Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Two kids room + 1

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01 

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.06

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

 

Ⱝ Ep.07

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.08

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

های میگم ببین اسکیز یه موزیک ویدیو دارن خب که توش لباسای کلاسیک پوشیدن انگار یه کیک با اجزای صورت و استخون و اینا درست میکنن خب من چند باری ادیتشون رو دیدم ولی اصلا نه اسم اهنگش رو میدونم نه موزیک ویدیوش رو پیدا میکنم میشه اگه میدونی چیه بگی؟؟؟ 🙃💕

سلاما
اسکیز پلیر all night

سلام

بوسسس بر شما ک این سایتو راه انداختین، من فن چند تا گروه کیپاپ دیگم بودم ولی تو هیج فندومی سایت اینجوری ندیدم

مرحباااا😂😂😂💛💛

سلاما
تشکر میشه
تعظیم نود درجه

سلاااااامااااااااااا

دمتون واقعا گرم،  از همون سال دیبو رسمیشون استی شده بودم ولی خب پیدا کردن برنامه هاشون با ساب فارسی خیلی مشکل بوددد ،  واقعاااااااااااا دمتون گرممم حرف ندارید مخصوصا تیم ترجمتون که واقعاااا بهترینه❤❤

سلاماااا😍😍😍
اووو ایول ایول 
تشکر میشه😁❣️

سلام..یه برنامه ایهست فکر کنم اسکزکد بود که میترسوننشون انگار توی مدرسه ای جایی بودن و ..تونل وحست..اون قسمتچنده؟

سهلام
دو قسمت اسکیز کده، ولی بقیه‌اش رو هم ببین خیلی خوبن

کلی ممنون*-*ازین به بعد حسابی قراره به سایتتون سر بزنم.

کلی خواهش^^ قدمتون رو چشم😁😂

زیر نویس داره دیگه ؟ چون من تازه پیدا کردم سایتتون رو و اینکه خیلیییییییییییییی سایت خوبیههههه

بلههههه همه فایل ساب ها کنار فایل ویدیو ها هست😁
روی sub کلیک کن تا دانلود بشه و سپس عشق و حال😂❣️

خیلی ممنون از سایت فوق العادتون😍چند وقتی بود که دنبال برنامه های استری کیدز بودم❤این برنامه هم خیلی خوب و خنده دار بود😂😍

خواهش میشه😁
بسی خرسندیم که منبع خوبی واسه استی‌ـا هستیم😁❣️

ببخشید یه سوال

برنامه ی fandom tourرو با زیرنویس فارسی نمیزارید؟؟

چرا عزیزم

سلام دستتون درد نکنه برای وبلاگ عالیتون میخواستم بدونم این برنامه فقط 8 قسمت هستش؟؟؟ یا ادامه داره؟؟؟

سلام عزیزم، نه همین هشت تاس😁

سلام 

ببخشید برای قسمت یک و دو میزنه خطای فایل دانلود نمیشه

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت که 😶

سلام ببخشید قسمت 1 و 2 لینکهاش خرابن :(

چک کردم، مشکلی نداشت😶

قسمت 1 و 2 و 8 میزنه فایل پیدا نشد و خظای فایل!!!

اومم چک کردم مشکلی نداشت😶😶
احتمالا مشکل از سرور بوده که الان دیگه رفع شده😅😁

سلام. همه ی فایلا رو میزنه فایل پیدا نشد و خطای فایل. میشه ی نگاه بندازید؟

اومم مشکلی ندارن که😶😶

سلااام خسته نباشین💙 این با تو کیدز روم چه فرقی داره؟

سلاما
اینجا سه تان اونور دو تان😂

سلام ببخشید من با کامپیوتر میخوام  برنامه ها رو دان کنم فقط ساب ها رو میتونم دان کنم و برنامه ها دان نمیشه و همش خطا میده در حالی که من قبلا با کامپیوتر برنامه ها رو دان میکردم و میدیدم  الان چرا نمیشهههه

سلام عزیزم
چند نفر لینک رو چک کردن و دانلود کردن
مشکلی نداشته براشون😶😅

سلام خسته نباشید برای قسمت هشت که میخوام دان کنم نمیشه همش خطا میاد

اوممم... درستش کردم😅

ببخشید فقط قسمت هشت خطا میده..😶

سلاما
درست شد😊

واهاییی خیلی ممنون

هنوز سایتتون رو کشف نکرده بودم و با هزار بدبختی تو ویلایو با ساب انگلیسی نگا میکردم و رسمااا هیچی نمیفهمیدم، هر وقت اعضا میخندیدم منم الکی میخندیدم /:

بعد اینجا رو پیدا کردم و همه قسمتا رو از اول دیدم^^

واقعا خیلی خوب بودن من رسما پتومو گاز میزدم از خنده 

دستتون واقعا درد نکنه(((((:

اصن با پیدا کردن وبلاگ ما چهل درصد از احتمال ابتلا به سرطان پوست از بین می‌رود😎😎
نه ولی جدی خوشحالم که پیدامون کردی😃
خواهش می‌کنم ‌‌^^

سلام عزیزم ممنونم که همیشه در سریعترین زمان ممکن زیرنویسا رو میزنین .

عزیزم زیرنویس قسمت 7 که دانلود میکنیم در واقع زیرنویس قسمت 8 هستش میشه لینکشو درست کنین ممنون.

سلام عزیزم
اصلاح شد😅

ممنون از زحمتاتون :>

خواهش موکونم^^

سلام 😢ببخشید قسمت دو برنامه  two kids room+1 میخوام ساب فارسیشو دانلود کنم نمیشه توروخدا پیگیری کنید 

 

سلام، درست شد

سلام ببخشید برای قسمت دوم میخوام زیر نویس رو دانلود کنم نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟

عام لینکش درست شده هاا

با وی پی ان میرم باز میشه ولی بدون وی پی ان نمیاد

چند بار چک کردم و حتی دانلود کردم، اونم بدون وی پی ان، مشکلی نداره🤔

سلام لود نمیشه مینویسه وب در دسترس نیست😭 لطفا درستش کنید:(

سلاما
چک کردم مشکلی نداشت که😅😶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan