Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Crazy Recipe Adventure

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

(Ⱝ Crazy Recipe Adventure (HyunHo Part

|↫ 360p480p720p ╎ sub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

😘❤❤❤❤🙏

❣️
جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ , ۱۷:۱۱ یک استی به شدت استی

به شدت استی تر شدم😳😳😳جان من اینقدر مهمه؟؟

آره دیگه... وقتی توی کینگدام اینقدر به پروتئین و آب و هوای خوب تو روحیه اشون اهمین میدادن دیگه ماسک فک که چیزی نیست...

مهتا شرمنده ولی فکر کنم نصف پیام های سایتت مال منه😂یکسالی هست استی هستم ولی پیام نمی‌دادم چون فکر کردم شماره تلفن و اینجور چیزا میخواد ولی بعدششششش شروع کردم هی به پیام دادن

ربطی به استی بودن نداره
کلا تو برنامه های کره ای از اینا استفاده میکنن
نه بابا😂
پیام بده پیام دادن کار خوبیست
دوشنبه ۲۰ دی ۰۰ , ۱۹:۱۸ یک استی به شدت استی

سوووووووو آسممم

فقط یه چیزی..

این چیه که توی فک ها شون میزارن؟؟ شیلده؟؟چرا انقدر بازه؟؟ 

نه یه جور ماسکه که موقع غذا پختن می‌پوشن، نفسشون به غذا نخوره با یه همچین چیزی
والا منم اولین بار تو همین برنامه کره ایا دیدم😂

خیلی باحال بود داوران وقتی فهمیدن هیون و لینو هستن برگاشون ریخت 🤣🤣🤣🤣 بابت ترجمه هم دستتون درد نکنه و بخاطر کیفیت های مختلف هم همینطور

آره😂😅
قربانت😁

هیون توی‌کینگدام هس ینی اینکه ۱۰۰ درصد از پسر میاد پیشمون پس هیچ جای‌نگرانی نیس حالا سنسور میکنم که خودم ی هفته تمام چنان گریه کرده بودم جون نداشتم تکون بخورم یا هنوزم حالم بد میشه

بله بله
بگردم🤧 خیلی سخت نگیر❣️😊

این برنامش مال موقعی ک هیونجین هنوز بودهه؟؟

ایشالا زودتر برگردهه :(

 

اوهوم😍
انرژی منفی ممنوع🙄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan