Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

One kidsroom

 

~ فایل زیپ زیرنویس همه قسمت‌ها ~

 

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Teaser

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ Sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

ⰭEp.06

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

ⰭEp.07

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.08

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Unrealised cut

 |↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام 

خسته نباشید 💕

قسمت اول سابش میگه همچین فایلی وجود نداره 😣

ممنون میشم که درستش کنید 🤍💫

سلاما
اوکی شددد

عشق دلم ببخشید من بازم رو زیرنویس اولی میزنم میگه فایل موجود نیست

شرمنده زحمت بهت میدم بوس به لپت

والا نمیدونم چرا چونلینکش رو عوض کردم و باز میشه
از بات دانلود کن😶

سلام کیوتی لاولی خسته نباشی قسمت اول جونگین زیر نویسش نمیاد چه کنم گل؟

سلام سوییتی
اصلاح شد

هاااای

از قسمت 2 به بعد سایت زیرنویس باز میشه ولی فایلی واسه دانلود نیست

سلام عزیزم
رد تبلیغ رو بزنید و بعد سایت پیکو فایل براتون وا میشه

سلام این برنامه درمورد چی هست چیا میگن؟!

سلاما
هر قسمت درمورد یکی از اعضا و خصوصیت هاش حرف میزنن
اینطوری که یه نفرشون میره تو یه اتاق جدا، بقیه هم تو یه اتاق دیگه‌ان
جالبه کلا، برنامه سافتیه😁

سالام

مرسیییییی ❤❤❤

الان فهمیدم استی هم مثل استری کیدز سرعتشون فوق العادس 

مرسی 

سلااااام
خب ذوق مرگ شدم که😶😍😂

 

سلام قسمت اول نمیاره 

اینشکلی

میشه درستش کنید

ممنون

سلاماا😃😃
اصلاح شد 😋

سلام خسته نباشید فایل اول پاک شده میخوام دانلودش کنم میشه بزاریدش❤

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت که 😶 

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسیییییییییییییییی ازین که با اپلود بوی میزارین چون قبلیا اصا دانلود نمیشد:(

❣️❣️❣️

می خوام از ذوق بشینم گریه کنمممممممم⁦(╥﹏╥)⁩

چقدر من دنباله ساب فارسی این برنامه ها بودم خداااااا⁦(-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩___-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩)⁩

عاشقتونممممممم خسته نباشید به کله تیمتون ممنوننننننننننننننننن♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

خستگیمون پاشد با سرعت صد کیلومتر بر ساعت در رفتتتت‌ـا😍😍❣️

سلاممممممم خسته نباشید خدارو شکر که درست شد لینکاتون اقا میگما این قسمت سوم که لینو توشه کیفیت 480 عش خرابه میشه درستش کنین؟

بععععله
از برنامه های پر بازدید شروع کردیم، تا بیایم همه رو بذاریم یه کوچولو طول می‌کشه😁

سلام خیلی ممنون از وبسایت فوق العاده تون.. اصلا وبسایت و ترجمه های شما بود که منو استی کرد 🧡💛🧡

لینک دانلود 480 فلیکس خرابه T_T

یه سری لینک موزیک ویدئو ها هم خرابن دونه دونه بگمشون یا خودتون چک میکنید؟ کلی باهاشون کلنجار رفتم 🤧 

 

درست شددد
عام تا چند روز دیگه ام وی ها هم درست میشه😅😅

کلییی خسته نباشد همه چی عالی بود . کیفیت 

تم سایتتونم عالیه

کلیییی ممنون ^^ 💜💜

واقعا مرسی بابت سایتی که زدین من همیشه تو تلگرام مشکل دانلود داشتم خسته نباشید عالی هستید😍😍⁦❤️⁩⁦❤️⁩

خواهش گلی💜
مرسی انرژییی😁

Woooow مرسیییییییی ازتون که وبلاگ مخصوص استری کیدز رو درست کردید خسته نباشید بابت تمام زحماتتون راستش من پارسال که با استری کیدز آشنا شدم از اینکه برنامه هاشون هیچ جا نبود که بتونم دانلود کنم با زیرنویس فارسی واقعا ناراحت بودم با تشکر از شما از وقتی تو تلگرام کانالتون و ربات محشرتون رو پیدا کردم که خیلی وقته ام هست عضو ام بیشتر و بیشتر با استری کیدز که الان پسرام محسوب میشن آشنا شدم و از برنامه ها با زیرنویس فارسی لذت بردم الانم که وبلاگ مخصوص و درست کردید مطمئنم خیلی بیشتر پسرام طرفدار پیدا میکنن تو ایران در کل ازتون ممنون خواستم اوله کاری یه کامنت مثبت بذارم که انرژی پیدا کنید‌ کلی حماییتون میکنیم فایتیگگگگگگگگ ۹۸/۱۰/۱۹

آخ که چقدر ذوق میکنم اینارو میبینم😍
آررره بالاخره بعد از بات نوبت سایت شد😁
همه‌ی هدف ما اینه که استی‌ها همیشه همه برنامه‌ها رو بتونن از هر طریقی دانلود کنن و ببینن👌😘
مطمئن باش بخاطر کامنت پر از انرژی مثبت تو هم که شده همینجوری به کارامون ادامه میدیم خیلی خوووبین❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan