Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Music Bank Berlin

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ District 9 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ My Pace 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ DNA & Hard carry 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلاما

اجرای دیستریکت ناین خرابه میشه درستش کنین؟

ممنوننننننننننننننن

سلام عزیزم، اصلاح شد

ممنونم ولی یک خواهشی داشتم میشه اینجا هم قرار بدید

چون من تلگرام ندارم

وشاید خیلی ها مثل من تلگرام نداشته باشند لطفا اگه میشه چند تا از ری اکشن هایی که به نظرتون جالب رو قرار بدید

خسته نباشید

قرار داده شد😁😉

ببخشید یک سوال داشتم شما ری اکشن هم میزارید منظورم ری اکشن اعضا به موزیک ویدئو خودشونه 

اگه میزارید لطفا اطلاع بدید 

آخه من تازه یک هفته هست که استی شدم دوستم سایت شما رو به من معرفی کرد

فایتینگ👍👍👍👍

سلامااا😍
اولا که دوستت رو یه ماچ محکم بکن😍😋
دوم هم اینکه ریکشن ویدیو ها رو می‌تونی توی چنل پیدا کنی، فایتینگ😁😁

خیلی ممنونم 😊😊😊😊

امیدوارم یک سفر بری به کره جنوبی

خسته نباشید❤️❤️❤️❤️❤️

خواهش می‌کنم💜 همچنین😂💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan