Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Music Blood Performace

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Scars

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Again & Again

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Thunderous Japanese ver

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

يكشنبه ۲۶ دی ۰۰ , ۰۹:۰۲ اونی که عاشق ادمینه

سلاما ادمین جون خوبی
یه سوال من دیدم توی کانال تلگرامتون یه چند تا برنامه رو اپدیت کردین ولی اینجا من پیداشون نمیکنم اینجا نذاشتینشون؟یا سایت برای من اینجور میکنه؟

راسی ممنون**

سلاما🤧
کدوم برنامه ها؟ 😶 

https://pin.it/4vbVqZP

سلام

این چه برنامه ایه ؟ 

سلاما
ویکلی آیدول 401 لینک

سلام

میشه لطفا لینک اون آهنگ ثری راچا رو که پارت ماتروشیکا یه همچین چیزیه فکر کنم رو بدین؟ 

سلاما
خدمتون لینک

سلام ببخشید میدونین اون کدوم اجرای تری راچاعه که توش روی یا مبل میشینن ، من یه ادیت ازش دیدم😁 میدونین کدومه یا میشه بزارین؟

سلام عزیزم
وی گو هستش، منتها تو کنسرته و ویدیو رسمی ازش منتشر نشده
توی یوتیوب سرچ کنین فن کم زیاد میاره براتون
دوشنبه ۲۰ دی ۰۰ , ۱۰:۰۸ یک استی به شدت استی

دستتتتتتتتتت طلااااااااااااا

❣️❣️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan