Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Kingdom performances

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

|↫ فایل زیپ زیرنویس تمام اجرا ها ↬|

|↫ فایل زیپ mp3 اجرا ها ↬|

 

 

ৰ ➸ Pre-Kingdom

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Victory Song - MAMA 2020

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Triangle Fight - MAMA 2020

|↫ 480p720p1080 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Lee Know Solo Performance 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Performance Film

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

 

 

ৰ ➸ KINGDOM: The Legendary War 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Miroh (Kingdom ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ mp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ God's Effects 

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ I'll Be Your Man (Cover, Org. By BTOB

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

"Ⱝ Mayfly - Rap Unit "Colours 

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

"Ⱝ Mayfly - Vocal Unit "love poem

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

"Ⱝ Mayfly - Dance Unit "Wolf

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ God's Du  Ddu Du Ddu

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Wolfgang 

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Boy Dairy - Vocal Unit

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ submp3 ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

سلاما خسته نباشیددد

ساباتون پرفکتتت

استی رسما بهترین وب برای بوی بند کیپاپ رو داریدددد وایییی

فایتینگگگگگگگگ

اره بالاخره حالا جریان پرس کینگدام چیه؟ 

سلاماااا و تشکررر
وای مرسی سنسنسممسمس
پرس کینگدام؟ 
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۵ یک استی به شدت استی

اوکیییی

وکال حوصله امو سر میبره ولی اینا محشرر بودننن

خاعلی خفنن
دوشنبه ۲۰ دی ۰۰ , ۱۱:۲۹ یک استی به شدت استی

چرا دو تا یونیت ووکال داره؟ 

دیگه کارا خدا😂
تو یه قسمت گروه ها سه تا سه تا با هم ترکیب شدن و یونیت های رپ و دنس و ووکال دادن، یه اجرا برای اونه
یه اجرا هم برای جشن بعد فینال خوندن

وووییش مرسییی آهنگای قشنگشون و کل استیجا رو گذاشتییی🔥✨💖

ماااچ بهتون 💋💋

❣️❣️

حالا که سایتی به این خوبی داری عکس هم اضافه کن چون من یوتیوبم بالا نمیاد حتی با فیلتر شکن بعد عکس های با کیفیت هم توی اینترنت نیست. همه رو بی زحمت یه جا جمع کن تو وبلاگت😊

عزیزم ارجاعت میدم به پینترست، توییتر و گوگل علیه السلام ✨

سلام.

من آلبوم عکس های اسکیز رو پیدا نکردم توی سایتتون فقط بیوگرافی و از هر نفر یه عکس بود..میشه لینک بدید؟؟

سلام عزیزم
همچین قسمتی نداریم
توی پینترست یا گوگل اسم اعضا رو سرچ کنین از زیرخاکی ترین گرفته تا جدید ترین میپاهشه تو صورتتون❣️😂

اوکی قسمت های کینگدام رو پیدا کردم ممنون خندههههههه...ببخشید استیکر نداشتم خودم نوشتم خندهههه

 

خندهههههه

سلام.لطفا قسمت های کینگدام کاملللل رو قرار بدین که کر کنم یک ساعت و خورده ایی هست هر کدومشون..ممنون

سلاما
پیدا کردی دگر😶😂

سلام

چرا برای دانلود ساب دو دو دو خطای 500 میده؟؟

سلاما
مشکل سروری از پیکوفایل بود، رفع شد

و یه چیز دیگه 

اینو با دو تا دستگاه امتحان نکردم اما هربار میخوام ام وی کریسمس ایول

اگه درست نوشته باشم

رو نمیتونم دان کنم 

اما بقیه مشکلی ندارن

 

 

ممممنووووون😃

سلام عزیزم
به چه اروری میخوری بگو تا کمکت کنم

سلام یه درخاستی داشتم اگه میشه  یه قسمت اضافه کنید به سایتتون که عکسای با کیفتشون رو که حالا گروهی یا تکی از البوم ها هست رو برارین

سلام عزیزم
برای این کار چنل تلگرام و اینستا گوشه سمت چپ سایت هستن

سلام خسته نباشین مرسی از سایت خوبتون😍

چی سرچ بزنم تا برنامه ای که توش هیونجین مامان ‌ده بود رو بیاره؟🥺😂

سلاما
قسمت اولش: د ناینث فصل پنج قسمت سوم لینک
قسمت دومش: اسکیز فمیلی که واسه سالگرد استی منتشر شد لینک

سلام استی⚡✌

"Mayfly - Rap Unit "Colours

این آهنگ دقیقا مال کدوم گروهه؟ من اصلی شو میخوام ولی پیدا نمیشه

راستی پیجت خیلیییی عالیههههه🔥💕

امیدوارم موفق باشی♥

 

آهنگ رو رپر های استری کیدز، بی توبی و ایتیز خودشون ساختن
متشکرممم❣️✨

سلام.چرا بعضی از زیرنویس ها مثل دو دو و گادز افیکت کار نمیکنه؟ و چرا میروه زیرنویس ندارهه

میروح که میروحه 😂 دیگه زیرنویس نمی‌خواد
اون دو تا هم چرا کار نمی‌کنه؟ چک کردم 

الان چک کردم کلا دو دو دو دانلود نمیشه خطای 404 میده

درست شد😁

ببخشید زیرنویس اهنگ کالر باز نمیشه.....همونی که لباساشون سفیده و سری راچا توشه

 

چرا عزیزم
مشکلش چیه دقیقا؟😶
چک میکنم مشکلی نداره که
با MX player امتحان کن

تشکر بابت این همه زحمت 💞💕

گربانت😁❣️

سلام ادمین خوبی

موزیک ویدیو Wolfgang کیفیت ۱۰۸۰ رو دان کردم با برنامه mx player میخوام‌ باز کنم میگه این فایل قابل پخش نیست با کیفیت دیگه هم ‌میخوام دان کنم کلا لینک دانلود باز نمیشه

 

خیلی زحمت میکشید خسته نباشید😊😊❤

اصلاح شد عزیزم
قربانت❣️❣️

سلام اجرای Wolfgang  فکر کنم لینکش رو اشتباهی گذاشتید چون وقتی رو دانلود هر سه کیفیت می زنم اجرای boy dairy دانلود میشه 😪

میتونید لطفا تا آخر هفته لینکش رو درست کنید چون من میرم جایی که نت نیست 🥺🥺

مرسی بابت این پست شما خیلی خوبین❤❤❤

ولی لینک Gods ddu du dduرو که دانلود میکنم ی چیز دیگه ای دانلود میشه

سلاما و عرض تشکر😁
آره آره درست شد

همین هفته بود داشتم دوباره این برنامه رو میدیدم موقعی که آهنگ میخوندن پیش خودم میگفتم یعنی چی میگن؟؟ اومدم اینجا این پستو دیدم 😍  منم خوشحااااااااااااااااااااال 😁

برای دانلود ساب با کامپیوتر میام ارور میده با گوشی که فیلتر شکن روشنه مشکلی نداره 😙

عههههه ایول😁😂
اتفاقا باید بدون فیلتر شکن بری که😶😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan