Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

Two Kids Song

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام یکی بود بنگ چان و هیونجین و آی ان با هم حرف میزدن اونو هم میشه بزارید🙏🙏🙏.

سلام مادر
یه ذره بیشتر توضیح بده جان من😂

سلاااام کلی کلی خسته نباشید 

فقط‌میخواستم کلی ازتون تشکر کنم واسه اینهمه زحمتهایی که می‌کشید و سرعت العملتون و کامل بودن سایت و بات و همه چییی،ایشالا یه روز همه اش براتون جبران بشه چون اگر نبودید اینجوری با پسرامون آشنا نمی‌شدم و این اصلا خوب نبود...کلی دوستون دارم . موفق باشیددد❤❤❤

سلامااا
مچکریم هممون با هم دسته جمعی😭🤧
خوشحالیم که برای استی های ایرانی مفید بودیم😁✨

میگم هیونجین تو این برنامه نیست نه؟

چرا هر هشتاشون هستن😁

سلااام برای سایت خیلی خوبتون خیلیییی مرسسیی😍💖💖

زده تا قسمت شیش اضافه شد ولی تا قسمت چهار هست کلا

سلاما، خواهش میشه😍❣️
کلا چهار قسمته، و زدیم قسمت چهار اضافه شده😶😅

سلام

ساب قسمت 1تا 3 خرابه :(

سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت 😶 

این برنامه تازه داره پخش میشه؟

نه تموم شده🤧

با تیزر زنده اید؟ من با استایلشون سکته رو زدم... روز تولد هان میادددد😶❤️😭چرااااا اینقدر به کشتن استی ها علاقه دارن؟ 

نه والا😭😭😭😭
حالا عب نداره، پوست کلفت تر میشیم😂💜😍

سلام.ممنون از زحمتاتون.اگه میشه یدیو های آهنگاشون رو با زیرنویس بذارید.دوست دارم بدونم نتیجه هر کدوم چی شد.😘😍

سلاما، توی پست اسکیز رکورد ها هستش😅 اینجا

آهان ممنون دستت درد نکنه❤❤آره راستش با بی تی اس مقایسه میکنم 🤦🏻‍♀️😂😂😐

خواهش می‌کنم💜😂

سلام عزیز دوباره مزاحم شدم میگم که میشه اگه زحمتی نیست براتون روز هایی که بزنامه هاشون منتشر میشن رو بگین اگه تایم مشخصی دارن ممنون میشم دستتون درد نکنه❤❤❤

عااام، برای ویلایو ها که معمولا چند ساعت قبل توی اینستا یه ندا میدن، چانروم ها هم معمولا شنبه ها و یک شنبه هان
اما برنامه هاشون، یه سری برنامه ها زمان خاصی نداره، مثل تاکر، اما اون یه دسته از برنامه هایی که زمان خاص دارن، فعلا ‌همچین برنامه ای ندارن، آخریش همین فایندینگ بود که تموم شد☹️
احتمالا داری با بی تی اس مقایسه می‌کنی (😶) نه، چیزی مثه ران ندارن😅😂

راستش دینگو و ویکلی آیدول و آیدول روم هم دیدم😂

خب پس میرم تاکر ها رو ببینم

حقیقت تلخیه که باورش سخته😶

چیزی نموند که😂😂
برو خدا پشت و پناهت😋

اومم استی من یه نظر ازت میخوام

ببین من الان برنامه دبیو و ، the 9th , finding skz , bside , skz&skz رو دیدم

به نظرت الان چی ببینم؟ 

آیدول رادیو و آبما تی وی اینا هم اون وسطا دیدم

فقط تو رو خدا نگو two kidsroom

آخه پنججججج فصله

سلاما😃
اووو تو که تقریبا همه رو دیدی
 دینگو یا ویکلی آیدول ها رو ببین، من تاکر ها رو هم خیلیییی دوست دارم به شخصه😶
خلاصه آخرش که باید ببینی تو کیدز رو، خودتو گول نزن😂😅

سلام میگم زیرنویس قسمت 3 رو کی میزارید؟

یه سوال دگ قسمت های دیگه ازش اومده؟؟؟!!!

قرار داده شد😉
اوومم هر هفته یه قسمت میاد، تا الان سه تا اومده😊

اها

خییییلی ممنون 🤍🍓❤️

💜💜

تو این برنامه دقیقا چیکار میکنن؟🤔

میخوام ببینم جالبه یا نه

عام به گروه های دو نفر تقسیم شدن
و روی یه آهنگ باید کار کنن
اینکه نتیجه ها چی از آب در میاد ممکنه جذاب باشه😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan