Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

SKZ Song Camp

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫ 480p720p1080p ↬|

|↫ HardsubPersub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلاما~

من اومدم با کلی سوال 😁

توی قسمت ۵ چان و هیون میگفتن خیلی باهم کار کردن ، چیزی از اون ها منتشر شده اگه شده میشه اسمشون رو بگی؟

و اینکه از اهنگ های One sided love , Spring و Beautiful که بخش کردن تو چه آلبومی هستن ؟ ( از هیون )

اهنگ ای آن و هیونجین بود اون چی؟ دقیقه 27:01 بود.

بخشید زیادی طولانی شد 😄💛

خسته هم نباشین 🙃🤍

سلام بر تو
همین اول کاری آب پاکی رو بریزم به دستت، هیچ کدوم منتشر نشده😂

من تا حالا هیچ کدوم از برنامه های استری کیدز رو ندیدم 

کدوم برنامه شون خفن تر و جالب تره؟ 

دالی
فایندینگ و اسکیز کد رو بیشتر میپسندم

سلام. خسته نباشید ممنون بابت سایت خوبتون
میخواستم بدونم این سوتفاهم بین لی نو و سونگمین داستان چی بوده؟

سلاما
بهشون میگن زوج مطلقه
چون توی د ناینث فصل پنج قسمت سه طلاق گرفتن😂

سلام سلام😍

تو قسمت ۲ چانگبین به فلیکس میگه قبلن همو ماچ کردیم ، این تو کدوم قسمت اتفاق افتاده؟

سلاما
مربوط میشه به برنامه دبیو لینک
یادم نمیاد دقیقا قسمت چند، ولی کلش رو ببین در مورد روند دبیوـه🤧🤧

سلام 

توی قسمت اول دقیقه های ۲۵:۴۵ ، ۲۷:۵۷ ، ۲۸:۳۳ ، ۲۹:۱۳ ، ۱:۵۰ چه آهنگهایی هستند .

ببخشید که انقدر زیادن 😅😅

سلاما
1:50: آهنگ missing you از BTOB سونبه نیمه✨
25:45: آهنگ If It Is You از Jung Seung-hwan
27:57: اسکیز پلیر هان به اسم close
28:33: اسکیز رکورد هان به اسم Alien
29:13: اسکیز رکورد سونگمین Stay as You Are، کاور آهنگ این آرتیست Sandeul

سلام عزیزم

عاقا میشه بگی این همون برنامه اسکیز فمیلیه یا نه ؟؟

چون گشتم پیداش نکردم :((((

سلاما
اینجاست لینک

ببخشید ببخشید ولی یه برنامه بود ک یه سال پیش اومده اونم مثه فمیلی اسکیزه این https://youtu.be/dGEFy345kXA

توی وب هست؟ اگه هس لینکشو بدید

خواهش میکنم، تهران مال تو😂
د ناینث فصل پنج قسمت سه

سلایوم 

بدون چی فهمیدم 

😁

هر یونیتی که تو سانگ کمپ بودن با هم تو این آلبومه یعنی همون یونتشون آهنگ دادن 

جالب نیس؟

سلایوم
آره دیگه، آهنگ هایی که تو سانگ کمپ ساختن رو منتشر کردن😁😂

توی اسکیز فمیلی یه آهنگ بود که می خوندن اسنه اون اهنگ چیه؟ 

سلاما
Up all night ـه
اسکیر پلیره، اینجا می‌تونی پیداش کنی لینک

سلاااااام خسته نباشیییی

ببخشید یه سوال داشتم. ویدیویی که برای استی ویک بود رو گذاشتید؟ من هرچی گشتم پیداش نکردم😭

سلاما
چرا نذاشتیم؟ اینا هاش😁 لینک

آنیوونگ... خوبین؟

اول تشکر کنم از تیم خوبتون که انقد به فکر استیای ایرانید😘

بعد اینکه یه سوال.... یه برنامه هست که شبیه لایوه تقریبا بعد اسکیز تو یه اتاقن که کلی خرگوش توش ول میچرخن😂 *چقد کامل و جامع گفتم *🤣

اسمشو میدونین یا تو وبتون هست؟؟

سلاما
بلیی شما چطورین😂😁
کاملا جامع بود زیرا هزار بار پرسیدن و اگه یه کلمه خرگوش ببینم سریع میگم قسمت شونزده تاکر😂

سلام ^^

میگم این برنامه ای که انگار توی یه کلاس درس نشستن بعد حق ندارن کره ای حرف بزنن باید حتما انگلیسی حرف بزنن

(your behaviour is so ugh معروف هیونجین) 

اسم برنامش چیه؟ تو سایت یا چنل هست؟

سلاما
دینگو اسکوله، سه قسمته یادم نمیاد این جمله رو هیونجین تو کدوم گفت راستش😅😶
ولی همشو ببین خیلی خوبن

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم لایوی که برای تولد استی گرفتن رو هم قرار دادید چون نه اینجا تونستم پیداش کنم نه تو چنل تلگرامتون

ممنون میشم راهنمایی کنید😁💕

سلام عزیزم
توی ویلایوا میذاریم لایو ها رو😅

چرا زیرنویس قسمت 5 باز نمیشه؟؟ 
هم از سایت هم از تلگرام دانلود کردم هیچ کدوم باز نمیشن :((

عزیزم چک می‌کنم مشکلی نداره
با mx player امتحان کن

سلاما 

اولا ازتون ممنونم مثل همیشه 

دوما 

میشه ی خواهشی کنم ؟

هر چن وقت ی بار موقعی که سرتون شلوغ نیست 

میشه اون برنامه هایی که توی بات تلگرامه اینجاهم بزارید ؟

من نمی تونم از تلگرام دان کنم و می دونم خیلیا مثل منن 

پس لطفا این کارو بکنید 

*از اون بخلای چانی توی چان روم*

سلاما
منم که مثل همیشه چاکرم😂😁
کدوم برنامه ها اینجا نیست؟ تقریبا همه هستن که😶
اگر چیزی بود بگین، امکانش بود حتما حتما میذاریم😁😁

زیرنویس قسمت پنج مشکلی داره؟

پ چرا برا من نمیاد😟

چرا نمیاد عزیزم؟
توضیحبده راهنمایی کنم😁😅

قسمت پنج هم اومد؟ و گذاشتین؟

چجوری من نفهمیدم 😲😲

دستتون واقعا درد نکنه 

بلی😂😂😂
قربانت😁

خیلی خوب میشد اگ میتونستیم انلاینم ببینیم:(

دیگه شرمنده😅

زیرنویس قسمت 3 خرابهههه :(((

سلاما
چک کردم مشکلی نداشت 😅

اگه نت ملی بشه دیگه نمیشه بریم این سایت میشه تنها امید من (ایشالله که گوگل فیلتر نشه :// )😢😢😢

یادم آید همه اون چانز روم هایی که بخاطر نت نرفتم حالا بشینم حسرت بخورم :)....

نت ملی نخواهد شد، آسوده بخوابید

سلام ببخشید من یه سوالی داشتم من یه جایی خوندم که بنگ چان گفته از ایرانیا بدش میاد میشه توضیح بدین درباره اش یا اون برنامه که این حرف رو زده اسمش رو بگید من بایسم چانه و از وقتی که خوندم این متن رو دق کردم کسی رو نداشتم که ازش بپرسم جز شما ممنون میشم توضیح بدید😭🥲❤

سلاما
نه بابا پدر کشتگی داریم با هم مگه؟ 😂
جریان اینه که قبل از شروع کینگدام و بعد از اعلام لاین آپ برنامه، شش گروه شرکت کننده توی ماما اجراهایی با سبک کینگدام انجام دادن، یه جورایی میشه گفت شاخ و شونه کشیدن برای همدیگه😂
تم اجرای اسکیز، یونان باستان بود. بعد ها چان اومد چانروم و گفت برای بهتر اجرا کردن یه سری کتاب خونده و فیلم دیده تا با فرهنگ یونان باستان آشنایی بیشتری داشته باشه، این وسط یه فیلمی نام برد به نام 300، که توش جنگ بین نمیدونم یونان با ایران بود یا روم با ایران، که آره خلاعصه ایرانیا رو یکم وحشی نشون دادن تو فیلم
ملتم جوگیییییر گفت عای چان ضد ایرانیه فلان"/
که خب واقعا هم مغز کارگردان به چان چه مربوط؟ 
تمام قضیه همینه😁

سلاما 🤠🤠🤠

کی قراره این اهنگاشون منتشر شه؟

من نمیتونم دیگه صبر کنم 😪

سلاماااا
تا کامبک باید بشینیم مثکه

سلام لینک قسمت 4 هاردساب و زیرنویسش کار نمیکنه که

انگاری اصن لینک نیست

سلام
اون موقع نذاشته بودیم، الان گذاشتیم😁😂

سلام‌اقا قسمت سوم‌هارد ساب میشه بزارین؟😍💕

گذاشتیم که😅😁
چهارشنبه ۶ مرداد ۰۰ , ۰۰:۲۷ یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است

بایس رکرممم؟؟:))) هانه حقیقتا :)))))))

ولی در کل بخوای ترتیب لیستمو بدونی اینه:

نفر اول لیست:بنگچانلینوچانگبینهیونجینهانفلیکسسونگمینجونگین :))

😂😂😂😂😂😂
خلاقیت موج مکزیکی میره😂😂😂

این قسمت سایت ک ازش میشه بوستون کرد کجاست دقیقا؟؟

آخه خیلی زود با ساب اسکیز کدو گذاشتید واجبه بیام بوستون کنم😚(خیلی لوس بود:))))

نمکییی😂😍
ماچ دریافت شد😁
خواهش میشههه
سه شنبه ۵ مرداد ۰۰ , ۲۱:۲۱ یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است

و اینکه این برنامهه که چانگبین میگه "من قدم بلنده" بعد همه اعضا بلند میشن که بگن نه تو کوتاهی (بچمو اذیت نکنین تروخداااا ><)

یا اونجایی که از چانگبین میپرسن میخوای به سبک جی وای پی اهنگ بسازی که چانگبینم شیک جواب نمیده

اون برنامهه اسمش چیهههه؟؟ :)))

سلاما
پشت صحنه فن میتینگ SKZ X ـه
سه شنبه ۵ مرداد ۰۰ , ۲۰:۵۸ یه روح که بخاطر بایس رکر وی نابود شده است

سلاماااا😂

چطورید خوبید؟

خسته نباشین همگی :)

این اسکیز کدها کی ترجمه میشن؟؟ :)

منتظرم اخه از اینجا دانلود کنم سوووو... :))

راستی مرسی‌که هستید تیم ترجمه :>

سلاماااا
چرا چرا گذاشتیم😁
بایس رکرت کیه حالا😂

سلام یه برنامه شروع شده به اسم استی ویک

میخواستم ببینم تا کی ساب میزنین براش؟

 

فعلا که ساب انگلیسی براش منتشر نشده
هر وقت اومد تو چند ساعت ترجنه میشه و قرار می‌گیره😁

سلام ببخشید یه سوالی داشتم شما تیزر جدید رو قرار نمی‌دید

و اینکه stray kids world در تلگرام مال شماست؟

خیلی ممنون از سایت عالیتون و خیلی خیلی مرسی و خسته نباشید به تیم عالیتون

چرا، توی چنل قرار گرفته😁
بلی بلی این لاگ زیر مجموعه استری کیدز ورلده

ممنونم عاشقتونم

خواهش میشه کیوتی

اوخ شرمنده منظورم hardsub بود

 

بلی اضافه شد😁

میشه قسمت دوم هاردساب رو قرار بدین ؟؟

قسمت دوم رو تا حالا ندیدم

توروخدا

 

بلییی گذاشته شد

عام بیبی قسمت دوم لینک زیرنویسش خرابیده

یه دستی برسون

بوص بت

سلاما
چک کردم مشکلی نداشت که😶
روی Persub بزنی لینک ساب میاد برات😁

اخ جون قسمت سههههههه

مرسی بابت ساب 

عررررررر تریلر و  دیدی 

عررررررررررررررررررررر

 

آرهههههه
خواهش میشهههه
بازم آرههههههه😂
دیگه غر نزنینا، لولو می‌خورتتون😂😂

هیییییییییییی😢😢😢😭

خیلی خوب بود میخواااام

من نیز🙁

سلام

میگم این آهنگ spring و Beutifulرو شما دارین آیااااا

سلاما
نه والا، منتشر نشدن اصن
ما ام مثه شما اولین باره می‌شنویم😂

قسمت سوممممممممم اومددددددد

وایییییییییییی هیییونجییییین

بشینم نگا کنم یا گریه کنم؟؟

راستی میشه تریلر و بزارین 

جوپ شل مغز زده پاکیده

آرررررهههه
گزینه سوم: نگاه کن، بخند😂
امروز صبح دوباره گذاشت😁
دوشنبه ۲۸ تیر ۰۰ , ۰۳:۱۴ عاقد چانگلیکس😔🤲🏻

گل مرطوبم اسکیز کد چه روزایی میاد؟:|

😂😂😂
اسکیز کد که تموم شده دبه خیارشورم
این برنامه چهارشنبه ها ساعت سه و نیم میاد
دیگه نهاااااایتا تا ده شب با ساب اینجا قرار می‌گیره
يكشنبه ۲۷ تیر ۰۰ , ۰۸:۰۱ ђєlเ qųøķą (ب پروف چش داشته باشین همین چاقو رو میکنم تو

باشه گزاشتم فقط واس خودت😂💖

قربونت😂😍

جرر دوباره همونو بزارم؟ 😂😂😂

آرههه😂

سلام عزیزم این برنامه چند شنبه ها میزاره ؟

سلاما
چهارشنبه ها

وای خیلی خوبن اینا*-*

فدای پسرام بشم*-*

سر قسمت دوم خیلی جر خوردم😂😂💔

 

دستتونم درد نکنه🙂🍭

چرا اسمتو عوض کردی همون به پروفم چشم نداشته باشین رو می‌خوااااام😂
خواهش میشه😁

من چقدر سر قسمت دومش خندیدم 🤣🤣🤣 واییی عالی بود 😅

مرسی بابت ترجمه سریعتون 😘😘😘😘

من خودم هنو ندیدم😂😭
خواهش میشه😁

سلاما (افتاده تو دهنم راه می رم می گم سلاما 😅😂)❤

اخ جون قسمت دوم اومددددددد

سلامااااا
من ذوق مرگ میشم هر سری، هیچ وقت برام قدیمی نمیشه سلاما گفتناتون🤧🤧
یِییی

وب هنوز هس؟

هوم؟

ژوووووون

پسراااامممم🤤🤤🤤🤤🤤🤤

😂😍

وای خدا عین قرص آرامبخش بود🥺🥺🥺

چه قد خوب بوووود🥺❤️

اوهووووم🤧🤧

واااااییی بسی خفن و باحااال بود

کمپ آواز اسمشووو دوس دارم😍😍😍😍

هیجان برا قسمت بعد😱😱😱

یه یه یه یه یه😎😍
با لحن بلک پینکشون*
چهارشنبه ۱۶ تیر ۰۰ , ۲۱:۵۱ ђєlเ ŞHĮİ (خوشگل سانا😔🔥)

اها مرسی^^

آهان راستی
آهنگم می‌سازن😂
چهارشنبه ۱۶ تیر ۰۰ , ۱۵:۴۹ ђєlเ ŞHĮİ (خوشگل سانا😔🔥)

میشه یکم توضیح درمورد این برنامه بدی؟

والا خودمونم اطلاعات کافی نداریم😂
سه تا از اعضا (احتمالا) توی هر قسمت حضور دارن
میرن پیک نیک و غذا کباب می‌کنن و یه ون سیار واسه خواب دارن و کلا خیلی سوییته
بعد دور هم می‌شینن آواز می‌خونن و هی قربون صدقه هم میرن😂😁
در همین حد می‌دونیم ما هم، این که قسمت بعدی کیا هستن و اینا هم نمیدونم
این قسمت، هان، سونگمین و آی ان بودن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan