You make StrayKids stay

Go Live Online Unvil

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

ممنون میشم اگه انویل ترک های دیگه شونو هم بذارید💞❤خیلی وب سایت عالیییی هست و همه چیز رو گذاشتید ولی من خیلی دارم دنبال انویل ترک ها میگردم واسه دانلود

این شوکیس آنلاین گو لایوه
آنویل ترک ها توی سایت قرار نمیگیره، اما توی چنل با هشتگ #unveil می‌تونین پیدا کنین😁❣️

سلام خسته نباشی 😅

وب ردولوت داری؟

ببخشید اینو میپرسم دنبال یه وب خوب ردولوتم 

راستی پیوند هم نمیزنی نه؟

سلاما
خیر متاسفانه 😅
بازم خیر😅
فایتییینگ

من دنبال اونی میگردم که قاشق بهشون داده بودن بعد با قاشق همدیگرو اذیت میکردن اون کدومه 😁😁

با تشکر فرااااااواااان 💕

داااالی
لینک یوتیوبش رو پیدا کردم فقط، ساب خوبی براش منتشر تشده متاسفانه 🙁

سلااااام

من این فایل رو دانلود کردم ولی عکسش با فایلی که دانلود میشه یکی نیست

ممنون از سایت خوبتون❤️

سلام عزیزم، چک کردم مشکلی نداشت که😶😅

سلام میگمن من ۳ساله استیز شدم ولی هنوز دنبال یک برنامه ای هستم که اسمش میدانم

یادمه هیونجین یک کلاس درخت کریسمس روی سرش داشت

سلام عزیزم
Studio k dance practice
می‌تونی از توی چنل با زیرنویس دانلودش کنی😁

سلام سلام من دوباه برگشتم🐾😂

خیلی ممنون که جوابم میدین🌹🌺 

یه سوال من یه میکس دیدم بعد توش یه شکانسی که استفاده شده بود اینا همشون شلوار خونگی 4 خونه ای پوشیده بودن و یه جایی میخواستن بخوابن که نمیدونم تخته شبیه پله بود سفید بود موهای یکیشونم نارنجی بود فک کنم فلیکس بود شلوار یکیشونم 4 خونه سبز مشکی بود... میدونین کدوم برنامشونه؟😁😁😁😁 

سلاما😍
خواهش میشه😁
یه کوچولو دقیق تر آدرس بده😅😶

سلام خسته نباشید دمتون گرم واقعا خدا قوت همین طوری عالی پیش برین یه سوال داشتم یه برنانه دیدم توش لینو لباس محلی زنونه کره ای پوشیده بود و کلاه گیس سرش بود و بقیه اعضا هم بودن اون اسم برنامش چیه؟! 

 

و میشه یه قسمت هم توی لیست سمت راست درست کنید به اسم پشت صحنه ها و پشت صحنه های هر برنانه ای رو اونجا هم بزارید ؟ چون من نتونستم پیداشون کنم  ممنون 

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺⭐⭐🌟🌟⭐🌟⭐🌟

سلاما
احتمالا منظورت د ناینثه، فصل پنج قسمت سه 😅 لینک
و اینکه فعلا پشت صحنه ام وی ها توی سایت قرار داده نشده☹️ برنامه ها هم نود و نه درصد پشت صحنه ندارن در کل😊

سلام عزیزم ببخشید موزیک ویدیو هارو کجا میذارید؟؟

سلام عزیزم، اینجا

Gogo

My decision, My life, Go Go😎
عالی بودد♥
💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
Designed By Erfan Powered by Bayan