Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Hyunjin's VLive

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live 24.01.26

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live 24.01.17

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live 231215

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live: 231013

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live 23.09.13

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Insta Live 230901

Part.01 - 

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

Part.02 - 

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live 23.09.09

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live 23.09.08

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live 230820

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ IG Live 230808

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hi😀 23.07.08

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hynjinie live 23.05.17

Part.01 -

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

Part.02 - 

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Happy Hynjinie's Day 23.03.18

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hi 22.07.09

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ #hyunpic 22.07.08

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 22.07.04 (Ⱝ Dj Ret #7 (Voice Only

|↫ Hardsub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ DJ Ret #6 (Voice Only) 22.06.28

|↫ Hardsub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 😘 22.06.09

01.Part - 

|↫ 480p720psub ↬|

02.Part - 

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ DJ Ret #5 22.05.29

|↫ Hardsub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ DJ Ret #4 22.05.12

|↫ Hardsub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ DJ Ret #3 220416

|↫ Hardsub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin is eating 220324

|↫ Hardsub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Thank you for wishing me happy birthday 22.03.20

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Counseling Center #6 230309

01.Part -

|↫ 480p720psub ↬|

02.Part -

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hi 22.02.09

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ #Hyunpic 22.01.12

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Randomly coma to mind 21.12.09

01.Part -

|↫ 480p720psub ↬|

Part.02 -

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Practice Room #10 21.11.18

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ #Hyunpic 21.10.08

01.Part -

|↫ 480p720psub ↬|

02.Part -

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 🤗 21.09.24

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 🍀 21.09.17

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hi 😉 21.02.19

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 🤟 21.02.06

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 21.01.30 🙃 Ⱝ Hi 

01.Part - 

|↫ 480p720psub ↬|

02.Part - 

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

21.01.23 🙈 Ⱝ Hi 

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Practice Room #9 21.01.16

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 21.01.09 🙂Ⱝ Hi

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ 22 Year Old Hyunjin 21.01.02

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 20.12.05 🙃Ⱝ On My Way Back

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Practice Room #8 20.11.07

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ It's Hyun-Mong Us😎 20.11.01

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Music Core That Made Us Happy Today 20.09.26

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

20.09.12 😀 Ⱝ Music Core Ended 

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Going Back Home 20.09.05

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin on way home 20.08.29

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

20.08.07 😎 Ⱝ Hyunjin's Talking Room 

Part.01 - 

|↫ 480p720psub ↬|

Part.02 - 

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Practice Room #7 20.06.30

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

20.05.31 ❣️ Ⱝ Hyunjin's Fifth Counseling Center

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

20.04.04 ❣️Ⱝ Returning After Music Core

part 1 - 

|↫ 480p  ╎ 720psub ↬|

part 2 -

|↫ 270p360psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

20.03.20 🙈🐵 Ⱝ Hyunjin's Every Moment Is STAY

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

20.03.13 ❣️ Ⱝ Hyunjin Counseling Center #4 

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin practice room #6 20.03.09

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

20.02.03 ♡ Ⱝ It's Hyunjin

part 1 - 

|↫ 270p360psub ↬|

part 2 - 

|↫ 270p360psub ↬|

part 3 - 

|↫ 270p360psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

20.01.18 Ⱝ Hyunjin practice room #5

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hyunjin Counseling Center #1 19.12.13

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hi😃 19.12.07

|↫ 480p720p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

19.08.28 Ⱝ Hyunjin practice room #4

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Live 19.06.21

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

19.04.01 Ⱝ Hyunjin practice room #3

|↫ 480p720psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

19.02.01 Ⱝ Hyunjin's Practice Room #2

|↫ 270p360psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

19.01.23 Ⱝ Hyunjin's Practice Room #1

|↫ 270p360psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

فایلا هیچ کدوم برا باز نمیشه 🥺🤏

چیرااا

سلام این وی لایوهایی که دنس راچا میذارن اسمشون چیه؟ از کجا میشه با ترجمه دانلود کرد؟

سلاما
تشریف میبرید پست ویلایو، اونجا میشه پیداشون کرد😁✨

هلووووو

میگم کی لایو هیونجین و چانگبین میزاری؟

هایااا
هر موقع ترجمه شد

ادمین قچنگم لایو هیونی بینی جدیدو کی میزارین؟ با انگلیش سابم اوکیم بوخودا

بابا بذارین جوهر لایو خشک شه😂😭
دو روز ترجمه انگلیسی طول کشید، دو روزم فارسی بذارین روش

سلام ممنون ازوبلاگ خوبتون

ببخشید چرا استودیو چوم رو قرارنمیدید؟

مخصوصا مصاحبه هیونجین با استودیو چوم

خیلی دنبالش گشتم اگه زیرنویس چسبیده اشو بزارید ممنون میشم⁦❤️⁩🌹

 

سلام عزیزم
توی چنل با این هشتگ هست #StudioChoom 

سلاما 

عزیزم اون لایو هیونجین که فلیکس و آی و ان و چان هم میان میرقصن باهم کدومه ؟ 

پرکتیس زوم قسمت هشت اگه اشتباه نکنم

خسته نباشین💞

انقدر اعصابم خورده نمیدونم سر کی خواهی کنم...... خدا لعنتت کنه وای جی.... میدونم ربطی به تو نداره ولی کلا....

این فایلللللل پرکتیس روم 8 که 4 نفر باهمن مشکل داره

من‌ 4 بار تا حالا با 480 دانلود کردم... 4 بار هر باررر 5 و خورده ای مگابایت یعنی دو گیگگگ من الکی رفت... کامل دانلود میشه ولی فایلش نمیاد توی گالری و میرم توی قسمت دانلود های گوگل میگه فایل ارور میده......

کیفیت 720 هم خیلی زیاده من نمیتونم دانلودش کنم لطفا یکی یه لینک نماشا یا آپارات بده من میدونم دست شما ادمین ها نیست ولی کاریش نمیشه کرد 

سلاما
وا جی چرا یهو، چرا جی‌وای‌پی ها رو می‌ریزی تو وای جی‌ـا😂
چک کردم مشکلی نداشت که🙁
لینکش رو عوض می‌کنم
نداریم نماشا و اینا متاسفانه 

خدایا خسته ام از این زندگی

منم همینطور

بایس رکرمم شد هیون با هان😔😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

زیباا

سلاما من همون bang channnnnهستممم

چطورید  دلم دلم برایتان خیلی تنگ بود 

خیلی وقت بود نظر نداده بودم

من تازه تونستم سایت رو بزنم هیچی توش نیست هنوزززز

و این که من بایس انتخاب کردممم

فاینالیییی

شد چان اخر خیلی معلوم بود خودم میدونم😂😂😃😔

خب حالا فرزندم ..

۱هنوز پیجامه پارتی سابش نیومده؟

۲من کل برنامه ها رو دیدم دیگه واقعا هیچی نمونده به نظرت چیکار کنم؟

۳دیدی اجرای ماماروووووو یاامام زماننننن عالی بود ولی ۱ جایزه فقط بردن🥲🥲🥲

۴فن چه گروه های دیگه ای هستی ؟من واقعاااا هر از اسکیز بود دیدم ،اکسو دیدم ، گاتسون یکمی مونده ،ان سی تی دیدم، ایتیز دیدم  و..... بیا منم فن کن😂🥲

۵ راستی هنوز بایس انتخاب نکردی؟

ببخشید خیلیی نوشتم 

دوستتان دارممم 

راستی اورگلو هم همه رو دیدم😂(ول کن نیستم)

خیلییی خوبیددددد

سلاما
بادا بادا مبارک بادا😂
1. چرا گذاشتیم
2. لایو😂✨
3. خاییییلییییی خفن بید
4. ایتیز
5.هان
قربونت

خیلی کامنتا رو دیر به دیر جواب میدین🤦🏻‍♀️🥲💔

شرمنده، تایم امتحاناس🙁

سلام

ام وی میرور میرور رو میزارین؟من خیلی خوشم میاد از آهنگه ولی هر چقد دنبال موزیک ویدیوش گشتم نبود🥲💔

کدوم میرور میرور؟ اون که چانگبین یا دو نفر دیگه خوند؟ یا میرور خودشون؟ 
در هر حال هر دو اینجاست لینک
ام وی میرور اسکیز زیر تیتر I am NOT 
و مال چانگبین اینا😂 زیر Single 

شنبه ۲۷ آذر ۰۰ , ۱۹:۰۸ bang channnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

پتو پیچچچچچچچچچچچچچچچچچ 

خدایی کیوته پسرم خیلییییییییییییییییییییی

😂😂🤧

سلام بر ادمین عزیز!!!

برای ساب قسمت دهم هیونجین پرکتیس روم هرچی میزنم روش نمیاره :/

برام یه صفحه میاره میگه یه کدیو بزن هرموقع میزنمش میگه این کد اشتباه است !

من قبلا خیلی راحت از سایتتون دانلود میکردم نمیدونم چرا الان اینجوری شده :/

سلاما
یه بار دیگه امتحان کن، لینک رو عوض کردم

اوکی ولی وقتی هیون دنس aotm رو رفت، من مردم-

 

تنکس برای گذاشتن لایو:″) ❤️❤️

نه نمیییییر 
بیا چشماتو وا کن ببینش
خواهش میشه

سلاماااا بازم من

خوبی ادمین جون؟ 3>

من طبق معمول یک سوال داشتم اون هم این بود که میشه بگید برای این که توی  فن ساین های آنلاین (مثل ویدیو کال ها) چجوری میتونیم شرکت کنیم ؟ اپ نیاز داره یا سایتیه ؟ و این که ما باید پول بدیم ؟

و ... شما جایی رو میشناسین که بتونیم ازش آلبوم و لایت استیک و از این طور چیزا بخریم ؟ :)

ممنونمممممممممم ازت (xoxo)

 

سلاماااااا
بل‌بله شما چیطوری؟
یه سری سایت های خاص هستند که تو یه بازه زمانی اگر ازشون آلبوم بخری، بین تو و بقیه که خریدن قرعه کشی میشه و چند نفر ویدیو کال میگیرن
متاسفانه تو ایران امکانش نیست🙁
در مورد شاپ هم، من جایی رو نمی‌تونم معرفی کنم، تو تلگرام و اینستا بگردین و پرس و جو کنین پیدا میشه😁✨

سلااممممم. پرکتیس روم جدید هیونو نمیزارید؟😭

خدمتون😙

ادمین جان نمیدونم ولی لینک برای من دانلود نمیشه

کدوم لینک عزیزم

سلام برای لایو جدید هیونجین زیرنویس نمیزارید؟ هنوز نیومده

سلام عزیزم، وقتی فایلش رو گذاشتم یعنی زیرنویس هم به زودی قرار می‌گیره😁

عه باشه دیگه نمیگم ادمین^^ روم نمیشد بپرسم اسمتو دیگه همش میگفتم ادمین😅ولی خب از این به بعد میگم مهتا😃❤منم کوثرم:)

آره خلاعصه، دستت درد نکنه😁
سلام کوثر😊

وایییییییییییییییییی ادمینننننننننننننننننن هیونجین برگشتهههههههههههه

واااهاای خیییییلی خوشحالم دلم براش یه ذرههههه شده بود مطمئنم همه استی ها همین حسو داشتن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

استی های گرامیییی بیان وسططططططط شاهزاده گروه بازگشتهههه است.😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑🌼🌸🌹🌷🌺🌻🌹🌸🌼🌹🌻🌷🌹🌻🌼🌻🌷🌹🌷🌻🌹🌷🌻🌼🌺🌺🌸🌹🌸🌻🌼🌷🌺🌻🌷🌺🌻🌸🌻🌸🌷🌻🌸🌸🌷🌻🌸🌸🌻🌻

تسنسمسمسمس آرهههه
اسمم مهتاس، یا مهتا صدام کن، یا هویج از ادمین خوشم نمیاد زیاد😅
حالا قررررر قرررر😍😍😍
پرنس که هیچی، کینگمون اومد

 باورم نمیشهههه

هیون برگشتتتتتتتتت

موهاشششش

خودشششش

قیافشششش

بچمممممممم برگشتتتتت

یسسسس

عاه

بعد از دیدن این لایوا...دوس دارم برم هرکی گفته هیون قلدره رو از کنایه ها و وسط فه ۹۸۸۸۸۸۸ تیکه کاملا نا مساوی تقسیم کنم و جر بدمممم

بچم مظلومه بمولاااا

بعدش هم حتما جی وای پی رو آتیش میزنممممم

Respect👌👏

دلم برات تنگه هیونجین جوجو دلم برای اسموتی درست کردنت تنگ شده مخصوصا با بلوبری کجایی عزیزم خودت می‌دونی عخش منی بیا زودتر عخشم هیونجین با من این کارو نکن

هعی هعی هعی

ببخشید یه سوالی داشتم اون لایوی رو که فیلیکس توش موز رو با پوست میخوره از کجا باید پیرا کنم؟ و اینکه اهنگ go live موزیک ویدیو داره اگه اره اون رو از کجا پیدا کنم

و آخرین سوال اینکه تو چنل تلگرامتون چطوری باید پشت صحنه موزیک ویدیو هارو پیدا کنم چی باید سرچ کنم؟😅❤❤❤❤❤❤❤❤

خیلی خیلی ممنون از سایت عالیتون و تیم عالیتون 

همگی خسته نباشید ❤

سلاما
رفت توی درخواستیا😁
گو لایو آنویل ترک داره، توی چنل هستش #golive و #file رو که سرچ کنی سه سوته میاره😄
پشت صحنه ام وی ها هم همینجا گذاشتیم😊 لینک

سلام~

من چندوقتی دنبال یکی از لایوای پسرا میگشتم که تو چنل تگلرامتون پیداش کردم و کیفیت ۷۲۰شو دانلود کردم ولی فایلش خرابه و با هیچ سیستمی باز نمیشه. بعد لینک وبلاگم که زیرش برا دانلود گذاشتین به سایتتون لینک میشه ولی هیچ پستی نمیاره از اونجایی که سایتتونم اپشن سرچ کردن نداره گفتم تو کامنت ازتون کمک بگیر که لینک دانلودشو لطف کنید و بهم بدید

رو فایل نوشته vlive_minchanjin_20mrch30

و عنوان لایوشم انگار دوکبوکی سکه ایه. ممنونم💗

 

سلاما~
عااا با MX player هم امتحان کردی؟
توی پست ویلایو هاس لینک
دنبال همچین اسمی بگرد: Coin Tteok-bokki 💋
فایتیینگ

گفتم ازتون تشکر کنم🙂 من تازه دو سه ماهه استی شدم البته من و دوستم باهم بعد بایسمم هیونجینه ولی تا اومدم تو فندوم و شروع کردم به شناختنشون این ماجراها پیش اومد، دلم برا هیون یه ذره شده😭 تا وقتی برگرده این لایوا و بقیه برنامه هاشونو میبینم برا رفع دلتنگی💔

سلام نینی استی<3
عاااا نگران نباش زودی برمیگرده😁
عااااااره بهتزین کارو می‌کنی
فایتینیگگ

من بین کامنتا همش میبینم از ادمین بدبخت شیپا رو میپرسن، خدایی چیکاره شبپا دارین اونم وقتی تازه وارد فندوم شدین چیزای زیاد دیگه ای هست که باید بدونین و در موردش کنجکاو باشین تا شیپا 😐😂

 

دیگه😂😁

بگینن تنها نیستم من عاشق کاپل هیونسونگم (هان و هیونجین)

مرسیی عزیزمم همه چیو میزاری اونم با ساب عالیی توو

عیدتونم خیلی مفالکک خعلییی ^-^

نهههه جمعیت این افراد بسیار بسیار زیاده😁
خواهش میشه
تفلد عید شمام مبارک😍😍

سلام

لایو جدید هیونجین ماله بعد ار شایعه هاشه؟

 

سلاما
نوچ😁

هاعیی..من تازه طرفدار استری کیدز شدم..خعلیی خوبن:) و باید بگم وبت حرف ندارح^^منک بایسم هیونجینح و میشه گف هیونین شیپرم*-*

سلاما😍😍
خوش اومدی به فندوم 😁
خوش سلیقه هم هستیاا❣️😂
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۵ Mahta(دخی اکسوالی)

عا مرسی⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

❣️❣️❣️
جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۸ Mahta(دخی اکسوالی)

عامممم یه چیز دیگه اونایی که خیلی محبوبن کدومن بین شیپ ها؟😁

 

همه‌اشش😂😂
ولی مینسونگ فکر کنم از همه بیشتر طرفدار داشته باشه
جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۶ Mahta(دخی اکسوالی)

مرسی بیب❤️😂

❣️😂
جمعه ۱ اسفند ۹۹ , ۱۵:۲۶ Mahta(دخی اکسوالی)

هاییی مجدد 

یه سوال 

میگم میتونی اسمشیپ های استری کیدز رو بگی؟و بگی کدوم به کدوم هستن؟

ممنون میشم❤️

 

دااالی
مینسونگ: مینهو و جیسونگ، چانلیکس: چان و فلیکس، چانگلیکس: چانگبین و فلیکس، هیونین: هیونجین و آی‌ان، مینچان: مینهو و فلیکس، هیونلیکس: هیونجین و فلیکس، هیونبین: هیونجین و چانگبین، سونگلیکس: سونگمین و فلیکس
دیگههه همین دیگه😅😂
خیلی هم کمه 😁
بخون فردا ازت امتحان می‌گیرم

سلام.اول یه تشکر کنم بخاطر چنل و سایت خوبتون💜بعدم یه خواهش دارم اگه ممکنه لطفا ساب چانروم رو یکم سریعتر بذارید الان من یک هفتس منتظر ساب اپیزود 91 ام دلم پوسید😥بازم مرسی بخاطر سرعتتون در ساب زدن🖤و بعد اینکه لطفا واسه کنسرت های انلاینشون ساب بزنید🙏من خیلی دوسدارم بفهمم چی میگن بین اجراها

یه سوال هم دارم.. تا حالا دی وی دی کنسرتی ازشون منتشر شده؟

سلاما
مررررسی❣️❣️❣️❣️
ساب ها باید اول انگلیسی‌شون منتشر بشه، که متاسفانه ساب قسمت 91 رو خیلییییی دارن طول میدن، هنوزم نیومده
وگرنه ما تو سریع ترین زمن ممکن ساب میزنیم و قرار میدیم😊
در مورد کنسرت آنلاین هم، چون از لینک های غیر رسمی پیداش کردیم و لینک و فایل گذاشتیم، ساب خوبی براش پیدا نکردیم🙁
نه تا حالا 😅

سلام سایتتون عالیه 

خیلی چیزای خوبی داره 

کامبک میدن فردا استرای کیدز ساعت چند میدن کامبک؟

سلاما😃😃
خواهش می‌شود😍
فردا ساعت یک و نیم بعد از ظهر🤧😍😍

سلامـ

میتونید "واو دنصراچا" رو بزارید؟

سلاما
هنوز نیومده😂😶

یص یص:>

نتسینتتسنتنت هیق بازم ممنان

:>~

😘💜

چیه این هیونجین:>
چنین خوشگل چرایی هیونا:>

عاقا

یه سوال:>

فیکشن اسکیز کجا پیدا کنم؟:>

اصن هس فارسیش؟:>

یه پسر داریم شاه نداره اصن🤧😍
من که کلا فیکشن نمی‌خوانم ولی نه چیزیم ندیدم تا الان😬😬

اها فک کردم خودتو میگی😂😂🤦🏼‍♀️

نوچ😅😂

خوبه پس از هینوجین بیشتر میزاری😁من عاشق همشونم ولی هیونجین خیلی دوس😂😂😍❤️از بس پچم همه چی تمومه^^

نه عاقا اشتباه برداشت کردی😶😶😶، بنده بایس ندارم😅
ولی آره خب، از هیونجین بهتر، هوانگ هیونجینه😂💜

خدااا چقد من تو رو دوس دارم ادمین♥ خخخ(وی خود شیرین میشود چون بایسش هیونجین است)^^

مام اینجا یه ادمین هیونجین لاور دو آتیشه داریم آخه😂😂💜

وایی خداا عالییییییییییههه♥

مرسی از سایتتون عالیییییههه خخ^^

😋💜
سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹ , ۱۹:۵۲ وانس اکسوال رولاو

سلام سایتتون عالیه

من وقتی تازه کرونا اومده بود با استری کیدز آشنا شدم ولی وقتی گادز منیو رو دیدم واقعا عاشقشون شدم 

با کمک سایت عالیتون تونستم بیشتر باهاشون آشنا بشم

ممنون از سایت عالیتون

سلاما
خواهش می‌شود😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan