Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

SKZ&SKZ

 

~ فایل زیپ زیرنویس تمام قسمت ها ~

 

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.01

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.02

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.03

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.04

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

Ⱝ Ep.05

|↫  480p ╎ 720p ╎ 1080p ╎ sub  ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

سلام خسته نباشید سایتتون واقعا عالیه همهی برنامه های استری کیدز رو داره 

من تاحالا هیچ سایتی به این کاملی ندیده بودم 😍😍

این زیرنویس قسمت ۴ و ۵ برنامه skz&skz رو میشه درست کنید لطفا 🙏🙏

و اینکه برنامه pops in seoul که فلیکس فکر کنم رقص اموزش میده رو میشه با زیرنویس بزارین ؟ من توی یک سایت دیگه این برنامه رو دیدم و میشد دانلودش کرد ولی متاسفانه زیرنویس نداشت 

سلاما
خواهش میشهههه
اصلاح شد😁
متاسفانه اونا ساب انگلیسی ندارن

سلام سایتتون عالیه 

فقط زیرنویس قسمتو۲  ۱ و skz &skz خرابه و کلا فایلش میگه موجود نیست 

میشه درستش کنید 

سلام عزیزم
اصلاح شد

سلام وقت بخیر☺(عیی اولین روز مدرسه...)

میگم این سایت xip چش شده ؟"/

از دیروز میخوام ساب برنامه هارو دان کنم هم مال این هم مال یکی دیگه ولی هردوش با این سایته و باز نمیکنه فقط ساب هارو وگرنه ویدیو رو دانلود کردم سابشو ندارم الان :||||

با دستگاه دیگه هم رفتم که اگه شد شیریت کنم نشد هقㅠ ㅠ 

سلاما
والا نمی‌دونم، ولی لینک ها رو تعویض کردم👌✨

سلام روز بخیر. میگم این برنامه قسمت دومش همونیه که بنگ جان، چانگبین و سونگ مین و فلیکس شب غذا درست میکنن میخورن و بعدش با هم میخوابن؟ همونی که چانگبین پدر بنگ چان رو درمیاره؟

سلاما
نه ابن یکیه لینک

 اینم تموم😐💔

یکی پس از دیگری داری میبینیااا😁
فایتییینگ

آه چه حس خوبیه

فک میکردم کله برنامه های سایتتون رو دیدم

تا اینکه این رو پیدا کردممم🙂روحم شاد شد

😂😂😂😂😂😂
خیلی خوبی😂😂

سلام خسته نباشید..

یه پیشنهاد داشتم که خب انجام دادنش واقعا به انتخاب خودتونه و فقط برای بهتر شدن سایتتون میگم اونم اینه که مثلا زیر هر برنامه یه خلاصه کوچیک بنویسین که هم خودتون مجبور نباشین جواب کلی کامنت رو بدین هم بقیه خیلی راحت تر دنبال برنامه ها بگردن البته بازم میگم همین الانم کارتون فوق العادس و مرسی واقعا😍💕

سلاما
نه متاسفانه امکانش نیست☹️😓
ولی خیلیییی ممنون بابت پیشنهادت😋😍

واووو چ باحال😂😂

😂😃

سلام عزیزم میشه بگی این برنامشون در مورد چیه؟؟😊🤔

سلااام
تو این برنامه هر قسمت چند تا از اعضا جاشون با هم عوض میشه، یعنی ادای همدیگه رو در میارن😂😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan