Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

MAMA Performance

 

 

 

ৰ ➸ 2020

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Victory Song

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Triangle Fight

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ 2021

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Cheese

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hey Monster + Thunderous 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ 2022

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Full Performance 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Music Makes One - Jung jaeil & Tiger JK & 3Racha 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

مرسیییییی 

چقد خوبه بببیییننننن

خسته نباشین🤍🤍🤍🤍🤍🤍

✨❣️

سلام ادمین خوبی

رقص تک نفره هیون رو نمیزارید؟

خسته نباشید

سلاما
توی چنل هستش❣️

تو اجرای مشترک شون با ایتیز و دبویز 

فکر میکردن قراره سال بعد همدیگه رو تو کینگدام ببینن؟🤣🤣🤣🤣

 

قربونت برم این اجرا مقدمه کینگدام بوده😂😅
یه جور شاخ و شونه کشی قبل از مسابقه
تم هر سه تا گروه هم پادشاهی و سلطنتی طور بود
قطعا می‌دونستن😂😁

چرا من می خوام دان کنم errorمیده؟

دومی رو دان کردم ولی اولی مشکل داره 

لطفا اگه میشه درستش کنید

(وایییی این مدت کجا بودین من کلییییی دلتنگتون شدم عررررررررررر😭😭😭😭😭😭)

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت، بدون فیلتر شکن هم امتحان کردی؟ 😶
ماهم دلتنگتون بودیم🤧🤧
سه شنبه ۱۸ آذر ۹۹ , ۲۰:۵۵ 𝐆𝐡a𝐳a𝐥 𝐒ta𝐲

من از ساعت ۱۲ و نیم که مراسم شروع شد تا یکی دو ساعت بعدش ک پسرا اومدن داشتم زندگی میکردم.... 

پسرا اومدن اجرا کردن.... من کردم... دیگه زنده نشدم:) 

خفن ترین و بهترین اجرای دنیا بود این اجرا:)❤

وای اجراش معرکه بود🤩🤩
واقعا واقعا حست رو درک می‌کنم😭🤧😍

واااااییییی عررررررر

لینکات درست شددد؟ 

کام آن مشکل حل شدههه؟ 

خوشحال شدممم عررر✨

مرسییییی💜

واااایایییییی
آرههههه😍😍😍
یواش یواش هم چیزای جدید رو آپ می‌کنیم، هم قبلیا رو😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan