Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Dance practice

 

ৰ ➸ Mixtape

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Hellevator

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

  (.Ⱝ Mirror(part switch ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ Mirror (Random spread ver 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ I am NOT

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ District9

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Grrr

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 ৰ ➸ I am WHO

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ My pace

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ My pace (Close up ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 ৰ ➸ I am YOU

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ I am YOU

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ I am YOU (Close up ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Get Cool 

|↫  480p720p1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹ ⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ Get Cool (Close up ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Awkward silence 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 ৰ ➸ Clè 1: Miroh

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Miroh

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ Miroh (Heart ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Victory song

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ Clè 2: Side Effects

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Side Effects

|↫  480p720p 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ Clè 3: Levanter

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Levanter

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Levanter ↬ love stay ver

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Double knot

|↫  480p720p ╎ 1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ Break dance

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ I am YOU Dance Break Practice (GMA ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ GDA Intro Dance Practice 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ Step out of Clè

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Levanter eng version 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ Japanese 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ My pace & Double Knot 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Scars

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

 

ৰ ➸ GO LIVE 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ God's Menu 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ God's Menu (Love Stay ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ ‌God's Menu (Office Look ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Easy

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ God's Menu (Fact Music Awards ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ IN LIFE 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Back Door

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ Back Door (Uniform ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ Back Door (♥ Stay ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ta

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ All In 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ All In 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ All In (Korean ver 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

ৰ ➸ NOEASY

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Thunderous 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(.Ⱝ Thunderous (Vampire Ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Domino

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ ODDINARY 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ MANIAC

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ MANIAC Zombie ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ Maxident

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹ ⇹⇹

Ⱝ Case 143

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ 5 Star

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹ ⇹⇹

Ⱝ S Class 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ S-Class Suit Ver

|↫ 480p720p1080p  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ RockStar 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ LALALALA 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ LALALALA - Racer ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

ৰ ➸ Cover

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Bang Bang Bang

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ My House

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام ببخشید آهنگ circus دنس پرکتیس نداره؟ آخه هرچی میگردم نیست و اینکه میشه حداقل اجراشو بزارید؟🤧❤⚘

ناح دنس پرکتیس نداره
فعلا فقط تو کنسرت ها اجرا کردن، جای دیگه ای اجرا کردن چشم

سلام میشه دنیس پرکتیس my house فک کنم کاور 2pm هم بذارید

سلاما
هست که
آخر آخر پست

مرسی به خاطر همه دنس پرکتیس ها🥰

فایتینگ❤️❤️❤️

قربونت🤧✨

سلام خسته نباشید.

میگم دنس پرکتیس maniac اومده اونو نمیذارین؟

چیرا چیرا گذاشتیم

سلام ببخشید ابن آهنگه ک میگین توش چانگبین خیلی تند رپ خونده چیه اسنشو میشه بگین؟(بنده تازه استی شدم)😭😂

همه‌اش؟😂
جدیدا mirror اومده که با دو تا خواننده تایلندی همکاری داشته
توی پست آلبوم ها، زیر تایتل Single می‌تونی پیداش کنی😁❤️
و خوش اومدیییی

سلام دوباره😎😁💕

متوجه شدم که دنس آهنگ miroh و هیونجین و لینو خراب کردن کنارشم یه آرم idol list و MuFully بود تو سایت پیداش نکردم ولی🥲💔

اینم لینک یوتیوبشه https://youtu.be/nCv9EnmFAso

سلامااا
رفت تو درخواستیا😁

سلام 

میگم اون دنسی که لینو و هیونجین توش دنس و خراب میکنن و تو سایت پیدا نمیکنم میشه بگید چه برنامه ایه

خیلی دوستون دارم😘💕

فدات شم عکسی آهنگی نامی نشونی😂😭

نمیتونم My pace & Double Knot ورژن ژاپنیشو دان کنم 😭

اصلاح شد😁

به به عجب سایتی

شماها شماره‌ی تک‌تکشونه ندارین؟ اگه دارین حتما بهم بدین که میخوام بهشون بزنگم😪

قربان شما😂😁
شماره کی؟ 

هققققق 

اره سرعتش ١١.١٣ عه که الان هم رسمی شد (تو وبکلی ام همین بود ولی غیر رسمی بود )

ولی در هر صورت مهم اینه اینو خوند و مشتی شد بر دهان هیترا 

منم کامل فقط ی بار گوش دادم بقیش کلا به صورت تیکه تیکه فقط چانگبین 

هق فوق العادس یمی از افتخارات استی 

بح بح بح بح
اسپیر بی این د بیلدینگ😎

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

هیچ حرفی ندارما ولی هی میام ی چی بگم دلم تنگ میشه 

اها حالا که اینجام استیز مراسما داره شروع میشه ها رای یادتون نره تا پسرای گلتونو خوشحال کنید (من خودم بر عکس همه که بچه هاشون می گیرن اعضا رو داداش در نظر می گیرمشون )خلاصه که یادتون نره افنر 

و ...

چانگبینو دیدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اهنگ به اون زیبایی من مامانم مونده بود می گفت این چقد سریعه بعد منم با قیافه ایشون 😎گفتم هه تازه این که ارومه بالاخره سریع ترین رپر کیپاپ (بعد از سونگمو😂😂)باید راحت این رپا رو بخونه دیگه 

 

سلامااا
بلی بلی رای بدید فرزندانم باشد که رستگار شوید
نههههه هنوز ㅠㅠ
تیکه تیکه تو. نت پیدا کردم ولی گوش ندادم مزه‌اش نره😂
داح میگن سریع ترین رپش بوده گویا

سلام به عشقای جواب و کاربلدم میگم که مگه cheese دنس پرکتیس نداره؟

یا دومینو ام.وی نداره؟ یا از cheese مگه اجرا نرفتن که تو سایت قرار نمیدین؟

 

سلام عزیزم
خیر تا حالا چیز رو اجرا نکردن، در نتیجه رقصی هم ازش ندیدیم
و دومینو هم ام وی نداره متاسفانه 😭😂

ام وی ام ویی ام وییی

ام ویییییییییییییییییییییییییییییییی

آره آرهه آرههه
آرههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عهههههه اقای/خانم بی تربیت:/

(شوخی میکنماااا)

خخخ ببخش دیگه مزاحم نمیشم^^

فحاشی می‌کنه جلو محل کسب"/
جوری که کاملا جدی نشستیم بحث می‌کنیم😂

کنچاناا مهم نیس پرداخت میشه بیشتر خواستی بگو فقط تو حرفات اونو درست کن دیگه تنک یو بیب

بفرما بفرما شما خریدار نیستی
شلوغ نکن الکی جلوی محل کسب رِ

مرسی:)

ولی چانگبینشون نه، چانگبینم:))

نه دیگه پررو نشو عسلم
تازه دیقه ای هم ده دلار میوفته 

عاااااه چه بگویم از مومنت های هیونبین.... :)

چرا هیونجین رفت بغل چانگبینممممم؟؟؟؟

یکی به من ج بدهههههه

بذار الان کره چهار صبحه
چند ساعت دیگه زنگ می‌زنم از چانگبین‌ـشون می‌پرسم 

آآآ نمیدونم نمیاره 

اوکی مرسی

 

😂 خیلی جالبه همچین تشابه اسمی‌ای من فکر کردم همونایید 😂😐

اوهوووم
نه نیستیم😂❣️

سلام. میگم میشه کلا دیگه تو این آپلود بوی چیزی آن نکنید؟ هی میگه ۶۰ ثانیه صبر کنین. الان من پنج دقیقست دارم سعی میکنم دنس پرکتیس thonderous رو دان کنم نمیشه‌ نمیاره. 

در ضمن لطفا فتو تیزر هارو هم با هر کامبک بذارید مخصوصا فتوتیزر های no easy خیلی کراش شدن من تازه استی شدم ازم حمایت کنین 😂😜

عاااا نویسنده هارو زده مهتا و متین شما خواهر و برادرین؟؟ میشه فامیلیتونو بگین؟ چون من فن پسری به اسم متینم که اسم خواهرش مهتاست و خیلی تعجب کردم. اگر هم فامیلیتونو نمیخواین بگین مثلا بگین چند سالتونه یا یه مشخصاتی....

البته شایدم خواهر برادر نیستین 

در کل ممنون خیلی خوبین

 

سلاما
نه امکانش نیست متاسفانه 🙁
از صفحه اسکرین بگیر و برام بفرست تا کمکت کنم😁
فوتو تیزر ها توی چنل قرار می‌گیره
نه بابا خواهر برادر کجا بوده😂 و این که اون متین خانوم دختره نه پسر
به قسمت بیوگرافی باید بیوگرافی خودمم اضافه کنم انقدر می‌پرسین و براتون جالبه😂 پونزده سالمه سوییتی
خواهش میشه😁

سلام ادمین جونم وقت بخیر

منظورم این My pace & Double Knot دنس پرکتیسشونه که لینکش حذف شده 

مــــــــــــرســـــــــــــــــــی 

سلاما
بل‌بله اصلاح شد😁

سلام سوئیتی ممنون از سایت کامل و خوبتون

دنس پرکتیس ژاپنی لینکش حذف شده، امکانش نیست دوباره قرارش بدین؟

سلاما
مچکر می‌باشیم😁
کدوم منظورته؟ All in؟ اون رو که چک کردم مشکلی نداشت😅

سیلام.ببشید میشه دنس پرکتیس voices رو بزارید 

سلام عزیزم، دنس پرکتیس نداره😅

میشه دنس پرکتیس TA را قرا ر بدید🙏🙏🙏🙏🙏

خوشحالم که برگشتید دلم تنگ شده بود برای پست های جدید

خسته نباشید 💕💕💕

فایتینگ 😁😁😁

بل‌بله خیلیییی زود😁
باور کن من خیلی خوشحال تر ترم😂😍😍

سلام 

شما خیلی خوش بر خوردی 

من وب توی بیان ندارم 

ولی میشه با هم دوست شیم

من همینجا ازتون حمایت میکنم و انرژی میدم 

میشه ؟

سلاما😃
 معلومه که میشه😍😍 واقعا خوشحال میشم😍
بابت انرژی‌ت هم ازت خیلی خیلی زیااااد ممنونم😁😘

سلام

ا واقعا من فکر کردم مال خودشون 

هه ببخشید 😅😅

خواهش مندم😋

میشه دنس پرکتیس my paceرو هم بزاری؟ ممنون

نداره دنس پرکتیس😶
به جاش پرفورمنس ویدئو داره🙃😉

سلام 

موزیک ویدیو bang bang bang اگه درست نوشتم 

قشنگه ؟؟؟

سلاما😅
این آهنگ در اصل برای گروه Big Bang ـه
استری کیدز رقصش رو کاور کردن و ازش دنس پرکتیس منتشر کردن😃😁

ببخشید میشه تمرین رقص Voices رو بزاری؟

مرسی از زحماتتون💜💜💜همیشه پرقدرت ادامه بدین👏💙

نداره☹️
تشکرات😁😅

سلام ادمینی میشه آموزش دنس any , backdoor, رو بزار پیلیززز از الن یا برایان یا از لیسا توروخداا🙏🙏🙏🙏😍😍😍💖💖🙆🙆💋💋💋😘😘😘😘و کلی انرژی مثبت تو جهان براتتت🙆🙆🙆💋💋💋💋💋🌹🌹🌹🌹❤❤❤

سلامااا😍😍
توی بات تلگرام می‌تونی آموزش رقص پیدا کنی 😊 قسمت آموزش 😁 

سلتم بخشید آهنگSLUMP رقص دنس نداره؟🤔

سلام، نوچ☹️

سلام عزیزم

میشه دنس پرکتیس Back door ورژن یونیفرم رابزارید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

خسته نباشید💕💕💕💕💕

فایتینگ👍👍👍👍

امیدوارم روز به روز پیشرفت کنید😊😊😊😊

همیشه همین طوری قوی بمونید❤️❤️❤️❤️

بله بله قرار داده شد😅😘😘😘
مرسی از این همه انرژی❣️❣️❣️❣️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan