Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

We-Kpop

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Full Ep

|↫  360p ╎ 480psub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Extra Ep

|↫  360p480p ╎ 720p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

اوخ مرسی از تمام راهنماییات🥺❤

برا اون مورد آخر، ببین همه اعضا بودن، و اینجوری بود که فلیکس به هیون میگفت که چطور یهو موهاتو خرگوشی بستی، چانم بهش میگفت قشنگ شدی، هانم بهش میگفت باهام قرار میزاری؟.. این پارتش تو ذهنمه الان، تونستم درست برسونم منظورمو؟❤

والا نمیدونم
اسکیز کد نبود؟ 😂😭

بوس رو موهات که انقد مهربونی آخه🥺❤

سه تا از برنامه جدیداشونو میخواستم، اسم دوتاشونو میدونم که ایناس : 

۱. اسکیز فول دی این جِجو

۲. اسکیز چاکلت فکتوری

سومی رو اسمشو نمیدونم، اما هانبوک پوشیده بودن و تو یه اتاق نشسته بودن و یسری بازیا انجام میدادن مث همیشه

و یه برنامه هم قبلنا ریکورد کردن که هیونجین موهاشو خرگوشی بسته بود (نشونی دقیقی ندادم میدونم🤦‍♀️😂، ولی فک کنم فقط یکی دوتا برنامه باشه که هیون خرگوشی بسته باشه موهاشو😬😂) اسم اینم فراموش کردم

مرسیت میشم مثل همیشه راهنمایی کنی🥰❤

 

 

سلاما
اولی اسکیز کد، قسمت های آخر
دومیدفن میتینگه، با ساب نداریم ولی
سومی هم اسکیز وریتی گیم، پین سایته
همهرو میتونی از لیست گوشه سایت پیدا کنی
اونم فکر کنم یه لایو از هیونجین باشه، توضیح بیشتری نمیتونی بدی؟ 

سلام سلام سلااام

قبل از هر چیزی، کلللی تشکر برای این همه زیبایی و نظم سایت واقعا🥺🥺💌 هر چی ام بگم کم گفتم از اینهمه تلاشتون🤝🏻 واقعا دست مریزاد دارین🤌🏻❤

و حالا سوالی که ایندفعه برام پیش اومده🤭 اینه که برنامه های اخیر اسکیز (مال یکی دوماه اخیر ینی) رو هم قرار دادین داخل سایت؟.. چون من فک میکردم باید داخل منوی پروگرم باشه ولی پیداش نمیکنم، میشه راهنمایی کنین مث همیشه؟🥰💟

سلامااا
قربووووونت
کدوم برنامه ها؟ همه‌اش هست
مثلا تاکر گو ها توی موضوع Talker هستن
برنامه جدیده هم که فعلا پین سایته، ولی تو قسمت programs میتونی پیداش کنی
و خلاصه که اینا
هر کدوم خواسای بگو نشونت میدم

سلام ببخشید اون برنامه کدومه که هان داره با داد با چان حرف میزنه که از ابهت چان یهو کیوت آروم میشه نمیدونم چجوری باید بگم

سلام
للهی بیخیال😂😭 حداقل رنگ لباسی چیزی میگفتی نامرد نیمسس

سلام این دوتا ورژنش چه فرقی با هم داره مثلا فوول برنامه رو میفهمم ولی  پایینی چیه؟جداس یا توی همون فوول برنامه وجود داره؟

سلاما
اون اولیه قسمت اصلیه
پایینیه قسمت هایی از اولیه‌اس که پخش نشده
نسنسننس نمیدونم چجوری بگم، اولی تو تلوزیون پخش شده
ولی دومی توی یوتیوب به عنوان کات پخش نشه قرار گرفته
شنبه ۱۸ دی ۰۰ , ۲۱:۳۲ یک استی به شدت استی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت منیجر های گل سایت فایتینگگگگگگگ

واقعا حالم بهم میخوره بنویسمش ولی مجبورم... یه برنامه ای بود که هیونجین و مینااااااااااااااااااااااااااا که نمیدونم کی کیه مجری یه برنامه ای بودن... میشه لینک بدی؟؟ گفتم حالم بهم میخوره بخاطر عشوه های مینا بود ایششش لامصببب از هر کی تعریفشو شنیدم گفته از مینا متنفرههه ولی خوب خودمم یه بار ندیدمش😅

سلام علیکم
مینا و هیونجین مجری های موزیک کور بودن
و درست نیست راجع به یه نفر که حتی ندیدیمش اینطوری نظر بدیم، هوم‌؟ 

میشه برنامه we kpop اون قسمت ک سونگمین مجری قسمت دهم رو ترجمع کنی خیلی خنده داره و سونگمین خیلی توش پارت مجری گری داره 😞😞😞😞

سلام عزیزم. درخواستت رو انتقال میدم😁

سلام

خب میخاستم بگم واقعننننننن سایتت خیلیییییییییی خوبه لامصب من همش تو اینم همه reality show ها رو دانلد کردم نگا کردم فقط یه چیزی این show  جدیده که تازه اومده kingdom که بقیه idol  ها هم هستن توش رو میشه بزارید لطفااااااااااا و اینکه من با سایت پیش رفتم ولی الان فهمیدم کانالم داربد ایدیش چیه؟

سلاما
تشکر میشههههه😝😝
بععععله لینک
آدرس تلگرام و فن پیج های اینستا گوشه سمت چپ سایت هستش
آیدی چنل: @StrayKidsWorld 😁

Chera not found mizanee☹☹☹

چک کردم مشکلی نداشت😶

این چه برنامه ایه؟

یه برنامه که هر قسمت یه گروه آیدل توش شرکت می‌کنن، باید بازی کنن و حرف بزنن و این جور چیزا، یه مدتی هم سونگمین مجری شون بود، استری کیدز هم یه بار رفته 😁

کیفیت 480، File Not Found /":

دوباره برو😁

عرررررررر ㅜㅜحق نداری منو فراموش کنی😂💜

دیگه دارم میبینمش😁💜

راسی کدوم ادمینی؟😁

نههه عمرا😁
آفرین آفرین 
من مهتام، تو تیم ترجمه‌ام

سلاممممممم اولین نظر😃

استری کیدز ورلد عاشقتونیمممممممممم ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

مرسیییییی که هستین😭😭😭❤❤❤

عررر بالاخره میتونم این برنامه رو دان کنمممم😍اخه تو تل نمیشد حجمش زیاد بود😭کوماووووو😍🙏🏻

سلاااااااام اولین نظر 😍
تو رو هیچ وقت یادم نمیره😂❤️
استری کیدز ورلد هم عاشششقته عزیزم😍💋
وای ینی تا الان وی کیپاپ رو ندیده بودی😨
حتما ببینش خیلی عالیه😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan