Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

3RACHA

 

 

ৰ ➸ Album 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

  › J:/2017/Mixtape ‹

Intro

Tik Tok

Runner's High

Don Quixote

은석이 Eunseoki

WOW

NXT 2 U

B-Side Tracks ➸ 

The Dreamz

Complain

₩1,000,000

42

Cloud-9

Bucket List

J:/2017/Mixtape Zip*

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

  › 3Days

작은 Dragon Three 마리

Peer Pressure

Small Things

+. -

국산 바나나 / Domestic Banana

힘이 돼 / Become My Strength

(If (SpearB SoloI

(I See (J.One Solo

  B-Side Tracks ➸ 

그림자도 빛이 있어야 존재 / If There's a Shadow, There Must Be  Light

깨 / Sesame

ID:a

Subway pt Il

Chyper l

지갑방 / Wallet Room

Alchemistry

3Days zip*

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 › Horizon ‹

Matryoshka

Hoodie Season

P.A.C.E

고장난 나침반 Broken Compass

 Placebo

Scene Stealers

 Double Knot

For You

Horizon Zip*

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 › ZONE ‹

Zone

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 › Start Line

Start Line

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 › Carpe Diem

Carpe Diem

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 › HeyDay

HeyDay

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

 

 

 

ৰ ➸ Performance 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

Ⱝ Runner's High - Trainees Showcase 

|↫ 360p480p720p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

​​​​​​

Ⱝ Intro + P.A.C.E - MAMA 2018

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Zone - M count down 

|↫ 480p720p1080p ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

من تلگرام ندارم و موندم هعی...

حتی منم

های

چرا خبری ازتون نیست؟

به خدا نیازمندتونیم

دلمون براتون تنگولیده

من دلم میخواد برنامه جدید استری کیدز رو با زیرنویس ببینم ولی هیچ جا نیستتتتتتتتتتتت

سلام عزیزم
تو چنل تلگرام قرار میگیره
فعلا نمیتونیم اینجا بذاریم و دنبال راه حلیم

به من نیو استی کمک کنید کدوماش جدیده🙂😂😂😂؟ 

هر چی آهنگ پایین تر، جدیدی تر

هعققققققق خیلی خوبهه

ارهههه

عاممممم.....وقتی میخوام گزینه دانلود رو مرحله اخر بزنم بهم میگه دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد(فقط هم آلبوم Mixtape و 3Days اینطورن)

سلاما
با فیلتر شکن خاموش امتحان کن

باحال نبود 

اوهوم
يكشنبه ۷ فروردين ۰۱ , ۲۲:۰۳ تئوری ساز ناشناس

سلام اگه امکان داره ترجمه اهنگ واو رو بزارید تا اونجایی که من متوجه شدم خیلی باحاله😂😍

ترجمه روی فایل خود آهنگ هست
با سامسونگ موزیک یا JetAudio باز کنین

ترجمه این آهنگاشونو میتونیم از کجا پیدا کنیم؟

هنوز ترجمه ها کامل نشدن🙁

سلام

میشه ترجمه don Quinton و Runner's high هم بزارید لطفااااا

چون خیای خوبن‌این‌ دوتا(':

و اینکه اگه میتونید جلوی اهنگایی که ترجمه دارن بنویسید با تچکر یک نیو استی جند ماهه

سلاما
آهنگ های تری راچا در حال ترجمه‌ان✨

آهنگی که چان و هیون و سونگمینی تو برنامه دبیوت خوندن کدومه؟ اسمش رو درست یادم نیست !  

4419 ـه از آلبوم میکستیپ
شنبه ۲۲ آبان ۰۰ , ۲۲:۲۰ خاک پای اسکیز

یه سوال دیگه ببخشید

 یه اهنگ بود از تری راچا بعد توی لایو فکر کنم سه نفری گذاشتن بعد دقیق یادم نیس فکر کنم میگف آی جاست وانا هییر وویس بعد چان توی لایو گف هو بعد نمیدونم چی چی کریزی بی زحمت اسم اهنگ😁

(من خودم نفهمیدم چی نوشتم شما از کجا میخواین بفهمین خدا بزرگه😐😂)

عهههه راستی داشتم توی مایکت میگشتم دیدم یه جت ادیو دیگه هست ب نام جت ادیو پلاس بعد من که دیدم اب از سرم گذشته گفتم بریزمش 

خلاصهههههه کنم حرفامو

لیریکا باز کرد😐😂خلاصه تشکور فراوان

سلاما
از پشت صحنه اشاره میکنن آهنگ Tik Tok از تری راچاست، همین جا هستش
عهههه ایولللل بالاخره😂😍

جت آدیو رو هم از گوگل پلی ریختم😓😭

عی باباㅠㅠ

اخه گوشیم سامسونگ نیس و اصن سامسونگ موزیک ندارع

(به خشکی شانس)😐

توی گوگل سرچ کن اپی که لیریک رو هم وا کنه
یکیش رو با صلوات دانلود کن ببینیم چی میشه😂❣️

عه اها😐😂

سامسونگ موزیک رو اومدم بریزم میزنه ناسازگاره

ببخشید بازم راه دیگه ای هست؟

وعه😂😭
بیا نظر بعدی گفتم

› J:/2017/Mixtape ‹

Wow

رو باز کردم

عه
می‌گویند که شاید اَپ ارجینال رو دانلود نکردی
سامسونگ موزیک هم هست، می‌خوام اون رو هم امتحان کن😁

خیلی ممنون ادمین جان😂😍

قربانت✨😂

ببخشید من جت آدیو رو ریختم و همونطورک ب یکی از کامنتا گفتین رفتم

زدم رو اون گردیه

اما میزنه اگه میخای لیریکا پلی بشه باید پولیشو بریزی 

راه دیگه ای نداره؟

سلاما
همه آهنگ های تری راچا لیریک ندارن
کدوم آهنگ رو باز کردی؟ 😶 
شنبه ۱۵ آبان ۰۰ , ۱۰:۵۱ خاک پای اسکیز

سلاما ادمینا خسته نباشیا

میگم من اینو

از کجا کاملشو میتونم پیدا کنم😁

سهلام
خدایا شکرت یه نفر عکس دادㅠㅠ
 آره عزیزم اجرای بک دور توی برنامه Loud ـه

سلااااماااا😻🔥🍓👌

این اجرای چان و چانگبین رو گذاشتین؟!🤕🥺🔥👌

%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B2%DB%B4_%DB%B2%DB%B2%DB%B4%DB%B5%DB%B1%DB%B8.jpg

 

سلاما😁😍
عکست نیومده😶 ولی اجرای چانگبین و چان اینجاست لینک

سلااااماااا بهترینااا🍓💕💋

ساب نمیزارید برا اجراها؟!🔥

سلامااا😍😁
عاام، لیریک آهنگ ها روی خودشون هست😊

سلام

میگم که اسم اون اهنگه که جیسونگ میگه *ببخشید نونا دوست پسر داری

*چیه؟

سلاما
عااااا، شما رو با سلطان قلب ها، اسطوره ی قرن آشنا می‌کنم، Wow 😂
توی آلبوم J/2017/mixtape می‌تونی پیداش کنی

با اینکه یه اهنگ خفن هیون و لینو و فیلیکس بنام wow خوندن ...  ولی من هنوز به wow  از تری راچا وفا دارم :)))

 

با این اهنگ های جدید گول نمیخورم wow فقط مال تری راچا (B

 

چجوری میشه اصلا شرک و بچه 18 ساله و جنتلمن بازی رو فراموش کرد؟؟؟

هر کدومش یه جوره خفنه اصن
البته به واو تری راچا نمیشه گفت خفن😂 کلمه ای درخور این همه کمالات پیدا نمیکنم😂😂❣️
ولی یادمه اولین بار اسمشو mokh zani سیو کردم😂😁

سلامممممممممم

باورم نمیشه 

واقعا فوق العاده اینننننننننننننننننن 

خیلی دنبال 3Racha بودم 

وبتوننننن فوق العادس 

استری کیدز ام بهترین بوی بنده، می تونم بگم بهتر  از استری کیدز تو کل کیپاپ بهتر از استری میدز نیس 

سلاماااا
خواهش میشههه😍😍😍
بهله، بر منکرش لعنت 😁

سلام چرا اجرای we go نیس؟ کلی گشتم

اجرایی به طور رسمی ازش منتشر نشده😅

Scene stealers🙁😢

عااا... اون لیریک نداره😶😅

میزنم ولی نمیاره 😭😭

کدوم آهنگ؟ چون همشون لیریک ندارن😶
شاید در آینده همشون لیریک دار بشن، هوم؟ 😅

سلااام روز قشنگت بخیر♡

من با برنامه ی jetaudio نمیدونم چطور لیریک های فارسی رو بیارم:(

هرکاری کردم نشد. میشه بهم بگی چطوری اینکارو کنم؟*-* خیلی دربه در لیریکام 😂

سلااام
آهنگ رو که پلی کنی، یه عکس گردالی از کاور آهنگ میاد، بزن روش و بعد دادادادام😁

سلااام خسته نباشیید*-*

ترجمه ی فارسی روی خود آهنگاس؟ چطوری میتونم ببینمشون؟ چون نشون نمیده برای من:((

سلاممم
بلیا. با اپلیکیشن JetAudio آهنگ ها رو باز کن😉

و بله بازم منم

عاامم یچیزی.. ثری راچا اهنگاشون فقط توی sc منتشر میشه و فروخته نمیشه دیگه.. ینی حتی توی پلتفرمای موسیقی رسمی عم نیس.. درواقع میکستیپ عن دیگه؟

بعد اینجوری لیریکشو چجوری منتشر میکنن؟ چون تو ساندکلاد ک نبود.. منم اول فک کردم فنای کره ای مثلا میشنون میگن چی شنیدن :/ ولی خوب توی genius  لیریکاشون بود.. جینیس عم فک کنم معتبره دیگه؟

 

 

ببخشید طولانی شد .. میدونم عم سوالم عجیبه :/

نه تو پلتفرمای رسمی نیستن فقط تو سَوند کلود منتشر میشه
لیریکای کره ایشم تو سوندکلود منتشر میشه بعد ترجمه میکنن
 آره Genius لیریکای معتبر داره
دیگه همین دیگه😶😅

سلام.آیا میتونم زیرنویس فارسی از ماتروشیکا پیدا کنم؟؟یا حداقل فایل صوتی که ترجمه فارسی همراش باشه🥺

ترجمه روی فایل صوتی اضافه شد😉

عه همشو حدس زدم 😎 😂

 

حتما مررسییی 🖤

من به تو افتخار می‌کنم😂😂💜

یچیزی این 3تا اسماشون برای ثری راچا میشه :

CB97 : بنگ چان

SPEARB : چانگبین

j.ONE : جیسونگ

؟

ببخشید اگه اشتباه شدا من بعد 1 سال و نیم که میشناسمشون تازه دارم استی میشم 🤦

کاملا درسته
می‌تونی از پست بیوگرافی هم کمک بگیری:
سوالی هم داشتی بپرس استی نو شکفته😃😃😁

اهنگ we go رو نمیزارین؟

هنوز فایل اصلیش منتشر نشده😭😭

*_______* 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

💜💜

مرسی که گذاشتید 😭💗

😃💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan