بگی نگی وارد کیپاپ شدم و در حال حاضر استی و ایتینی‌ام😁
نه بابا😂 این برنامه ها که می‌بینی یه دور به انگلیسی ترجمه میشن و ما اون انگلیسی ها رو به فارسی ترجمه می‌کنیم و میذاریم
دیگه چیزی فکر نکنم مونده باشه، اگه سوالی هست باز بپرسین✨😁

سلوممم

من‌ کنجکاوم چرا میگین کمال همنشینی هیونلیکس در هم اثر کرد؟ من متوجه نشدم توضیح بدین پلیز 😅

ولله اگه یادم باشه

سلاااامم من که تقریبا خوشحالم البته اگه آپلود بوی بهتر بشه منم بهتر میشم. میخواستم بگم وقتی ثانیه ها تمام میشه توی همه ی فیلم ها این میاد this site can't ɓe r..... آخرین کلمه اش رو نمیدونم. لطفا رسیدگی کنید 

سلاما
مشکل از سرور بود، حل شد

سلام

بابت زحماتتون خیلی ممنون

آپلود بوی خرابه لامصببب

هر چقدر توش میزنم هی 80 ثانیه میشماره ولی بعد صفحه ی عجیبی میاره..

یه وفتی هک نشمممم.

لطفا رسیدگی کنین ممنون...

هر فیلمی که چه توی اس بی اس چه توی ام بی سی چان و فلیکس هستن رو خراب میکنه بقیه هم خرابن اما با تلاش درست میشن اما این دو تا نه نمیشن.. ببین چجور درگیر دوتا استرالیایی افتادیمااا

سلاما
مشکل سروری بود، حل شد
چی کار ملیت داری😂😂
پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۱۰:۵۳ یک بنده خدای عصبانی از دست آپلود بوی

منیجررررررر

اولا سان نو مبارک

دومااااا

یه سر به وبلاگ ایتزی بزننننن

ببین فیلم هاش رو توی یه آپلود بویی میزاره ولی ثانیه شمار و خطا ندارهههه... تروخدا ااااا از آپلود بوی در بیار فیلماتو میدونم خیلی زحمت میکشین ولی این خیلی بدهه که نزدیک 2 دقیقه منتظر بودم ثانیه ها تمام بشه بعد خطا میده انگلیسی نوشته نمی‌فهمم چی میگه...یه بار دو بارم نیست که.... هزار بار انجام میدم خطا میده 

 

سلاما
امکانش نیست ما از آپلود بوی جمع کنیم بریم فعلا😂
مشکل سروری بود، اوکی شد
دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۰۰:۱۶ 💙💜 ϲяγѕταℓ

کمال همنشینی با هیونجین در فلیکس اثر کرد😐💙💔

دیگه دیگه😁
بدم اثر کرد لامصب😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan