Stray Kids World

You make Stray Kids STAY

SKZ Del Luna

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

​​​​​​

Ⱝ Well Come To The SKZ Del Luna

|↫ 480p720p1080psub ↬|

⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹⇹

من تازه استی شدم و دنبال یسری برنامه فان از اسکیزم حالا شما چی پیشنهاد میدید بجز اسکیز فمیلی و اسکیز کد

هاییی
عاممم، فایندینگ، توکیدز روم ها (خود توکیدز، وان کیدز، سانگ کیدز.. یه عالمه هست خلاصه)
دیگههه، لایو های دسته جمعی

یک سوال...اون برنامه ای که لینو دستمال کرده تو حلق هیونجین چیهههه؟🤣🤣

برنامه نیست
تو یکی از تاکرا هیونجین اومد گفت آره لینو دستمال کرد تو حلقومم😂

سلاااااام خسته نباشید بهتون واقعا کارتون عاااالیههه کلی عشق از طرف من ب طرفتون💞🤩💞🤩💞🤩

اقا ی سوال من هرجا میگردم اسم این برنامه پیدا نمیکنم،ی مومنت من دیدم ک اسکیز دور ی میز نشستن و چانگبین داره درباره قدش حرف میزنه ک بلنده بعد همه اعضایی ک ازش قدشون بلند تره وایمیستن و اذیتش میکنن این برنامه اسمش چیه؟

سلاما
پشت صحنه فن میتینگ skz x fan meeting لینک

سلام میشه پیژامه پارتی اسکیز رو بزارین یا اینکه غیر قانونیه؟ 

سلام عزیزم
هر موقع ساب براش پیدا کردیم چشم

سلام میخواستم ببینم برنامه tokopedia رو قرار ندادید؟ آخه پیداش نکردم🥲💔

سلاما
نوچ، هنوز لینکش به صورت رسمی منتشر نشده🙁

سلامااااا

خوبین؟ خسته نباشید استیز های زحمت کش 😅😅😅😅 من خیلی مزاحمتون میشممTT

بابت گذاشتن تماااااام برنامه و آهنگ و ام وی و اینترویو و همه چی پسرا خیلییی ممنونمممم فایتیننننگ

یه سوال داشتم. اون اسکیز پیژامه پارتی که داشتن (که مومنت هیونلیکس زیاد داشت:") رو گذاشتید؟ من پیداش نکردم ._.

سلاماااا
قرباانتت✨✨
اولا که اون کلا دو سه روز پیش اومده، حتی اگر ساب می‌داشت لایو عادی بود هم رحم کنینㅠㅠ
دوما، اصلا برای ما نبوده، برای یه سری کی استی بوده که تو یه پلتفرم خاص استریم زدن، پس لینک رسمی ازش نداریم
سوما حالا لینکم پیدا کردیم، سابش گیر نمیاد😂😭
خلاصه که آره، ممکنه خیلیییییییی طول بکشه اما مطمئن باشین اگر ساب براش پیدا کردیم سه سوته ترجمه و قرار داده میشه😁✨


اره خود خودمم😁😁😁😁😁 ✨💎🎭👻💚🌸🎄❣️❣️❣️ 🎁🎊🎃💝😍❤❤🎐📀🔮🎈🍬🍧🍭🍯🍤🍥🍟🍞🎣🎿🎲🏄🎯 

عههه بح بح بح بح😁✨

سلاماااا ادمیناااا و ادمین های دیگر 

 

دوسالگی سایت با تاخیر زیاد مبارک ✨💎🎭👻💚🌸🎄🎁🎊🎃💝🎐📀🔮🎈🍬🍧🍭🍯🍤🍥🍟🍞🎣🎿🎲🏄🎯 

منو یادتونه؟ همونیم که تولد یکسالگی رم تبریک گفتم😂😂 

 

ننه تو همون اولین کامنت هم هستی فکر کنم نسمسمشجشمشکشچچشک
مبارک من مبارک تو مبارک همهههه😍😍😍

مینسووووونگگگگ لنتی ها چرا اینقدر لذیذن؟ کاش میشد جفتشونو بزارم لا نون بخورم راحت شم

به منم بده 

واییییییییییی مرسییییییی که زود گذاشتینش🥺❤

❣️❣️

سلاما🤗

ببخشید میدونم سرتون شلوغه ولی من هم چنل و بلاگ و همه چیتونو گشتم ولی برنامه (SPOT/SPORT KIDS) رو یافت نکردم اگر میشه لطفا قرارش بدید(آیم سو ساری)😔 

یک چیز دیگه اون قسمت در خواستی هارو چرا من نمیبینم اصلا ؟؟کوجاستتت 

اند در آخر هم ممنونم ازتون امیدوارم بتونیم باهم اسکیز رو حمایت کنیم به عنوان خانوادشونن🤧❣

 

سلاما
نه بابا راحت باش
اون تو درخواستیاس، هر وقت ترجمه شد حتما میذاریم😁❣️
کدوم درخواستی ها؟😶
فایتییینگ

مرسییییی😘😘😘😘💝💝

😁❣️

سلایوم ادمین خوبی؟

دلم تنگ شده بود منو یادته؟

امیدوارم یادت باشه حوصلم سر رفته بود اومدم یکم تو سایت بچرخم 

خواستم حالتو بپرسم

سلاما
بلیییی مگه میشه یادم بره🤧
من خوفم، تو خوفی؟ 😁

واایییی مرسی که انقدر زود گذاشتینش خسته نباشین خوشگلاااا😍😍❤❤

❣️❣️❣️

مرسی که انقدر سریع گذاشتینش واقعا ممنوووون

خواوهششش

خسته نباشید^^

مچکر🤧

ممممرررسیییییی خسته نباشیننننن

❣️❣️❣️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به فن سایت استری کیدز خوش اومدین
اینجا برای حمایت از هشت تا با استعداد و خفن و گوگولی مگولیه
پس از دستش ندین
آدرس چنل: StrayKidsWorld@
توییتر و اینستاگرام: straykids_iran
فن پیج خبری اینستاگرام: Skznews.ir
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan