Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

After dad is asleep

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Part.02

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام 

یه برنامه هست که چان موهای فلیکسو میشوره

اون چه برنامه آیه؟؟ 

داتی
بگو یس ددی رو میخوای دیگه خجالت نکش مادر😂✨
اینه لینک

سلاممممممممممم 

خوبی خوشی

راستی یکی دیگه از افتر اسلیپا هست (از یوتیوب دیدمش) که فقط سه نفرن  تو کلاسن (لینو - هیونجین - ای ان ) ساب نداره؟

سلاماا
چرا چرا تو چنل هست😁

من نفهمیدم چطوری دانلود کنم😐

به این ترتیب پیش برو
کلیک روی دانلود با سرعت معمولی / یه ثانیه شمار میاد که باید صبر کنی تایمش تموم بشه / زدن تیک من ربات نیستم / دریافت لینک دانلود / دانلود / دیدن ویدیو مورد نظر / خوشحالی فراوان

زیرنویس نداره

میدونم باید زیرنویس رو جدا دانلود کنیم

چجوری باید از زیرنویسش استفاده کنم

دانلود میکنم هیچی نمیشه 😑

سلام عزیزم
فایل زیرنویس رو باید بندازی روی ویدیو😁
با MX Player مراحل کار اینطوریه، ویدیو رو باز میکنی، سه نقطه بالا گوشه سمت راست رو میزنی، انتخاب گزینه Subtitle، انتخاب گزینه open، بعد باید فایل ساب مورد نظرت رو پیدا کنی، اگر تنظیمات گوشیت رو تغییر نداده باشی توی پوشه Download یا همچین چیزی پیدا میشه😁

واای مرسیییییییی چرا انقد خوبیننن؟!!

همه چیزایی ک میخوامو دارین واقعا ممنونمم

خوبی از خودتونه😁❣️❣️❣️

سلام 

این برنامه زیز‌نویس نداره😑؟

چرا عزیزم، روی sub که بزنی، لینک دانلود برات میاد❣️😁

ساب قسمت دوم را کی قرار میدید🤔🤔🤔🤔

خسته نباشید 🥰🥰🥰🥰🥰

قرار گرفت😅

دستتون درد ناکاند.خیلی عشقین *_*

خواهش میشه💜💜💜

سلام خسته نباشین ⁦❤️⁩

من تازه اومدم توی فندوم و هیچکدوم از برنامه ها رو ندیدم :(

میشه اسم چند تا از برنامه های خوب و فانشون رو بهم بگین؟ ^^

سلاما
خوش اومدی به فندوووووم😃😃
برنامه های فان: فایندینگ، دینگو و د ناینث
آمااا، برنامه دبیو رو هم ببین حتما😁
فایتینگ

خیلی ببخشید من همش مزاحمت میشم هی سوال میپرسم😢.میخواستم بدونم شیپ مومنت ها رو کجا پیدا کنم؟

چه زحمتی اخهههه کلی هم خوشحال میشیم😍
عااامم، تو بات یه سری مومنت هست، اما خب خودت برنامه ها رو ببین که از نزدیک لمسشون کنی😂😁

میشه اجرا مشترک استری کیدز و ان سی تی دریم را بزارید منظورم ویژه کریسمس 🙏🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭😭😭

فایتینگ👍👍👍👍👍👍👍

سلام عزیزم
تو قسمت اجراهای کاور می‌تونی پیداش کنی😁

ببخشید یه سوال

اگه از ترجمه هاتون با ذکر منبع استفاده کنم واسه پیج اینستام مشکلی هست؟؟

سلاما
نه موردی نداره، خوشحال هم میشیم😍
فقط حتما منبع رو بنویس "تیم ترجمه استری کیدز وورلد" 😅😉

سلام خیلی ممنون ❤❤

ببخشید برنامه kids room ♡ رو قرار نمیدید؟؟

سلاما
بفرمایید لینک 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan